دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تقویت قدرت تله پاتی + روش های تقویت توانایی تله پاتی + فعال سازی حس ششم و تله پاتی

تقویت قدرت تله پاتی

تقویت قدرت تله پاتی : تله پاتی مفهومی است که به فرد اجازه می دهد فقط از طریق افکار با دیگری صحبت کند. تفسیرهای مختلفی با این مفهوم وجود دارد. بیشتر آن را افسانه می دانند. یک دلیل وجود دارد که چرا تله پاتی با مقداری قدرت فوق العاده طبیعی در ارتباط است. بسیاری بر این باورند که این فقط یک افسانه است. اما تلپاتی واقعی وجود دارد. این یک روند کاملا علمی است که در آن یاد می گیریم از افکار و توجه خود استفاده کنیم. همه ما قدرت تله پاتی در درون خود داریم، این فقط مسئله استفاده و اعتقاد است. هرکسی می تواند با راهنمای صحیح قدرت تله پاتی را افزایش دهد. چشم سوم را بیشتر بشناسید.

تله پاتی

ذهن شما ممکن است بیش از آنچه مردم می فهمند یا در دنیای علمی یا دانشگاهی درباره آن بحث شده است، دارای قدرت باشد. در دنیای مدرن، محقق روانشناسی انگلیسی F. W. H. Myers برای اولین بار واژه تله پاتی را در سال 1882 مطرح کرد.

این پروژه از یک پروژه مشترک با ادموند گورنی، هنری سیدگویک و ویلیام اف بارت، که در حال بررسی امکان “انتقال فکر” بود، بیرون آمد. ایده اصلی آنها مربوط به این بود: “تصادفی بین افکار دو شخص، که نیاز به توضیح علی دارد.”

سپس به عنوان “انتقال فکر به طور مستقل از کانال های حسی شناخته شده” تعریف شد. در این این مقاله به بررسی این توانایی شگفت انگیز برای قدرت ذهن انسان می پردازیم. شما را قادر می سازیم تا قدرت های تله پاتیک خود را توسعه دهید.

افزایش قدرت تله پاتی

دلیلی وجود دارد که ما از کلمه قدرت استفاده می کنیم. زیرا وقتی ما روی عضلات جسمی خود کار می کنیم، آنها قوی تر و قدرتمند می شوند. می توان گفت که قدرت عضلانی ما در حال افزایش است. به همین ترتیب می توانیم بگوییم که تقویت قدرت تله پاتی در حال انجام است. اما وقتی که روی بهبود آنها کار می شود، افزایش می یابند. توسعه قدرت ذهنی برای ما ضروری است. درست مثل اینکه ما روی بهبود قدرت بدنی خود کار می کنیم، باید روی قدرت ذهنی خود نیز کار کنیم.

تاریخچه تقویت قدرت تله پاتی

تقویت قدرت تله پاتی قرن ها در فرهنگ های مختلف ما و در سراسر جهان بوده است. برخی منابع استناد می کنند که این روش یا روش دیگر 5000 سال یا بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

هند، یکی از قدیمی ترین فرهنگ های جهان، دارای سنت تله پاتی (Telepathy) است که تا زمان های بسیار دور گسترش می یابد.

علم استقرا به طور گسترده توسط جامعه یوگیک آسیای جنوبی انجام می شود. و برای قرن ها یک نقطه جذابیت بوده است.

ژاپنی ها نیز گذشته ای طولانی با “ایشین-دنشین” دارند. این یک ایده ژاپنی است که نوعی برقراری ارتباط بین مردم را از طریق درک متقابل ناگفته نشان می دهد.

این ترکیب چهار کاراکتری (یا یوجیجوکوگو) به معنای واقعی کلمه “آنچه ذهن فکر می کند، قلب منتقل می کند” ترجمه می شود. گاهی اوقات به انگلیسی به عنوان “تله پاتی” یا “همدردی” ترجمه می شود. به طور معمول به عنوان “ارتباط قلب به قلب” یا “درک ضمنی” ترجمه می شود.

تحقیقات و مطالعات تقویت قدرت تله پاتی

اگر به تقویت قدرت تله پاتی علاقه مند هستید باید بدانید که در زمان های اخیر، مطالعات زیادی انجام شده است که نشان می دهد تحقیقات بیشتر احتمال دارد عمق و خواص گروهی از ساختارهای مغزی عمیق را که در سطح زمین کاملاً شناخته شده اند، نشان دهد. اما قدرت و وجود درونی چه کسی تازه درک شده است .

موسساتی مانند موسسات ملی بهداشت ایالات متحده، كتابخانه ملی پزشکی آمریكا، دکتر روپرت شلدریك ؛ موسسه تحقیقاتی Starlab مستقر در بارسلونا، شرکت فرانسوی Axilum Robotics و دانشکده پزشکی هاروارد و مرکز تحریک مغز غیرتهاجمی Berenson-Allen در مرکز پزشکی Beth Israel Deaconess پزشکی همه پیشرفت بزرگی در پتانسیل تله پاتی داشته اند.

آزمایش گانزفلد و پاسکال-لئون نیز وجود دارد. یک آزمایش گانزفلد (از آلمانی به معنای “کل زمینه”) روشی است که در فراروانشناسی استفاده می شود. و ادعا می کند قادر است افراد را از نظر خارج حسی (ESP) آزمایش کند.

تقویت قدرت تله پاتی

تقویت قدرت تله پاتی

آزمایشات گانزفیلد

آزمایشات گانزفلد در آزمایش روانپریشی برای آزمایش تله پاتی از جدیدترین موارد است. اما به دلیل عوامل زیادی که باعث تلپاتی می شود، هیچ یک از این موارد قابل اثبات نیست.

مطالعات آنها که در سالهای اخیر منتشر شده است، حاکی از این است که با تحقیقات بیشتر تقویت قدرت تله پاتی می تواند ابزاری بزرگ برای کمک به کسانی باشد که نمی توانند از طریق روشهای معمولی ارتباط برقرار کنند. بلکه برای روش های اکتشافی پرماجرا و زمینی تر هم در ذهن انسان و هم مقابل، فضای بیرونی و جهان به عنوان یک کل.

در حالی که این کشفیات هیجان انگیز به طور بالقوه قابل درک هستند، این متخصصان نیز همه توافق کرده اند که باید پتانسیل تخریب بزرگ را نیز تصدیق کرد.

این یک نیرو بسیار قدرتمند است که در دستان (یا ذهن های مخرب) آشکارا می تواند برای نژاد بشر و در واقع تمام زندگی روی این کره خاکی خطرناک باشد.

بنابراین تحقیقات زیادی به صورت مخفی انجام شده و فقط نوک کوه یخ در این مرحله واقعاً دیده می شود. جایی که انسان آن را به مرحله بعدی برساند، به افرادی بستگی دارد که چنین قدرتی را مورد تحقیق و استفاده قرار می دهند.

چگونگی تقویت قدرت تله پاتی

با یادگیری نحوه تقویت قدرت تله پاتی برای بهبود انسانیت خود را تقویت کنید.

از آزمایش های انجام شده مشخص است که ممکن است پتانسیل نهفته ای در هر انسانی وجود داشته باشد. شاید مهمترین راه کار در جهت استفاده از آن به عنوان یک قدرت خیر در جهان، کشف هر یک از ما باشد.

برای پیشرفت معنوی، توسط جامعه یوگیک پیشنهاد شده است که باید قدرتی را که ذاتاً در درون ما خفته است بیدار کنیم.

گذشته از شیوه های یوگی ها، همیشه یک سنت مشرکان قوی وجود داشته است که از طریق بسیاری از آیین های مختلف تله پاتی را انجام می دهد. حتی امروزه این روش ها در جامعه جادوگران White Wiccan محبوب است.

تقویت قدرت تله پاتی و ارتباطات

آیا به عنوان مثال، توجه کرده اید که چگونه زوجین معمولاً نیازها و نگرانی های یکدیگر را “فقط می دانند”؟ یا چگونه مادران اغلب می دانند چه مشکلی برای فرزندشان وجود دارد. حتی اگر کودک چیزی بیان نمی کند؟ ارتباط خوب از راه دور از طریق عشق به یکدیگر رشد می کند. این معجزه تقویت قدرت تله پاتی است.

این لزوما محبت یا جذابیت جسمی نیست. بلکه عشق و درک دیگران از نقاط قوت و ضعف به طور خاص در سطح ذهنی است. از نظر جسمی می تواند به صورت نورون های آینه ای نمایان شود.

گذشته از این، “ذهنیت اوباش” یا “ذهنیت گله” نیز وجود دارد که یک اصل روانشناختی است. این اصل توصیف می کند که چگونه مردم تحت تأثیر همسالان خود قرار می گیرند. مردم تمایل دارند که گروه را دنبال کنند و اقدامات خود را آینه کنند. این تله پاتی گروهی در بهترین حالت است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

شروط تقویت قدرت تله پاتی

پرورش روحی آرام اما پذیرا

شما باید در وضعیت هوشیاری باشید. شبیه آنچه که به طور طبیعی هستید. مطمئناً، وقتی آرام هستید پذیرا هستید. اما متأسفانه تله پاتی نمی تواند اتفاق بیفتد اگر از نظر ذهنی خیلی خسته باشید یا بخواهید خود را مجبور کنید.

ذهن شما باید برای اعتقاد به پتانسیل و احتمالات و تأثیرات بیرونی شما باز باشد.

اتصال با شخصی در همان منطقه

آرامش شما بسیار مهم است. اما آرامش گیرنده تله پاتی نیز بسیار مهم است. در غیر این صورت آنها پیام شما را دریافت نمی کنند. گیرنده باید توانایی بالقوه کار کردن داشته باشد، این یک فرآیند دو طرفه است.

مسائل ذهنی طرف مقابل در برابر پیام های تله پاتیک شما محافظت می کند و بنابراین هر دو فرد باید آرام و روشن باشند.

البته، دشوار است بدانید که چه کسی در بیشترین حالت پذیرایی قرار دارد. اما بسیار مهم است که شما ایمان داشته باشید که آن را انجام دهید. و از این طریق فردی که به او انتقال می دهید با این ایمان درگیر می شود.

تلاش برای تله پاتی با یک فرد حساس و ذهن باز بسیار آسان تر است. در اولین تلاش برای تله پاتی، احتمالاً بهتر است با کسی باشد که می شناسید.

با کسی که از نظر عاطفی با او ارتباط دارید تله پاتی را شروع کنید

همیشه برقراری تله پاتی با شخصی که با او نزدیک هستید آسان تر است. اگر شخص را بشناسید یا شخصی شما را بشناسد، ارتباط برقرار کردن در تله پاتی قوی تر است زیرا تأیید دعوت محسوب می شود.

با تجسم بخش های قابل درک مانند نام، چهره یا خاصیتی که برای شما و آن شخص مهم است شروع کنید. اینها مواردی هستند که هم آنها را شناسایی می کنید. و هم کانالهای راحتتری برای ارتباط تله پاتیک خواهند بود.

استفاده از بیت های باینورال و صداهای ایزوکرونیک برای تقویت قدرت تله پاتی

درست است که قبل از اینکه بخواهید ارتباط تله پاتیک برقرار کنید، بهتر است قبل از امتحان آن با شخص دیگری، روی خود تمرکز کنید و به تقویت قدرت تله پاتی خود بپردازید.

ذهن به دلیل بی حس شدن سیستماتیک ذهنی که هر روز در جامعه در معرض آن هستیم، ابتدا باید آموزش ببیند. همانطور که تحقیقات نشان داده است، صدها سال تکامل باعث شده است که بیشتر مردم از توانایی بالقوه منحرف شوند و این بزرگترین مانع است.

در سال های اخیر، با دستیابی به تکنیک های جدید، احتمالاً موثرترین تکنیک ها در مراقبه و طراوت، آرامش و بهبود ذهن استفاده از بیت های باینورال و صداهای ایزوکرونیک بوده است.

بهترین محیط برای گوش دادن به حفره های تلفنی از طریق هدفون، ترجیحاً در یک اتاق تاریک است.

وقتی قادر به استفاده از چشم خود نیستید مجبور به استفاده از حواس دیگر می شوید. ظرفیت ذهنی شما فراخوانده می شود. و افزایش آگاهی از محیط پیرامون خود و تأثیرات خوب و بدی که در حضور شما ایجاد می شود را نمایان می کند. کسانی که تله پاتی را تمرین می کنند از روشهایی مانند چشم سوم و حس ششم نیز استفاده می کنند.

تقویت قدرت تله پاتی

تقویت قدرت تله پاتی

سوالات متداول

1- آیا مدیتیشن در تقویت قدرت تله پاتی مفید است؟

برای آموزش تله پاتی تمرین مدیتیشن عمیق همچنین برای باز کردن پتانسیل ذهن کلیدی است زیرا شامل آرامش عمیق است که به زمین متصل می شود و انسداد و تنش های انرژی را در ذهن و بدن بهبود می بخشد.

به طور خلاصه، مراقبه و هر نوع تمرین معنوی راهی برای گشودن ذهن به پذیرش جهان است. آنجا جایی است که ما می توانیم پتانسیل تله پاتی را باز کنیم.

2- تله پاتی چیست؟

برای پاسخ به این سوال که تله پاتی چیست بگذارید با یک مثال تله پاتی را درک کنیم. در بیشتر ما اتفاق افتاده است که وقتی به شخصی فکر می کنیم ناگهان به نوعی با او ارتباط برقرار می کنیم. این ممکن است یک تماس تلفنی از طرف آنها، یک پیام یا حتی کشف یک حافظه قدیمی به صورت فیلم یا عکس باشد. اما از آنجا که توجه، افکار و تمرکز ما فقط روی آن شخص بود، به نوعی با او ارتباط برقرار می کنیم. با همان ایده در ذهن ما می توانیم بیشتر در مورد روند کار بدانیم.

3- تمرین های تقویت قدرت تله پاتی چیست و چه فایده ای دارد؟

این قدرت برای برقراری ارتباط با “خود عالی” شما جذاب است. وقتی “با خود صحبت می کنید”، این اساساً اولین قدم برای برقراری ارتباط از راه دور است.

اگر بتوانید با استفاده از مغز با ذات ذهن خود به روح ارتباط برقرار کنید. ارتباط خود را برای آگاهی کیهانی حفظ خواهید کرد.

هرچه بیشتر با خود تأمل کنید، تله پاتی شما واضح تر می شود. بنابراین مراقبه و به ویژه مراقبه استعلایی یکی از مهمترین تکنیک ها برای به طور بالقوه از بین بردن این قدرت در درون خود است.

جمع بندی

در این برهه از زمان، همه ما در حال کشف عناصر جدیدی درباره جهان هستی هستیم که در آن زندگی می کنیم. تنها با درک بیشتر و مداومت و تحقیق مداوم می توان تله پاتی را توسعه داد. و به شیوه ای مثبت و به عنوان دفاعی در برابر کسانی که ممکن است بخواهند نه تنها به سیاره ما بلکه فراتر از آن آسیب برسانند استفاده کند.

تله پاتی یک توانایی بالقوه ذاتی است. همه ما می توانیم با یادگیری مجدد آن، مهارت معنوی خود را تقویت کنیم. برای یادگیری تله پاتی اینجا کلیک کنید.

فعال سازی حس ششم و تله پاتی

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه