دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه مي‌توان اين رمز را فهميد؟

رمز روانشناسی

از نظر روانشناسی (Psychology) از زمانی که کودک هستیم و دست و پاهای خود را به گهواره می‌زنیم تا توجه دیگران را جلب خود کنیم تا زمانی که بزرگ‌تر می‌شویم و در رویاهای خود سوار ابری می‌شویم تا ما را به سرزمین‌های دور دست ببرد، می‌خواهیم مردم ما را دوست داشته باشند. از نظر روانشناسی (Psychology) اگر بچه‌ها این چنین باشند و مردم آنها را دوست داشته باشند، می‌گوییم فلان کودک دوست داشتنی است. اگر شخص بزرگسالی اینگونه باشد، می‌گوییم فلان شخص جاذبه زیادی دارد تا توانایی رهبری او بالا است. از نظر روانشناسی (Psychology) به هر حال حتی اگر افراد از نسل‌های مختلف یک تعریف واحد از این ویژگی ارایه ندهند، ولی می‌دانند چه چیزی است. و البته همه به دنبال آن هستند.

از نظر روانشناسی (Psychology) مردم معمولا این استعداد مهم را به سه نوع تقسیم می‌کنند. زمانی که بحث کسب و کار به میان می‌آید، از این ویژگی با عنوان "مهارت‌های ارتباطی" یاد می‌شود. زمانی که شخصی با غریبه‌ها راحت است و به خوبی دوست پیدا می‌کند، می‌گوییم "مهارت‌های اجتماعی" خوبی دارد. و نهایتا اینکه، در زمینه عشق این مهارت بسیار مهم است و به انسان کمک می‌کند بر قلب‌ها چیره گردد. اینجا است که گفته می‌شود شخص دارای "جاذبه جنسی" است.
من در مورد این سه موضوع تحقیقات خستگی ناپذیری را انجام داده ام، سخنرانی‌های زیادی را صورت داده ام و کتاب‌هایی نوشته ام. به همین خاطر می‌خواهم شما را با یک رمز کوچک ولی مهم آشنا سازم. همه اش یک چیز است! خیلی ساده است. از نظر روانشناسی (Psychology) این مهارت یک ویژگی ذاتی است که باعث می‌شود مردم شما را دوست داشته باشند و بخواهند شما برای امروز، فردا یا همیشه جزئی از دنیای آنها باشید. و این همان چیزی است که قصد داریم در این مقاله به شما آموزش دهیم. هر بخش از این مقاله شما را با راهی برای بهبود زندگی خود از طریق یافتن دوستان وفادار و عشق واقعی آشنا می‌سازد.
در بخش دوم یعنی "فورا کاری کنید که غریبه‌ها شما را دوست داشته باشند!" ابزارهایی به شما داده می‌شود تا حس اعتماد دیگران را بر انگیزید و تکنیک‌های مناسبی را در میهمانی‌ها به کار بگیرید. سپس چند ترفند ساده برای پرتو افشانی از خود را خواهید آموخت تا از این طریق بتوانید در هر جایی که می‌روید لبخند را بر لبان غریبه‌ها ببینید.
بخش سوم یعنی "دوستان و عاشقان" پیرامون یافتن دوستان و ایجاد پیوند با آنها و همچنین روابط عاشقانه صحبت می‌کند. در این فصل خواهید دید چگونه می‌توان انواع مختلف افراد را جهت بهبود زندگی خود پیدا کرد. اگر گفته شکسپیر که می‌گوید، "کل جهان صحنه تئاتر است و همه زنان و مردان صرفا بازیگر هستند" را قبول داشته باشید، این بخش به شما کمک می‌کند بازیگران تئاتر زندگی تان را برگزینید، بر آنها چیره شوید و البته آنها را حفظ کنید.
بخش چهارم یعنی، "اسرار کوپید (خدای عشقی که به صورت کودک برهنه مجسم شده است)"، حقایقی برای شما فاش می‌شوند. به شما گفته خواهد شد که این حقایق مدت‌های مدیدی توسط فرشتگان آسمانی از ما پنهان شده اند و صرفا تحقیقات اخیر آنها را برایمان نمایان ساخته‌اند. از این دانش طلایی برایتان ابزارهای جنسی می‌سازیم تا با کمک آنها به کمین عاشق‌ها بنشینید و آنها را حفظ کنید!
بخش پنجم یعنی "ایجاد شبکه‌ای از دوستان" به شما کمک می‌کند سیستم قدرتمند برای حمایت از خود ایجاد کنید که از افراد مختلف با مهارت‌های متنوع تشکیل شده است. همانند داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌هایی که در کنار میز سوگند می‌خوردند، شما نیز خواهید توانست ارتش مورد علاقه خود را از شوالیه‌ها انتخاب کنید تا در آینده به دردتان بخورند. من شخصا همین کار را کردم و شوالیه هایم من را نجات دادند!

مقالات روانشناسی را در سایت تجسم خلاق جستجو کنید

مطالب مرتبط

طب سوزنی و تأثیرات شگفت انگیز آن بر بدن انسان

طب سوزنی (Acupuncture) در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است این نکته را ...

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است - که در آن شخص به آرامی توجه ...

راز ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژِی !

ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژی! خود را غرق در کاری که از ...

پیاده روی در جاده‌ای که به شادی می‌انجامد!

پیاده روی در جاده‌ای که به شادی می‌انجامد - مراقبه یا مدیتیشن‌، روشی است ...

چگونه مي‌توان شادتر و خوشبخت تر بود؟

چگونه مي‌توان شادتر و خوشبخت تر بود؟ افزايش قابل توجه هزينه زندگي باعث شده تا ...

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟ در نوشته های قبلی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه