تجسم خلاق، استاد آرام - Content


اطلاعات مفيد تجسم خلاق






جستجو در سایت تجسم خلاق


جستجو در وب
جستجوی سايت

سابقه و آمار بازدید تجسم خلاق

محبوبیت در گوگل

با زدن دکمه 1 ما را در گوگل محبوب کنید




روش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني
 
 
با ارائة تمريناتي براي آزاد‌سازي كنداليني بدون نظارت استاد، من احتمالاً خود را در معرض انتقاد از جانب منابع گوناگون قرار داده‌ام، اما با رعايت احتياط لازم و با كمك عقل سليم و طبيعي، بسياري از افراد مي‌توانند اين تمرين را به تنهايي انجام دهند. چنانكه قبلاً گفته شد، عصر آبي زماني است كه اطلاعاتي كه قبلاً سري تلقي مي‌شدند و اختصاص به گروه اندكي داشتند، در اختيار همگان قرار گرفته‌اند. در اين عصر جديد، انتخاب حق فرد است و بايد اين‌طور باشد. زماني كه تصميم گرفتيد كار را شروع كنيد و براي آزادسازي انرژي تمرين نمائيد، به آن دلبسته نباشيد و از آن هم نترسيد. دلبستگي و يا ترس، نيروهايي هستند كه خلاف آزادسازي سالم عمل مي‌كنند. از انرژي نترسيد، بلكه قدر آن را بدانيد.
با خواندن فصول قبل و انجام تمرينات پيشنهادي، شما ممكن است براي آزادسازي كنداليني بيشتر احساس آمادگي كنيد. اگر چنين است، در اين فصل توضيحات و تمريناتي براي اين منظور ارائه مي‌شود. اما اگر شما از جمله اشخاصي هستيد كه قسمت‌هاي قبلي اين كتاب از جمله اين قسمت را فقط سرسري خوانده و رد شده‌ايد- اگر قصد نداريد تمرينات تا اينجا را انجام دهيد، بلكه فقط مي‌خواهيد تمرين آزادسازي كنداليني را انجام دهيد- اجازه بدهيد به شما تذكر دهم كه: به خود زحمت داده و فصل‌هاي قبلي را مطالعه كرده، تمرينات مربوطه را انجام دهيد، در غير اين صورت هر آن ممكن است مشكلاتي برايتان پيش آيد كه اين مشكلات شايد جزئي و شايد هم خيلي شديد باشند. آزادسازي كنداليني بيشتر اوقات يك كار مخاطره‌آميز است. چنانچه، تمرينات ارائه شده تا اينجاي كتاب به خوبي انجام گرفته و زندگي شما داراي وضعيت مطلوبي است، در اين صورت كمترين خطر شما را تهديد مي‌كند
كنداليني در هر شخص وضع متفاوتي دارد. شما ممكن است متوجه تغيير زياد نشده باشيد يا بعد از فقط يك يا دو تمرين تغيير را در خود احساس كرده ايد، بعضي افراد نسبت به بعضي ديگر در اين مورد آمادگي بيشتري دارند. اگر شما تمرينات تطهير را به حد كافي انجام داده باشيد، آزاد‌سازي انرژي جديد سريع‌تر و آسان‌تر صورت مي‌گيرد. آنهايي كه داروهاي تخديركننده (مواد مخدر؟) مصرف كرده‌اند، آزادسازي بيش‌ازحدي را در ابتدا تجربه مي‌كنند و بايد بيشتر احتياط نمايند. بعضي از افراد در ابتدا از حركت جريان انرژي آگاه نيستند، اين امر دليل آن نيست كه جريان انرژي در آنها وجود ندارد. قبل از تكرار يك تمرين، صبر كرده  تا مطمئن شويد آنچه را آزاد شده مصرف و استفاده كرده‌ايد.
وقتي كه از احساس جريان انرژي‌ها آگاه شديد و توانستيد انرژي را به اطراف سوق دهيد، در وضعيت بسيار بهتري براي كنترل جريان بيشتر انرژي قرار داريد. زماني كه انرژي آزاد مي‌شود، اين جريان برگشت‌پذير نيست. انرژي آزادشده ممكن است به يكي از سه طريق زير بر شما اثر بگذارد:
1) از سيستم بدن شما به طرف بالا جريان مي‌يابد و در مسير خود سيستم را تطهير مي‌كند،
2)در محل‌هاي گرفتگي، انرژي تا زماني كه اين نقاط آزاد مي‌شوند، گير مي‌افتد،
3) از انرژي خود براي برگشت استفاده مي‌‎نمايد، اين كار خيلي خطرناك است و ايجاد ريسك مي‌كند.
شما ممكن است از نيروي كنداليني جهت كنترل خود كنداليني براي مدت معلومي استفاده كنيد، اما اين نوع تمركز انرژي، خطر آسيب بدني را افزايش مي‌دهد.





روش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني\r\n روش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني\r\nروش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني\r\nروش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني\r\nروش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني\r\nروش‌هايي براي آزادسازي ارادي كنداليني

در تاریخ : سه شنبه، 17 شهريور ماه، 1388
نویسنده :
(6827 مشاهده)

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
Content ©
کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق