دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

انفجار چاكرا

انفجار چاكرا. دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

انفجار چاكرا

انفجار چاكرا

چاكراها ممكن است در اوقات استرس به پهناي يك فوت باز شوند. كه اين حالت براي مصرف خوب انرژي،  بيش از حد زياد است. اين نوع گشودگي شديد هنگامي كه اتفاق مي‌افتد، انرژي بدون كنترل و هماهنگي بر قلب، شبكة خورشيدي و ناف تأثير منفي مي‌گذارد.

مواد‌مخدر ممكن است چاكراها را بيش از حد طبيعي، باز كنند كه اين حالت اغلب براي چاكراهاي سر اتفاق مي‌افتد. نتيجة اين باز شدن شديد، عدم اثربخشي در چاكراهاي دچار شده به اين حالت و آزادسازي شديد انرژي است كه انرژي بقية بدن را تحليل ‌برده و كاهش مي‌دهد.

سعي كنيد بازگشت انرژي را به وضعيت بهتر خود تصور كنيد. اگر اين كار تاثيري نداشت ممكن است به كمك كارشناسي نياز داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد دست خود را بگيريد و به آهستگي در فاصلة 3 تا 4 اينچ در بالاي بدن خود امتداد دهيد و سعي كنيد انرژي اضافي را به بدن بازگردانيد. دست خود را در جهت گردش عقربة‌ ساعت يا خلاف آن هر طوري كه راحت‌تر هستيد، حركت دهيد.

درد

درد در يك چاكراي خاص، حاكي از اين است كه آن چاكرا سعي دارد باز شود. سعي كنيد با ملايمت كامل ناحية موردنظر را ماساژ دهيد تا به باز شدن آن كمك كنيد. چنانچه درد ادامه يافت ماساژ دادن را متوقف كنيد.

از آن چاكرا آگاه شويد و آن را احساس كنيد و به انديشه‌ها و احساسات اجازه دهيد به مغز شما راه يابند و شما را در كمك به پيدا كردن ناحية مسدود شده ياري دهند. وقتي كه اين آگاهي حاصل گردد آن درد يا گرفتگي معمولاً ناپديد مي‌شود، اما چنانچه ادامه يافت بهتر است از پزشك كمك بگيريد.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

این دوره به هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی، پلاک ۳۹، ط اول برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

چگونه چاكراهای منفی تان را در بدن پاکسازی کنید

چگونه چاكراهای منفی تان را در بدن پاکسازی کنید چاكراهای منفی انرژی جنسی فوق‌العاده نيرومند است ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه