دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

رمزهای شگفت‌ انگیز شرایط هیپنوتیزم درمانی: میدان‌ های انرژی در بدن

رمزهای شگفت‌ انگیز شرایط هیپنوتیزم درمانی: میدان‌ های انرژی در بدن

شرایط هیپنوتیزم درمانی مباحث تبادل میدان‌های انرژی و آگاهی در شرایط هیپنوتیزم درمانی بسیار جذاب و پیچیده هستند. در این دسته از تحقیقات و مطالب علمی، به بررسی جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در بدن انسان پرداخته می‌شود. جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در ارگان‌های مختلف بدن، مانند قلب، مغز، و عضلات وجود دارند. این حوزه‌های انرژی به وسیله نواربرداری‌های مختلف، مانند الکتروکاردیوگرافی و الکتروآنسفالوگرافی، قابل شناسایی هستند. و این حوزه های انرژیایی بدن با هیپنوتیزم می تواند تغییر کنند.

اثرات هیپنوتیزم درمانی بر مغز انسان

در داخل مغز انسان، ساختارهای الکترومغناطیسی مانند “سینوس پرویزنی” و شبکه‌های الکتریکی وجود دارند. این ساختارها به بعضی از پرندگان مهاجر کمک می‌کنند تا مسیر حرکت خود را برای هزاران کیلومتر پیدا کنند. همچنین، تحقیقات نشان می‌دهد که اطراف بدن همه افراد، یک حوزه‌ های الکتریکی و مغناطیسی وجود دارد که در شرایط هیپنوتیزم تغییر می‌کند.

تمام افراد جامعه، کم و بیش از این موضوع اطلاع دارند که در سمت‌های مختلف بدن، جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی پرقدرتی وجود دارند که در شرایط نواربرداری از قلب (الکتروکاردیوگرافی)، نواربرداری از مغز (الکتروآنسفالوگرافی)، نواربرداری از عضلات (الکترومیوگرافی) و … می‌توان این حوزه‌های انرژی را نشان داد که حتی در خارج از بدن هم قابل ثبت و نمایش هستند.

در داخل مغز در مجاور ”سینوس پرویزنی“ یا ”اتموئید“ یک گروه گیرنده‌های مغناطیسی وجود دارد که در اطراف آن یک شبکهٔ الکتریکی موجود است. کبوتران نامه‌بر و پرندگان مهاجر نیز برای پیدا کردن مسیر حرکت خود که گاهی به چند هزار کیلومتر می‌رسد، از این ساختارهای الکترومغناطیسی استفاده می‌کند.

اگر یک آهنربای بسیار قوی در مجاور جمجمه قرار بگیرد،  اختلالی در وضعیت این حوزهٔ الکترومغناطیسی پیدا می‌شود. پژوهش‌های علمی نشان می‌دهند که در اطراف بدن تمام موجودات، یک حوزهٔ الکتریکی و یک میدان مغناطیس مرتبط با آن وجود دارد. در حوزه‌های الکترومغناطیسی پرقدرت محیطی، حالت خواب‌ آلودگی به انسان دست می‌دهد. در برخی از دوزیستان به‌نام ”سالاماندر“، مجاورت مغاطیس با بدن، باعث پیدایش بی‌حسی موضعی می‌شود. در شرایط هیپنوتیزم، مدیتیشن و شرایط خلسه، میدان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی بدن تغییر پیدا می‌کند.

رمزهای شگفت‌ انگیز شرایط هیپنوتیزم درمانی: میدان‌ های انرژی در بدن

در داخل مغز در مجاور ”سینوس پرویزنی“ یا ”اتموئید“ یک گروه گیرنده‌های مغناطیسی وجود دارد که در اطراف آن یک شبکهٔ الکتریکی موجود است.

شرایط هیپنوتیزم درمانی: تبادل میدان‌های انرژی و آگاهی برای شرایط هیپنوتیزم درمانی

تاریخ هیپنوتیزم‌ درمانی و انرژی‌ درمانی در کشورهای غربی به حدود ۳۰۰ سال پیش و دوران ”دکتر آنتوان مسمر“ برمی‌گردد. در آغاز نتیجه‌های درمانی سریع و شگرفی که توسط ”مسمر“ پدید می‌آمد، به دخالت انرژی‌های کیهانی با مغناطیس حیوانی ارتباط داده می‌شد. ولی خیلی زود ”مسمر“ به این نتیجه‌ گیری رسید که انرژی انسانی – نه مغناطیس حیوانی یا کیهانی – در تشریفاتی که به نوعی به هیپنوتیزم‌ درمانی اولیه یا مقدماتی نسبت داده می‌شود، دخالت دارد.

برخی از شاگردها یا افراد پیرو ”دکتر مسمر“ مانند ”پوئی سگور“ در جریان کارهای خود به این موضوع پی بردند که در شرایط خلسه، برخی از بیماری‌ های آنها که افرادی کشاورز یا چوپان بودند، مطالب مهمی را در زمینه‌های اجتماعی یا پزشکی مطرح می‌کنند که با سطح دانش و فرهنگ آنها تناسبی ندارد، بلکه خیلی بالاتر است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

شرایط هیپنوتیزم درمانی در همین زمان در آمریکا یک کشاورز کم‌سواد به‌نام ”ادگار کیس“ در ایالت ”ویرجینیا“ پیدا شد که  در شرایط عادی، کمترین اطلاعی از مسائل تشخیصی و درمانی نداشت، ولی پس از اینکه در شرایط خلسه خودهیپنوتیزمی قرار می‌گرفت، می‌توانست نه تنها بیماری‌های سخت و مشکلی که به او مراجعه داده می‌شد، به دقت تشخیص دهد، بلکه روش‌های درستی را هم برای درمان آنها معرفی می‌کرد.

برای تفسیر و توجیه این پدیدهٔ جالب، نظریه‌ها و تئوری‌های زیادی مطرح گردید، مهمترین و منطقی‌ترین پاسخی که به این مضمون داده شد، این بود که در این شرایط خلسه و تمرکز ذهنی که بر مجلس حاکم است. هاله یا حوزهٔ آگاهی بیمار و درمانگر که در اطراف بدن آنها تشکیل شده، با یکدیگر تداخل پیدا کرده و برخی از اطلاعات از ذهن درمانگر به ذهن بیمار وارد می‌شود.  این ارتباط ذهن، در سطح ناخودآگاه و به‌صورت غیرکلامی ظاهر می‌شود.

جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در بدن برای شرایط هیپنوتیزم‌ درمانی

 جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در بدن  تمام افراد جامعه، کم و بیش از این موضوع اطلاع دارند که در سمت‌های مختلف بدن، جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی پرقدرتی وجود دارند که در شرایط نواربرداری از قلب (الکتروکاردیوگرافی)، نواربرداری از مغز (الکتروآنسفالوگرافی)، نواربرداری از عضلات (الکترومیوگرافی) و … می‌توان این حوزه‌های انرژی را نشان داد که حتی در خارج از بدن هم قابل ثبت و نمایش هستند.

در شرایط هیپنوتیزم درمانی داخل مغز در مجاور ”سینوس پرویزنی“ یا ”اتموئید“ یک گروه گیرنده‌های مغناطیسی وجود دارد که در اطراف آن یک شبکهٔ الکتریکی موجود است. کبوتران نامه‌ بر و پرندگان مهاجر نیز برای پیدا کردن مسیر حرکت خود که گاهی به چند هزار کیلومتر می‌رسد، از این ساختارهای الکترومغناطیسی استفاده می‌کند. اگر یک آهنربای بسیار قوی در مجاور جمجمه قرار بگیرد، اختلالی در وضعیت این حوزهٔ الکترومغناطیسی پیدا می‌شود.

پژوهش‌های علمی نشان می‌دهند که در اطراف بدن تمام موجودات، یک حوزهٔ الکتریکی و یک میدان مغناطیس مرتبط با آن وجود دارد. در حوزه‌های الکترومغناطیسی پرقدرت محیطی، حالت خواب‌ آلودگی به انسان دست می‌دهد. در برخی از دوزیستان به‌ نام ”سالاماندر“، مجاورت مغاطیس با بدن، باعث پیدایش بی‌حسی موضعی می‌شود. در شرایط هیپنوتیزم، مدیتیشن و شرایط خلسه، میدان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی بدن تغییر پیدا می‌کند.

تبادل میدان‌های انرژی و آگاهی در شرایط هیپنوتیزم درمانی

تبادل میدان‌های انرژی و آگاهی در شرایط هیپنوتیزم درمانی امری جذاب و پیچیده است. در این وضعیت، جریان‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در بدن فرد تغییر می‌کنند. این جریان‌ها در موقعیت‌ هایی مانند الکتروکاردیوگرافی (برای ضبط فعالیت قلب)، الکتروآنسفالوگرافی (برای ضبط فعالیت مغز) و الکترومیوگرافی (برای ضبط فعالیت عضلات) قابل اندازه‌ گیری هستند.

در داخل مغز نیز ساختارهای الکترومغناطیسی وجود دارند که در شرایط هیپنوتیزم تغییر می‌کنند. این تغییرات در جریان‌های الکتریکی و میدان‌های الکترومغناطیسی ممکن است تأثیرات مختلفی داشته باشند. هیپنوتیزم درمانی به انسان‌ها امکان می‌دهد تا به عمق ذهن خود بروند و در این فضا میدان‌های انرژی و آگاهی را تجربه کنند. این تجربه ممکن است به علاج مشکلات روانی و جسمی کمک کند و فرصتی برای تبادل انرژی مثبت و آگاهی عمیق با خود و دیگران فراهم کند.

تبادل میدان‌های انرژی و آگاهی در شرایط هیپنوتیزم درمانی

اگر در شرایط هیپنوتیزم درمانی، درمانگر هم در درجه‌ هائی از تمرکز و خلسه قرار بگیرد، تداخل حوزه‌های هاله یا انرژی به نتیجه‌ های درمانی خیلی بیشتری می‌ انجامد.

شرایط هیپنوتیزم درمانی برای کسانی‌ که در مجاور سیم‌های انتقال برق پرقدرت زندگی می‌کنند، پیدایش انواع بیماری‌ها از جمله سرطان‌ های خون در آنها شایع است. در زمان خورشید گرفتگی و طوفان‌های خورشیدی، بیماری‌های روانی خیلی بیشتر می‌شود. تغییر در قرص ماه هم با وفور بیماری‌های روانی مرتبط است.

در زبان انگلیسی واژه ”دیوانه“ (lunatic)، واژه ”کره ماه“ (Iunar) و ”هلال ماه“ (Iunate) با یکدیگر مرتبط هستند. زمانی‌ که ماه شب چهارده ظاهر می‌شود، بحران‌های روحی دلداده‌ها بیشتر است! تداخل میدان‌های یا هاله‌ های انرژی در جریان هیپنوتیزم‌ درمانی دکتر ”اریک سکوویچ“ معتقد است که اگر در شرایط هیپنوتیزم درمانی، درمانگر هم در درجه‌ هائی از تمرکز و خلسه قرار بگیرد، تداخل حوزه‌های هاله یا انرژی به نتیجه‌ های درمانی خیلی بیشتری می‌ انجامد.

شرایط هیپنوتیزم درمانی: تداخل میدان‌ های یا هاله‌ های انرژی  

دکتر ”اریک سکوویچ“ که تخصص روانپزشکی خود را در دانشگاه‌های معتبر ”هاروارد“ و ”تافت“ گرفته و در حدود ۱۵ سال است که در مرکزهای درمانی این دو دانشگاه به هیپنوتیزم‌ درمانی همراه با انرژی‌ درمانی می‌ پردازد، معتقد است که اگر در شرایط هیپنوتیزم درمانی، درمانگر هم در درجه‌هائی از تمرکز و خلسه قرار بگیرد، تداخل حوزه‌ های هاله یا انرژی به نتیجه‌های درمانی خیلی بیشتری می‌انجامد. دکتر ”اریک سکوویچ“ در سال‌ های اخیر در سطح آمریکا و کشورهای دیگر اقدام به برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی متعددی برای درمانگرها می‌کند.

دکتر اریک سکوویچ، یک متخصص‌ روانپزشکی با تجربه در هیپنوتیزم‌ درمانی و انرژی‌ درمانی، تأکید دارد که تداخل در حوزه‌ های هاله یا انرژی می‌تواند به نتایج درمانی بسیار بهتری منجر شود. وی سمینارها و کارگاه‌ های آموزشی برای درمانگران در این زمینه برگزار می‌کند. او به تأکید بر اهمیت تشخیص و درمان با استفاده از حوزه‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی در پزشکی چینی، طب سوزنی و پزشکی هند قدیم می‌پردازد. شرایط هیپنوتیزم درمانی این مباحث در علوم زیستی و پزشکی به طور گسترده مورد بررسی قرار می‌گیرند و نقش مهمی در تحقیقات و درمان‌های معاصر دارند.

شرایط هیپنوتیزم درمانی در بدن انسان، ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ سلول عصبی و میلیون‌ها تار عضلانی وجود دارد  که به‌ صورت دائم در این شبکه با توریتهٔ متراکم، جریان الکتریسیته برقرار است که  در اطراف آن یک حوزهٔ الکترومغناطیسی تشکیل می‌شود. در پزشکی جدید هرگز حوزه‌ های الکتریکی و الکترومغناطیسی مورد توجه قرار نمی‌ گیرد، در حالی‌ که در طب چینی، طب سوزنی و پزشکی هند قدیم، چاکراها و چرخه‌ های انرژی، اساس بحث تشخیص و درمان را تشکیل می‌دهند.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه