دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

جذب همسر دلخواه چگونه انجام می شود ؟

جذب همسر دلخواه

جذب همسر دلخواه، از خواسته های بسیاری از افراد می باشد که دنبال نیمه گمشده خود هستند. برای اینکه بتوانیم همسر دلخواه خود را جذب کنیم، باید دقیقاً تصویری از همسر دلخواه داشته باشیم. بهتر هست ابتدا مقاله قانون جذب را بخوانید و بدانید که قانون جذب به چه صورتی کار می کند؟ چون از همان تکنیک ها، شما برای جذب همسر دلخواه میتوانید استفاده کنید، یا باید استفاده کنید. قوانین جذب یکی هستند، برخی از افراد برای جذب همسر دلخواه، از قوانین جذب استفاده میکنند و برخی دیگر از این قوانین برای جذب ثروت استفاده میکنند.

اگر شما هم به دنبال نیمه گمشده خودتان هستید، به شما پیشنهاد می دهم که این مقاله را با دقت بخوانید و به آن فکر کنید. مطمئناً در پیدا کردن نیمه گمشده، به شما کمک خواهد کرد و به شما کمک می کند که خوشبختی را تجربه کنید. پس نظرتان را در انتها برایم بنویسید تا من هم از نظر شما مطلع شوم.

جذب همسر دلخواه2

روش جذب همسر دلخواه

روش جذب همسر دلخواه به این صورت می باشد که، شما بدانید دقیقا میخواهید همسر دلخواه تان چگونه باشد. برای این که بتوانید نتیجه خوبی بگیرید، ابتدا آن را بنویسید. مکتوب کردن خواسته در هر زمینهای که باشد، به شما خیلی کمک می کند. حداقل باعث می شود که افکارتان منظم و مرتب شود. در قانون جذب اولین مرحله مشخص شدن خواسته است. راستی شما همسر دلخواه تان چگونه است؟ دوست دارم قبل از اینکه ادامه مقاله را بخوانید کاغذ را بردارید و مشخصات همسرتان را بر روی آن بنویسید. آیا ظاهر همسرتان برای شما مهم است؟ بنویسید که، قد آن چند باشد. صورت آن چگونه باشد. آیا سبزه باشد یا روشن باشد. چشمان او چگونه باشد.

اگر سطح اجتماعی همسرتان مهم است، دقیقاً یادداشت کنید که می خواهید در چه سطحی از اجتماع باشد. شاید دارایی و ثروت همسر دلخواه تان مهم باشد، آن را بنویسید و جایی یادداشت کنید. در زمینه سطح تحصیلات همسر دلخواه تان نیز می توانید یادداشت هایی داشته باشید. منظور این است که آنچه می خواهید را دقیقاً در نظر بگیرید و مکتوب کنید. همه دوست دارم که همسر ایده آل داشته باشم. همسر ایده آل از نظر هر کسی فرق می کند. پس باید مشخصات همسر دلخواه یا ایده آل خود را دقیقاً مکتوب کنید.

چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنیم؟

چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنیم و با آن خوشبخت باشیم. هر خانمی دوست دارد همسر یا شوهر ایده‌آل خود را داشته باشد. و روزی از او خواستگاری کند. آیا شما چنین خواستهای دارید؟ یا اینکه احساس می کنید باید هر اتفاقی که میافتد راضی باشید؟ شاید بگویید که همسر ایده آل و دلخواه کاملاً مشخص است. ولی یادتان باشد که از نظر هر کسی همانطور که در بالا گفته شد فرق می کند. پس همانند بالا، شما هم مشخصات شوهر دلخواه خود را بنویسید و آن را مکتوب کنید. البته این تصور را نداشته باشید که اگر شما آن را مکتوب کنید مطمئناً به آن خواهید رسید. ولی این اولین قدمی هست که شما باید جهت جذب همسر ایده آل یا همسر دلخواه یا شوهر دلخواه تان انجام دهید. زمانی که من از افراد می خواهم خواسته شان را مکتوب کنند، برخی از آنها میگویند که ما خواسته مان را در ذهن مان تجسم می کنیم و می دانیم که دقیقا چه چیزی می خواهیم.

باید به شما تذکر بدهم که تصاویر ذهنی و خواسته های ذهنی هر لحظه در حال تغییر کردن میباشند. ما نمیتوانیم تنها با تصورات ذهنی مان به هدف دلخواهمان برسیم. شاید نوشتن این مشخصات همسر دلخواه ساده به نظر برسد، ولی در تجربه، من دیده ام که برخی از افراد هفته ها یا ماه ها سرگرم نوشتن هستند. این سردرگمی ذهنی باعث می شود که شما نمی توانید به سرعت همسر دلخواه تان را جذب کنید. پس خواهش می کنم اگر می خواهید همسر دلخواه تان را جذب کنید، ابتدا مشخصاتی از آن که برایتان مهم هست را بنویسید.

جذب همسر دلخواه3

چگونه زن دلخواه خود را پیدا کنیم

همچنانکه در بالا گفته شد برای اینکه زن دلخواه خود را پیدا کنیم باید ابتدا مشخصات آن را داشته باشید. ممکن است که شما به باغی می روید که پر از گلهای متفاوت است و هر کدام از آنها رنگ و بوی متفاوتی دارد، اگر شما از قبل مشخص نکرده باشید که چه گلی را می خواهید فقط از این گل به سراغ گل دیگر می روید و وقت خودتان و انرژی خودتان را هدر می دهید. اما اگر از قبل مشخص کرده بودید که چه گلی را می خواهید، چه رنگی باشد، چه شکلی باشد، چه اندازه باشد، مستقیم به سراغ همان گل خواهید شد.

در انتخاب همسر یا زن دلخواه خودتان هم باید به این مسئله توجه کنید ممکن است در طول زندگی تان افراد زیادی در مسیر زندگیتان قرار گیرند و شما را در هر جهتی ببرند. شما همانند قایقی خواهید شد که باد آن را به هر سمتی می برد. اگر هدفی را داشته باشید که اینجا هدفتان همسر دلخواه تان هست، می توانید به راحتی در میان باد یا حتی طوفان های شدید زن دلخواهتان را به راحتی پیدا کنید و با او خوشبخت باشید.

چگونه در جذب همسر دلخواه موفق باشیم

برای اینکه در جذب همسر دلخواه موفق شویم باید خودمان را آماده کنیم و بهایی که باید برای آن پرداخت شود را بپردازیم. گاهی اوقات شجاعت و اعتماد به نفس، بخش عمده و مهم رسیدن به اهداف زندگی می باشد. پس ابتدا باید اعتماد به نفس تان را تقویت کنید. ترسهایتان را بشناسید و ترس ها را از بین ببرید. اگر تجربه ای از گذشته دارید که مطمئناً این گونه هست، باید بتوانید آنرا در ذهنتان به یک بلوغ ذهنی و فکری برسید و آن را در ذهنتان حل و فصل کنید و مشکلات تجربه پارتنر قبلی خود را، به فرد جدید انتقال ندهید. ۹۳ درصد از افراد، مشکلات قبلی را به جدید انتقال می دهند. به همین دلیل است که افراد در تجربه دوم، همان اشتباهات تجربه اول را انجام می دهند.

چون همیشه فکر می کنند که خود شان هیچ مشکلی ندارند و این طرف مقابل شان است که مشکل دارد. اگر شما هم چنین نظری دارید، باید همین الان به شما بگویم که پارتنر جدید، همسر جدید، همان قبلی هست و هیچ چیز خوبی در جدید پیدا نخواهید کرد. مگر اینکه مشکلات قبلی تان را حل کنید و مشکلات قبلی را به تجربه جدید انتقال ندهید. خواهشی که از شما دوست عزیز دارد این است که در زندگی مشترک به هر صورتی که باشد، ما معمولاً همیشه در حال مقایسه هستیم، پس فرد جدید را با قبلی مقایسه نکنید تا بتوانید خوشبخت باشید. همه ما  دوست داریم که، دیگران ایدهآل ما باشند، اما کمتر به این توجه می کنیم که آیا ما هم ایده آل  دیگران هستیم یا خیر.

جذب همسر دلخواه4

تکنیک های جذب همسر دلخواه

تکنیک های جذب همسر دلخواه در درجه اول به تغییراتی که در خودمان باید ایجاد کنیم برمیگردد. یعنی شما باید ابتدا خودتان را از هرگونه خشم، بدبینی، ترس، نگرانی از آینده و از طرف مقابل تان را از بین ببرید و این گونه خودتان را برای همسر دلخواه تان و ایدهآل آماده کنید. زمانی که در مورد جذب صحبت می کنیم یعنی اینکه شما باید فردی را جذب خودتان کنید. کمی به این مسئله توجه کنید، چگونه ممکن است که کسی جذب شما شود. آیا شما با این شرایطی که در حال حاضر دارید کسی عاشق شما میشود؟ کسی جذب شما میشود؟

اگر جوابتان بله است. پس به زودی همسر دلخواه تان را پیدا خواهید کرد. از خودتان خوشتان میآید؟ یا اینکه خصوصیت ها و رفتارهایی را دارید که راضی نیستید؟ اگر همسر دلخواه هم، پیدا کنید بعد از مدتی او را از دست خواهید داد و با او دچار مشکل و اختلاف خواهید شد. برای اینکه همسر دلخواه تان را از دست ندهید بهتر است، تغییرات عمیقی در خودتان ایجاد کنید که این تغییرات عمیق از دوست داشتن خودتان شروع میشود. پس باید خودتان را دوست داشته باشید، اگر احساس میکنید که دوست داشتنی نیستید خودتان را دوست داشتنی کنید، این راز بزرگ جذب همسر ایده‌آل است.

 

کانال تلگرام جذب همسر دلخواه

این روزها کانال های تلگرام جذب همسر ایده آل، زن ایده آل ، پیام ها و روش های متعددی را به ما پیشنهاد میدهند. این کانال های انگیزشی، می تواند به ما کمک کنند تا افکارمان را به صورت روزانه مرتب و منظم کنیم و اینگونه بهتر بتوانیم به سمت هدف خود حرکت کنیم. البته هرچند که برخی از این کانال ها، جزئ روانشناسی زرد می باشند ولی به هرحال علاقه مندان خود را دارند و می بینیم که در برخی از مواقع هم به آنها، در جهت افزایش انگیزه کمک می کند.

جذب همسر دلخواه7

 

جملات تاکیدی برای جذب همسر دلخواه

جملات تاکیدی برای جذب همسر دلخواه می تواند شامل عبارات تاکیدی برای افزایش اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس و دوست داشتن خودمان می باشد. این عبارت تاکیدی به ما کمک می کند که حس بهتری نسبت به خود داشته باشیم ، و در تصمیم گیری های خود، اعتماد به نفس کافی داشته باشیم و بتوانیم خودمان را بهتر ابراز کنیم و اینگونه می توانیم به اهدافمان که جذب همسر ایده آل و دلخواه می باشد را دنبال کنیم.

 بخشی از مسیرمان جذب همسر ایده آل می باشد، بخش مهم تر آن نگه داشتن همسر دلخواه می باشد. بسیاری از افرادی که ازدواج می کنند همسر آنها در ابتدا دلخواهشان بوده، ولی در مسیر زندگی، اتفاقاتی و کدورت های ایجاد می شود که از دلخواه بودن خارج میشود و معمولاً منجر به جدایی می گردد. در اینجا لازم می دانم که بگویم که بیشتر ازدواج ها یا ارتباط ها با این ایده شروع می شود که جفت دلخواه خود را پیدا کرده اند ولی آمار نشان میدهد که برخی از آن ها این مسیر را اشتباه رفته اند.

جذب همسر دلخواه5

سابلیمینال جذب همسر دلخواه

برای جذب همسر دلخواه خود می توانیم از عبارت تاکیدی و سابلیمینال های ذهنی کمک بگیریم. در سابلیمینال های ذهنی، عبارت تاکیدی یا تلقین، به صورت زیر آستانه ای مغز بیان می شود و در ناخودآگاه فرد نفوذ می کند. این سابلیمینال های ذهنی میتواند شامل احساس های حس خوش، اعتماد به نفس، احساس قدرتمندی، افزایش عزت نفس یا احساس هایی باشد که به فرد حس خوب میدهد. داشتن حس خوب کمک میکنند تا بتوانی اهدافمان را دنبال کنیم.

پس اگر شما دنباله جذب همسر دلخواه خود هستید، می توانید از فایل های سابلیمینال ذهنی استفاده کنید و اینگونه موانع ذهنی را بهتر برطرف کنید و مسیرتان را هموارتر کنید.

تجربه جذب همسر دلخواه

بسیاری از افراد این تجربه که همسر دلخواه خود را در مسیر زندگی شان پیدا کردند داشتهاند. به هر حال هر انسانی در طول زندگی خود، جذب جنس مخالف خود می شود و در آن زمان که عشق هویدا می گردد، احساس میکند که گمشده خود را پیدا کرده است. یادتان باشد که این تنها یک احساس است. دلیل نمیشود که این حس آنها، درست باشد. برای این که بتوانید تجربه جذب همسر دلخواه خوبی داشته باشید، به نظر من بهتر است که احساسات مان را با منطق در کنار همدیگر بگذاریم تا بتوانیم نتیجه گیری خوبی داشته باشیم.

اگر در جذب همسر ایده آل فقط منطقی باشیم ممکن است به گزینه های توجه کنیم که در طول زندگی احساس خوش در ما ایجاد نکند. و اگر در جذب همسر ایده آل فقط احساسی باشیم ممکن است تصمیمات ناعاقلانه بگیریم که کل زندگیمان را تحت تاثیر گذارد و تمام زندگی مان را تلخ کند. سعی کنید تا آنجایی که ممکن است منطق را در کنار تصمیم های احساسی خود به کار ببرید. من در کلاس های آموزشی همیشه به افراد میگویم که چگونه شما باید تصمیم های منطقی و احساسی بگیرید که در آینده پشیمان نشوید.

جذب همسر دلخواه6

ارتعاش جذب همسر

همسر ایده آل شما چه احساسی دارد؟ یا بهتر است بگوییم همسر ایده آل شما چه ارتعاشی دارد؟ در قانون جذب، هم ارتعاش ها همدیگر را جذب میکنند و  غیر هم ارتعاش ها همدیگر را دفع میکنند. آیا با همسر دلخواه تان هم فرکانس و هم ارتعاش هستید. اگر هم فرکانس باشید، او را جذب خواهید کرد و اگر هم فرکانس نباشید، جذبمان نخواهید شد. اما ما  چگونه می توانیم هم فرکانس و هم ارتعاش فرد دیگری شویم؟ بسیار ساده است، خودتان را تغییر دهید.

بعضی ها فکر میکنند که با فکر کردن به او، هم ارتعاش میشوند. اینگونه نیست. شما فقط با تغییر خودتان و پذیرش احساسات واقعی او و اهداف او  می توانید هم فرکانس و هم ارتعاشات شوید. پس خودتان را آماده کنید، تا با تغییرات عمیقی که در خود ایجاد می کنید، همسر ایده آل شما با سرعت در مسیر شما و در مسیر ارتعاشی شما قرار گیرد و جذب شما شود و شما را خوشبخت کند. به دنیایی ارتعاش همسر دلخواه خوش آمدید.

 دوره های آموزشی دکتر آرام

در دوره ای اموزشی مرکز تجسم خلاق ما بر روی مشکلات و عوامل و تعارض های درونی کار می کنیم و به شما کمک می کنیم که چگونه می توانید با استفاده از ذهن تان و انرژی و ارتعاشتان همسر دلخواه تان را جذب کنید. جذب همسر دلخوه تنه به فکر کردن نمی باشد و لازم است که علاوه بر فکر کردن به همسر دلخواه موانع ذهنی ناخودآگاه تان را نیز برطرف کنید تا بتوانید سریع تر به خواسته خود برسید.

در جذب همسر دلخواه ما باید دقیقا بدانیم که این همسر دلخواه چه کسی و با چه ویژگی می باشد. پس ابتدا باید ویژگی های همسر دلخواه تان را مورد بررسی قرار دهید و اینکه آیا از نظر ذهنی تضادی در درون شما برای به دست آوردن همسر دلخواه و جذب همسر دلخواه وجود دارد یا خیر و اگر وجود این موانع ذهنی را برطرف کنید. به همین دلیل دوره های آموزشی دکتر آرام در جهت رفع موانع ذهنی میتواند به شما کمک کنتد.

تمرین جذب همسر

برای این که بتوانید همسر دلخواه خود را جذب کنید، باید تمرین انجام دهید . بله درست شنیدید باید تمرین جذب همسر دلخواه انجام دهید. چه تمرینی من می توانم برای این مورد داشته باشم؟ در ابتدای مقاله در مورد این صحبت کردیم که باید مشخصات دقیق همسر دلخواه خود را داشته باشیم تا طبیعت، کیهان، کائنات، جهان، خداوند، ناخودآگاهمان بتواند آن را پیدا کند و در مسیر ما قرار دهد. پس ابتدا باید خواستی شما بسیار دقیق باشد.

همسر ایده آل شما باید چگونه باشد؟ آن را بنویسید. مکتوب کنید. آیا با  خواندن خواسته تان احساس خوش و احساس نشاط می کنید؟ تصور کنید که به آن رسیده اید. یا تجسم  کنید که در کنار او دارید زندگی میکنید. اینگونه بهتر میتوانید هم فرکانس او شوید و بهتر میتوانید او را جذب کنیم.

در زیر برایم بنویسید که از نظر شما همسر دلخواه چگونه است! شما برای اینکه به همسر دلخواه خود برسید چه کاری را انجام داده اید؟ آیا به همسر دلخواه خود رسیده اید؟ اگر ازدواج کرده اید آیا از ازدواج خود راضی هستید؟ آیا همسر تان، همسر دلخواهتان هست؟ اگر اینگونه نیست، همسر دلخواه تان باید دقیقا چه کاری انجام دهد تا دلخواه شما شود؟

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه