دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش یک تکنیک ساده برای عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

آموزش یک تکنیک ساده برای عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

عشق ورزیدن با هیپنوتیزم دوست داشتن هم راه و روش خود را دارد هر چیزی را باید با اصول و قواعد خودش انجام دهیم اینکه بلد باشید چگونه خود و دیگران را دوست داشته باشید و بتوانید به بهترین حالت عشق خود را نشان دهید زندگیتان را می تواند به بهشت تبدیل کند. می توانید از تکنیک های هیپنوتیزم برای این استفاده کنید. اما برای این کار به هیپنوتیزم دیگران نیازی ندارید بلکه کافیست خود را هیپنوتیزم کنید و این تکنیک فوق العاده را یاد بگیرید. چرا که عشق ورزیدن نیز یک تکنیک است تکنیک عشق ورزیدن با هیپنوتیزم باید بدانید تا بتوانید آن را به درستی ابراز کنید.

به دوست و شریک خود و عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

پیشنهادهای زیر برای از بین بردن ناراحتی و رنجش در مورد دوست خود و بالا بردن احساسات مثبت در مورد او طراحی شده است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

دستورالعمل خاص عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

✔️در زمان انجام تکنیک عشق ورزیدن با هیپنوتیزم هر جایی که چند نقطه مشاهده کردید، نام دوست خود را بگویید.

✔️ من می‌خواهم به ………. اظهار عشق و علاقه‌ی بیشتری بکنم. الان عشق بیشتری به ………. دارم.

✔️ الان تصمیم می‌گیرم تا از داشتن احساسات ناراحتی و رنجش درباره‌ی ………. خود را رها کنم. می‌ خواهم که در روابطم خوشحال باشم. من در روابط خود خواهان تعادل هستم. بنابراین، احساس عشق و صمیمیت به ………. می‌کنم.

✔️ من از فکر کردن درباره‌ی مسائل منفی خودداری می‌کنم و اجازه می‌ دهم که این افکار از ذهنم همچون قطره‌ ی کوچکی از آب که در یک روز آفتابی و گرم بخار می‌شود بیرون برود. به جای آن، می‌ خواهم تا بر روی ویژگی‌ های شگفت انگیزی که ………. دارد، دفعات بسیاری که با همدیگر بوده‌ایم، خنده و احساسات خوبی که با هم قسمت کرده‌ایم تمرکز کنم. ………. چیزهای خوب زیادی انجام می‌دهد و من الان به تدریج هر کار زیبا و قشنگی را که ………. انجام می‌دهد تشخیص می‌دهم، خواه آن برای من یا برای هر کس دیگری باشد. ………. حقیقتاً فوق‌ العاده است – به همین دلیل در وهله‌ی اول ………. را می‌ خواهم.

✔️ الان دوباره به ملاقات‌ هایمان فکر می‌کنم و آن‌ها را به یاد می‌ آورم گویی که امروز رخ داده‌ اند یا احساسم را نسبت به ………. تصور می‌کنم. فقط نگاه کردن به ………. باعث می‌شد که احساس فوق‌ العاده‌ای نسبت به او داشته باشم. شروع رابطه با ………. شور و شعف خاصی به من می‌ داد. من آنچه را که رخ می‌داد می‌ دیدم و حقیقتاً درباره‌ی ………. احساس شگفت انگیزی داشتم.

آموزش یک تکنیک ساده برای عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

دستورالعمل خاص عشق ورزیدن با هیپنوتیزم

✔️ من هیچ تقاضایی نداشتم و کاملاً ………. را به عنوان یک فرد پذیرفتم. من به یاد می‌آورم که چه میزان عشق را حقیقتاً نسبت به او احساس می‌ کردم. من به یاد می‌ آورم که هنوز چه قدر او را دوست دارم. تا الان فراموش کرده بودم که حقیقتاً چقدر ………. را دوست دارم.

✔️ همیشه در رفتارم نسبت به شریک و دوستم کامل عمل نمی‌کنم. بعضی وقت‌ها اشتباه می‌کنم. برخی از رفتارهایی که انجام می‌ دهم، برخی از عادت‌ هایم، برخی از چیزهایی که می‌گویم کمتر از حد ایده‌آل هستند. اما می‌ پذیرم که همیشه کامل نیستم. بنابراین، می‌ پذیرم که ………. هم همیشه کامل نیست.

✔️ من بهترین کاری را که می‌ توانم انجام می‌ دهم. ………. هم بهترین کاری را که می‌تواند انجام می‌دهد. من به خود اجازه می‌ دهم تا انسان باشم و به ………. نیز اجازه می‌ دهم تا انسان باشد. اگر ………. کامل باشد، این اصلاً خوب نیست، چون این موضوع فشار زیادی را بر روی من وارد می‌کند تا کامل باشم.

به جای آن، زمان آن فرا رسیده است تا فشار را کم کرده و بفهمیم که هر دو ما دارای ویژگی‌ های خاص خود هستیم، ویژگی‌ هایی که باعث می‌شود انسان باشیم، ویژگی‌ هایی که باعث می‌شود دوست داشتنی شویم، ویژگی‌ هایی که باعث می‌شود احساس عشق نسبت به یکدیگر داشته باشیم. حتی نقص‌ ها نیز می‌تواند باعث شود احساس عشق و علاقه‌ ی زیادی نسبت به ………. داشته باشم.

✔️ من نسبت به ………. مهربان خواهم بود. من نسبت به ………. ملایم تر و با لطافت بیشتری رفتار می‌کنم. من از به کار بردن کلمات زشت و رکیک نسبت به او خودداری می‌کنم. اگر کار ناخوشایندی نسبت به او انجام دهم یا حرف نامناسبی بر زبان بیاورم، از ………. می‌ خواهم تا مرا ببخشد. من احساس عشق و صمیمیت زیادی نسبت به ………. می‌کنم و آن عشق را از طریق رفتار آرام و عاشقانه‌ی خود به او نشان می‌ دهم.

✔️ از حالا به بعد هر زمان که در حضور ………. احساس رنجش می‌کنم، از این احساسات آگاه خواهم شد. سپس نفس عمیقی می‌کشم و آن را به آرامی آزاد می‌کنم. هنگامی که این کار را انجام می‌دهم، تمامی احساسات منفی‌ام نسبت به ………. نیز از بین خواهد رفت.

✔️ من می‌ فهمم که روحیه‌ ام بلافاصله نسبت به ………. بهتر خواهد شد. من به یاد خواهم آورد که ………. چقدر برای من مهم است و ………. چه حرف‌های فوق‌ العاده ای گفته و چه کارهای شگفت انگیزی انجام داده است. من می‌ فهمم که دیگر از دست ………. آزرده خاطر نمی‌ شوم و به جای آن به عشقی که نسبت به ………. دارم اجازه می‌ دهم تا از طریق افکار، کلمات و اعمالم در او بدرخشد.

✔️ من ………. را دوست دارم. من به ………. احترام می‌ گذارم. من ………. را تحسین می‌کنم. من می‌ خواهم که احساسات صمیمانه‌ی خود را به ………. بیان کنم.»

عشق ورزیدن با هیپنوتیزم و بخش بیداری

برای بیدار شدن از تکنیک عشق ورزیدن با هیپنوتیزم از گفته های زیر استفاده نمائید.

✔️ با شمردن تا عدد پنج از هیپنوتیزم بیدار خواهم شد. هنگامی که به عدد پنج می‌ رسم، کاملاً هوشیار شده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

یک ….. شروع به بیدار شدن از هیپنوتیزم می‌کنم.

دو ….. از محیط اطراف خود آگاه می‌شوم ….. احساس رضایت، امنیت و آرامش می‌کنم.

سه ….. منتظر رسیدن به نتایج مثبتی از جلسه‌ی هیپنوتیزم خود هستم.

چهار ….. احساس خوش‌ بینی و تازگی می‌کنم.

پنج ….. پنج ….. پنج ….. الان کاملاً به هوشیاری رسیده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه