دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم و عشق: رمز عشق تحت تأثیر هیپنوتیزم

هیپنوتیزم و عشق: رمز عشق تحت تأثیر هیپنوتیزم

هیپنوتیزم و عشق – موضوع هیپنوتیزم و عشق به نظرم یکی از موضوعات جالب و پرکشش است که در زندگی انسان‌ها تأثیرات قابل توجهی دارد. هیپنوتیزم به عنوان یک فن علمی که با استفاده از تمرکز ذهنی و تماس با ناخودآگاه فرد، قدرت‌های ذهنی را برای تغییر رفتار و واکنش‌های انسانی به کار می‌گیرد، می‌تواند در رابطه عشق نقش مهمی ایفا کند. عشق، یکی از احساسات قوی و پرشور زندگی است که قدرتی فوق‌ العاده بر روی ذهن و روح انسان دارد.

هیپنوتیزم قادر است روی ذهن و ناخودآگاه فرد تأثیر بگذارد و تغییراتی را در رفتار و عملکرد او ایجاد کند. بنابراین، آیا ممکن است که این قدرت هیپنوتیزم بتواند در رابطه عشق نیز به کار گرفته شود. به عنوان مثال، یک هیپنوتیزم‌گر می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های هیپنوتیزم، عشق و علاقه یک فرد را به یک شخص دیگر تقویت کند یا حتی عشق فرد را به سمت دیگری هدایت کند؟ و آیا این تغییرات در رفتار و احساسات باعث می‌شود که ارتباط عاطفی بین دو نفر تقویت شده و از طریق هیپنوتیزم، عشق درونی و عمیقتری بین آن‌ها شکل بگیرد یا نه؟

اثر اینکه هیپنوتیزم می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تقویت رابطه عاطفی و ایجاد ارتباط عمیقتر در روابط عاشقانه استفاده شود. یا نه؟ قدرت هیپنوتیزم تا کجا امتداد می یابد هر چند که در مقوله عشق عوامل بیشماری موثر می باشند و تنها یک عامل مهم نمی باشد عواملی مانند ارتباط معنادار، احترام، اعتماد و صداقت نیز در ایجاد و تقویت رابطه عاطفی نقش بسیار مهمتری دارند. در نهایت، هیپنوتیزم و عشق هر دو موضوعاتی هستند که باعث تغییرات قوی در ذهن و روح انسان می‌شوند و با استفاده از همه ابزارهای موجود، می‌توانند به شکلی مثبت و قابل قبول در زندگی عاشقانه تأثیر بگذارند. با ما همراه

آیا با هیپنوتیزم می‌توان عشق ایجاد کرد؟

قبل از پرداختن به هیپنوتیزم و عشق تعریف ساده و مختصری از عشق باید داشته باشیم. وقتی کسی از دیگری خوشش بیاید و به او علاقمند شود در خود احساس نیرومندی برای دیدار مجدد یا صحبت کردن با وی را دارد و در اصطلاح نسبت به او احساس وابستگی می‌کند. در این مرحله واژه‌ی عشق، معنای نسبی خود را پیدا می‌کند. در حالی که در این مرحله، جنبش فیزیولوژیکی بیشتر مطرح است. این جنبش شامل بروز تغییراتی در سیستم (هورموتال) بدن خواهد بود. در این مرحله این هیجان راهبرد مناسبی نخواهد داشت و احتمال فروکش کردن این جوشش بسیار بالا است. در این مرحله از هیپنوتیزم، اغلب مراجعین و پرسش کنندگان سوالات فوق توقع تغییر جوشش‌های هیجانی خود را دارند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

هیپنوتیزم عشق بستری برای درمان

از سوی دیگر هیپنوتیزم عشق، بستری را برای درمان‌های اساسی‌تر فراهم می‌کند. اثرگذاری هیپنوتیزم زمانی کامل می‌شود که روال درمان‌های لازم تحت شرایط هیپنوتیزمی اجرا شوند. یکی از درمان‌های موثر، شناخت درمانی هیپنوتیزمی است. در موارد دیگر جنبش فیزیولوژیکی که عنوان شد و به معنای عام آن عشق نامیده می‌شود، اگر حضور داشته باشد، شناخت درمانی هیپنوتیزم عشق می‌تواند با القای بینش منطقی و اصلاح خطاهای شناختی بیمار به او کمک کند تا دیدگاه منطقی‌ تری نسبت به هیجان عشقی خود داشته باشد.

در واقع در هیپنوتیزم عشق این نوع هیجانات، مولفه‌های اصلی شناخت که شامل ارزیابی دقیق، آگاهی و شناخت متناسب و مناسب هستند وجود ندارد و از سوی دیگر، نوعی خطای شناختی وجود دارد. مثلا «یا این مرد یا هیچ‌ کس دیگر» «این تنها دختری است که می‌توانم با او خوشبخت شوم». اغلب اوقات در این عبارات ردپایی از مفاهیم شناخت که با آگاهی و ارزیابی درست همراه باشد دیده نمی‌شود. تحت هیپنوتیزم، به سوژه شناخت‌های صحیح ارایه می‌شود و خطاهای شناختی وی راجب به موضوع، سوژه مورد نظر و خودش یادآوری و تشریح می‌شود.

میزان موفقیت این روش چقدر است؟

برخی عشق به هیپنوتیزم داشته و برای این عشق به هیپنوتیزم هر کاری انجام میدهند برخی نیز برای عشق هیپنوتیزم را می خواهند ولی باید دانست که که تولید عشق با هیپنوتیزم نیست بلکه بروز آن می تواند به کمک هیپنوتیزم باشدو این امر بستگی به میزان پذیرش سوژه در قبول شناخت‌های صحیح، میزان شدت هیجانات و غلبه هیجانات بر تفکر سوژه داشته و متفاوت است.

مثلا کسانی که دارای شخصیت وابسته هستند، منطق‌ پذیری کمتری دارند و لذا درمان هیپنوتیزمی در آن‌ها کمتر موثر است. از طرفی حمایت‌های عاطفی سوژه، از طرف کسانی غیر از طرف دوم رابطه‌ی عشقی مؤید موفقیت یا عدم موفقیت درمان‌های شناختی تحت هیپنوتیزم خواهد بود.

 بنابراین باید اظهار کرد که هیپنوتیزم، به خودی خود نمی‌تواند کسی را نسبت به هیجانات خود، که آن‌ها را عشق می‌نامد مردد کرده یا به اصطلاح عشق را از سر او بیرون کند، یا از سوی دیگر او را نسبت به مهر و عشق شخص دیگری وابسته کند. بلکه اگر قرار باشد هر یک از  حالات رخ بدهد ابزار آن شناخت درمانی خواهد بود و برای اجرای آن لزوما از هیپنوتیزم و عشق استفاده نمی‌ شود.

هیپنوتیزم و عشق: رمز عشق تحت تأثیر هیپنوتیزم

هیپنوتیزم، به خودی خود نمی‌تواند کسی را نسبت به هیجانات خود، که آن‌ها را عشق می‌نامد مردد کرده یا او را نسبت به مهر و عشق شخص دیگری وابسته کند.

هیپنوتیزم عشق و تفکر منطقی:

در عین حال اگر سوژه هیپنوتیزم شونده  آن ‌قدر درمانگر هیپنوتیزم کننده را باور داشته باشد که توصیه‌های درمانی او را عمیقا بپذیرد، هیپنوتیزم و عشق می‌تواند در القای تفکر منطقی به او کمک کند، که البته در بستر چنین باوری القا و هشیاری غیر هیپنوتیزمی هم مقدور خواهد بود.

خوب با این حساب پاسخ سؤال بعدی هم مشخص می‌شود. با هیپنوتیزم نمی‌توان در کسی عشق و مهرورزی به شخص دیگری را برانگیخت. زیرا این فرآیند نیازمند احساس تمایل ناخودآگاه به انگاره‌های ایده‌آل شخصی هر کسی دارد. مثلا شما از کسی خوشتان خواهد آمد که معیارهای دلخواه ناخودآگاه شما را پوشش دهد.

به طور خلاصه اشاره می‌کنم. این تصویر که هیپنوتیزم بتواند به نوعی شست‌ و شوی مغزی ایجاد کند را از برنامه ریزی ذهن خود خارج کنید. هیپنوتیزم بستری برای تغییر فراهم می‌کند. تغییر این معنا که به چیزهایی که قبلا می‌دیدید و به آن فکر می‌کردید را از نوع دیگری ببینید و زاویه دید خود را گسترش دهید.

چگونه هیپنوتیزم در میزان عشق ما را متاثر می‌کند؟

هیپنوتیزم می‌تواند عشق ما را متاثر کند به دلایل مختلف. این پدیده ممکن است بر تعاملات اجتماعی و عاطفی ما تأثیر گذاشته و روی احساسات و رفتارهای عاشقانه ما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، هیپنوتیزم می‌تواند افراد را به افشای احساسات و تجربیات عمیق‌تری در مورد عشق و ارتباطاتشان وادار کند. همچنین، ممکن است باعث بهبود ارتباطات عاطفی و افزایش ارتباط و اتحاد در روابط عاشقانه شود.

هیپنوتیزم همچنین می‌تواند در بهبود خودآگاهی فردی کمک کند و افراد را به درک عمیق‌تری از خود و نیازهای خود برساند. این درک می‌تواند به بهبود رفتارها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با عشق کمک کند و به فردان کمک کند تا رویکردهای بهتری به روابط عاشقانه داشته باشند.

در کل، هیپنوتیزم عشق ما را متاثر می‌کند به دلیل تأثیرات متعددی که می‌تواند بر تفکرات، احساسات و رفتارهای ما داشته باشد و می‌تواند در بهبود روابط عاشقانه و ایجاد تغییرات مثبت در آنها کمک کند.

عشق چگونه با هیپنوتیزم نشان داده می شود؟

هیچ متخصص هیپنوتیزمی یا پژوهشی معتبری تاییدی بر این موضوع نداده‌اند که هیپنوتیزم بتواند عشق را ایجاد یا تغییر دهد. عشق یک احساس پیچیده و عمیق است که به عوامل مختلفی از جمله شخصیت، تجربه، ارتباطات انسانی، و شرایط زندگی وابسته است. هیپنوتیزم معمولاً برای اهدافی مانند مدیریت استرس، تغییر عادات مفید، و بهبود روانی و جسمی به کار می‌رود. اما هیچ دلیل علمی یا تجربی وجود ندارد که نشان دهد هیپنوتیزم می‌تواند به تنهایی عشق را ایجاد یا کنترل کند. بنابراین، ادعای استفاده از هیپنوتیزم برای ایجاد عشق باید با احتیاط و انتقادی مورد بررسی قرار گیرد. همیشه بهتر است روابط انسانی بر اساس صداقت، احترام متقابل و تفاهم ایجاد شوند.

هیپنوتیزم و عشق: رمز عشق تحت تأثیر هیپنوتیزم

هیچ متخصص هیپنوتیزمی یا پژوهشی معتبری تاییدی بر این موضوع نداده‌اند که هیپنوتیزم بتواند عشق را ایجاد یا تغییر دهد

سوال مهم در رابطه با عشق با هیپنوتیزم

یک سئوال دیگر راجع به هیپنوتیزم و ارتباط آن با عشق این است که :

 آیا می‌توان از طریق هیپنوتیزم، به کسی از راه دور القا کنیم که ما را دوست بدارد؟ خود شما چه فکری می‌کنید؟ به نظر شما این بیشتر یک سئوال است یا یک آرزو؟ هیپنوتیزم نمی‌تواند احساسات یا عواطف شخص دیگری را به طور ناخودآگاه تغییر دهد و از راه دور تأثیر بگذارد. هیپنوتیزم معمولاً برای اغراق مهارت‌ها و استعدادهای شخصی، کاهش استرس و اضطراب، مدیریت درد، تغییر عادات مفید، و بهبود روانی و جسمی به کار می‌رود.

انتقال احساسات و عواطف شخصی به کسی دیگر از طریق هیپنوتیزم امکان‌ پذیر نیست و علاوه بر این، تلاش برای اجبار کسی به دوست داشتن شما اخلاقی نیست و در مورد آن می‌تواند مشکلات اختلاف نظر ایجاد کند. بهتر است روابط انسانی بر اساس صداقت و احترام متقابل بنا شوند و تلاش برای القا عواطف مخصوص در کسی دیگر توصیه نمی‌شود. به قول معروف هر چند آرزو بر جوانان عیب نیست، اما بدانید این آرزو، حداقل از طریق هیپنوتیزم برآورده شدنی نیست. تفکر منطقی‌تری را در مورد راهبردهای عملی شدن آن اندیشه کنید.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه