دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پروتکل انرژی درمانی اریون

پروتکل انرژی درمانی اریون. دکتر آرام, تجسم خلاق, خلق آینده

پروتکل انرژی درمانی اریون

پروتکل انرژی درمانی اریون

اُریون

اُریون، التهاب غده بناگوشی شایعی است که به عفونت ویروسی غدد بزاق، اندام‌های جنسی و گاهی سایر بخش‌های بدن اطلاق می‌شود. این بیماری مسری بوده و غالباً بچه‌ها و نوجوانان بین سنین ۵ تا ١۵ سال را درگیر می‌کند. این بیماری می‌تواند از یک کودک به کودک دیگری در مدرسه انتقال پیدا کند. نوزادان از ابتلا به این بیماری مصون هستند. اکثر افراد، فقط یکبار در زندگی خود اُریون را تجربه می‌کنند، اما از هر ١٠ نفر یک نفر برای بار دوم نیز دچار این بیماری می‌شود.

علائم بروز اُریون

اولین نشانه اُریون تورم و درد است. در ابتدا، درد زیر یکی از گوش‌ها احساس می‌شود که با سفتی گردن و فک نیز همراه است. تب خفیفی نیز وجود دارد که در روز سوم یا چهارم کاهش پیدا می‌کند. تورم ابتدا در زیر یکی از فک‌ها ظاهر شده و سپس به فک دیگر گسترش می‌یابد. این غده در لمس و فشار حساس می‌شود. در نتیجه فشار ایجاد شده بوسیله تورم، جویدن و بلع مشکل می‌شود.

اگر این بیماری بعد از بلوغ رخ دهد، در مردان بیضه‌ها و در زنان تخمدان‌ها نیز ممکن است درگیر شوند. در مردان، غدد جنسی معمولاً متورم می‌شوند. اگر بیماری به بیضه‌ها گسترش یابد، درد و تورم قابل ملاحظه‌ای را ایجاد می‌کند که با تب بالا همراه بوده و بیمار ممکن است افسرده شده و حتی کمی گیج شود. اُریون حتی می‌تواند منجر به ایجاد مننژیت (التهاب بافت نرم مغز)، آنسفالیت (التهاب مغز)، هذیان، سردرد شدید و سایر نشانه‌های تحریک مننژ شده و یا هنگامی که علائم درد شکمی و از دست دادن اشتها وجود دارد، به پانکراس نیز منتقل شود. بیمار ممکن است استفراغ نیز کند.

دلایل بروز اُریون

اُریون بوسیله ویروسی ایجاد می‌شود که به غدد بزاقی دهان، به خصوص غدۀ بناگوشی که در هر دو طرف صورت درست زیر گوش‌ها قرار دارد حمله می‌کند. ارگانیسم آلوده کننده جزء پارامیکوسوویروس می‌باشد. بعد از اینکه فرد به اُریون مبتلا شد، ٢ هفته طول می‌کشد تا بیماری ظهور پیدا کند. اشتباهات تغذیه‌ای علت اصلی بروز این بیماری است.

پروتکل انرژی درمانی اریون

مراحل درمان

الف‌ـ جارو كردن‌ عمومي‌ را دو يا سه‌ بار انجام‌ دهيد.

ب‌ـ جارو كردن‌ موضعي‌ را روي‌ گلو و كل‌ ناحيه‌ گردن‌ انجام‌ دهيد.

 

پروتکل انرژی درمانی اریون. دکتر آرام, تجسم خلاق, خلق آینده

پروتکل انرژی درمانی اریون

 

ج‌ـ چاكراي‌ گلو و چاكراي‌ ثانويه‌ گلو را به‌طور كامل‌ پاكسازي‌ كنيد و به‌ آنها انرژي‌ دهيد.

دـ انرژي‌دهي‌ و جارو كردن‌ موضعي‌ را متناوباً روي‌ چاكراهاي‌ كوچك‌ فك‌ انجام‌ دهيد تابيمار تسكين‌ اساسي‌ يابد. چاكراهاي‌ كوچك‌ فك‌ در قسمت‌ پايين‌ عقب‌ گوش‌ها واقع‌شده‌اند. با انرژي‌ دادن‌ به‌ چاكراهاي‌ كوچك‌ فك‌، كل‌ دهان‌ از جمله‌ غدد بزاقي‌ بناگوش‌ ولوزه‌ها انرژي‌ خواهند گرفت‌. به‌ دليل‌ اينكه‌ قسمت‌هاي‌ بيمار پرانا را با سرعت‌ بسيار زيادي‌مصرف‌ مي‌كنند بايد چاكراي‌ گلو و چاكراهاي‌ كوچك‌ فكي‌ دوبار در روز پاكسازي‌ شده‌ و به‌آن‌ها انرژي‌ داده‌ شود.

ه ـ مطمئن‌ شويد كه‌ انرژي‌ پرانيكي‌ ارسال‌شده‌ تثبيت‌ مي‌ شود.

وـ به‌ منظور تقويت‌ دستگاه‌ دفاعي‌ بدن‌، از شيوه‌ ذكر شده‌ در «تقويت‌ سيستم‌ دفاعي‌ بدن‌با افزايش‌ ميزان‌ انرژي‌ حياتي‌ آن‌» استفاده‌ كنيد.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

 این دوره به صورت حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی پلاک ۳۹ ط اول

 برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد