دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس + استفاده از هیپنوتیزم برا افزایش اعتماد به نفس!!

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس: بسیاری از افراد حداقل یک زمینه دارند که در آن می توانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. شاید شما بدانید که صلاحیت آن شغل عالی را دارید اما وقتی به مصاحبه می روید احساس وحشت می کنید یا یخ می زنید و به نظر می رسد توانایی بیان دلیل اینکه کارفرما باید شما را انتخاب کند را از دست داده اید. فواید هیپنوتیزم را بشناسید. و قدرت هیپنوتیزم را باور کنید.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس: عادات

شاید شما می خواهید یک رابطه عاشقانه جدید پیدا کنید اما تجارب منفی گذشته در رابطه مانع شما می شود. شاید مدتی است که شما با کسی ملاقات نکرده اید و یا با هم رابطه برقرار کرده اید و باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تا حتی آماده ملاقات با شخص جدید باشید. اگر احساس می کنید الگوهای ناسالم در روابط گذشته داشته اید، هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند به شما در ایجاد اهداف و باورهای جدید پیرامون روابط صمیمی کمک کند.

شاید شما عادت داشته باشید که در مورد خودتان منفی فکر کنید یا به طور کلی فقط فکر منفی داشته باشید و دوست داشته باشید مسائل را برگردانید. در چرخه منفی قرار گرفتن آسان است، همیشه متوجه می شوید که چه مشکلی برای خود و دیگران وجود دارد. اگر کسی هستید که همیشه به این روش به مسائل نگاه می کنید اما دوست دارید احساس خوش بینی و مثبت تری داشته باشید، هیپنوتیزم درمانی می تواند به شما کمک کند.

مسئله شما در مورد اعتماد به نفس هر چه باشد، هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند به شما کمک کند تا شما را که می خواهید بقیه جهان ببینند، تجسم کنید. هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند موانع موجود بین شما و کار کامل را برطرف کند. هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند به شما کمک کند الگوهای قدیمی روابط دردناک یا ناموفق را از بین ببرید، و هنگامی که افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل می کنید، شیوه جدیدی از زندگی را نشان می دهید.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس: اعتماد به نفس پایین

اعتماد به نفس یک حالت ذهنی است. وقتی احساس اطمینان می کنیم، خود را می پذیریم و به توانایی های خود ایمان داریم. وقتی احساس اعتماد به نفس نمی کنیم، می توانیم دچار استرس، اضطراب، عدم تحقق و در نهایت ناخوشایند شویم.

اعتماد به نفس پایین چیزی است که بسیاری از ما از آن رنج می بریم. این می تواند در نتیجه بسیاری از عوامل مانند ترس از چیزهای ناشناخته، عزت نفس پایین یا ترس از چگونگی دیده شدن ما از نگاه دیگران باشد. این عدم اعتماد به نفس می تواند مانع پیشرفت فردی و حرفه ای شود.

چه عواملی باعث اعتماد به نفس پایین می شود؟

احساسی که نسبت به خود داریم اغلب تحت تأثیر تجربیات گذشته ما، چه مثبت و چه منفی است. چیزهایی که در زندگی روزمره تجربه می کنیم، نحوه واکنش ما – و اطرافیانمان – در برابر آن وقایع، همه می توانند تأثیر مهمی در نحوه مشاهده خود و جهان پیرامون خود داشته باشند.

اینکه چگونه خود را می بینیم ممکن است تحت تأثیر دوستان، خانواده، همکاران، همسالان یا حتی رسانه ها قرار بگیریم. حوادث بزرگ و به یادماندنی مانند یک تجربه آسیب زا می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد و باعث شود احساس باور ما نسبت به خود کاهش یابد و منجر به کاهش اعتماد به نفس شود.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس

تفاوت بین عزت نفس و اعتماد به نفس

در حالی که اعتماد به نفس و عزت نفس معمولاً با هم مرتبط هستند، اما یک چیز نیستند. هنگامی که ما در مورد اعتماد به نفس صحبت می کنیم، به احساسی که در مورد توانایی خود در انجام وظایف و نقش ها احساس می کنیم، اشاره می کنیم. عزت نفس به احساسی که نسبت به خود احساس می کنیم – نحوه نگاه، رفتار و تفکر اشاره دارد.

کسانی که عزت نفس پایینی دارند نیز اعتماد به نفس پایینی دارند. با گفتن این موارد، افراد با عزت نفس پایین می توانند در مناطق خاصی اعتماد به نفس داشته باشند و کسانی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند ممکن است در بعضی مناطق خاص اعتماد به نفس نداشته باشند.

اطمینان به توانایی های خود به معنای انجام کامل وظایف نیست. در واقع، بخش عمده ای از داشتن اعتماد به نفس دانستن نحوه برخورد با اشتباهات هنگام وقوع است. داشتن اعتماد به نفس می تواند تفاوت زیادی در بسیاری از زمینه های زندگی ما ایجاد کند. دو زمینه اصلی که سود می برند شغل و روابط شما است.

شغل – عدم اعتماد به نفس در محل کار می تواند شما را از ابراز عقیده و امتحان چیزهای جدید باز دارد. این می تواند مانع پیشرفت شما شود و رشد شما را متوقف کند. ایجاد اعتماد به نفس در محل کار می تواند به شما کمک کند تا به تمام توانایی های خود برسید و اطمینان حاصل کنید که صدای شما شنیده می شود.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس: روابط

وقتی اعتماد به نفس پایینی دارید می تواند بر روابط شما با دوستان، خانواده و شرکا تأثیر بگذارد. این ممکن است شما را از ملاقات با مردم باز دارد یا باعث شود خود را به لحاظ اجتماعی منزوی کنید. بهبود این امر می تواند به شما کمک کند تا در محیط های اجتماعی احساس راحتی بیشتری کنید.

اگر احساس می کنید می توانید از اعتماد به نفس خود بهره مند شوید، هیپنوتیزم (Hypnosis) درمانی اعتماد به نفس یک روش ایمن و موثر برای ایجاد یک تغییر مثبت و طولانی مدت است.

هیپنوتیزم برای اعتماد به نفس

آیا تاکنون شخصی را ملاقات کرده اید که علی رغم اطمینان و تأیید مداوم، از توانایی های خود اطمینان نداشته باشد؟ یا شاید شما کسی را می شناسید که فکر می کند در انجام کاری فوق العاده است، با وجود اینکه افراد دیگر خلاف آن را می گویند؟

این اتفاق می افتد زیرا ناخودآگاه ما مجموعه ای از اعتقادات راجع به خودمان داریم که بدون توجه به عوامل بیرونی ثابت می مانند. بنابراین خواننده ای که در عمق ناخودآگاه خود باور دارد که صدای وحشتناکی دارند، احتمالاً از اجرا پرهیز خواهد کرد، حتی اگر مردم به آنها بگویند صدای عالی دارند.

بنابراین، چگونه بر این باورهای عمیق غلبه کنیم؟ از آنجا که این باورها در ناخودآگاه ما زندگی می کنند، اینجاست که باید تغییر ایجاد شود.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس به ذهن ناخودآگاه دسترسی پیدا می کند و از قدرت پیشنهاد برای تسهیل تغییرات مثبت استفاده می کند. این پیشنهادات را می توان برای کمک به بهبود سطح اطمینان تنظیم کرد. به طور کلی، این پیشنهادات مثبت و به زبان حال ارائه می شوند. به عنوان مثال، عبارت “تو در هر کاری که انجام می دهی احساس اطمینان می کنی” به جای “دیگر به خودت شک نداری” استفاده می شود. تئوری پشت این امر این است که ناخودآگاه نمی تواند بین “تو” و “دیگر نداری” فرق بگذارد.

چگونه هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس به بهبود اعتماد به نفس من کمک کند؟

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند به برخی از افراد در بهبود اعتماد به نفس و عزت نفس خود کمک کند. با دستیابی به ذهن ناخودآگاه یا صدای درونی شما، یک هیپنوتیزم درمانی می تواند به شما کمک کند تا کنترل احساس خود را شروع کنید. با شما همکاری کند تا کشف کنید چه چیزی باعث ایجاد اعتماد به نفس کم شده است. و به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

صدای درونی شما می تواند مانند بزرگترین منتقد شما احساس شود. و باعث شود که نسبت به خود، افکار یا اعمال خود احساس بدی داشته باشید. اما می توان بر این افکار منفی غلبه کرد. هر چقدر عمیق به نظر برسند. یک هیپنوتیزم درمانی می تواند به شما کمک کند تا ذهن ناخودآگاه خود را مجدداً بشناسید. و به ما کمک کند تا خود را واضح تر ببینیم.

علاوه بر اینکه می تواند به بهبود اعتماد به نفس کلی شما کمک کند، هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس می تواند به بهبود اعتماد به نفس در موضوعات خاص مانند کار یا روابط کمک کند یا اعتماد به نفس خود را در مورد هدف خاصی مانند شرکت در آزمون رانندگی افزایش دهد.

در یک جلسه هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس چه اتفاقی می افتد؟

برای شروع، متخصص هیپنوتیزم با شما درمورد آنچه که امیدوارید از طریق هیپنوتیزم بدست آورید صحبت خواهد کرد. آنها احتمالاً سولاتی درباره گذشته شما خواهند پرسید تا هر نوع دلیل اصلی یا محرک احساسی شما را تعیین کنند.

آنها نحوه عملکرد هیپنوتیزم را برای اطمینان توضیح می دهند. و در مورد روند کار به شما توضیح می دهند تا بدانید چه انتظاری باید داشته باشید. اگر سوالی دارید که توسط هیپنوتیزم درمانگر شما پوشش داده نشده است، حتماً آن را بپرسید.

هنگامی که هر دو از کاری که قصد انجام آن را دارید راضی شوید. هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس آغاز می شود. شما را به یک حالت کاملا آرام هدایت می کنند. شما خواب نخواهید بود. از آنچه در کل اتفاق می افتد مطلع خواهید شد.

هنگامی که در این حالت قرار گرفتید، متخصص هیپنوتیزم درمانی با ناخودآگاه شما ارتباط برقرار می کند. و از سوالات و جملات پیشنهادی برای به چالش کشیدن باورهای محدود کننده شما استفاده می کند.

اظهارات استفاده شده به شرایط شخصی شما بستگی دارد و مربوط به هرگونه اعتماد به نفس خاصی است که احساس می کنید دارید.

ایده پشت هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس این است که وقتی ناخودآگاه شما باور دارد که اعتماد به نفس دارید، این به معنی هوشیاری شماست. بنابراین، این الگوها و عملکردهای فکری شما را تغییر می دهد تا اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس

سوالات متداول

1- آیا هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس کارایی دارد؟

در حالی که بسیاری از افراد بهبود فوری سطح اطمینان خود را تجربه می کنند. ممکن است لازم باشد دیگران با تقویت تکنیک های خود هیپنوتیزم، جلسات ضبط شده، به تقویت این ایده های جدید ادامه دهند.

پافشاری مهم است:

شما یک شبه اعتماد به نفس کم پیدا نکردید. رفع ماهها یا سالها صحبت منفی با خود می تواند زمان واقعی را در خود فرو ببرد.

2- آیا هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس شخصیت من را تغییر می دهد؟

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس این قدرت را دارد که به ناخودآگاه شما ضربه بزند. و صفاتی را که قبلاً داشته اید، به وجود آورد. نمی تواند ویژگی های شخصیتی را اضافه کند یا شخصیت شما را تغییر دهد.

همه با اعتماد به نفس به دنیا می آیند. این باورهای نادرست است که به یک دلیل یا دلیل دیگر به ناخودآگاه ما ختم می شود و اعتماد به نفس ما را از بین می برد. با یاد نگرفتن این، سطح اطمینان ما به حالت طبیعی خود برمی گردد.

هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس، چیزی نیست که شما را به شخصی تبدیل کند که نیستید.

شما به طور ناگهانی شروع به عمل متکبرانه یا انجام کارهایی نمی کنید. که در گذشته رویای انجام آنها را داشتید. بر خلاف آنچه در تلویزیون نشان می دهند، این وضعیتی نیست که متخصص هیپنوتیزم ذهن شما را به دست بگیرد. و شما را مجبور به انجام کارهایی کند.

این کار با جلب اطمینان از جانب شما انجام می شود. از این گذشته، همه با اعتماد به نفس به دنیا می آیند.

فقط اتفاقاتی است که در زندگی رخ می دهد. یا به رشد این اعتماد به نفس کمک می کند و یا به آن ضربه می زند.

3- چگونه می توانم یک هیپنوتیزم درمانگر پیدا کنم؟

هنگام جستجوی یک متخصص هیپنوتیزم یافتن شخصی که با او احساس راحتی می کنید و فردی که دارای مهارت کافی باشد بسیار مهم است.

در حال حاضر قانونی برای تنظیم حرفه هیپنوتیزم درمانی وضع نشده است.

با این وجود نهادهای نظارتی داوطلبانه ای وجود دارند که متخصصان هیپنوتیزم را تحت آموزش کافی قرار می دهند. و آنها را مطابق با اصول اخلاقی نگه می دارند.

همچنین استانداردهای ملی شغلی برای کسانی که هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس به مشتریان ارائه می دهند وجود دارد. آنها به طور خلاصه سطح آموزش هیپنوتیزم درمانی را نشان می دهد.

جمع بندی

تعداد جلسات هیپنوتیزم درمانی اعتماد به نفس اعتماد به نفس به شرایط فردی شما بستگی دارد،

اما این موضوعی است که می توانید با متخصص هیپنوتیزم در مورد آن بحث کنید.

بعد از اتمام جلسه، به احتمال زیاد هیپنوتیزم درمانی به شما توصیه می کند مرتباً به جلسات از قبل ضبط شده گوش دهید. تا به تقویت پیشنهادات ارائه شده کمک کند.

همچنین ممکن است هیپنوتیزم درمانگر برخی از تکنیک های خود هیپنوتیزم را به شما بیاموزد. تا در هر زمان که نیاز دارید از آنها استفاده کنید.

گوش دادن به ضبط ها و انجام خود هیپنوتیزم روش های ساده ای برای ادامه کار بر روی سطح اعتماد به نفس شما پس از پایان جلسه است. برای یادگیری هیپنوتیزم اینجا کلیک کنید.

دوره آموزش حرفه ای خودهیپنوتیزم

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه