چاکراها

حس کردن انرژی دست های خود

حس کردن انرژی دست های خود

 
 چند تمرین جهت آمادگی برای انرژی درمانی، دیدن چاکراها، حس کردن هاله هاراحت و آسوده بنشتمرین
1ینید یا بایستید.
سه نفس عمیق بکشید تا بدن تان را پرانرژی سازید.
 
در حالیکه کف دست ها رو به بدن تان و با فاصله ای برابر با عرض بدن تان از یکدیگر قرار دارند،
 
دست هایتان را تا ارتفاع کمر خود بالا بیاورید.
 
عضلات دستهایتان را شل و وانهاده سازید تا انگشتان تان بطور طبیعی از یکدیگر فاصله پیدا کنند.
 
توجه کنید که چه چیزی حس می کنید.

 

چند تمرین جهت آمادگی برای انرژی درمانی، دیدن چاکراها، حس کردن هاله ها
 
حس کردن انرژی دست های خود
 
راحت و آسوده بنشتمرین1ینید یا بایستید. سه نفس عمیق بکشید تا بدن تان را پرانرژی سازید.
 
 در حالیکه کف دست ها رو به بدن تان و با فاصله ای برابر با عرض بدن تان از یکدیگر قرار دارند،
دست هایتان را تا ارتفاع کمر خود بالا بیاورید.
عضلات دستهایتان را شل و وانهاده سازید تا انگشتان تان بطور طبیعی از یکدیگر فاصله پیدا کنند.

توجه کنید که چه چیزی حس می کنید.

 در حینی که دستهایتان را به آهستگی بسوی هم نزدیک می سازید،
دوباره توجه کنید که با انجام این کار چه چیزی حس می کنید.
 
  اکنون  کف دستهایتان را بسرعت بر روی یکدیگر مالش دهید و دوباره آنها را در وضعیت سابق قرار دهید.
کف دستهایتان را به آهستگی بسوی هم حرکت دهید. توجه کنید که با انجام این کار چه چیزی حس می کنید.
 
 یکبار دیگر دستهایتان را بر روی هم مالش دهید و این بار آنها را با فاصله ای دوبرابر عرض بدن تان نگاه دارید.
آنها را به آهستگی بهم نزدیک سازید. چه چیزی حس می کنید؟
 
سرانجام دستهایتان را بر هم مالش دهید و آنها را در جلوی
بدنتان با بیشترین فاصله ای که می توانید دور از یکدیگر نگه دارید.
آیا تفاوتی در نوع احساس شما بوجود آمد؟
 
با انجام این تمرین، شاید انرژی دست هایتان را در شکل گلوله ی نرمی در میان آنها احساس کنید
که اندازه آن، هربار که دستهایتان را به یکدیگر مالش می دهید،
بزرگتر می شود.
اگر برایتان پیش آمده که چرا چنین موضوعی اتفاق می افتد، پاسخ پرسش خود را از خود دکتر بابک بپرسید.
در تمرین بعدی همین رویه را با یک یار انجام دهید تا ببینید در کنار هم چه چیزی را می توانید حس کنید.
 
 
 

حفظ ارتباط با کلیت بدنتان

 
بدن شما دوست شماست و تمرین زیر شما را ترغیب می کند
 
که « در » بدنتان و با آن باشید تا گام های بیشتری در راه دوستی با آن بردارید.
 

تمرین2: با بدن بودن

 
 راحت و آسوده بنشینید یا دراز بکشید. خود را وانهاده سازید و آهنگ تنفس تان را کند کنید.
 
 همزمان با همگام شدن با آهنگ تنفس تان، تصور کنید که بتدریج نوری طلایی پیرامون بدن شما را فرامی گیرد.
در نتیجه افزایش آگاهی شما از عملیات آرام بخشی که درون بدنتان بوقوع می پیوندند،
خود را آرام و در صلح و آرامش خواهید یافت.
بدن شما وسیله ای برای ابراز روح شما در زمین است.
شعور شما کمک کرده است تا بدن تان را آنگونه که امروز هست بسازید.
شما در درون این بدن نورانی سکونت دارید، جایی که پیوسته هزاران جابجایی انرژی در آن بوقوع می پیوندد.
می توانید به کوچکترین و بزرگترین بخش های این فعالیت از طریق شبکه شعور ملحق شوید.
 
 با وانهاده شدن در درون نوری که شما را فراگرفته است، بگذارید « باشید ».
می توانید این تمرین را تا هر زمانی که بخواهید ادامه دهید
یا اینکه می توانید در همین حالت به اجرای تمرین بعدی بپرداید.
 
 

تمرین3: کشف اسرار بدن

 
در بدن شما اسرار بسیاری نهفته است.
بدن در درون سلولهای خود خاطره همه اتفاقاتی را که از لحظه لقاح تا کنون بر شما گذشته، بر شما ثبت کرده است.
 
 توجه تان را بر اندامی معین یا بخشی از بدن تان متمرکز کنید و در ذهنتان به آن ملحق شوید.
بگذارید این بخش از بدن تان به شما نشان دهد که چه چیزی را در خود ذخیره کرده است.
هر چه را که به سوی تان می آید، بپذیرید. این ممکن است در شکل کلمات، تصاویر یا احساس باشد.
 

تمرین4: جریان انرژی از طریق پوست

 
از تمرین 3 به یعد شما می توانید به ادراک انرژی ای که از پوست شما جریان پیدا می کند، اقدام کنید.
 
بر پوست خود بعنوان بسته ای بعنوان بسته ای محتوی آگاهی که شما را با انرژی های پیرامون تان مرتبط می سازد،
 
متمرکز شوید. از انرژی هایی که در این لحظه شما را فراگرفته اند، آگاه باشید.
 همانطور که در این آگاهی وانهاده تر و وانهاده تر می شوید،
 
ببینید که آیا می توانید بین انرژی های مختلف، تمایز قائل شوید
 
یا نه. آیا انرژی ای  وجود دارد که در آن دوست ندارید یا اینکه در مورد آن احساس ناراحتی می کنید؟
 
 بگذارید از انرژی های آرامش و عشق که در پیرامون شما جاری است، آگاه شوید.
در آنها فرو بروید و جریان آنها را احساس کنید.
آنها از طریق منافذ پوست جذب آن می شوند
و به تمام اندام ها و تک تک سلولهای بدن شما نفوذ می کنند.
ببینید که این نیروی سودمند با جریان آزادانه ی خود نیروی حیات را به درون شما انتقال می دهد.
 
این تمرین را در وضعیت ایستاده، نشسته و درازکش در هوای آزاد نیز به انجام برسانید.

انجام این تمرین در هوای آزاد چه تفاوت هایی دارد؟

به هنگام اجرای این تمرین، هرگونه الگوها یا ساختارهایی را که در ذهن تان می بینید، یادداشت کنید.
همچنین می توانید احساسی را که بعد از انجام تمارین دارید
را در بخش نظرات وبلاگ بنویسید تا دیگران نیز از آن سود ببرند.
 
 
 
در تمرین « با بدن بودن»، سعی کنید دست کم تا زمان پایان
یافتن ارتباط، مشکلات و مسایل خود را تجزیه و تحلیل نکنید.
اگر دچار بیماری یا جراحتی هستید، به آنچه بدنتان ممکن است
در این مورد به شما بگوید –  ندای درونی –  گوش فرا دهید.
اگر حالت عاطفی معین یا احساس خاصی را در جایی از بدنتان کشف کردید،
بگذارید این بخش از بدنتان در مورد ادراک و احساسات تان با شما سخن بگوید.
پس از پایان این ارتباط، در ذهن خود ببینید که جریان انرژی طلایی پیرامون شما به رنگ صورتی –

 رنگ عشق –  تغییر می یابد.

بگذارید این انرژی صورتی رنگ در تمام بخش های بدنتان نفوذ کند. از آن سپاسگذاری کنید.
پس از پایان تمرینات بدنی، ممکن است خود را در حالتی احساس کنید
که نزدیک به حالت مراقبه است. در این زمان مطمئن شوید که می توانید پاهایتان را احساس کنید.
انگشتان پاهایتان را بجنبانید. قبل از برخاستن و پرداختن به کارهای دیگر،
مطمئن شوید که به هوشیاری « طبیعی» خود بازگشته اید.
شاید شما هم اکنون همانند ویلیام بلیک، این احساس را دارید
که برخلاف آنچه که در ابتدا گمان می کردید، بدن تان از روح جدا نیست.
 
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن