دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش هیپنوتیزم عمیق: آشنایی با تکنیک های برای عمیق کردن هیپنوتیزم

آموزش هیپنوتیزم عمیق: آشنایی با تکنیک های برای عمیق کردن هیپنوتیزم

آموزش هیپنوتیزم عمیق – هنگامی که هیپنوتیزم صورت می گیرد پس از بسته شدن چشمان سوژه تشخیص عمق هیپنوتیزم شخصی که دگر هیپنوتیزم شده بسیار سخت می گردد. البته برخی از افراد به علت ظاهری که پیدا می کنند مانند لرزیدن پلک چشم ها، بلعیدن آب دهان، پریدن انگشتان و دستها. در برخی ها رنگ صورت می پرد و اغلب سرعت و عمق تنفس تغییر می کند. ممکن است چین خوردن ابرو و پیشانی، پلک زدن و دیگر حرکات انقباضی در سوژه دیده شود. تفسیر اینکه اینها چه چیزی را نشان می دهند، به هیچ وجه مسأله ساده ای نیست. واکنش هر فرد در خود هیپنوتیزم کاملا متفاوت می باشد.

توانایی قضاوت درباره عمق خلسه چیزی است که بر اثر تجربه توسعه می یابد. تست هایی برای اندازه گیری عمق هیپنوتیزم وجود دارد. مثلا به سوژه برویید که دستش بدون اعمال اراده و اختیار به هوا برخواهد خواست. یا اینکه وی قادر نیست از صندلیش بلند شود یا چشمانش را باز کند. با این تست ها میزان موثر بودن یا تا اندازهای مؤثر بودن تلقینات را می توان مشاهده کرد و به روشنی نشان می دهد که سوژه شما تا چه عمیقی هیپنوتیزم شده است.

اصول هیپنوتیزم

در مقالات مختلف اشاره کردیم که منظور از تلقین، پذیرش بی ‌چون و چرای یک اندیشه یا تفکر است. فقط در صورتی می‌توان فرآیند تلقین را با هیپنوتیزم برابر دانست که بتوان توجه فرد را به نکته مورد نظر معطوف کرد. متقاعد کردن با تلقین کردن تفاوت دارد. تلقین باعث می‌شود داده‌های حسی و اطلاعاتی برای مرکز مغز فراهم شود. تقریباً همه بیماران فکر می‌کنند متخصص هیپنوتیزم باعث بروز واکنش‌ها در آن‌ها می شود، ولی سوژه در واقع به طور غیر ارادی در واکنش به تجربه‌ هایی که قبلاً در او شرطی شده‌اند این چنین رفتاری بروز می‌دهد.

آموزش هیپنوتیزم عمیق انحراف ذهن و کاهش شاخص ها

وقتی منحرف کردن ذهن باعث کاهش شاخص‌ها می‌شود، سوژه بدون آگاهی از فرآیندهای منطقی موجود، واکنش نشان می‌دهد. وقتی تلقین‌ها را یکی پس از دیگری می‌پذیرد تلقین‌ های مشکل‌تر را نیز قبول می‌کند، مخصوصاً اگر باورهای او از ابتدا به شکلی خاص پایه‌ گذاری شده باشند. این فرآیند را شرطی سازی انتزاعی می‌نامند که نقش تلقین‌ پذیری را در ایجاد پدیده‌ های هیپنوتیزم شرح می‌دهد.

خواب مصنوعی

وقتی روی خودتان کار می‌کنید، مهم آن است که دقیقاً بدانید برای ایجاد خواب مصنوعی چه شرایطی لازم است. تلقین‌پذیری محض برای ایجاد خواب مصنوعی کافی نیست، بلکه ویژگی ثابت خواب مصنوعی افزایش روند تلقین‌ پذیری است.

نقش انگیزه در هیپنوتیزم

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. خواب مصنوعی با منحرف کردن مسیر عملکرد ذهن، باورها و توقع‌ها پدید می‌آید. تلقین بارها تکرار می‌شود. این امر منجر به ایجاد بازتاب شرطی می‌شود. بازتاب شرطی به نوبه خود بسته به فرآیندهای است که قبلاً در قشر مغز نسبت به آن نکته تداعی شده‌اند.

خواب مصنوعی و عملکرد ذهن

ایجاد خواب مصنوعی با تغییر مسیر عملکرد ذهن تحقق می‌یابد. راز این کار آن است که مکانیسم دفاعی بدن را غافلگیر کرده و تلقین‌ها را در زمانی که با کمترین مقاومت روبرو می‌شوند اعمال کنید. به عنوان مثال هنگام ورود به فرآیند خواب مصنوعی ممکن است به شما بگویند:

«چشم‌هایتان دارند کم کم سنگین می‌شوند». به این ترتیب توجه شما به پلک چشم‌ها معطوف می‌شود. اگر در آن حال چشم‌ های شما واقعاً سنگین شده باشد، شما سایر تلقین های مربوط به نیروی بدن را به راحتی قبول خواهید کرد. در این جا متوجه نمی‌شوید خیره شدن به سقف باعث ایجاد فشار و خستگی چشم‌ها  می‌شود و علت سنگین شدن چشم ‌ها نیز همین موضوع است، بلکه فکر می‌کنید سنگین شدن چشم‌ها به دلیل تلقینی است که به شما شده است.

آموزش هیپنوتیزم عمیق: آشنایی با تکنیک های برای عمیق کردن هیپنوتیزم

ایجاد خواب مصنوعی با تغییر مسیر عملکرد ذهن تحقق می‌یابد

تفاهم و ارتباط در هیپنوتیزم

برای آموزش هیپنوتیزم عمیق باید دانست که تفاهم و ارتباط اشاره به رابطه هماهنگ بین متخصص هیپنوتیزم و سوژه دارد. خواب مصنوعی باعث ایجاد رابطه نزدیک بین این دو نفر می‌شود. تمرکز حواس سوژه و متخصص خواب مصنوعی فضای مابین آن دو را پر می‌کند. وقتی چنین رابطه ویژه‌ای برقرار می‌شود، سوژه تلقین‌های متخصص هیپنوتیزم (یا سایر تلقین‌ها) را با آمادگی می‌پذیرد و اجرا می‌کند. علاوه بر این، وقتی چنین تفاهمی ایجاد می‌شود، بیمار به متخصص درمان بیشتر توجه می‌کند.

اعتبار متخصص درمان باعث تقویت این تفاهم می‌شود. وقتی سوژه در فرآیند خواب مصنوعی با متخصص درمان تفاهمی مناسب برقرار کند به تلقین‌های او، واکنش دقیقی نشان می‌دهد، مخصوصاً اگر تلقین‌ها مطابق آرزوها و نیازهای عاطفی او باشد. وقتی خود‌هیپنوتیزم را اجرا می کنید نیازی نیست این اصل را در نظر داشته باشید. ( زیرا خود بخود ایجاد می‌شود).

خشکی عضلات و ارتباط آن با هیپنوتیزم

در زمان آموزش هیپنوتیزم عمیق باید دانست که خشکی عضلات عبارت است از انقباض تعداد یا همه عضله‌های بدن. این حالت وقتی در انسان‌ها مشاهده می‌شود که از چیزی وحشت می‌کنند و بدنشان سفت می‌شود. برخی حیوان‌ها نیز وقتی بی‌حرکت می‌شوند تا در محیط اطراف استتار شده و شناسایی نشوند، دچار چنین حالتی می‌ گردند.

حیوانات این کار را برای محافظت از خود انجام می‌دهند. وقتی عضوی از بدن خشک می‌شود، در همان حال باقی می‌ماند. چنین عضوی به طور غیرارادی در برابر فشار مقاومت می‌کند. این امر حاکی از بروز حالت هیپنوتیزمی متوسط یا عمیق است. ممکن است تمام بدن خشک شود. وقتی عضله‌های بدن در برابر یک‌ دیگر متعادل می‌شوند، برخی از آن‌ها به طور ناخواسته سفت می‌شوند.

آموزش هیپنوتیزم عمیق و فعالیت‌های فکری  – حسی در ایجاد تصویر ذهنی 

فعالیت‌های فکری- حسی اشاره به استعداد فرد برای ایجاد تصویرهای ذهنی حسی دارد که حس جنبشی، بویایی، بینایی، شنوایی، لامسه و یا چشایی را به کار گیرند. اگر در تجربه های گذشته از پنج حس بدن استفاده کرده باشیم، فعالیت فکری-حسی برقرار می‌شود.

به عنوان مثال خاطره بو کردن درخت کاج نوعی فعالیت فکری- حسی مثبت به حساب می‌آید. برای این که فردی بتواند تصویر ذهنی را به طور کارآمد به کار گیرد، باید در تجربه‌ های فکری- حسی گوناگون و فراوان غرق شود. به این‌ ترتیب اگر سوژه از حافظه، اندیشه و احساس خود استفاده کند، فرآیند شرطی شدن در او تسهیل می‌شود.

آموزش هیپنوتیزم عمیق و فعالیت‌های فکری – حسی و محرک ها

منظور از فعالیت فکری – حرکتی ظرفیت غیر ارادی عضله‌ ها برای واکنش به محرک‌ های بیرونی است. برای انجام این شگرد، باید سوژه ناآگاهانه به این تلقین واکنش فیزیکی دهد. در این حال، او متوجه نمی‌شود آن چه بروز داده است واکنش افکار او به محرک‌های بیرونی بوده است. او فکر می‌کند در حال بروز واکنش است. این امر باعث تقویت باورهای او و اعتقاد به موفقیت آتی تلقین‌ها خواهد شد.

چگونه حالت هیپنوتیزم خود را عمیق‌تر کنیم

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

عمیق کردن هیپنوتیزم

اگر می‌خواهید آموزش هیپنوتیزم عمیق را ببینید و سطح عمیقتری از خود هیپنوتیزم فوری را تجربه کنید (و دوست دارید 5 دقیقه‌ ی اضافی را در طول هر جلسه‌ ی هیپنوتیزم سپری کنید)، از دست نوشته‌ ی زیر استفاده کنید. این دست نوشته بعد از القایی خواننده (یا نویسنده) و قبل از یک دست نوشته یا الگوی پیشنهادی استفاده می‌شود.

دست نوشته ی عمیق کننده

در هنگام آموزش هیپنوتیزم عمیق از “دست نوشته‌ ی عمیق‌ کننده ” به همراه دست نوشته‌ ای که برای رسیدن به اهداف خود می‌خوانید استفاده کنید. سپس خواندن بخش القاء را آغاز کنید. هنگامی که به انتهای القاء می‌رسید، به «دست نوشته‌ ی عمیق‌ کننده» مراجعه کرده و آن را با صدای بلند بخوانید. در انتهای آن، به این دست نوشته برای اهداف خود مراجعه کنید و خواندن را ادامه دهید. به یاد داشته باشید که با لحنی آرام این دست نوشته را بخوانید. همچنین نیازی به خواندن با صدای بلند آنچه که در پرانتز نوشته شده است ندارید اما از دستورات داده شده باید پیروی کنید.

متن دست نوشته‌ ی عمیق کننده برای آموزش هیپنوتیزم عمیق

با صدای بلند بخوانید

⚜️ من از زمان خود استفاده کرده و الان سطح خود هیپنوتیزم فوری‌ ام را عمیق‌تر می‌کنم. الان که با صدای بلند می‌ خوانم، در ذهن خود تصور می‌کنم که در مقابل تخته‌ی سیاهی در یک مدرسه ایستاده‌ ام. من خود را میبینم که یک قطعه گچ را در یکی از دستانم گرفته‌ ام. در دست دیگرم، یک پاک‌ کن قرار دارد.

⚜️ الان خود را در حال نوشتن حرف A بر روی تخته‌ی سیاه تصور می‌کنم. من می‌ بینم که دستم این حرکات را در ذهنم ایجاد می‌کند. من این حرف را با دستخط خود می‌ نویسم (این بخش را بدون بستن چشم‌هایتان تصور کنید.) الان خود را در حال پاک کردن حرف A با پاک‌ کنی که در دست دیگرم است تصور می‌کنم ….. تا فقط تخته‌ ی سیاه باقی بماند. (این بخش را بدون بستن چشمان خود تصور کنید) ».

⚜️ الان خود را در حال نوشتن حرف B بر روی تخته‌ ی سیاه با دستخط خود مشاهده می‌کنم. من از زمان خود برای به تصویر کشیدن این صحنه با چشمان باز استفاده می‌کنم و می‌ دانم که قدرت تصور خوبی دارم و این هیچ تفاوتی نسبت به زمانی که یک داستان خوب را می‌ خوانم و حوادث آن را در ذهنم تصور می‌کنم ندارد. از آنجایی که می‌ توانم آن را در ذهن خود ببینم، الان آن را با پاک‌ کنی در تصوراتم (آن را تصور کنید) پاک می‌کنم. و می‌ فهمم که الان که این حرف پاک شده است، احساس آرامش بیشتری می‌کنم».

⚜️الان به نوشتن حروف الفبا بر روی تخته‌ ی سیاه تصوراتم ادامه می‌ دهم و هر بار یک حرف را می‌ نویسم و آن را پاک می‌کنم. با هر حرفی که می‌ نویسم و پاک می‌کنم، به خود اجازه می‌ دهم تا به آرامش عمیق‌ تری برسم. من این کار را به آرامی و با دقت انجام می‌ دهم تا حرف بعدی در چشم ذهنم شفاف‌تر از قبلی شود. من این کار را ادامه می‌ دهم تا زمانی که نوشتن و پاک کردن حرف H به پایان برسد.

⚜️ الان با حرف C ادامه می‌دهم «نوشتن و پاک کردن این حرف را بر روی تخته‌ی سیاه تصور کنید»

⚜️ الان با حرف D ….. به آرامش عمیق‌تری می‌رسم.

⚜️ الان با حرف E ….. به آرامش عمیق‌‌تری می‌رسم.

⚜️ الان با حرف F ….. احساس آرامش و راحتی می‌کنم.

⚜️ حالا با حرف G ….. آرامش بسیاری دارم.

در نهایت، با حرف H که در هیپنوتیزم قرار دارد تمام می‌کنم. الان عمیقاً هیپنوتیزم شده‌ام. من پذیرای تغییرات مثبت هستم. الان آماده‌ی انتقال پیشنهادهای مفید به ذهن درونی‌ام هستم. (لطفاً به دست نوشته‌ی منتخب خود مراجعه کنید). چگونه حالت هیپنوتیزم خود را عمیق‌تر کنیم

تکنیک های برای بررسی و آموزش هیپنوتیزم عمیق

تکنیک های که باید در زمان هیپنوتیزم استفاده کرد و اینکه این تکنیک را چگونه به کاربرد هر دو نکات مهم و متمایز کننده یک هیپنوتیزور ماهر می باشد.

تکنیک های برای بررسی و آموزش هیپنوتیزم عمیق

می تواند با استفاده از یکی سری تکنیک ها عمق خلسه فرد هیپنوتیزم شده را سنجید.

آموزش هیپنوتیزم عمیق  با تکنیک دست سفت شده

برای این کار می توانید ابتدا دست سوژه را بگیرید و آن را از ناحیه شانه به بیرون بکشید و کاملا باز نماید.  سپس تکان مختصری به آن داده به او بگویید باید دستش محکم و کشیده در آن وضع بماند. اگر بخواهید که دسـت را بـالا برده و ناگهانی رها کنید به طور حتم خواهد افتاد. اما اگر دست را بالا ببرید و آن را چند ثانیه آنرا نگه دارید و در حالت کشیده و محکم قرار دهید، گـویی از وی انتظـار دارید در آن حال باقی بماند و آنگاه به آرامی دست هایتان را عقب بکشید و دست او را در آن حالت رها کنید.

به احتمال بسیار زیاد به همان صـورت بـاقی خواهد ماند. این امر به تفاوت های ظریفی در طرق لمس کردن و حرکت دادن افـراد وجـود دارد کـه فقط بر اثر تجربه و مشاهده دقیق و هشیارانه به دست می آید. اگر دست سـوژه  در پاسخ به این آزمون همچنان کشیده باقی بماند، می توانید قاطعانه به او تلقین کنید که دستش در حال ثابت شدن در این وضعیت است و او نخواهد توانست دستش را پایین بیاورد. به این تلقین ادامه دهید. به احتمال بسیار زیاد او قـادر   نخواهد بود چنین کند.

به او اجازه بدهید مدت پنج یا ده ثانیه امتحـان کنـد و سعی خود را بکند، سپس به او بگویید وقتی که بـدنش را لمـس نمایید قـادر خواهد بود آن را پائین بیاورد. دست او را بگیرید. با دست آزادتان، به ملایمت به بازویش ضربه ای بزنید و دسـت راسـتش را پـایین بیاورید و در آن واحـد ماهیچه های دستت در حال شل شدن هستند، و دستت کاملا به حالت عادی برخواهد گشت و می توانی آن را به آسانی پایین بیاوری.

آموزش هیپنوتیزم عمیق تکنیک بسته شدن چشم

پس از این آزمون اولیه می توانید به سراغ تلقین بسته شدن چشم بروید.  چشمان تو محکم بسته می شوند. پلک هایت به تدریج محکم به هم می چسبند. پس از چند لحظه از تو خواهم خواست که سعی کنـی آن هـا  را باز کنی ولی این کار برایت غیرممکن خواهد بود. هر چه بیشتر سـعی کنـی تا مدت کوتاهی این تلقینات را تکرار کنید و آنها محکمتر بسته خواهند شد.

سپس از سوژه بخواهید که سعی کند چشمانش را باز نماید. پس از آنکه مدت کوتاهی تلاش کرد به او بگویید که کوشش را متوقف کنـد و آرام باشـد و بـه    استراحت ادامه دهد. در ادامه این آزمون تلقـین کنید کـه محکـم بـه صـندلی چسبیده است. پاهایش به زمین چسبیده اند و قادر نیست ماهیچه های پـایش را  حرکت دهد. هر چه بیشتر سعی کند محکمتر به صندلی خواهد چسبید. گویی یک وزنه نامریی او را به پـایین مـی  فشـارد.

سـپس از او بخواهید سـعی کنـد بایستد. به تلقین کلامی ادامه دهید. به ناتوانی او در برخاستن از صندلی اشـاره  کنید. پس از آنکه سعی کرد و موفق نشد به او برویید که ریلکـس شـود و بـه صدای شما گوش بدهد. سپس می توانید بـه اطـلاع او برسـانید کـه می توانـد صحبت کند بدون آنکـه خلسه هیپنـوتیزمی اش مختـل بشـود. از او بخواهید شروع به شمارش کند ولی برویید که قادر نخواهد بود بیشتر از ده بشمارد. در بیشتر موارد این تلقین با موفقیت همراه خواهد بود.

چگونه خود را هیپنوتیزم کنید

هیپنوتیزم به عنوان یک فرآیند القا وارد شدن به حالت ترنس یا حالت ذهنی معین، معمولاً توسط یک هیپنوتیزور انجام می‌شود. اما اگر می خواهید بدانید چگونه خود را هیپنوتیزم کنید شما می‌توانید خودتان برخی اصول هیپنوتیزم را اجرا کرده و به خودتان کمک کنید تا وارد حالت هیپنوتیک شوید. در ادامه، چند مرحله برای تجربه هیپنوتیزم خودی آمده است:

1. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به یک محیط آرام: محیطی از آرامش ایجاد کنید که از هر گونه مزاحمت و نویز جلوگیری شود. اطمینان حاصل کنید که در مکانی خلوت و آرام قرار دارید و نورها را به حداقل برسانید. زمان مشخصی برای این روند اختصاص دهید. در یک موقعیت راحت بنشینید یا بخوابید. القا کردن حالت هیپنوتیک در خودتان می‌تواند از طریق مدیتیشن و رلکسیشن (آرامش) انجام شود.

2. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به تمرکز بر تنفس: تمرکز بر روی تنفس خود وارد حالت آرامی شوید. تنفس عمیق و آهسته را دنبال کنید. نفس‌های عمیق بکشید و توجه خود را به نفس‌هایتان بیاورید. همزمان با نفس کشیدن، تصور کنید که تناوب نفس‌ها شما را به یک حالت آرامش و استراحت تراکتور می‌برد.

3. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به تمرین ترتیبی: به خودتان دستور دهید که به حالت هیپنوتیک بروید و در آن وضعیت تمرکز کنید. با تمرین‌های ترتیبی یا از پایین به بالا (مثلاً شمارش اعداد) یا از بالا به پایین (مثلاً شمردن به وضعیت عقب) توجه خود را به چیزهای ساده و مکرر جلب کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را از مسائل روزمره منتقل کنید.

4. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به تصویرسازی: از تصاویر و کلمات تلقینی برای القا کردن حالت هیپنوتیک در خودتان استفاده کنید. تصور کنید که در یک مکان آرام و زیبا هستید. می‌توانید تصور کنید که در کنار یک دریاچه، جنگل، یا هر مکان دیگری هستید. تمام حواس خود را به تصویرسازی این مکان اختصاص دهید.

5. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به تکرار کلمات یا جملات مثبت: از جملات مثبت و آرامش‌ بخشی مانند “من آرام و اطمینان دارم” یا “من می‌توانم به خوبی هیپنوتیزم شوم” استفاده کنید و آن‌ها را به صورت تکراری بگویید.

6. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به ورد  به حالت خلسه هیپنوتیک دارید: این مرحله نیاز به تمرین و تکرار دارد. هدف این مرحله وارد شدن به حالت ترنس یا حالت هیپنوتیک خودی است. باید تمرین‌های مرتب و مداومی انجام دهید تا به آرامش عمیق و تمرکز خود برسید.

7. چگونه خود را هیپنوتیزم کنید نیاز به یادگیری متوقف کردن تمرین دارید: زمانی که به حالت هیپنوتیک وارد می‌شوید، می‌توانید تمرین‌ها را متوقف کنید و از حالت آرامش لذت ببرید.

توجه داشته باشید که هیپنوتیزم خودی ممکن است برای همه به یک شکل موثر نباشد. همچنین، از خود هیپنوتیزم در موقعیت‌هایی که نیاز به تمرکز بالا یا تصمیم‌ گیری مهم دارید، خودداری کنید. در صورت تمایل به تجربه هیپنوتیزم برای بهبود خودتان یا مسائل روانی خاص، مشورت با یک متخصص هیپنوتیزم مناسب نیاز است.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید.

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

اجابت آرزوها

اجابت آرزوها - درخواست کنید تا به شما داده شود. جستجو کنید تا بیابید. ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه