دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آرام کردن ذهن با روشی ساده

آرام کردن ذهن با روشی ساده

آرام کردن ذهن با روشی ساده را  می خواهیم در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه می توانید فکر و ذهن خود را آرام کنید؟ مدیتیشن روی شبکه خورشیدی می تواند شما را به آرامش مورد نظرتان رهنمون کند. این تمرین چه کمکی می کند؟ تمرین مدیتیشن شبکهٔ خورشیدی کمک می‌کند که ذهن شما آرام شده و کاملاً متمرکز شوید.  تا به طور کامل برای این تمرین آماده می‌شوید.

شبکهٔ عصبی ناحیه زیر معده با چاکرای سوم بدن شما مرتبط است، شما روی رنگ زرد تمرکز می‌کنید که این رنگ مربوط به مرکز انرژی این قسمت بدن انسان است.  و اعتقاد بر این است که با این کار فرد روی اعتماد به نفس، اراده و قدرت شخصی خود تاثیر گذاشته و آن‌ها را تحریک و تهییج می‌کند.

آرام کردن ذهن می‌تواند با استفاده از روش‌های متفاوت ساده و موثری انجام شود. در زیر چند روش برای آرام کردن ذهن آورده شده است:

  1. نفس عمیق: با تمرین تنفس عمیق می‌توانید به آرامی و تمرکز خود برگردید. این تمرین شامل نفس کشیدن عمیق از بینی و نفس دادن آرام از دهان است.
  2.  مدیتیشن: مدیتیشن به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را آرام کنید و به تمرکز خود بر روی حالت حال حاضر برسید.
  3.  ورزش: ورزش یک راه خوب برای آرام کردن ذهن است. با ورزش، انرژی منفی را از بدن خود بیرون کنید و به جای آن، انرژی مثبتی را دریافت کنید.
  4. خواب کافی: خواب کافی برای حفظ سلامت ذهن و بدن بسیار مهم است. اگر ذهن شما خسته است، خواب کافی برای شما بهترین درمان است. تلاش کنید هر شب حداقل 7-8 ساعت خواب کنید.
  5. پیاده‌روی در طبیعت: پیاده‌روی در طبیعت به شما کمک می‌کند تا از فضای باز و آرام طبیعت بهره‌مند شوید. با پیاده‌روی، انرژی مثبتی را دریافت می‌کنید و استرس و اضطراب خود را کاهش می‌دهید.

این روش‌ها تنها چند نمونه از روش‌هایی هستند که می‌توانند به آرام کردن ذهن کمک کنند. اما باید توجه داشت که هر فردی باید روشی را انتخاب کند که برای خودش مناسب است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

 چطور این تمرین آرام کردن ذهن با روشی ساده پیشنهادی سایت دکتر آرام را انجام دهیم؟

برای آرام کردن ذهن با روشی ساده کافیست روی ستون مهره‌ها و به پشت دراز بکشید. کف دستانتان رو به بالا باشد.  در قسمت زیر معده خود گل زردی را تصور کنید که گلبرگ‌های آن کاملاً باز است. در حالی که چشمانتان بسته است، تصور کنید با هر دم (استنشاق) این گل با حرکتی موجی و به آرامی به سمت بالا به حرکت در می‌آید. و با هر بازدم این گل دوباره با آرامی و آهستگی به سمت پایین بر می‌گردد. به مدت دو تا پنج دقیقه روی دم و بازدم خود و این گل تمرکز کنید و سعی کنید ذهنتان به چیز دیگری معطوف نشود. پس از طی این زمان احساس خواهید کرد که به آرامشی مطلوب در درونتان دست یافته‌اید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید.

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

https://t.me/aramgroup 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

اینستاگرام  

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

9 نکته کلیدی برای رسیدن به آرامش نسبی در هنگام پریشانی

رسیدن به آرامش نسبی در هنگام پریشانی - چگونه در مواقع استرس و پریشانی ...

ایستگاه بعد: مقصد نهایی آرامش

مقصد نهایی آرامش شاید شما هم چیز هایی در مورد «ریلکسیشن» یا آرام سازی ...

چگونه آرامش، گمشده دوران را بیابیم؟

 آرامش، گمشده دوران- شادابی ،نشاط ، لذت بردن از زندگی و هدفمندی مستلزم داشتن ...

1 روش رفع استرس ساده

روش رفع استرس به آسانی و در هر مکان و حالتی - اگر دنبال ...

تاثیرات مدیتیشن بر استرس

مدیتیشن بر استرس تاثیر مثبتی دارد - تا به حال چقدر به ذهن خود ...

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم شاهکاری که زندگیتان را متحول می سازد

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم - عملکرد هیپنوتیزم در به دست آوردن آرامش قابل انکار ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه