دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

کاهش وزن با هیپنوتیزم: چگونه با هیپنوتیزم وزن خود را کاهش دهیم؟

کاهش وزن با هیپنوتیزم: چگونه با هیپنوتیزم وزن خود را کاهش دهیم؟

کاهش وزن با هیپنوتیزم – فکر می کنید می توان با هیپنوتیزم کاهش وزن قابل قبولی داشت؟ سلامتی و کاهش وزن همواره از نیازهای اولی بشری می باشد هر فردی دوست دارد که تناسب اندام داشته و از آن لذت ببرد. یکی از جدیدترین متدهای که در این زمینه به وجود آمده است مبحث لاغری با هیپنوتیزم یا هیپنوتیزم لاغری می باشد. که طرفداران خاص خود را نیز پیدا نموده است.

کاهش وزن با هیپنوتیزم روشی که به شما کمک می کند با برنامه ریزی مجدد عادات خود، وزن خود را اصلاح کنید و دیگر دچار رژیم های شکست خورده و تمرینات ورزشی فراموش شده نگردید با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد کاهش وزن با هیپنوتیزم آشنا گردید.

عموما در برخورد با واژه هیپنوتیزم با توجه به صحنه های فیلم های سینمایی این تصور در افراد ایجاد می شود که فردی با استفاده از قدرت فوق العاده خود بر ذهن فرد دیگری مسلط گشته و وی را به انجام کارهای غیر معمول وادار می کند این تصویر در کنار کلماتی مانند خواب مصنوعی و غیره معمولا یک چهره غیر واقعی از هیپنوتیزم درمانی  را به بیماران ارائه می دهد چهره ای که طی ان افراد یا از هیپنوتیزم وحشت دارند و یا گروهی دیگر تصور معجزات پیامبر گونه از آن دارند.

واقعیت این است که هیپنوتیزم بالینی یک فرآیند درمانی کاملا علمی است که در شرایط خاص با ارائه تلقینات خاص و با تقویت تخیل و تجسم افراد بعنوان یک فاکتور اساسی در تعیین و تغییر باورهای ذهنی به مانند یک ذره بین عمل کرده و باعث تقویت تمرکز در افراد می گردد.

می دانیم که بسیاری از باورهای غلط و احساس های مبتنی بر ناتوانی از انجام یک کار، نتیجه تلقینات غلط و نتیجه گیری های ناصواب در هنگام بروز وقایع مختلف می باشد و به همین دلیل فرد را بصورت غیر ارادی از انجام کارهای درست باز می دارد. بسیاری از افراد دچار چاقی عدم پیروی از برنامه غذایی یا ورزشی خود و یا عدم پیروی از عادت های غلط را با عباراتی مانند نمیتوانم، نباید، نمی شود، غیر ممکن است، عادت دارم و … توجیه و بر ادامه ان اصرار میورزند

هیپنوتراپی بالینی برای کاهش وزن با هیپنوتیزم

نقشی جدی در درمان اینگونه مشکلات درمان چاقی بازی می کند به عبارت دیگر فرد با افزایش تمرکز و روشن بینی خاصی بسیار راحت تر از قبل بر مشکلات غلبه می نماید.

جلسات هیپنوتراپی معمولا با یک جلسه مصاحبه تخصصی آغاز و و پس شناسایی مشکلات  در طی چند جلسه هفتگی نسبت به حل آنها اقدام می گردد هیپنوتراپی بالینی علاوه بر چاقی در درمان مشکلاتی مانند اضطراب، درمان اعتیاد، ترک سیگار، تسکین درد، افزایش تمرکز نوجوانان در حین تحصیل و قهرمانان ورزشی قبل از شروع مسابقات کاربرد اساسی دارد.

قواعد سلامتی برای کاهش وزن با هیپنوتیزم

✔️ وزن زیاد برای سلامتی مضر است.

✔️ باید بدن را در وضعیتی نگه دارید که راحت زندگی کنید.

✔️ باید مراقب بدن خود باشید و از آن محافظت کنید.

باید با هیپنوتیزم لاغری ذهن نیمه هشیار خود را دوباره برنامه‌ ریزی کنید تا دیگر به فکر پر خوری نباشید و اضافه وزن نداشته باشید. از حالا به بعد ذهن نیمه هشیار خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که شما را همچون فردی لاغر در نظر بگیرد که فقط غذاهای لازم و ضروری بدن را مصرف می‌کنید.

وزن خود را در حد مطلوب کم مي‌ كنيد. کاهش وزن با هیپنوتیزم را از امروز شروع مي‌‌کنید. آرامش کنونی خود را با آرامش درباره کاهش وزن تداعی کنید. نیازی نیست کالری‌ ها را بشمارید. هر چه وزن شما کمتر شود، اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد و وزن را راحتتر کاهش خواهید داد. هنگام صرف غذا، آن را به قطعه‌ های کوچک تقسیم کرده و قبل از بلعیدن، غذا را آهسته و کامل می‌ جوید.

غذا را لقمه به لقمه مصرف کنید. وقتی کم و آهسته غذا بخورید، بیشتر از آن لذت می‌برید و دیگر پر خوری نخواهید کرد. بعد از خوردن نیمی از غذا حس می‌کنید سیر شده‌اید. وقتی سیر شوید، دیگر غذا نمیخورید. دیگر هرگز در زمانی که گرسنه نیستید، چیزی نمیخورید.

قواعد سلامتی برای کاهش وزن با هیپنوتیزم

باید ذهن نیمه هشیار خود را دوباره برنامه‌ ریزی کنید تا دیگر به فکر پر خوری نباشید و اضافه وزن نداشته باشید.

برای لاغری یا کاهش وزن با هیپنوتیزم جمله های زیر را برای خود تکرار کنید:

1. برای هیپنوتیزم لاغری هر روز کمتر غذا میخورم و بیشتر از آن لذت میبرم.

2. با هیپنوتیزم لاغری آهسته، درست و سر وعده غذا میخورم.

3. با هیپنوتیزم لاغری هر هفته دارم وزن کم می‌کنم.

4. لاغری با هیپنوتیزم باعث شده بدن من دارد لاغر و زیبا می‌شود.

5. با هیپنوتیزم لاغری هر روز رژیم غذایی خود را کاملاً تحت کنترل دارم.

6. علاقه من به غذاهایی که باعث لاغری و زیبایی می‌شود، هر روز بیشتر می‌شود.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

نکات مهم برای کاهش وزن با هیپنوتیزم

به خاطر داشته باشید که اگر در برابر ميل به خوردن مقاومت کنید، به تدریج هوس‌ هاي شما برطرف می‌شوند. با کاهش وزن با هیپنوتیزم ديگر فکر نمی‌کنید اضافه وزن دارید. هر وقت چنین فکری به ذهن شما خطور کند، ذهن آن را به شکلی منفی برنامه‌ریزی می‌کند. بنا بر این، بر افکار خود نظارت خواهید کرد. هر وقت طوری کار کرده یا فکر کنید اضافه وزن دارید، به خود بگویید: من لاغر هستم.

از حالا به بعد فقط غذاهایی که شما را سالم و هشیار نگه می‌دارند مصرف می‌کنید. فقط مقدار کمی از غذاهای سالم را مصرف می‌کنید. دیگر به مصرف بیشتر غذا تمایل نخواهید داشت. غذا را آگاهانه نه طبق عادت مصرف می‌کنید. از حالا به بعد بین وعده‌ های غذایی و یا هنگام تماشای تلویزیون دیگر چیزی نمی‌خورید، و هیچ میلی به غذا خوردن بین وعده‌ ها و یا حین تماشای تلویزیون نخواهید داشت.

هدفی واقعی برای کاهش وزن تعیین می‌کنید و آن را به طور موفقیت‌ آمیز اجرا می‌کنید. از اول کار مشخص کنید که هر هفته چقدر وزن کم می‌کنید تا دقیقاً همان قدر وزن کم کنید. هر روز مقدار مورد نظر را برای خود تکرار کنید تا وزن شما مطلوب شود. پابند ماندن به رژیم غذایی برای کاهش وزن، هر روز برای شما آسانتر خواهد شد. از کم خوری لذت خواهید برد. دیگر ناراحتی‌ها و اضطرابهای روزمره را حس نخواهید کرد. از غذاهای سالم لذت بسیار خواهید برد.

رویدادهای مهم کاهش وزن با هیپنوتیزم

به خاطر داشته باشید که چهار رویداد مهم اتفاق خواهند افتاد.

✔️ اولین قدم با کاهش وزن با هیپنوتیزم آن که هر روز آرامش و آسودگی خیال شما بیشتر خواهد شد.

✔️ آسایش خیال باعث خونسردی بیشتر می‌شود. آرامش، و خونسردی شما هر روز بیشتر می‌شود.

✔️  افزایش آرامش باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. هر روز بیشتر احساس اطمینان و اعتماد می‌کنید.

✔️ احساس اطمینان باعث می‌شود اعتماد به نفس شما بیشتر شود. افکار، احساسات و رفتار خود را بهتر مهار خواهید کرد.

بعد از کاهش وزن با هیپنوتیزم از بو و طعم غذاهای خوب بیشتر لذت خواهید برد. علاقه شما به غذاهای چرب و چاق کننده کم خواهد شد. هر چه مصرف غذاهای دارای کربوهیدرات (مانند کیک و شیرینی)، غذاهای نشاسته‌ دار و غیره را قطع کنید، جذب غذاهای سالم دیگر همچون سالاد و میوه برای شما بیشتر می‌شود. وقتی این غذاها را آهسته مصرف کنید، از شکل، بو و طعم آن‌ها بیشتر لذت خواهید برد. در نتیجه بین وعده های غذایی چیزی نخواهید خورد و از غذاهای چاق‌ کننده نیز اجتناب خواهید کرد.

هر روز بیشتر ورزش کرده و آب مصرف می‌کنید. حین کاهش وزن، سالمتر و تندرست‌‌تر می‌شوید و بدن شما نیز زیباتر خواهد شد. هر روز میل شما به پایبند ماندن به رژیم غذایی کنونی و تغییر عادت‌ های قبلی بیشتر می‌شود تا حدی که دیگر هیچ میل و هوسی باعث نمی‌شود رژیم کنونی خود را رها کنید.

درمان چاقی و کاهش وزن با هیپنوتیزم 

افرادی که با روش‌های هیپنوتیزم‌ درمانی جدید آشنایی ندارند، بر این باورند که برای درمان چاقی از طریق هیپنوتیزم، بایستی بیمار‌ را در حالت خلسه قرارداد و در این شرایط، در مورد افزایش فعالیت جسمی و کم خوری بویژه پرهیز از خوردن غذاهای پرکالری به او تلقین‌هایی را ارائه داد که کم‌ و‌ بیش این روش بر روی تمام افراد چاق بصورت مشابه مؤثر است. در حالی‌ که در هیپنوتیزم‌ درمانی جدید، نظریه‌ های دیگری مطرح است، از جمله:

1- در هر فردی با توجه به علاقه‌ها، تنفرها‌، تجربه‌های زندگی، رشته و میزان تحصیلات و… بایستی از روش‌های به نسبت‌ اختصاصی، فردی و متفاوت‌ با دیگران استفاده کرد.

2- میزان هیپنوتیزم‌ پذیری افراد جامعه، متفاوت است و به بیان دقیقتر، بیشتر مراجعان به درمانگران، قادر به درک تمام پدیده‌های هیپنوتیزمی نیستند. بنابراین، با شناخت میزان و ظرفیت هیپنوتیزم‌ پذیری آنان، بایستی بصورت انفرادی برای درمان آنان و با توجه به ویژگی‌های فردیشان، از کاهش وزن با هیپنوتیزم درمانی بهره گرفت.

3- هر درمانگری پیش از شروع درمان، در جلسه‌ی آشنایی یا مشاوره، بایستی بیمار را با هیپنوتیزم علمی آشنا کند و یا یک کتاب کوچک علمی و مستند در زمینه‌ی هیپنوتیزم و ‌مرتبط با مشکل او در اختیارش قراردهد.

کاهش وزن با هیپنوتیزم

برای کاهش وزن با هیپنوتیزم بایستی از روش‌های اختصاصی، فردی و متفاوت‌ با دیگران استفاده کرد

کاهش وزن با هیپنوتیزم درمانی چاقی یا پرخوری:

تصور می‌کنیم فردی که برای هیپنوتیزم‌ درمانی مراجعه کرده‌، از ظرفیت و استعداد هیپنوتیزم‌ پذیری بالایی برخوردار است، در این شرایط از بیشترین و گسترده‌ ترین تعداد پدیده‌های هیپنوتیزمی در راستای درمانی او استفاده می‌کنیم. برای اینکه بیمار به اعتماد بیشتری برسد که در واقع هیپنوتیزم شده، پس از القای خلسه و استفاده از روش‌های عمیق‌تر کردن خلسه‌ی هیپنوتیزمی، از برخی ‌پدیده‌های هیپنوتیزمی مانند:

انجماد عضلانی، ایجاد بی‌حسی در دست‌ها، ایجاد حرکت خودبخود در دست که در اصطلاح به آن «پرواز دست» می‌گویند، ایجاد اختلال در زمان (که فرد چاق فاصله‌ی دو وعده‌ی غذایی را کمتر احساس می‌کند) و درنهایت، ایجاد احساس سنگینی در دست‌ها استفاده کرد.

در شرایط کاهش وزن با هیپنوتیزم برای نمونه از این تلقین‌ها می‌توان استفاده کرد:

«حالا ‌تا حدود زیادی پی به قدرت ناخودآگاه خودت برده‌ای. در شرایطی که ناخودآگاه تو با قدرت شگرفی که دارد، می‌تواند احساس درد در دست تو را کنترل یا مهار کند، بنابراین می‌تواند اشتهای تو را هم مهار کند و اشتیاق اجباری به خوردن غذاها را هم در وجودت کاهش دهد.»

بسیاری از ما، زمانی که در شرایط رانندگی، غرق فکرها و خیال‌های خود هستیم، ممکن است به مقصد برسیم و از آن رد شویم و متوجه‌ عبور از آن نشویم. بنابراین، افرادی را هم که در خانه و رستوران غذا می‌خورند، می‌توان با تلقین، حالتی در ذهن آنان به‌ وجود آورد‌ که توجهی به دسر، شیرینی، بستنی و نوشابه‌های گازدار پرکالری نداشته باشند. از مضمون یا پدیده‌ی هیپنوتیزمیِ اختلال در زمان، می‌توان این استفاده را کرد که:

فاصله‌ی زمانی بین وعده‌های غذایی را در احساس و ادراک فرد چاق، کوتاه‌تر نمود. با کمک سیر قهقرایی در زمان، می‌توان فردِ چاق را به سال‌های گذشته و زمانی برد که او اندامی برازنده و موزون داشته است. به این‌ترتیب، فرد چاق پس از مشاهده‌ی خویش در شرایط برازندگی اندام، تصویر ذهنی‌اش تغییر می‌کند.

برای نمونه، در شرایط عمق مناسبی از خلسه‌ی هیپنوتیزمی که بیمار قدرت رؤیت و مشاهده‌ی هیپنوتیزمی پیدا کرده، می‌توان در عالم خیال، او را به یک سالن بدنسازی برد که تمام دیوارهای آن آیینه‌ است. در ‌این وضع، از بیمار باید خواست خود‌ را وسط این سالن خیالی مشاهده کند و با چرخیدن آرام به دور خود، اندامش را از زوایای مختلف ببیند.

بطور حتم، او معتقد است که اگر باریک و برازنده‌تر شود، برای حفظ تندرستی و زندگی خانوادگی و اجتماعیاش، چقدر راحتتر و موفق‌تر خواهد بود. پس با تلقین‌های برای کاهش وزن با هیپنوتیزم می‌توان به بیمار یا فرد چاق این احساس بینایی را داد که ‌لحظه لاغرتر و برازنده‌تر می‌شود و درنهایت‌، به وزنی می‌رسد که به باور او، ‌در این شرایط در اوج برازندگی است.

در شرایط کاهش وزن با هیپنوتیزم برای رسیدن به وزن دلخواه، به فرد چاق در شرایط خلسه گفته می‌شود:

بر روی ترازویی برود که در جلوی پای او قراردارد و وزن خود را در این شرایط دلخواه ببیند بیان کند. به این‌ ترتیب، متوجه می‌شویم که او چه وزنی را شرایط دلخواه خود می‌داند. اگر فرد چاق، ازدواج نکرده باشد، می‌توان برای او شرایط جشن ازدواج را به‌ صورت ذهنی مجسم کرد که او در اوج تناسب‌ اندام است و مورد تحسین و تمجید همگان قرار‌ می‌گیرد.

اگر سالمند است، با سیر قهقرایی در زمان، می‌توان او را به گذشته‌ها و دوره‌ای از عمرش برد که اندام موزونی داشته است. «دکتر کرازیل نک» ‌می‌گوید: «براساس آمارهای بزرگ، افراد چاق یا حتی بسیار چاق، به کمک هیپنوتیزم می‌توانند در یک محدوده‌ی زمانی 6 ماهه، وزن زیادی را از دست بدهند.»

ترسهای که در مورد وزن در وجود آدم ریشه می دهد

در زمان کاهش وزن با هیپنوتیزم بعضی از مردم از لاغر شدن می‌ترسند، ولی نیازی نیست شما از کاهش وزن بترسید. مهم نیست چگونه وزن شما زیاد شد و پرخوری شدید. مهم آن است که تصمیم گرفته‌اید عادت‌های مصرف غذا را برای خود تغییر دهید تا بتوانید به هدف خود، یعنی شکل، وزن و اندازه مطلوب دست یابید. چاق یا لاغر بودن واقعاً مهم نیست. شما همان آدم سابق هستید.

شکل، وزن و اندازه شما هر چه باشد، شما همان قدرت، شخصیت و ماهیت را دارید. نیازی نیست بترسید هنگام کاهش وزن سایر ویژگی‌های شما نیز از دست بروند. وقتی وزن خود را کاهش می‌دهید، فقط لاغر می‌شوید و سایر ویژگی‌ های شما تغییر نمی‌کنند. فکر نکنید به خطر میافتید. شما همان فرد سابق خواهید بود.

اگر تصمیم گرفته‌اید شخصیت خود را تغییر دهید، نیازی نیست تا زمان تکمیل کاهش وزن با هیپنوتیزم صبر کنید. می‌توانید لباس‌هایی بپوشید که از شما تصویری مطلوب ارائه دهند. مي‌شود نشست و برخاست و رفتار شما همچون افراد لاغر باشد. نیازی نیست نگران مخفی کردن چاقی خود باشید. پوشیدن لباس گشاد باعث مخفی شدن چاقی انسان نمی‌شود.

ترسهای کاهش وزن با هیپنوتیزم

ترسهای که با کاهش وزن با هیپنوتیزم در وجودتان به وجود می آید را نادیده بگیرید

فقط در این صورت احساس بدی خواهید داشت. بنا بر این، لباس‌های مورد علاقه خود را بپوشید، تا شما را واقعاً در حالی که دارید وزن کم می کنید نشان دهند. در این صورت میل شما برای رسیدن به هدف تقویت می‌شود.

وقتی وزن شما به تدریج کم می‌شود، از این که بدن شما به تدریج لاغر و زیبا می‌شود احساس آرامش می‌کنید. از بدن قلمی و زیبای خود راضی می‌شوید. عادت‌های مصرف غذا را مهار می‌کنید. زندگی، وزن، شخصیت و بدن خود را مهار می‌کنید. در حالی که چربی‌های بدن شما آب می‌شود، احساس رضایت و اطمینان می کنید.

من کاملاً مطمئنم که می‌توانید با انجام رژیم غذایی موفق، بدون هیچ زحمتی، وزن خود را به مقدار مطلوب (… کیلوگرم) برسانید. نیروی طبیعی بدن، انسان را برای به دست آوردن و حفظ بدنی سالم و جذاب کمک می‌کند.

هرگاه وسوسه شده اید غذای چرب یا چاق‌ کننده خورده و یا تلقین‌های کاهش وزن با هیپنوتیزم را زیر پا بگذارید، به طور خود انگیخته از خود می‌پرسید، آیا انجام این کار لذتی دارد. بعد متوجه می‌شوید ترجیح می‌دهید برای حفظ وزن مطلوب خود، تلقین‌ها و شگردهای هیپنوتیزمی را که به شما آموزش دادم، اجرا کنید.

 

هیپنوتیزم برای کمک به کاهش وزن و هیپنوتیزم اضطراب:

اگر کسی بتواند با روشهای صحیح خود هیپنوتیزمی رهایی از اضطراب و استرس را یاد بگیرد نه تنها به سلامت روح خود کمک می نماید، بلکه می تواند در کاهش وزن با هیپنوتیزم نیز موفق شود. اضطراب و استرس علاوه بر آثار منفی که بر روح و جسم فرد می گذارد موجب چاقی و اضافه وزن او هم می گردد.

پس کلید کاهش وزن در دستان شما است کافی است که برای کاهش وزن با هیپنوتیزم اقدام کنید، اگر چه ورزش کردن نقش موثر در سلامتی روح و بدن انسان دارد لیکن ورزش کردن های پیچیده و دشوار و رژیم های سخت و طاقت فرسا گاها” مشکلات عدیده ای را برای فرد فراهم می آورد. درمانهای هیپنوتراپی به همراه آموزش خود هیپنوتیزم بهترین گزینه جهت کنترل و مدیریت اضطراب و استرس شماست.

کاهش میل و درمان چاقی با هیپنوتیزم و اصلاح تغذیه

و اما در مورد هیپنوتیزم برای کمک به کاهش وزن و درمان چاقی با هیپنوتیزم باید اعلام کرد به نقل از دیلی میل محققان موفق به کشف ژنی گردیده اند که وقتی فرد تحت فشار اضطراب و استرس قرار دارد باعث می شود:

علاقه و میل او به خوردن غذاهای چرب و شیرین بیشتر از قبل گردد. واکنش بسیاری از ما در موقعیت های اضطرابی و استرس زا روی آوردن به طبخ غذاهای چرب و شیرین و خوردن آن است، این شیوه خوردن، به “خوردن احساسی” معروف است.

بنابراین فایده کاهش وزن با هیپنوتیزم اینست که وقتی که ما در شرایط اضطراب زا و تهدید آمیزی قرار می گیریم هورمونی به نام کورتیزول در بدن ما آزاد می شود. مقدار زیاد هورمون کورتیزول باعث کندی متابولیسم بدن می گردد، این کندی متابولیسم به این معناست که بدن کمتر از حد معمول کالری مصرف می کند، این موضوع سبب افزایش وزن می شود. علاوه بر این، اضطراب و استرس می تواند به سیستم ایمنی بدن صدمه وارد کرده و در کار آن اختلال ایجاد نماید، از آنجا که اضطراب و استرس را ام الامراض نامیده اند لذا اختلالات خواب و بروز برخی بیماری های مزمن از تبعات این پدیده است.

و می تواند از هیپنوتیزم برای کمک به کاهش وزن استفاده نمود. بنابراین داشتن آرامش و اعصاب راحت بهترین دارو برای رفع “خوردن احساسی” و درمان چاقی است. در بخشی از درمانهای هیپنوتیزمی با تکنیکهایی که بکار برده می شود شخص آرامش خود را بدست آورده و می تواند بر شرایط اضطراب زا فائق آید.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه