دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تله پاتی حیوانات + با حیوان خود از طریق تله پاتی حرف بزنید

تله پاتی حیوانات + با حیوان خود از طریق تله پاتی حرف بزنید

تله پاتی حیوانات تفاوت چندانی با تله پاتی بین دو نفر ندارد. فرهنگ لغت تله پاتی را به عنوان ارتباط برداشت ها از هر نوع از یک ذهن به ذهن دیگر مستقل از کانال های حس شناخته شده تعریف می کند. تله پاتی حیوانات زبان جهانی پادشاهی حیوانات است. انسان ها در حقیقت با توانایی تله پاتی متولد می شوند، اما وقتی زبان گفتاری را یاد می گیرند، تمایل به سرکوب یا فراموش کردن آن دارند. ارتباطات تله پاتی فرض می کند که حیوانات موجوداتی باهوش هستند اهداف، خواسته ها، گزینه ها و نحوه نگاه به جهان. درباره چشم سوم بیشتر بدانید.

تله پاتی حیوانات چیست؟

حیوان در واقع دهان خود را با کلماتی که به صورت شفاهی جاری می شوند، باز نمی کند، اما حیوانات به طرز شگفت انگیزی ارتباط غیر کلامی برقرار می کنند. بسیاری از اوقات اطلاعات را با کلمات یا احساسات در بدن دریافت می کنیم. یا تصاویر و نمادهایی که حیوان از طریق تله پاتی حیوانات به ما می دهند.

و کشف های باورنکردنی در مورد ذهن و توانایی های ارتباطی برخی از نخستی های بالاتر. به ویژه کوکو، یک گوریل که به زبان اشاره آمریکایی آموخت و اکنون بیش از 600 کلمه می داند، کشف شده است. کوکو از طریق زبان اشاره و یک رایانه خاص با مراقبین خود صحبت می کند. او قادر است نه تنها خواسته های اساسی مانند اینکه چه چیزی و چه زمانی می خواهد غذا بخورد. بلکه احساس او درباره بسیاری از چیزهای زندگی خود را بیان کند.

انواع ارتباطات تله پاتی و حیوانات

یک جهش بزرگ وجود دارد، از این جمله که می گویند حیوانات می توانند نیازهای خود را به روشی آشنا که انجام می دهند، بیان کنند. تا اینکه می توانند این کار را از طریق کلمات و تصاویر تله پاتی حیوانات انجام دهند (همانطور که تله پاتی (Telepathy) در میان انسان ها برای اکثر مردم یک اتفاق روزمره نیست). ارتباط دهندگان حیوانات معتقدند که این کار نه تنها امکان پذیر است بلکه می توانند به میل خود از طریق ارتباط تله پاتی با حیوانات صحبت کنند.

ارتباط دهندگان حیوانات حکایات بسیار زیادی دارند که می توانید برخی از آنها را در کتابهایی مانند «صحبت حیوانات» پنه لوپه اسمیت و «وقتی حیوانات صحبت می کنند» بخوانید. اما چرا با حیوانات صحبت کنیم؟ برای بسیاری از ارتباط دهندگان حیوانات، کار آنهاست.

آنها به عنوان مشاور، خدمات خود را برای كمك به مشتریان در حل مشكلات خانگی خود ارائه می دهند. این نوع خدمات برای شما و حیوان خانگی شما بیشترین سود را دارد. رفتار راهی است که حیوان می تواند ناراحتی خود را نشان دهد و بیماری راه دیگری است.

 

آیا می توانید با تله پاتی حیوانات با حیوان خانگی خود صحبت کنید؟

یکی از رازهای برقراری ارتباط موثر با طبیعت این است که از نظر احساسی و ذهنی در درون خود روشن باشی  و کمی احساسات را در ارتباطات قرار دهی. به خود اجازه دهید این را متوجه شوید. با قلب خود گوش دهید. با احساس صحبت کنید. سپس اعتماد کنید که در حال اتصال هستید.

در ذهن خود تصور کنید که در تلاش هستید تا آنها را وادار کنید کاری را انجام دهند یا آنچه را که می خواهید به آنها بگویید. احساسات خود را نیز برای آنها ارسال کنید. اگر قصد دارید پیام خود را به آنها برساند، چنین خواهد شد. بنشینید، آرام باشید و بگذارید افکار و احساسات حیوان به شما منتقل شود.

مراحل اساسی ارتباط تله پاتی حیوانات، ایجاد یک حالت سکوت و پذیرایی به منظور دریافت واقعی ارتباطات، ارسال پیام و دریافت پاسخ است.

تله پاتی حیوانات + با حیوان خود از طریق تله پاتی حرف بزنید

یکی از رازهای برقراری ارتباط موثر با طبیعت این است که از نظر احساسی و ذهنی در درون خود روشن باشید

از کجا می دانید تجربه تله پاتی حیوانات شما واقعی است؟

افراد تازه وارد در ارتباط حیوانات اغلب می پرسند، چگونه می توانم مطمئن باشم که پاسخ از آن حیوان آمده است؟ شاید من آن را ساخته ام. اگر در وضعیت ساکت و آرام هستید، افکار یا احساسات زیادی را بیرون نمی کشید. اطلاعاتی که به شما می رسد باید از حیوان باشد.

زیرا از طریق ذهن یا احساس عاطفی یا درک بصری به شما می رسد. ممکن است احساس کنید از طرف شماست. وقتی پاسخی غیر منتظره دریافت می کنید خواهید دانست که اینگونه نیست.

بسیاری از افراد تمایل دارند كه ارتباطات را تخفیف دهند، زیرا تصور می كنند كه تخیل آنها اضافه كار می كند. اما اگر از نزدیک – و با قلب خود گوش دهید – به زودی خواهید فهمید كه تخیل شما می داند چه كاری انجام می دهد.

تصاویر و کلمات به هر دلیلی مانند آنچه در نظر گرفته شده اند ظاهر می شوند. و اگر شما با اطمینان به معتبر بودن بینش خود پاسخ دهید، متوجه می شوید که حیوانات خانگی شما و در واقع همه طبیعت داستانی برای شما تعریف می کنند!

بسیاری از ما که حیوانات خانگی داریم از قبل می دانیم – حیوانات می توانند احساسات ما را درک کنند. آنها می فهمند که ما چه می خواهیم. اما آیا می دانید که می توانید احساسات و خواسته های حیوانات خود را نیز درک کنید؟ آیا می دانید شما هم می توانید “کلماتی” که آنها هرگز صحبت نمی کنند بلکه قصد گفتن دارند را درک کنید؟ و آیا می دانید که لازم نیست هیچ چیز را با صدای بلند بگویید، زیرا حیوانات خانگی شما می توانند ذهن شما را بخوانند؟

با تله پاتی حیوانات ذهن شما را می خوانند

بله درست است. حیوانات در درک رفتارهای غیرکلامی بسیار خوب هستند. اما شما نباید خود را به این محدود کنید. می توانید یاد بگیرید که بسیار فراتر از ارتباط منظم غیر کلامی با حیوانات خانگی دوست داشتنی خود باشید. می توانید از طریق تله پاتی حیوانات با آنها تعامل داشته باشید. می توانید با آنها گفتگو کنید.

از طریق تله پاتی حیوانات می توانید از شهود طبیعی و توانایی های روحی خود برای برقراری ارتباط با هر گونه ای استفاده کنید. ارتباط حیوانات یک امر کاملاً طبیعی است. همه ما می دانیم که چگونه این کار را انجام دهیم. اما از آنجا که ما هرگز از این مهارت استفاده نکرده ایم، فراموش کرده ایم که چگونه با حیوانات خود صحبت کنیم.

تله پاتی حیوانات زبان خاموش حیوانات

حیوانات با یک زبان ساکت و انسانها با یک زبان کلامی ارتباط برقرار می کنند. این زبان ساکت تله پاتی حیوانات نامیده می شود که به معنی احساس از فاصله است. برقراری ارتباط تله پاتی حیوانات به معنای ارسال و دریافت ذهنی پیام است.

این شامل انتقال مستقیم احساسات، عواطف، اهداف، افکار، تصاویر ذهنی، برداشت ها، احساسات و دانش ناب است. در این نوع ارتباطات شما زبان بدن را نمی خوانید. یا بر اساس رفتار حدس نمی زنید. به هر حال، ارتباط تله پاتی توانایی ذاتی همه موجودات است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

بنابراین اگرچه همه ما با توانایی به دنیا آمده ایم و از کودکی و نوزادان بسیار طبیعی بوده است. اما با بزرگ شدن برای بسیاری از ما فراموش شده است. تله پاتی حیوانات می تواند بی خطر باشد. برای برقراری ارتباط با دنیای طبیعی بار دیگر مورد استفاده قرار گیرد.می توانید با حیوانات پیوندها و تفاهمات شگفت انگیزی ایجاد کند. حیوانات در حال حاضر استاد ارتباطات تله پاتی هستند و اگر به خود اجازه دهند هماهنگ شوند یا نسبت به آنها ادراک کنند. با این روش و با انسانها صحبت می کنند. این دقیقاً مانند یادگیری یک زبان متفاوت است.

وقتی کسی را ملاقات می کنیم که به زبان ما صحبت نمی کند، تصور نمی کنیم که او حرفی برای گفتن ندارد. ما فقط نمی توانیم او را درک کنیم. اگر ما مایل به برقراری ارتباط با آنها هستیم یا باید زبان آنها را یاد بگیریم یا از مترجم مانند ارتباط دهنده حیوانات استفاده کنیم.

ارتباطات تله پاتی حیوانات

ارتباطات تله پاتی حیوانات هم به صورت حضوری و هم از راه دور با موفقیت عمل می کند. منظورم از مسافت این است که شما می توانید در آن سوی دنیا باشید و با موفقیت با حیوان خود یا هر حیوانی ارتباط برقرار کنید. عملکرد آن همانند نامه های تماس ایستگاه رادیویی است که در یک ایستگاه رادیویی تنظیم می شود.

ما می توانیم چیزهای زیادی را از حیوانات یاد بگیریم، مانند اینکه چگونه با خودمان و با دیگران روی زمین در تعادل و هماهنگی زندگی کنیم. همچنین چگونه می توان خودمان را بدون قید و شرط روشی که همنشینان حیوانات ما قبول می کنند، پذیرفت و دوست داشت. ارتباط تله پاتی حیوانات درک، لذت و غنای ممکن در روابط بین انسان و حیوانات همراه آنها و در واقع همه گونه ها را افزایش می دهد.

ارتباط تله پاتی یا تله پاتی حیوانات به هیچ کلمه گفتاری احتیاج ندارد و این بنیادی است که در آن همه حیوانات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. این همچنین نحوه تلاش آنها برای برقراری ارتباط با ما است.

اتصال حیوانات با ذهن شما

بیایید یک قدم جلوتر برویم. آیا تابحال متوجه شده اید که حیوانات خانگی شما هر وقت از محل کار یا مدرسه به خانه می آیید درب منزل یا پنجره منتظر شما هستند؟ حتی وقتی برنامه کاری شما ناگهان تغییر می کند یا زود به خانه می آیید. آنها در اینجا هستند و مثل همیشه منتظر هستند.

برخی از افراد گمان می کنند که حیوانات خانگی صدای موتور اتومبیل آنها را می شناسند. یا فقط برنامه خود را به خوبی می دانند. اما بعد وقتی آنها برای خرید بیرون می روند. یا به مکان های دیگر می روند در پنجره یا درب درست با علامت منتظر هستند. این یکی دیگر از نمونه های عالی تله پاتی حیوانات است!

حیوانات خانگی هر کجا بروید بسیار به قلب، ذهن و انرژی شما متصل هستند. فاصله تفاوتی نمی کند!

تله پاتی حیوانات ویژه ای است که ما انسانها همه در کودکی با آن متولد می شویم، که به ما امکان می دهد با دوستان حیوان خود ارتباط برقرار کنیم. یک گفتگوی دو طرفه واقعی داشته باشیم. برخی از ما با بزرگ شدن این توانایی را حفظ می کنیم، دیگران می توانند از طریق کلاس ها و تمرین های ویژه آموزشی آن را دوباره بدست آورند.

سوالاتی که اغلب مطرح می شود شامل موارد زیر است:

چه احساسی دارید؟ غذای خود را دوست دارید؟ چطور زخمی شدی؟ وقتی این اتفاق برای شما افتاد چه چیزی را تجربه می کردید؟ کجا درد می کند؟ ملافه / لانه و اصطبل خود را دوست دارید؟ حتی از حیوانات می توان پرسید که آیا آنها آمادگی مرگ دارند. و آیا مایلند به پدر یا مادر حیوان خانگی خود برگردند؟ ارتباط دهندگان آموزش دیده حرفه ای به شما کمک می کنند تا جلسه را در شرایط دشوار هدایت کنید. (تله پاتی و حیوانات)

تله پاتی حیوانات + با حیوان خود از طریق تله پاتی حرف بزنید

تله پاتی حیوانات ویژه ای است که ما انسانها همه در کودکی با آن متولد می شویم، که به ما امکان می دهد با دوستان حیوان خود ارتباط برقرار کنیم.

سوالات متداول

1- چگونه یک ارتباط دهنده حیوانات از تله پاتی حیوانات استفاده می کند؟

یک ارتباط دهنده حیوانات به صورت برداشت، افکار، تصاویر، کلمات و احساسات از هر گونه زندگی حیوانات با حیوان خانگی شما گفتگوی دو طرفه دارد. حیوانات از این روش ها استفاده می کنند. زیرا از موثرتر است. (انسان ها همان کار را ناخودآگاه انجام می دهند.

هنگامی که به چیزی فکر می کنیم، اغلب تصاویر را مشاهده می کنیم و احساساتی در ارتباط با آنچه در مورد آن فکر می کنیم. یا داریم درباره آن صحبت می کنیم). با استفاده از آن تله پاتی حیوانات که همه حیوانات برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنند. ارتباط دهنده ار همان کانال استفاده می کند.

2- آگاهی حیوانات با انسان یکی است؟

اعلامیه هوشیاری کمبریج به همت برترین دانشمندان علوم اعصاب جهان در کنفرانسی در دانشگاه کمریج امضا شد، جایی که دکتر استیون هاوکینگ مهمان افتخاری بود. اعلامیه امضا شده به این معنی است که هر حیوان فردی تفکر، احساس، خلاق است. آنها در سطح روح برابر ما هستند.

3- تله پاتی حیوانات چیست؟

باید توافق شود که اکثر حیوانات موجوداتی باهوش هستند. و مطمئناً بسیاری به این طرز فکر تمایل دارند و آن را انتخاب می کنند. مطمئناً، یک سگ می تواند با ایستادن کنار در و خراشیدن آن یا پارس، ارتباط برقرار کند که می خواهد به بیرون برود. ولی راه دیگری هم برای ارتباط او با صاحبش و بلعکس وجود دارد؛ تله پاتی حیوانات.

جمع بندی ارتباط تله پاتی با حیوانات

توانایی ارسال و دریافت افکار، تصاویر، احساسات به یکدیگر نیز شکل جدیدی از ارتباطات برای افراد نیست. این قدیمی ترین شکل ارتباط است. بسیاری از مطالعات ثابت می کند که مردم بطور مکرر از طریق تله پاتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند بدون اینکه متوجه شوند.

این چگونگی دوست یابی، آگاهی از غریبه ها و حتی عاشق شدن است. همه ما با این توانایی، این موهبت بصری متولد شده ایم. اما به ما آموخته شده است که وقتی بزرگ می شویم از آن استفاده نکنیم. شما می توانید آن را از طریق تمرین، آزمایش و کارگاه های آموزشی دوباره یاد بگیرید. این فقط مسئله آرام کردن ذهن و “تنظیم کردن” است. برای یادگیر تله پاتی روی لینک زیر کلیک کنید.

فعال سازی حس ششم و تله پاتی

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی حیوانات نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

تله پاتی خواب + همه چیز درباره تله پاتی در خواب

تله پاتی خواب نشان می دهد که انسان ها در هنگام خواب دیدن توانایی ...

تله پاتی با عکس + آموزش تله پاتی از راه دور

تله پاتی با عکس: فقط فکر کنید که ارتباط تله پاتیک برای برقراری ارتباط ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

ارتباط تله پاتیک عشاق: راه رسیدن به تله پاتی عشق و نشانه های آن!!

نشانه های تله پاتی عشقی : چگونه از ابر قدرت تله پاتی خود استفاده ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه