دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تله پاتی سریع یا دور آگاهی چیست؟

تله پاتی سریع یا دور آگاهی چیست؟

تله پاتی سریع یا دور آگاهی چیست آیا تا به حال پیش اومده که ناگهان به یاد کسی افتاده باشید یا دلتنگی بیش از حد به شما دست داده باشد و زمانی که با آن شخص تماس گرفتید، به شما بگوید که خودش هم در فکر شما بوده است؟ آیا دوست دارید کسی در جهان به فکر شما باشد، به ویژه اگر احساسات عاشقانه‌ای نسبت به او دارید؟ تله‌ پاتی عشق، این امکان را به شما می‌دهد که ارتباطات جدیدی با کسی که مهمان دلتان است برقرار کنید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از حواس پنجگانه و از فاصله دور با دیگران ارتباط برقرار کنید. تله‌ پاتی، ارتباط ویژه‌ای است که با یادگیری آن می‌توانید در ارتباطات عاطفی خود بهبود ببخشید.

تله‌ پاتی عشق یکی از لذت‌ بخش‌ترین راه‌های ارتباطی بین دو نفر است که احساسات عاطفی متقابل دارند. در شرایط خاص روحی، تله‌ پاتی ممکن است به صورت ناخواسته رخ دهد، مثلاً وقتی در موقعیت خطر قرار گرفته‌اید و یا شدیداً ناراحت هستید، این پدیده نشانگر تحریکات غیرارادی سیستم عصبی شماست. به عبارت دیگر، تله‌ پاتی تجربه‌ای طبیعی است که ممکن است بین افرادی که با هم نزدیک هستند رخ دهد.

تله پاتی سریع چیست؟

تله پاتی سریع چیست کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟ آیا می دانید از نظر علم چگونه تله پاتی تعریف می شود؟

دور آگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است .تله پاتی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است.

کلمه «تله پاتی» نخستین بار توسط فردریک مایرز یکی از پایه گذاران انجمن تحقیقات روانی انگلستان به کار گرفته شده‌ است. این کلمه از دو لفظ یونانی مشتق شده: یکی “Tele” به معنی «دور»، و دیگری “Paths” به معنی «احساس» است که در مجموع می‌توان آن را «احساس از دور» معنی کرد. این پدیده از یک طرف (دیدگاه) یکی از زمینه‌های EPS (ادراک فراحسی) محسوب می‌شود.

چرا که EPS را مشتمل بر تله پاتی، روشن بینی و پیشگویی می‌دانند. ولی در طرف دیگر، از این پدیده به عنوان روشی که بر روی روان فردی دیگر تاثیر می‌گذارند، یاد شده‌ است.

تله پاتی سریع یا دور آگاهی چیست؟

EPS را مشتمل بر تله پاتی، روشن بینی، روان جنبشی، تله کینزی و پیشگویی می‌دانند.

 

به این ترتیب می‌توان آن را جزء مضامین PK (روان جنبشی) و یا «تله کینزی» نیز طبقه بندی کرد. دیدگاه‌ های مختلف، تله پاتی را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرده‌اند.

یکی از این تقسیم بندی‌های تله پاتی سریع اینگونه‌ است:

۱- تله پاتی بزرگ، یا تله پاتی غیر عمد و یا خود به خود

۲- تله پاتی کوچک یا تله پاتی عمدی یا ایجاد شده

۳- انواع طبقه‌ بندی نشده تله پاتی چیست.

چگونه می‌توان به تله‌ پاتی دست یافت؟

تله پاتی سریع چیست این بیش از یک جادوی تصویری یا آرزوی سحر آمیز نیازمند شناخت عمیقی است. افزایش توانایی تله‌ پاتی به معنای ایجاد ارتباط واقعی با دیگران است، و این با تنظیم ذهن خودتان آغاز می‌شود. در اینجا، به مراحلی که می‌تواند به یک شخص عادی کمک کند تا خود را برای توانایی تله‌ پاتی آماده کند، اشاره می‌شود.

راز اول چگونه تله پاتی کنیم: داشتن ایمان

فرد فرستنده و گیرنده باید به تله‌ پاتی اعتقاد داشته باشند. ذهن‌های شکاک می‌توانند به انرژی‌های ظریف و فرآیند فکر که اساس تله‌ پاتی را تشکیل می‌دهند، آسیب برسانند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

راز دوم چگونه تله پاتی کنیم: صبور بودن

باید به یاد داشت که این یک علم دقیق نیست و خطوط دقیقی برای آن وجود ندارد. این یک مسیر تمرینات طولانی و مداوم است. برای دستیابی به توان کامل، باید به مدت طولانی بر روی تمرکز ذهنی خود متمرکز شوید و این توانایی را تمرین کنید. تله پاتی سریع چیست

راز سوم: انتخاب همسفر مناسب

تأکید کنید که شخصی که شما برای همراهی در این تجربه انتخاب می‌کنید، کاملاً آماده و مشتاق به شرکت در این تمرین و آزمایشات باشد. این بهتر است که این فرد از نزدیکان شما باشد تا با شما ارتباط عمیق‌تری داشته باشد و علایق و تجربیات مشابهی با شما به اشتراک بگذارد. داشتن ارتباطات عاطفی نزدیک می‌تواند قدرت ارتباط را افزایش دهد.

راز چهارم چگونه تله پاتی کنیم: درک نقش‌ها

در تلپاتی، دو نقش اصلی وجود دارد: فرستنده و گیرنده. مهم است تصمیم بگیرید کدام فرد نقش فرستنده را بازی می‌کند و کدام فرد گیرنده است. گیرنده نیاز دارد ذهن خود را برای دریافت پیام در آرامش نگه دارد، در حالی که فرستنده باید توجه و تمرکز دقیقی به ارسال پیام داشته باشد. تله پاتی سریع چیست

راز پنجم چگونه تلپاتی کنیم: آمادگی ذهن، بدن و روح

کلید اصلی برای شروع این مسیر، شروع با جلسات مدیتیشن است. ابتدا مطمئن شوید که هیچ چیزی یا کسی آرامش و تمرکز ذهن شما را مختل نمی‌سازد. به یکدیگر متصل شده و به مراقبه عمیق بپردازید. در این جلسات، تمرکز خود را بر روی ایجاد اتصال متقابل قرار دهید و فیلتر کردن افکار دیگر خود را تمرکز نمایید. حاضر باشید به ارسال و دریافت پیام‌ها به آرامش و آگاهی پرداخته و ذهن، بدن و روح خود را برای این تجربه آماده کنید.

راز ششم چگونه تله پاتی کنیم: انتخاب پیام

برای انتقال پیام، انتخاب یک پیام ساده اما قوی امری حیاتی است. گاهی این انتخاب می‌تواند با یک تصویر یا حتی یک کلمه ساده آغاز شود. تدریجاً می‌توانید با تمرینات خود پیام‌های پیچیده‌تری را تقویت کنید. اما مهمترین نکته این است که در این مسیر، از تقلب پرهیز کرده و همیشه صادقانه و بدون تزلزل به تمرین بپردازید.

راز هفتم چگونه تلپاتی کنیم: فرآیند را به بحث بگذارید

در هنگام ارسال پیام، ممکن است شما یک نامه گل را در ذهن داشته باشید ولی گیرنده این پیام را به درستی دریافت نکرده باشد. اما اگر تصویر یک باغ سرسبز را به ذهن بیاورید، این یک موفقیت جزئی است. یعنی شما توانسته‌اید ارتباط ذهنی را حتی به صورت ناقص برقرار کنید. تله پاتی سریع چیست

راز هشتم چگونه تلپاتی کنیم: تمرین و تکرار

اگرچه شما ممکن است بخواهید به سرعت تله‌ پاتی را یاد بگیرید، اما این به معنای انجام مداوم تمرین نیست. بهتر است جلسات تمرینی خود را کوتاه نگه دارید و روزانه بیش از ۲۰ دقیقه به این فعالیت اختصاص ندهید. این امر باعث جلب خستگی ذهنی و ایجاد فشار زیاد بر شما می‌شود که ممکن است به موفقیت از دست بدهید.

تله پاتی سریع یا دور آگاهی چیست؟

بهتر است جلسات تمرینی خود را کوتاه اما مداوم نگه دارید

راز نهم چگونه تله پاتی کنیم: تجربه و پیچیدگی

با گذر زمان و پیشرفت شما، می‌توانید از روش‌های سرگرم‌ کننده و همچنین پیچیده‌تر بهره‌مند شوید. از موسیقی، جملات، یا افکار خاص برای ارسال پیام استفاده کنید. شاید شما به حدی پیشرفت کنید که بخواهید رویاهای خود را به گیرنده بفرستید و تجربه‌ های واقعاً هیجان‌ انگیزی را ایجاد کنید.

به هر حال، باید در نظر داشته باشید که تله‌ پاتی ممکن است برخی افراد به صورت ذاتی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است قادر به یادگیری آن نباشند. اما با صبر و تمرین مداوم، ممکن است در مورد خودتان چیزهای جالبی کشف کنید! تلپاتی سریع چیست

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی سریع نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند. در این دوره به شما دورشنوایی، دوربینی، دور حسی، آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود. گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد. کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد. برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیری

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

هم روح در تله پاتی: یافتن هم روح در تله پاتی

هم روح در تله پاتی هم روح در تله پاتی می تواند به شما ...

تله پاتی در خواب + همه چیز درباره تله پاتی + قدرت چشم سوم و تله پاتی

تله پاتی در خواب را در این مقاله بررسی می کنیم. مردم تمایل دارند ...

تلپاتی چیست؟! + آخرین تحقیقات علمی درباره تله پاتی + همه چیز درباره تله پاتی

تلپاتی چیست؟ امروزه تله پاتی، عمل انتقال افکار به ذهن شخص دیگری، واقعی است. ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه