دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

واقعیت های باور نکردنی در مورد نقش كریستال‌ها در زندگی انسان

واقعیت های باور نکردنی در مورد نقش كريستال‌ها در زندگي انسان

نقش کریستال‌ها در زندگی انسان – فیزیک کوانتوم، باورهای ما را در مورد جهان اطراف دست خوش تغییر کرده و موجب شده است نسبت به واقعیت‌های اطرافمان برداشت متفاوتی داشته باشیم. ما هم اکنون می‌دانیم آنچنان هستیم که می‌اندیشیم و هم آن طور که احساس و تجسم می‌کنیم یا می‌اندیشیم، بر جهان بیرون و واقعیت‌های آن تأثیر می‌گذاریم. کریستالها در مبحث انرژی درمانی به علت اینکه می توانند برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده واقع شوند از اهمیت بسزای برخوردار هستند.

ما از آنچه می‌بینیم جدا نیستیم. صرفاً با نگاه کردن، باور کردن یا آزمون آنچه می‌بینیم، با نوع توقع و برداشتی که از آن‌ها داریم واقعیت تغییر می‌دهیم. در واقع، اتفاقات و واقعیت‌ها را با بخشی از هشیاری و انرژیمان می‌آمیزیم. افکار ما انرژی تولید می‌کند و نوعی شارژ الکتریکی پدید می‌آورد. افکار هیجانی شدید، به مراتب، شارژ الکتریکی بالاتری پدید می‌آورند. محیط اطراف ما هم از لحاظ الکتریکی شارژ می‌شود. الکتریسیته موجب توازن و تعادل محیط اطراف می‌گردد. چون افکار، الکتریسیته و موج تولید می‌کنند.

 

اثر افکار آدمی بر روی میزان نیرو  و نقش کریستال‌ها در زندگی انسان

میزان نیرویی که اتم‌ها و ملکول‌ها در سلول‌ها به وجود می‌آورند متأثر از افکار ما هستند؛ یعنی ساختار نامرئی محیط ما سابقه یا خاطره این افکار را حمل می‌کند؛ یعنی نوع نگرش و باور و احساس سازنده، به درون شیء نفوذ می‌کند.

به عبارت دیگر، همان طور که الکتریسیته در باطری ذخیره می‌شود، احساسات نیز در اشیاء پیرامون ما ذخیره می‌شوند. اشیاء حاوی احساسات نیز بر نوع اتفاقاتی که در حال وقوع است تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل، وسیله‌های دیگران که در اختیار ما قرار گرفته‌اند روی احساسات خوب یا بد ما تأثیر می‌گذارند.

مثلاً اگر وسیله‌ای، مثل ماشین یا خانه، خریداری کرده باشید، نوع احساسات مالک یا ساکنین قبلی بر نوع احساسات مالک یا ساکنین فعلی تأثیر می‌گذارد؛ یعنی این احساسات به صورت ناخودآگاه به درون اشیاء یا ساختار مولکولی آن‌ها اثر می‌‌گذارد.

ذخیره انرژی و نقش کریستال‌ها در زندگی انسان

کریستالها انرژی اطراف خود را جذب کرده و میتوانند در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گیرند.

ذخیره انرژی و نقش کریستال‌ها در زندگی انسان

یکی از مواردی که به طرز عجیبی احساسات را در خود ذخیره می‌کند کریستال‌ها و کانی‌ها هستند. سنگ‌ کریستال به دلیل نوع ساختار مولکولی احساسات را در درون خود ذخیره می‌کند. فیزیک کوانتوم اثبات کرده است که الکترون، نوعی تشعشع و ارتعاش یا نور به دام افتاده است.

در واقع، ماده توده چرخان در حال حرکت است. رقص الکترون‌ها و پروتون‌ها، که گاهی از نقطه‌ای به نقطه دیگر یا از شکلی به شکل دیگر تغییر می‌یابند، ممکن است به انرژی‌های بی شماری، از جمله بشر، تغییر یابد.

بلورها که در واقع از سیلیس -دی اکسید سیلیکون و آب- درست شده‌اند، دارای ارتعاش و فرکانس بالایی هستند و هر چیزی را که در شعاع آن‌ها قرار می‌گیرد تا سطح ارتعاشی خود بالا می‌برند. بلورها از خود انرژی ساطع می‌کنند و وقتی الگوهای فکری مثبت در اطراف آن‌ها باشد، ارتعاش بالاتری از خود نشان می‌دهند.

یعنی افکار مثبت قدرت کریستال‌ها را افزایش می‌دهد. البته نه تنها کریستال‌ها، بلکه بقیه مواد و موجودات نیز اینگونه‌اند، ولی کریستال‌ها به دلیل ساختار مولکولی‌شان این عمل را چندین برابر می‌کند.

آزمون اثر تفکر و نقش کریستال‌ها در زندگی انسان

دو دانشمند آزمایشی انجام دادند که قابل تأمل است. این دو دانشمند 23 دانه گیاه را برداشته و داخل گلدانی در گل‌خانه قرار دارند. سپپ گلدانی دیگر آماده کردند و در داخل آن نیز 23 دانه از همان گیاه قرار دادند و در داخل همان گلخانه گذاشتند.

آن دو هر روز به سراغ گلدان اول می‌رفتند و از دانه‌ها تعریف می‌کردند و می‌گفتند شما خارق‌العاده هستید؛ همه شما رشد می‌کنید و هر کدام گیاهی زیبا و کامل می‌گردید؛ شما زیبا هستید. سپس به سراغ گلدان دوم می‌رفتند و می‌گفتند شما هیچ چیز نمی‌شوید؛ حتی اگر یکی از شما رشد، مرغان یا دیگر موجودات او را می‌خورند.

پس از یک ماه نتایج این بود که هر 23 دانه گلدان اول رشد کردند و به گیاهان زیبایی تبدیل شدند. از گلدان دوم فقط 8 دانه، آن هم خیلی ضعیف و متوسط، رشد کرد. این آزمایش نشان می‌دهد که گیاهان نسبت به نوع احساسات ما واکنش نشان می‌دهند و احساسات ما بر رشد و چگونگی شکل گرفتن آن‌ها تأثیر دارد.

 

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تغییر قدرت کریستال با تغییرات اطراف و نقش کریستال‌ها در زندگی انسان

کریستال‌ها هم با نوع احساس ما تغییر می‌یابند. البته چون کریستال ارتعاش بالایی دارد، ارتعاش هر چیز را هم که در کنارش قرار گیرد بالا می‌برد و بدین طریق، موجب تأثیر بر محیط می‌گردد.
از جمله کریستال‌هایی که در این زمینه قدرت زیادی دارد کریستال کوارتز است.

اگر کریستال کوارتز زیر فشار قرار گیرد، واکنش نشان می‌دهد. کریستال‌ها جریان الکتریسته‌ای به نام پیزوالکتریک که نوعی نوسان است تولید می‌کنند. از این خصوصیت کریستال‌ها در ساعت‌های دیواری و مچی، رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و تقریباً تمام وسایل الکتریکی استفاده می‌کنند. هر چه وسیله به حساسیت یا هوش نیاز بیش‌تری داشته باشد، بیش‌تر از کریستال در آن استفاده می‌شود؛ همانند موبایل یا کامپیوتر.

کریستال‌ها موجب تقویت قدرت و انرژی ما می‌گردند و روی انرژی ما، از جمله مرکز قاعده‌ای جنسی، نافی و منگ‌مین، تأثیر بسیار زیادی می‌گذارند و با تقویت این مرکز موجب می‌گردند انسان از نظر جسمی قدرت و توانایی بیشتری پیدا کند و کمتر خسته شود.

چون این کریستال‌ها قابلیت پرتاب انرژی بیشتری دارند، همان طور که در تقویت کننده‌های رادیویی و موبایل استفاده می‌شوند، به دلیل خصوصیت تقویت کنندگیِ نوع انرژی که وارد آن‌ها می‌شوند، در انرژی درمانی و درمان از راه دور نیز استفاده می‌گردند.

کریستال‌ها به خودی خود موجب شفا نمی‌شوند، بلکه به دلیل دارا بودن ارتعاش بالا زمانی که در کنار بدن بیمار قرار می‌گیرند، با تأثیر روی بدن وی موجب بالا رفتن سطح ارتعاش آن می‌گردند و جریان و فرایند خود بهبودی را در بدن تسریع می‌بخشند. اگر شخصی قبل از بیمار شدن از کریستال استفاده کند، کمتر بیمار می‌شود. کریستال‌ها توازن ایجاد می‌کنند.

طی آزمایشی، میدان الکترومغناطیس دور بدن گروهی را اندازه‌گیری کردند. سپس یک لیوان آب معمولی به آن‌ها دادند. در میزان انرژی الکترومغناطیس بدن آن‌ها هیچ تغییری صورت نگرفت. ولی به محض نوشاندن یک لیوان از آبی که به مدت دست کم 20 دقیقه و یا بیشتر کریستال کوارتز در آن قرار گرفته بودند میزان الکترومغناطیس بدن تا حدود 5 متر در اطراف بدن گسترش یافت. این آزمایش روی 300 نفر انجام گرفت و همه نتایج یکسانی از خود نشان دادند. میدان الکترومغناطیس اطراف بدن به صورت نامریی از انرژی ما محافظت می‌کند.

این انرژی که همیشه در حال چرخش است هنگام خوشحالی بسط پیدا می‌کند و بزرگ می‌شود و هنگام ناراحتی و افسردگی کوچک و فشرده می‌گردد. بیماری‌های جسمی و روانی روی میدان الکترومغناطیس اطراف بدن تأثیر مستقیمی دارد.

ارتعاش کریستال‌ها، ارتعاش مخرب وسایل اطراف ما و نوع ارتعاشات پایین را خنثی می‌کنند. وسایلی مثل نور فلورسانت، تلویزیون، رادیو، مایکروویو، موبایل و سایر وسایل و مواردی که گاهی خبر از نوع ارتعاش آن‌ها نداریم، نوعی ارتعاش مخرب تولید می‌کنند. این ارتعاش مخرب با استفاده از کریستال خنثی می‌گردد. من همیشه به مراجعه کنندگان می‌گویم کریستال و سنگ‌ در نوع نگرش و بیماری‌های آن‌ها نقش زیادی ایفا کرده و بهبود جسمی و ذهنی آن‌ها را تسریع می‌کنند.

نقش کریستال‌ها در زندگی انسان و اثر نیروی شفا بخشش

از نیروی کریستال برای درمان بیماری ها می توان استفاده نمود

نقش کریستال‌ها در زندگی انسان و اثر نیروی شفا بخشی در بدن چیست؟

نیروی شفابخش، همان قدرت کنترل و حرکت انرژی در بدن است. چه این نیرو از بخشی از بدن به بخش دیگر منتقل شود، چه از فردی به فرد دیگر انتقال یابد. کریستال‌ها این انرژی را تقویت می‌کنند و در انتقال آن‌ها نقش بسزایی دارند. اصول کار آن‌ها شبیه به میکروفون است. صدا را می‌گیرند و آن را همان گونه تقویت می‌کنند.

کریستال‌های طبیعی این گونه خصوصیات یا قدرتی دارند و کریستال‌های ساخته شده در کارگاه از چنین قدرت‌هایی برخوردار نیستند. جواهرات ساخت دست بشر، هر چند که از زیبایی خاصی برخوردار هستند، قدرت ایجاد توازن یا انتقال انرژی را ندارند.

همین طور گاهی اوقات بلورها و کریستا‌ل‌های تراش خورده، شفاف شده با حرارت و غیره تأثیر بلورهای بدون تراش را ندارد. بسیاری از بلورهایی که یک دست و یک رنگ هستند به دلیل قرار گرفتن در مجاورت گرما این گونه صاف و یکنواخت شده‌اند و گرما موجب شده است خصوصیت اولیه خود را از دست بدهند. گویی میدان انرژی آن‌ها تقلیل یافته است یا غیر فعال شده است.

هر چه بلور کدرتر و صیقل شده‌تر و بافت آن محکم‌تر باشد، در جذب تنش و افزایش آرامش قدرت بیشتری دارد و بر عکس، هر چه شفاف‌تر و درخشنده‌تر باشد، قدرت انرژی‌زایی و برانگیختگی بیشتری دارد و در درمان بیماری‌هایی مثل خستگی و افسردگی کارایی بهتری دارد. برای کسانی که از انتقاد ناراحت می‌شوند و یا از قضاوت مردم درباره خودشان وحشت دارند بسیار مؤثر است.

قدرت کریستالها در شفا

از مشکلات درمانگری اینست که گاهی اوقات درمانگر بر دستی که انرژی را می گیرد توجه چندانی ندارد. و این امر سبب در اختلال در انرژی درمانگر می گردد. و امر دیگری که به وجود می آید سرعت دریافت و مکش انرژی از سوی بیمار باعث فشار و کشش بیش از حد انرژی از درمانگر می گردد.برای مقابله با این موضوع می توان از کریستالها استفاده نمود.

افزایش قدرت درمانی بطور آنی

می توان از برای این امر بر اساس اصول انرژی درمانی از یک کریستال برای افزایش سریع انرژی شفا بخشی استفاده نمود :

»کریستال چاکراها را می تواند فعال کند »  چاکرا کف دست انرژی گیرنده می باشد و با استفاده ازیک کریستال کوارتز بزرگ و روشن در حدود200 گرم بر روی چاکرای کف دست درمانگر، می توانید قدرت درمانی او را بص.رت کامل و 100درصدی افزایش دهد. و این امر بخاطر بزرگ نمودن چاکرای کف دست به درمانگر برای دریافت انرژی مورد نیاز برای درمان بیمار کمک خواهد نمود.

یک اثر دیگر قرار دادن کریستال بزرگ بر روی دست بیمار است که به واسطه آن کمک می نماید تا تمام چاکراهای دیگر بدن او فعال شوند و چاکراهای پایینی حدود 2 برابر بزرگتر می شوند این کار ظرفیت درمانگر را برای جذب و انتشار مقدار زیادی انرژی بالا می برد. و این کار سرعت جذب انرژی پرانا را بوسیله درمانگر بیشتر از سرعت مکش انرژی بوسیله بیمار خواهد نمود.

یک کریستال شدت و تراکم انرژی پرانا را  که بوسیله چاکراها و کالبد انرژی جذب و به بیرون فرستاده می شود را افزایش می دهد و این امر با اندازه کریستال رابطه مستقیمی دارد و هرچقدر کریستال بزرگتر باشد میزان فعال سازی چاکرا و شدت و تراکم انرژی افزایش می یابد . البته این امر تا حدی اثر مبت داشته و بعد از یک مقداری اثر معکوس به خود می گیرد به صورتی که وزن کریستال بین 100 تا 200 گرم باشد ، میزان فعال سازی چاکرائی به حال تعادل و سکون در می آید. برای کریستال 400 گرمی افزایش میزان فعال سازی به حداقل می رسد اما :

1) تراکم کالبد انرژی افزایش می یابد .

2) تراکم یا شدت انرژی پرانا که جذب می شود یا به بیرون فرستاده می شود نیز بالاتر می باشد

اما یک کریستال 400 گرمی نه فقط بر شدت و تراکم انرژی پرانائی بلکه بر کل کالبد انرژی اثر دارد. بلکه باعث استفاده از یک کریستال 100 تا 200 گرمی برای افزایش قدرت درمانی کافی است استفاده از کریستال 400 گرمی سودمندتر است اما بخاطر وزن بالای کریستال باعث فشار به درمانگر به دلیل استقاده طولانی مدت می گردد. بصورت کلی استفاده از کریستال های با وزن 400 تا 500 گرمی کاملاً مناسب است

عواملی که قدرت یک کریستال را تعیین می کند

هر کریستال توانای  خاص خود را دارد و این امر با توجه به رنگ آن که اگر روشن باشد پرقدرت تر و هر چه شفاف تر باشد نیز قدرت بیشتری می تواند داشته باشد. اما رنگ و شفافیت میتوانند همپوشانی داشته باشند و اگر که کریستال شفاف نباشد اما رنگ روشنی داشته باشد رنگ روشن آن می تواند شفاف نبودن آن را از لحاظ میزان انرژی جایگزین کند.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله نقش كریستال‌ها در زندگی انسان نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

 در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

اصول تماس كوانتومي

اصول تماس كوانتومي اصول تماس كوانتومي • عشق، ارتعاشي جهاني است؛ عشق با همه گونه‌هاي موجودات ...

انرژی تمیز چیست و چگونه آن را بدست آوریم؟

انرژی تمیز چیست؟ منظور از آن چیست و آیا از نحوه بدست آوردن انرژی ...

تکنیک های دوره رایگان رمزگشایی جهان درون

جهان درون 🌎 رو با یک بیت از مولانا شروع میکنیم: 🍃 تو مبین جهان ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه