آرامش

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

بخش 2

حواس‌جمع بودن برای افزایش خوشبختی

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

1- حواس‌جمع باشید.

یکی از بزرگ‌ترین منابع استرس بسیاری از افراد این حقیقت است که حتی وقتی کاری کاملاً بی‌ربط انجام می‌دهند،

ذهن‌شان دائماً به سمت ترس یا انواع دیگر استرس منحرف می‌شود.

فقط به لحظه‌ی حال فکر کنید و از هر ثانیه‌ی آن لذت ببرید.

زندگی کوتاه‌تر از آن است که به نگرانی از مشکلاتی تلف شود که در نهایت حل می‌شود.

حواس‌جمع بودن به معنی حاضر بودن در لحظه‌ی حال و به‌دقت بررسی کردن چیزهایی است

که در زندگی خود با آن مواجه می‌شوید.

این نوع مدی‌تیشن و خودآگاهی از طریق اجازه دادن به شما برای لذت بردن

از زندگی و ارزیابی آنچه واقعاً برای‌تان مهم است، به بهبودی زندگی شما کمک می‌کند.

یک تمرین حواس‌جمعی که می‌توانید انجام دهید، مدی‌تیشن است.

مدی‌تیشن نباید حتماً به‌صورت یک مراسم از قبل سازماندهی شده انجام شود تا شما از آن بهره ببرید.

شما می‌توانید 2 دقیقه را هر روز به نشستن آرام و تمرکز کردن سپری کنید. وقتی مدی‌تیشن را انجام می‌دهید،

برای آزاد نگه داشتن ذهن خود از عوامل منحرف‌کننده‌ی ذهن، بر روی تنفس خود تمرکز کنید.

تمرین حواس‌جمعی دیگری که می‌توانید انجام دهید، یوگاست.

انجام یوگا برای بدن مفید است. یوگا از طریق دادن زمانی برای تفکر درباره‌ی بدن،

عملکرد بدن، چگونگی ارتباط آن با جهان و چگونگی ارتباط ذهن با بدن باعث رشد ذهن می‌شود.

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

2- فردی معنوی باشید.

معنوی بودن ضرورتاً به معنی مذهبی بودن نیست.

یک فرد معنوی فردی است که در مسیر پیدا کردن حقیقت یا ارتباط با خداوند قدم برمی‌دارد.

معنوی بودن به معنی ارتباط با عالم و اطرافیان خود است.

برای زندگی و اطرافیانی که در کنار خود دارید، شکرگزار باشید.

با دیگران با احترام و مهربانی رفتار کنید. روابطی که دارید و زیبایی‌های جهان اطراف خود را ارج بنهید.

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

3- یک مشاور خوب پیدا کنید.

کسی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و به شما راهنمایی‌های مفید بدهد.

این فرد می‌تواند دوست قدیمی شما یا یک مشاور/درمانگر حرفه‌‌ای باشد.

بعضی‌وقت‌ها تصمیم‌گیری می‌تواند سخت باشد و مشاور به شما توانایی گرفتن تصمیمات آگاهانه را می‌دهد.

صحبت درباره‌ی مسائل خود با یک مشاور می‌تواند سطح استرس و اضطراب شما را کاهش و به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری برای تصمیم‌گیری دهد.

یک مشاور می‌تواند به شما کمک کند در زندگی خودآگاهانه‌تر رفتار کنید.

چگونه می توانم در این دروه شرکت کنم ؟

 این دوره به صورت حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی پلاک ۳۹ ط اول

 برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن