دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

راز عالم خلسه گشایش دنیای عجیب و معجزه‌ آسای هیپنوتیزم

راز عالم خلسه گشایش دنیای عجیب و معجزه‌ آمیز هیپنوتیزم

راز عالم خلسه – خلسه عالمی است بین ماده و غیر ماده. پژوهشگران متافیزیک می گویند که مغز انسان می تواند امواجی را از خود ساطع کند که فعل و انفعالات داخل مغز را می توان از طریق آن فهمید. یا بعضی ها می توانند امواج مغزی دیگران را از طریق فکر خود دریافت کرده و فکر آنان را بخوانند. برخی دیگر معتقدند که چیزی به نام ماده سیال وجود دارد که واسطه بین روح و جسم است، در واقع از طریق آن، روح به جسم دستور می دهد.

برای ورود به عالم خلسه و هیپنوتیزم شما نیاز به روش ” تله پاتی ” دارید. این روش کار چندان پیچیده ای نیست و شما نیز با کمی تمرکز می توانید به آن دست یابید. وقتی انسان می میرد و یا می خوابد در واقع روح او از بدن توسط خداوند و بدون اراده خارج می شود.  البته در مورد خواب این خروج کامل نیست و بعدا دوباره روح هنگام بیداری بازگردانده می شود. در تله پاتی شما می توانید با اراده خود و بطور خودآگاه روح را تا حدی از قفس جسم جدا کنید و چیزهایی را ببینید که در حالت عادی قادر نیستید ببینید. (پس باید نترس و شجاع باشید).

راز عالم خلسه و گام های ورود به آن:

1- ابتدا باید خود را مجاب کنید که چنین چیزی ممکن است (عالم خلسه لااقل به امتحانش می ارزد)

2- شما باید دارای تمرکز فکری بالایی برای پی بردن به راز عالم خلسه داشته باشید که لازمه آن عدم وابستگی به دنیا و ماده می باشد.  بنابراین افراد نوجوان و کم سن و سال که هنوز در بند دنیا و زیبایی های آن نیستند راحتتر می توانند این کار را انجام دهند. نکته : برای افزایش تمرکز شما می توانید به مدت چند هفته هر روز سه بار  تمرین زیر را انجام دهید. نفس عمیق بکشید و از عدد 50 تا 0 برعکس بشمارید، بدون اینکه تجدید نفس کنید. در هنگام شمردن سعی کنید به چیزی فکر نکنید.

3-  برای ورود به عالم خلسه در اول شب و در یک اتاق نسبتا تاریک که دارای هوای نه گرم و نه سرد باشد روی یک بستر نرم دراز بکشید. در اتاق بغیر از شما کسی نباشد و تقریبا صداهای بیرون نیز مزاحم نباشد. در همان حالت خوابیده به یک نقطه سیاه روی سقف خیره شوید و سعی کنید پلک نزده و نگاهتان از آن نقطه منحرف نشود. در این لحظه سعی کنید به چیزی فکر نکنید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

البته این کار کمی زمان بر خواهد بود و شرط موفقیت مداومت و عدم ناامیدی است. برای این که مطمئن شوید که در مسیر درستی هستید، علایمی در طول مدت کار ظاهر می شوند. ابتدا شما در نوک انگشتان پا و دستها احساس بی حسی می کنید. در این حالت نگران نباشید  زیرا آنها بطور خود آگاه در حال مردن هستند. و از کنترل روح شما خارج می شوند ولی بعدا برخواهند گشت. سپس این بی حسی و بی وزنی به جاهای دیگر بدن شما سرایت می کند.

سپس چشمهای شما خسته می شوند و احساس می کنید پلک هایتان سنگین شده  و شما تصاویر را مبهم می بینید. بعد از مداومت و عدم ناامیدی شما پس از حدود ده دقیقه تا شاید بیش از یک ربع ساعت شما ناگهان احساس خواهید کرد که تصاویری را می بینید که متعلق به فضای موجود و اتاق نیست ؛ شما در حال ورود به عالم خلسه هستید. بعد از این قسمت را باید خودتان تعقیب کنید و من چیزی نمی توانم بگویم. (دریافتن راز عالم خلسه نتیجتا به آن را که خبر شد خبری باز نیامد !! منتهی می گردد)

راز عالم خلسه: انواع حالات مختلف خلسه

خلسه سومنامبول یک (خلسه نوع اول):

حالتی است که سوژه در آن به خلسه سبک می فرو رود در پاره ای از موارد القائات هیپنوتیکی توسط هیپنوتیزور در حالت بیداری در سوژه اعمال می گردد و فی الواقع جنبه تلقین بیداری دارد. مانند اطاعت سربازان از فرمانده خود که در این حالت سربازان به صورت تلقینی و ناخودآگاهی در مقابل دستورات فرمانده خود شرطی شده اند.

خلسه سومنامبول دو:

حالتی است که چشمان سوژه بسته شده و در واقع سوژه به حالت هیپنوتیزم و یا حالتی شبیه به خواب فرو رفته است. در این حالت سوژه برای پذیرش بسیاری از حرکات و یا گفتار و یا تلقینهای هیپنوتیکی آماده می شود. مانند برطرف کردن صفات بد، بوجود آوردن صفات پسندیده و برطرف کردن بیماریهای روان تنی که در اثر ناراحتیهای روانی در سوژه بوجود آمده است.

کاتالاپسی:

در این حالت هیپنوتیزم به خلسه عمیقتری وارد شده و بدن او خشک می شود و اگر کتف ها و پاهای هیپنوتیزم را بر روی دو صندلی قرار دهیم، بدن او خم نمی شود. در این حالت اگر کسی با وزن متعادلی به نسبت وزن هیپنوتیزم بر روی شکم او بایستد بدن او به هیچ عنوان خم نمی شود.

خود من بارها شاهد این عمل بوده ام که چندین نفر روی شخص کاتالاپسی شده رفته اند و حتی روی او بالا و پایین پریده اند! البته باید این را هم بگویم که این عمل بسیار خطرناک بوده و اگر هیپنوتیزور به اندازه کافی در کار خود ماهر نباشد ممکن است لطمات جبران ناپذیری به سوژه وارد آید. به همین دلیل از شما می خواهم که خودتان این کار را انجام ندهید و تا جایی که امکان دارد نگذارید که روی شما این عمل را انجام دهند.

راز عالم خلسه: انواع حالات مختلف خلسه

کاتالاپسی حالتی از هیپنوتیزم به راز عالم خلسه عمیقتری وارد شده و بدن او خشک می شود

خلسه لتارژی یک:

در حالت خلسه لتارژی نوع اول عمق خلسه در سوژه بسیار زیاد است، بطوریکه در پاره ای اوقات پس از اتمام عمل هیپنوتیزم، سوژه چیزی را به یاد نمی آورد. همچنین در این حالت است که قدرتهای فراوانی هیپنوتیزم نظیر تله پاتی، تله کینزی و … بارور می گردد و حتی سوژه می تواند آینده نگری کند و کلرویانس انجام دهد.

خلسه لتارژی دو:

در حالت خلسه لتارژی نوع دوم عمق خلسه فوق العاده زیاد است و حالتی شبیه به مرگ در هیپنوتیزم ایجاد می گردد. سرعت اعمال حیاتی نظیر ضربان قلب کند می شود ودر بسیاری موارد هاله ای از انوار آبی و یا بنفش در بالای سر هیپنوتیزم آشکار می گردد و قابل دیدن است.

مرتاضینی که در قبر به مدت طولانی در زیر خاک مدفون می شوند و سپس زنده بیرون کشیده می شوند و یا در آکواریوم آب برای مدت طولانی دراز می کشند، در حالت لتارژی دو قرار دارند و این حالت از متاهیپنوتیزمی آنها نتیجه می شود. انسان در حالت متاهیپنوتیزم، ناخودآگاه به قدرتهای مغزی می رسد.

در مورد کم شدن ضربان قلب یکبار خود من شاهد این اتفاق بودم که در حضور یک پزشک ابتدا فشار خون یک نفر را اندازه گرفتند بعد از بردن او به حالت لتارژی فشار او به شدت افت کرد و بنا به گفته دکتر به حدود 4 رسید! وقتی که خود من سوژه را لمس کردم کاملا سرد شده بود.

مراحل سه گانه راز عالم خلسه هیپنوتیزمی

اگر فردی نا آشنا با راز عالم خلسه و هیپنوتیزم برای اولین بار به تلقیناتی گوش کند که برای القای هیپنوتیزم بیان می‌شوند، به نظر او این مطالب مجموعه‌ای از کلمات نامفهوم و گول زننده است که بعید به نظر می‌رسد به نتیجه دلخواه برسند. اما به نظر یک فرد آشنا به دانش هیپنوتیزم، این مطالب یک سلسله مفاهیم به درستی طرح ریزی شده هستند که حتماً به نتیجه دلخواه می انجامند. به نظر مولف یک طرح دقیقی در وراء القا خلسه هیپنوتیزمی وجود دارد که من مایلم از آن با نام «اقدامات سه پله‌ای» یاد کنم.

 پله اول  گام مقدماتی یا توجیهی برای عالم خلسه

پله اول  گام مقدماتی یا توجیهی است که در طی آن هیپنوتیزور به شرح و بیان علایم و نشانه هایی می پردازد که سوژه احتمالا تا چند دقیقه بعد در جریان خلسه هیپنوتیزمی با آنها برخورد پیدا می کند. با صحبت از زمان آینده، او به سوژه می گوید که وی چگونه ریلکس می شود، چگونه دستها و پاهای او سنگین می شوند و بالاخره چگونه متمرکز و خواب آلود می گردد و بالاخره در نهایت به چه صورتی پلک‌های او دچار پرش می شود تا سرانجام بر روی هم افتاده و به حالتی شبیه خواب فرو می رود.

تمام جملات به صورتی بیان می شود که از همه آنها مفهوم «اتفاق خواهد افتاد» حاصل می گردد. بنابراین در سوژه این انتظار پدید می آید که با این جریانات روبرو گردد. به این ترتیب به آرامی سوژه در این مسیر هدایت می شود. این جریان ممکن است یک یا چهار – پنج دقیقه به طول بیانجامد و این تا زمانی ادامه پیدا می کند که برخی از علایم و نشانه هایی پیدا شود که سوژه خود را برای احساس و ادراک آنها آماده کرده است.

برای مثال یکی از این علایم، تنگ شدن چشم‌ها می باشد. یکی از حرفهای دیگر ریلکس شدن یا سست و کرخت شدن اندامها می باشد. در این زمان شرایط او آماده شده است تا شما خود را برای گام دوم آماده کنید.

 پله دوم  گام اساسی از القا خلسه هیپنوتیزمی

قدم دوم خلسه هیپنوتیزم را می توان مرحله «صحبت کردن از خواب» نامید. در این مرحله شما به او می گویید که  او هم اکنون چیزهایی را احساس می کند که شما به او متذکر می شوید. در این موقع شما جملاتی را به کار می برید که افعال آنها غالبا با زمان حال بیان شده‌اند. به او می گویید که هم اکنون چشم‌های او دارند خسته می شوند.

پس از مدتی به او می گویید که چشم‌های او دارند سنگین می شوند و دارند بسته می شوند. بدن او دارد ریلکس می شود و تمام رشته های عضلانی او شل و کرخت می شوند. او کاملا خسته، کرخت و خواب آلود شده است. برای او بسیار مشکل است که چشمانش را باز نگه دارد. به زودی چشمان او بسته شده و او به خواب عمیقی فرو می رود.

مرحله دوم راز عالم خلسه یک قسمت اساسی از القای خلسه هیپنوتیزمی به شمار می رود. این مرحله را تا زمانی ادامه می دهید که چشمان سوژه بسته شود. اگر چشمان سوژه به طور خود به خود بسته شد، نشانه خوبی است و نمایانگر آن است که او دارد وارد خلسه هیپنوتیزمی می شود. بنابراین زمان آن فرا می رسد که شما گام سوم را بردارید.

راز عالم خلسه: انواع حالات مختلف خلسه

گام اساسی از القا خلسه هیپنوتیزمی

 پله سوم  گام کنترل بر سوژه

در گام سوم خلسه هیپنوتیزم شما بایستی «کنترل» خود را بر سوژه اعمال و حفظ کنید. اگر چشمان او خود به خود بسته شده باشد، نشانه خوبی برای شماست و نمایانگر قرار گرفتن سوژه در خواب هیپنوتیزمی است. بنابراین شما بیانات یکنواخت و آرام را که نشانه و مظهر گام دوم است به کنار نهاده و محکم تر و آمرانه‌ به بیان تلقینات می پردازید. شما در این مرحله به او متذکر شوید که در این لحظه وی به خواب هیپنوتیزمی عمیقی فرو رفته و در صورت مغایرت نداشتن تلقینات با آنچه او واقعاً می خواهد، کاملا به حرفهای شما توجه و تمرکز می کند.

تکنیک های القای خلسه هیپنوتیزم

اگر بخواهیم مطالب بالا را خلاصه کنیم، می توانیم سه پله یا مراحل سه گانه القای هیپنوتیزم را به این گونه خلاصه کنیم :

پله اول راز عالم خلسه:

‌مرحله توجیهی یا آماده شدن است که در طی آن سوژه با شرح علایمی آشنا می شود که به زودی آنها را احساس خواهد کرد.

 پله دوم راز عالم خلسه:

مرحله‌ای است که در باب به خواب رفتن سخن به میان می آید و در طی آن مکرراً تلقیناتی درباره به خواب رفتن و آرامش عمیق مطرح می گردد و این مطالب با افعال زمان حال و به شکل مطالبی عرضه می گردند که گویا در زمان حال دارند به وقوع می پیوندند.

پله سوم راز عالم خلسه:

زمانی را شامل می شود که شما کنترل هیپنوتیزمی را به عهده گرفته اید و در این شرایط لحن آرام و ملایم برای خواب کردن سوژه ناگهان به لحنی تند، مستقیم و آمرانه تبدیل می گردد که با مطالبی که قبلا بیان می شده، از لحاظ آهنگ و محتوا برابر و مشابه نخواهد بود.

 این الگو در بیشتر تکنیک های القای هیپنوتیزم مورد استفاده قرار می گیرد ولی در هیپنوتیزم های برق آسا و یا بسیار سریع معمولا مراحل اول و دوم حذف می شوند.

باید توجه داشت که همگام با مراحل سه گانه راز عالم خلسه القاء یا ایجاد خلسه  هیپنوتیزمی توسط هیپنوتیزور، سوژه هم از مراحل ذهنی سه‌ گانه‌ای راز عالم خلسه عبور می کند.

در گذشته از سوژه خواسته می شد که بر روی یک نقطه و یا بر روی کلام هیپنوتیزور تمرکز کند. تمرکز به معنای نوعی کوشش آگاهانه است و تنها سوژه‌های بسیار خوب هیپنوتیزمی در این شرایط می توانند هیپنوتیزم شوند. این روش تنها در مواقعی موثر واقع می شود که سوژه پس از چند لحظه وارد عالم خلسه شود. اگر پس از مدت کوتاهی این کوشش برای تمرکز به نتیجه نرسد، به عکس العمل مخالف و متضادی منتهی می گردد.

این جریان به پیدایش خستگی می انجامد که موجبات سقوط سطح تمرکز و توجه سوژه را فراهم آورده و در نهایت توجه سوژه از نقطه تمرکز دور می گردد. بنابراین برای بیشتر از 70% سوژه ها عامل تمرکز نه تنها بی فایده، بلکه عملاً زیانبار و مزاحم است.

یک روش یا تکنیک بهتر برای رسیدن به راز عالم خلسه

برای هیپنوتیزم کردن، القاء یا ایجاد حالت «مشغول بودن» است که منظور از این اصطلاح مجموعه‌ای از عقاید متفاوت است که در اینجا به شرح و توصیف آن پرداخته می شود. برای رسیدن به این هدف از سوژه خواسته می شود که به میل خود نقطه‌ای را در سقف انتخاب کند و توجه خود را به آن مشغول گرداند و حتی برای لحظه‌ای هم به جای دیگری متوجه نشود.

به عبارت دیگر راز عالم خلسه اینست که ضمن آنکه از سوژه خواسته می شود که تمام توجه خود را به این نقطه مشغول دارد، به او تاکید می شود که این توجه خیلی راحت و بدون کوشش اعمال گردد. مسلماً این کار که فردی به نقطه‌ای توجه داشته باشد، کار سخت و طاقت فرسایی نخواهد بود.

اگر بخواهیم  اصطلاح مشغول بودن را به صورت ریاضی نشان بدهیم، باید بگوییم: منظور ما در اینجا از مشغول بودن عبارت است از مجموع توجه و تمرکز منهای کوشش کردن که معمولا در تمرکز، عنصر کوشش هم وجود دارد. اگر بخواهیم هدف خود را با جملات کوتاهتری بیان کنیم، باید از عبارت” تمرکز بی‌ کوشش”  استفاده کنیم.

 کاربرد مراحل خلسه و مهمترین مرحله راز عالم خلسه

این اولین مرحله‌ای است که سوژه به آن وارد می شود و معادل با گام توجیهی یا آماده شدن است که هیپنوتیزور آن را مورد توجه قرار می دهد. در همان حالی که سوژه به شکلی راحت و بدون کوشش به یک نقطه تمرکز کرده، هیپنوتیزور برای او شرح می دهد که وی در لحظات آینده با چه احساسات و ادراکاتی روبرو خواهد شد تا اینکه به خلسه هیپنوتیزمی برسد. هر چند در این لحظات سوژه بر روی نقطه مشخص شده تمرکز کرده، ولی این تمرکز کاملاً بدون کوشش است.

راز عالم خلسه برای مثال این وضع شباهت زیادی با شرایطی دارد که فردی به سخنان ناطق یا سخنرانی گوش می دهد. هر چند این فرد به مطالب و مفاهیم بیان شده توجه زیادی مبذول می دارد، ولی این توجه و تمرکز بدون کوشش و زحمت می باشد. گاهی به این حالت «ثابت شدن» و یا «تک ایده‌ای بودن» اطلاق می گردد.

راز عالم خلسه: انواع حالات مختلف خلسه

راز عالم خلسه شباهت زیادی با شرایطی دارد که فردی به سخنان ناطق یا سخنرانی گوش می دهد

در این شرایط تنها یک عقیده یا جریان فکری بر وجود سوژه حاکم ویا غالب می شود و آن فکر به آرامش کامل رسیدن می باشد که این پدیده کاملاً بدون کوشش و خود به خود می باشد. زمانی که سوژه در این مرحله است، هیپنوتیزور هم به صحبت کردن درباره «به خواب رفتن یا به آرامش کامل رسیدن» می پردازد.

این زمان مهمترین مرحله القای پدیده خلسه هیپنوتیزمی به شمار می رود. با پیشرفت این جریان به تدریج پلک‌های سوژه خسته و سنگین شده و پس از مدتی پرش هایی در گوشه های آن پیدا شده و بالاخره خود به خود بسته می شوند. در این زمان هیپنوتیزور کنترل سوژه را به دست گرفته و بر جریان کار مسلط می شود. تسلط کامل بر این جریان نوعی ارتباط دوطرفه ، پدر و فرزندی و پر محبت را در سوژه پدید می آورد که با اصطلاح «راپورت» از این حالت یاد می شود. چرا که سوژه خود خواستار ورود به این حالت  برای برطرف کردن مشکلات خود است.

راز عالم خلسه: اهمیت درک مراحل هیپنوتیزم

بسیار لازم است که شما مراحل سه گانه هیپنوتیزم را درک کرده باشید. اگر شما به صورت زودرس و بی موقع به سوژه هیپنوتیزمی بگویید که مثلا چشمان او خسته و سنگین و بسته شده و او به خواب می رود، سوژه پیش خودش می گوید :

«ای دروغگو! اصلاً این جوری نیست.» زیرا در این مرحله او اصلاً این مطالب را احساس نکرده است.  به این ترتیب نه تنها او این تلقینات را نمی پذیرد و رد می کند، بلکه یک حالت ذهنی  در او پدید می آید که بقیه تلقینات شما را هم طرد و رد کند. بنابراین شما هرگز  نباید مطالبی را به او بگویید که حقیقت ندارند.

راز عالم خلسه: پیدایش مراحل مقدماتی هیپنوتیزم

شما می توانید در بیانات خودتان انبوهی از امکانات را برای او مطرح سازید که در آینده نزدیکی به وقوع می پیوندند، ولی تا زمانی که شواهد امر پیدا نشده و برخی از آنها را ندیده‌اید، درباره وقوع آنها با سوژه صحبت نکنید. همان طور که در بالا اشاره شد برخی از علایم و نشانه هایی که از  «پیدایش مراحل مقدماتی هیپنوتیزم» خبر می دهند، عبارتند از :‌

✔️ عمیق شدن تنفس

✔️ افتادن پلک بالا، تنگ شدن چشم

✔️ کاهش فعالیت‌های جسمی و پیدایش حالت رخوت

✔️ تمایل سر برای افتادن به جلو یا یکی از طرفین

✔️ بلع بزاق.

زمانی که شما به علایم و نشانه‌هایی اشاره کردید که قبلا سوژه با برخی از آنها روبرو شده است، یک حس اعتماد و احترام نسبت به شما در افکار سوژه پدید می آید و احتمالا پیش خودش فکر می کند که :‌

« این فرد می داند که چه اتفاقاتی افتاده، درست به همان صورتی که من احساس کردم.»

راز عالم خلسه بنابراین یک حالت آمادگی و قبول ذهنی در وی به وجود می آید تا بقیه تلقینات شما را هم در فرایند درمان قبول کند.

 اخطار پیش از ورود به عالم خلسه!

ممکن است کسی تمام سعی خود را بکند ولی نتواند موفق شود. اینچنین شخصی دارای اختیار و کنترل بر روح خود نیست و باید خود را با ریاضت و دوری از لذت های دنیا آماده کند.  اما نکته خطرناک اینجاست که ممکن است کسی وارد عالم خلسه بشود و در این کار موفق باشد  ولی در پایان نتواند دوباره به طور کامل برگردد و کنترل از دستش خارج شود. در این وضعیت سرنوشت شومی در انتظار او است. او یا خواهد مرد یا در همان حالت خواب و بیداری مانند افراد دیوانه یا کسانی که به کما می روند، خواهد ماند و یا توسط عوامل بیگانه تسخیر خواهد شد!!

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

3 دیدگاه

  1. عبدل گفت:

    از رو نوشته حرف زدن صورت خوشی نداره وقتی آگاهانه وارد خلصه بشی آگاهانه هم برمیگردی

  2. محمد گفت:

    سلام ، من این حالتو چند بار عمدی و غیرعمدی تجربه کردم که همشونم خلسه منفی بودن ، فقط توصیه میکنم وارد اینکار نشید ممکنه به حالت کما برید چون روح یجوری از بدن جدا میشه حسشو دارم .

    • aramgroup گفت:

      تو عالم خلسه می تونید شما کنترل شده این کار رو انجام بدید. هر فعالیتی زیر نظر استادی انجام شود خطرناک نیست. به عنوان مثال تکنیک های ما که از امواج آلفا و تتا استفاده شده شما رو تو حالت خلسه میبره که به ضمیر ناخودآگاهتون دسترسی پیدا کنید اما خب تحت کنترل انجام میشه و شما هوشیار هستید.