دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا – آلودگی هوا یکی از مسائل اصلی محیط زیست در دنیاست و اثرات آن بر سلامت انسان‌ها و اکوسیستم‌ها بسیار جدی است. این مشکل از فعالیت‌های صنعتی، حمل و نقل، سوزاندن سوخت‌های فسیلی، و دیگر فعالیت‌های انسانی ناشی می‌شود. برای مقابله با اثرات مخرب آلودگی هوا، اقدامات جدی و شناخته شده لازم است.

اولین گام برای کاهش آلودگی هوا، استفاده از منابع انرژی پاک و پایدار است. از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا این شامل انتقال به انرژی‌های تجدید پذیر مانند خورشیدی، باد، و انرژی هسته‌ای می‌شود. همچنین، ترویج انرژی کارآمد و فناوری‌های تمیز در صنایع مختلف از دیگر راهکارهای مهم در جهت از بین بردن آلودگی هواست.

بهبود وسایل حمل و نقل عمومی و ترویج استفاده از وسایل نقلیه‌های صاف، الکتریکی، و هیدروژنی نیز از اقدامات موثر در کاهش آلودگی هواست. همچنین، تشویق به استفاده از دوچرخه و پیاده‌روی به عنوان وسایل نقلیه پایدار می‌تواند نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای داشته باشد.

علاوه بر این، از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا اجرای قوانین و مقررات سخت گیرانه‌تر در زمینه کنترل آلودگی هوا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعیین حدود مجاز برای انتشار آلاینده‌ها، نظارت مستمر، و تشویق به استفاده از فناوری‌های تمیز به عنوان راهکارهایی مؤثر در مدیریت آلودگی هوا مطرح هستند.

اما با همه این قوانین باز هم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی معمولا به حدی می رسد که می تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد و موجب ایجاد بیماریهای قلب و عروق- بیماری های تنفسی و انواع سرطانها گردد. این امر برای گروه های پرخطر همچون سالمندان و کودکان و یا افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی داشته و یا از انواع بیماری ها رنج می برند بسیار بیشتر می باشد.

از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوای تهران و شهر های بزرگ

آلودگی هوای تهران یکی از مشکلات جدی تهران شهرهای بزرگ در سرتاسر جهان است و اثرات مخرب آن بر سلامتی انسان‌ها و محیط زیست بسیار جدی و گسترده است. در شهرهای پرجمعیت و صنعتی، آلودگی هوا به دلیل انباشت گازهای آلاینده، ذرات معلق و ترکیبات شیمیایی به ابعاد نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و این مسئله اثرات زیان‌بار زیادی را به همراه دارد.

یکی از اثرات اصلی آلودگیهای هوا بر سلامت انسان‌ها، بیماری‌های تنفسی است. ذرات معلق در هوا و گازهای مضر مانند دی‌اکسید گوگرد و نیتروژن دی‌اکسید می‌توانند به سیستم تنفسی افراد آسیب برسانند و بیماری‌ هایی چون آسم، برونشیت و حتی بیماری‌های قلبی را تشدید کنند. همچنین، آلودگی هوا می‌تواند به مشکلات پوستی، عیوب تولید مثل و افزایش نرخ مرگ و میر جمعیت شهرها منجر شود.

علاوه بر اثرات بر سلامت، آلودگی هوا تأثیرات بسیاری بر محیط زیست دارد. اسیدی شدن باران‌ها، آلودگی هوا به اقیانوس‌ها، افزایش گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی از جمله مسائلی هستند که به طور مستقیم با آلودگی هوا در شهرها مرتبط هستند. برخی از این تغییرات می‌توانند به کاهش تنوع زیستی، خسارت به بخش‌های سبز شهر و حتی افزایش خطرات طبیعی مانند سیلاب‌ها منجر شوند.

با افزایش هوشمندی شهرها و اتخاذ سیاست‌ها و فناوری‌های مناسب، می‌توان در مقابله با آلودگی هوا گام‌های مؤثری برداشت. تحول به سمت انرژی‌های پاک، افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، و اجرای طرح‌های سبز در شهرها می‌تواند به بهبود کیفیت هوا و حفاظت از سلامتی مردم و محیط زیست کمک کند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا برای سلامتی خود و عزیزانتان باید چاره ای اندیشید و فکری کنید تا خودتان و‌ عزیزانتان را از اثرات مخرب آلودگی هوا رهایی بخشید.

در فصل زمستان  همواره با پدیده آلودگی هوا مواجه می شویم که اثرات بسیار نامطلوبی بر سلامتی بدن ما دارد . دکتر آرام با استفاده از تکنیک های انرژی به شما کمک میکند تا اثرات مخرب آن را از بدنتان پاک کنید.

علت آن وارونگی دما یا همان هوا  است که در شهر های صنعتی و پر جمعیت اتفاق می افتد و سبب پایداری جو و در نتیجه پایداری در برابر حرکت عمودی آلاینده‌ها می‌شود.

از آنجایی که در سال های اخیر ذر تهران  آلودگی هوا شدت پیدا کرده است و چاره ای بجز نفس کشیدن در این هوای آلوده نداریم، برای رهایی از شر آلودگی هوا این تکنیک های دکتر آرام را انجام بدهید.

این تکنیک فوق‌العاده در سه ویدئو آماده شده است. به دقت فیلم ها را ببینید. برای دوستانتان که نیاز دارند بفرستید و بهاین طریق به آنها کمک کنید تا بهتر نفس بکشند.

از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا با انجام روزانه آن می توانید تاثیرات مخرب آلودگی را از بین ببرید.

تکنیک های این ویدئوها را انجام دهید و به کسانی که علاقه دارید و سلامتی آنها برای شما مهم است هم معرفی کنید.

همه کسانی که به دلیل آلودگی هوا نباید بیرون بروند و‌ همه افراد این تکنیک توصیه می شود.

کسانی که مشکلات تنفسی دارند این تکنیک را مرتبا انجام بدهید. 

 

برای رهایی از شر آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا این تکنیک دکتر آرام را انجام بدهید. خودتان و عزیزانتان را از بیماری های تنفسی محافظت کنید. تکنیک در یک ویدئو آماده شده است. با انجام روزانه آن می توانید تاثیرات مخرب آلودگی را از بین ببرید.

برای از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا این تکنیک پر قدرت می تواند حجم و ظرفیت ریه را بالا ببرد و برای از بین بردن خواب آلودگی ساعت 3 الی 5 عصر و افزایش ظرفیت ریه و کار کرد بهتر ریه از آن استفاده کنید.

این تکنیک کانال یا مریدین ریه را تحریک می کند. مریدین ریه در این ساعت در کمترین حالت فعالیت خود قرار دارد . اگر شما می خواهید فعالیت کنید نیاز است که آن را تحریک کنید. انجام این تکنیک خیلی سریع و به طور معجزه آسا عمل می کند.

صدای ریه برای از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

صدای ریه : صدای قدرتمندی است که می تواند نه تنها غم و غصه را از بدنتان دوره کند بلکه ریه شما را تقویت می کند و به دفع آلودگی و انرژی در بدن کمک می کند. 

برای از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا این تمرین را مرتبا هر روز انجام دهید. این تکنیک برای تان معجزه می کند. فقط یک هفته آن را انجام دهید و اثرات عالی آن را ببینید. آرزو و هدف ما سلامتی بیشتر شماست.

بسیار خوشحال می شویم که نتایج این تمرین را برایمان بفرستید تا بتوانیم تکنیک های بهتر و مفید تری را برایتان آماده کنیم.

 

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

 برای درمان دردهای خود هرچقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت انلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه