دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم + تکنیک رایگان

چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم + تکنیک رایگان

چگونه زیر 1 دقیقه بخوابید ؟ آیا راهی برای خواب سریع وجود دارد؟ بی خوابی از مشکلات بسیاری از افراد هست. برخی هم بد خواب هستند. در صورتیکه شما زیر ۱۶ دقیقه بخوابید مشکل خواب ندارید.

چگونه میتوانیم  زیر 1 دقیقه بخوابیم ؟

دکتر اندرویل از دانشگاه هاروارد روشی سریع را برای خواب رفتن ابداع کرده است. در این روش سریع شما از فیزیولوژی بدن و فیزیولوژی خواب استفاده می کنید و در کمتر از 1 دقیقه می توانید به خواب بروید.

ابداع کننده این روش (زیر 1 دقیقه بخوابید) معتقد است این روش یک نوع تکنیک تنفسی ضد استرس هم می باشد .پس از این به بعد هر زمانی که استرس داشتید می توانید از این روش استفاده کنید. و به جای قرص با استفاده از این روش خودتان را آرام کنید.

روش تنفسی (زیر 1 دقیقه بخوابید) به مهارت خاصی نیاز ندارد و هر کسی در هر جای می توانید از این روش استفاده کند.

روش تنفسی  زیر یک دقیقه خوابیدن بدین صورت است که‌ :

✔️  اول: به مدت ۴ ثانیه از راه بینی نفس بکشید

✔️  دوم: ۷ ثانیه هوا را در ریه ها حبس کنید

✔️  سوم: عمل بار دوم را به مدت ۸ ثانیه انجام دهید.

به همین سادگی میتوانید به خواب سریع بروید. این روش باعث می شود زیر 1 دقیقه بخوابید و مواد شیمیایی ضد استرس و ارامبخش در مغز آزاد شود و ضربان قلب تان پایین بیاید و به دنبال آن شما زیر 1 دقیقه بخوابید این روش را حتما امتحان کنید.

حتی اگر این روش نتواند شما را در کمتر از 1 دقیقه به خواب ببرد می تواند کمک کند تا سریع تر به خواب بروید و استرستان کمتر شود. اگر این روش به شما کمک نکرده که به خواب سریع و عمیق بروید . میتوانید از تکنیک خواب عمیق دکتر آرام استفاده کنید تا زیر 1 دقیقه بخوابید  . تکنیک Deep sleap ، روشی عالی برای کسانی هست که هم بد خواب هستند و خواب خوبی ندارند و هم زیر 1 دقیقه خواب عمیق را تجربه کنند

تکنیک خواب عمیق دکتر آرام را میتوانید از سایت تجسم خلاق یا کانال تلگرامی تجسم خلاق نیز دانلود کنید.

چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم + تکنیک رایگان

در حین تکنیک مواد شیمیایی ضد استرس و ارامبخش در مغز آزاد می شود و ضربان قلب تان پایین می آید و به دنبال آن شما زیر 1 دقیقه میخوابید

مراقبه و مدیتیشن های هدایت شده برای زیر یک دقیقه خوابیدن

مراقبه و مدیتیشن بهترین مسیر برای آرامش است .مدیتیشن  آرامش میتواند با تولید امواج دلتا خواب دلپذیر و لذت بخشی را برای شما فراهم اورد

 قبل از خواب چه کار هایی باید انجام دهیم ؟

✔️ قبل از خوابیدن شیر و عسل بخورید. از زمان های قدیم هم خوردن شیر و عسل قبل از خواب توصیه شده .

✔️ نوشیدنی‌هایی مثل چای و قهوه قبل از خواب اصلا نخورید به جای آن از دمنوش های آرام بخش مثل گل گاوزبان، بابونه استفاده کنید

✔️ خوردن غذاهای چرب  یکی از مهمترین عوامل بی‌خوابی شما هستند. سعی کنید زمان خواب با وعده شام بیشتر از 2 تا 3 ساعت باشد تا دچار بی خوابی نشوید.

✔️ اگر دچار بیماری هستید و باید قبل از خواب دارو مصرف کنید میتوانید از تکنیک سلامتی استفاده کنید. شما در حال حاضر به هر شکلی  که هستید ، ضعیف ..نحیف ..کم توان بدانید که می تواند تغییر کنید. با استفاده از این تکنیک می توانید انرژی بیشتری، خواب بهتر، بدن سالم و قوی تری را تجربه کنید.

چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم

برای اینکه بتوانیم در زیر یک دقیقه بخوابیم نیاز به مهارت و تمرین داشته ایم. من افراد زیادی را داشته ام که توانسته اند در زیر یک دقیقه بخوابند و از تکنیک های های هیپنوتیزمی استفاده کرده بودند و با استفاده از روش های هیپنوتیزمی شرطی سازی شده بودند. افرادی که دوره های خلق آینده را شرکت کرده اند عنوان می کنند که در کمتر از یک دقیقه بعد از گوش دادن به تکنیک آدمک مغزی یا دیگر تکنیکهای از خواب بیهوش می شوند و این نشان می دهد که ما می توانیم با استفاده از شرطی سازی در زیر یک دقیقه بخوابیم.

اگر می خواهید این مهارت را یاد بگیری باید تمرین کنید و هر چقدر تمرین بیشتر باشد شرطی سازی بهتر انجام می شود. شاید حالا به پاسخ چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم رسیده باشید و بدانید که بدست آوردن خوابیدن زیر یک دقیقه کار سخت یا غیر ممکن نیست و مثل هر مهارت دیگر می توانید در زیر یک دقیقه بخوابید.

استفاده از دوره دگر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم تجسم خلاق برای کاهش استرس!!

تکنیک خواب عمیق برای چگونه در عرض یک دقیقه بخوابیم

تکنیک صوتی خواب عمیق یک روش مطمئن و تست شده برای خواب سریع می باشد. شما با استفاده از تکنیک خواب عمیق که یک تکنیک خلسه هیپنوتیزمی هست ، شرطی می شوید که بتوانید در طی یک الی دو هفته در کمتر از یک دقیقه به خواب بروید و این یک روشی است که بار ها از آن استفاده کرده ایم. تکنیک خواب عمیق را دکتر آرام به رایگان در اختیار شما دوستان عزیز می گذارد و برای دریافت تکنیک خواب عمیق با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید . آرزوی خوابی خوش و عمیق و سریع برایتان داریم.

برای داشتن خوابی عمیق از فایل صوتی تکنیک هیپنوتیزمی دکتر آرام استفاده نمایید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

4 دیدگاه

  1. منصور گفت:

    وای چه روشی . من کمتر از یک دقیقه خوابم برد🤣😂😂🤣

    • aramgroup گفت:

      این یک روش خیلی خوب برای خواب عمیق و اینکه سریع به خواب عمیق بروید می باشد. برای اینکه از بی خوابی رهایی یابید و سریع به خواب بروید می توانید از روش تنفس عمیق استفاده کنید. راستی شما از تکنیک آدمک مغزی در دوره خلق آینده برای بی خوابی و از بین بردن مشکلات خواب و ایجاد آرامش استفاده کرده اید؟

  2. ناشناس گفت:

    من تا یکی ـ دو ساعتی بیدارم همیشه
    خدا کنه جواب بگیرم
    مرسی

    • admin گفت:

      تکنیک خواب عمیق می توند در بخواب رفتن به شما کمک کنید . فقط کافی هست تمرین کنید و دنبال نتیجه نباشید. اگر خیلی براتون مشکل هست بهتر است از تکنیک آدمک مغزی در دوره تجسم خلاق یا خلق آینده استفاده کنید . تکنیک آدمک مغزی می تونه در دو تا سه هفته مشکل خواب را برطرف کند.