تجسم خلاق، استاد آرام - Content


اطلاعات مفيد تجسم خلاق






جستجو در سایت تجسم خلاق


جستجو در وب
جستجوی سايت

سابقه و آمار بازدید تجسم خلاق

محبوبیت در گوگل

با زدن دکمه 1 ما را در گوگل محبوب کنید


روانشناسی اعتماد به نفس



روانشناسی اعتماد به نفس



تنفس‌ پرانيكي
 
        تنفس‌ پرانيك‌، يا تنفس‌ كامل‌، تمامي‌ حجم‌ ريه‌ها را به كار مي اندازد ، بنابراين‌ مقادير پراناي‌ بيشتري‌ را دراختيار ما قرار مي‌دهد تا براي‌ خود، براي‌ ديگران‌ و براي‌ مدي‌ تيشن‌ مورد استفاده‌ قرار دهيم‌. مدي‌ تيشن‌ قلب‌، تنفس‌كامل‌ را بكار مي‌گيرد تا پرانا را از چاكراهاي‌ قلب‌ و دستان‌ به‌ بيرون‌ بتراود.
1- دستان‌ خود را در قسمت‌ پائين‌ شكم‌، درست‌ در زير ناف‌ قرار دهيد.
2- هوا را همراه‌ با پرانا از طريق‌ بيني‌ فرو بريد و به‌ سمت‌ پائين‌ شكم‌ بفرستيد؛ دستان‌ شما بايستي‌ به‌ آرامي‌ به‌ طرف‌بالا حركت‌ كند، زيرا ديافراگم‌ اندامهاي‌ داخلي‌ را به‌ آرامي‌ به‌ سمت‌ پائين‌ و كمي‌ به‌ طرف‌ بيرون فشار مي‌دهد.
3- قسمت‌ پائين‌ شكم‌ شما اكنون‌ پر از هوا است‌؛ به فرو بردن‌ هوا ادامه‌ دهيد، تا حركتي‌ از پائين‌ به‌ بالا، تا قفسه‌ سينه‌ايجاد گردد.
4- هرگاه‌ قفسه‌ سينه‌ پر از هوا شد، يكي‌ دو ثانيه‌ تأمل‌ كنيد.
5- هوا را به‌ آرامي‌ از قفسه‌ سينه‌ و از طريق‌ بيني‌ خارج‌ كنيد.
6- هرگاه‌ ريه‌هاي‌ شما خالي‌ شد چند ثانيه‌ تأمل‌ كنيد و سپس‌ دوباره‌ دم‌ فروبري را انجام دهيد.
7- اين‌ دور تنفسي را تكرار كنيد. اينگونه‌ دم‌ و بازدم‌، يك‌ دور تنفس‌ را تشكيل‌ مي‌دهد.

روانشناسی اعتماد به نفس




روانشناسی اعتماد به نفس و




روانشناسی اعتماد به نفس و تنفس‌ پرانيكي تنفس‌ پرانيكي

در تاریخ : سه شنبه، 17 شهريور ماه، 1388
نویسنده :
(5353 مشاهده)

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
Content ©
iranpsychology