اضطراب و استرس

چگونه زیر یک دقیقه بخوابید

چگونه زیر یک دقیقه بخوابید

چگونه زیر یک دقیقه بخوابید  آیا راهی برای خواب سریع وجود دارد. 

بی خوابی از مشکلات بسیاری از افراد هست. برخی هم بد خواب هستند.

در صورتیکه شما زیر ۱۶ دقیقه بخوابید مشکل خواب ندارید.

 

اما چگونه میتوانیم خواب سریع داشته باشیم؟

دکتر اندرویل از دانشگاه هاروارد روشی سریعی را برای ببخواب رفتن ابداع کرده است.

دراین روش سریع شما از فیزیولوژی بدن و فیزیولوژی خواب استفاده می کنید

و در کمتر از یک دقیقه می توانید به خواب بروید.

این روش کمک می کند تا سرعت به خواب رفتن شما بیشتر شود. 

ابداع کننده این روش معتقد است که با این روش شما در کمتر از یک دقیقه به خواب می روید

و او این روش را یک نوع تکنیک تنفسی ضد استرس هم معرفی کرده است.

پس از این به بعدهر زمانی که استرس داشتید میتوانیداز این روش استفاده کنید

و به جای قرص با استفاده از این روش خودتان را آرام کنید.

روش تنفسی ۴-۷-۸ به مهارت خاصی نیاز ندارد و هر کسی در هر جای میتوانید از این روش استفاده کند.

قانون خواب سریع بدین صورت است:

اول: به مدت ۴ ثانیه از راه بینی نفس بکشید

دوم: ۷ ثانیه هوا را در ریه ها حبس کنید

سوم: عمل باز دوم را به مدت ۸ ثانیه انجام دهید.

به همین سادگی میتوانیدبه خواب سریع بروید.

این روش باعث می شود مواد شیمیایی ضد استرس و ارامبخش در مغز آزاد شود و ضربان

قلب تان پایین بیاید و به دنبال آن شما استرستان کم شود و به خواب بروید.

این روش را حتما امتحان کنید. حتی اگر این روش نتواند شما را در کمتر از یک

دقیقه به خواب ببرد می تواند کمک کمد تا سریع تر به خواب بروید و استرستان کمتر شود.

اگر این روش به شما کمک نکرده که به خواب سریع و عمیق بروید میتوانید

از تکنیک خواب عمیق دکتر آرام استفاده کنید .

تکنیک Deep spead ، روشی عالی برای کسانی هست که هم بد

خواب هستند و کسانی که خواب خوبی ندارند.

 تکنیک خواب عمیق دکتر آرام را میتوانید از سایت تجسم خلاق یا کانال تلگرامی تجسم خلاق نیز دانلود کنید.

 

برای داشتن خوابی عمیق از فایل صوتی تکنیک هیپنوتیزمی دکتر آرام استفاده نمایید.

جهت دریافت فایل روی لینک کلیک بفرمایید

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

    1. تکنیک خواب عمیق می توند در بخواب رفتن به شما کمک کنید . فقط کافی هست تمرین کنید و دنبال نتیجه نباشید. اگر خیلی براتون مشکل هست بهتر است از تکنیک آدمک مغزی در دوره تجسم خلاق یا خلق آینده استفاده کنید . تکنیک آدمک مغزی می تونه در دو تا سه هفته مشکل خواب را برطرف کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن