دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش تله پاتی عشق [2021] + تله پاتی برای ازدواج + تله پاتی با عکس معشوق

تله پاتی عشق

عاشق بودن زیباترین حسی است که به عنوان یک انسان می توانیم تجربه کنیم. در یک رابطه بلندمدت، معمولاً چیزهایی را تجربه می کنیم که ما را در مورد رابطه خود فراتر از روابط عاشقانه مشترک متعجب می کند. ما در مورد بعد بسیار عمیق تری از عشق از طریق تله پاتی صحبت می کنیم. پس آن چیست و نشانه های عشق تله پاتیک چیست؟

آیا تا به حال به احساس ارتباط تله پاتیک با یک جفت روحی فکر کرده اید؟ آیا می‌خواهید این بعد تا حدودی باطنی روابط انسانی را درک کنید؟ به طور شگفت انگیزی، بیشتر زوج ها با یکدیگر ارتباط تله پاتیک برقرار می کنند، اما تنها تعداد کمی از آنها این بعد را کشف می کنند.

آیا تا به حال احساس کرده اید که ارتباط خاصی با عزیزتان دارید و می دانید بدون اینکه از او بپرسید به چه چیزی فکر می کند یا می خواهد بگوید؟

اگر بله، ممکن است در حال تجربه چیزی هستید که به عنوان تله پاتی در عشق شناخته می شود!

همه ما می دانیم که عشق قوی ترین نیروی جهان است، اما آیا می دانید چه چیزی حتی قدرتمندتر است؟

یکی از لذت بخش ترین راه های ارتباطی بین دو نفر است که ارتباط عاطفی با هم دارند. آیا برایتان پیش آمده که ناگهان به یاد کسی بیافتید و یا دلتنگ کسی بشوید و وقتی با او تماس گرفتید به شما بگوید که او هم در فکر شما بوده است. دوست دارید کسی به فکر شما باشد که عاشقش هستید؟ تله پاتی عشق این امکان را به شما می دهد تا راه ارتباطی جدیدی با کسی که دوستش دارید برقرار کنید. تله پاتی عشق بیشتر به طور طبیعی بین دو نفر که در رابطه نزدیک قرار دارند اتفاق می افتد. می توانند عاشق و معشوق باشند، زن و شوهر باشند، مادر و فرزند، برادر و یا خواهر باشند. حتی بسیاری از دوقلوها با توانایی درک احساسات یکدیگر به دنیا می آیند. مهم نیست که چقدر از هم فاصله دارند، به نظر می رسد یک اتصال طبیعی چون موهبتی به آنها اعطا شده است. برای یادگیری کامل تله پاتی و انجام صحیح آن به محصول آموزش جامع تله پاتی مراجعه کنید.

زمانی است که بدن، ذهن و روح شما یکی می شوند و می توانید به ناخودآگاه یکدیگر ضربه بزنید، عمیق ترین افکار خود را به اشتراک بگذارید و حالات خود را تغییر دهید. دوست داشتن از طریق تله پاتی به این معناست که با تمام فیبرهای وجود خود به محبوب خود متصل باشید. این ارتباطی است که با کلمات نمی توان آن را توضیح داد، بلکه تنها با قلب می توان آن را حس کرد.

تله پاتی عشق چیست؟

روشی است که شما از طریق آن می توانید بدون استفاده از حواس پنچ گانه و از راه دور با فرد مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید. تله پاتی راه ارتباطی ویژه ای است که اگر آن را یاد بگیرید می توانید در ارتباطات عاطفی خود از آن استفاده کنید.

تله پاتی عشق از راه دور

تله پاتی عشق و تله پاتی برای ازدواج

وقتی آدم ها یکدیگر را درک می کنند و نسبت به احساسات یکدیگر هوشیار هستند رابطه شان مانند یک موهبت می ماند. همچنین وقتی افراد یک ارتباط عاشقانه، صمیمی و با توجه به یکدیگر دارند، یاد می گیرند که واکنش های یکدیگر را به درستی حدس زده و پیش بینی کنند. اما این انتظار را از افراد غریبه تر نمی توانیم داشته باشیم که ذهن ما را بخوانند.

معنی تله پاتی چیست؟ تله پاتی یعنی چی؟

تله پاتی (Telepathy) ارتباط بین دو ذهن است. نوعی از ارتباط در کنار ارتباط های کلامی و … تله پاتی یعنی هم حسی از در فاصله. یعنی شما می توانید به واسطه تله پاتی حتی اگر در فاصله ای دور حتی دو کشور متفاوت هم ارتباط برقرار کنید. این کار نیاز به یادگیری، تمرین، تقویت قدرت های ذهنی . تمرکز و آرامش دارد.

تله پاتی عشق

تله پاتی عشق برای جذب معشوق

وقتی آدم ها یکدیگر را درک می کنند و نسبت به احساسات یکدیگر هوشیار هستند رابطه شان مانند یک موهبت می ماند. همچنین وقتی افراد یک ارتباط عاشقانه، صمیمی و با توجه به یکدیگر دارند، یاد می گیرند که واکنش های یکدیگر را به درستی حدس زده و پیش بینی کنند. اما این انتظار را از افراد غریبه تر نمی توانیم داشته باشیم که ذهن ما را بخوانند.

تله پاتی عشق از راه دور

در تله پاتی یک فرستنده در شرایط مناسب و با تمرکز بر حس، فکر و یا حتی تصویری که می خواهد برای فرد دیگر که به او گیرنده می گویند تمرکز می کند و شکل گیری این ارتباط را تصور می کند.

تله پاتی عشق از راه دور

تله پاتی عشق از راه دور

در تله پاتی عشق فرستنده و گیرنده ارتباط عاطفی عمیقی دارند که این ارتباط تله پاتی را سرعت می بخشد. البته ممکن است برخی اوقات این تنها فرستنده باشد که میل شدیدی برای انتقال احساسات خود برای گیرنده را داشته باشد. این حالت هم یکی از بهترین شرایط برای تله پاتی عشق است.

تله پاتی عشق و تله پاتی با عکس معشوق

برای کسی که عاشق است سریع تر از دیگران عمل می کند. به خاطر علاقه و کششی که بین دو نفر قرار دارد و آشنایی و حسی که به هم دارند احتمال جذب امواج الکترومغناطیسی بین آن دو افزایش می یابد.

تله پاتی عشق

تله پاتی عشق برای جذب

مهم نیست چقدر از هم فاصله داشته باشید مهم این است که علاقه و کشش بین شما و یا حتی یکی از شما به سوی دیگری باشد. تمام این عوامل به تمرکز شما روی فرد مورد نظر و ارتباط ذهنی شما کمک می کند.

تمرین تلپاتی عشق

برای تمرین کسی که می خواهد فرستنده بودن را امتحان کند باید در محیط آرام قرار بگیرد و همه تمرکز و حواسش را معطوف به فرد مورد علاقه خود که قصد دارد در این تله پاتی عشق به عنوان گیرنده با او ارتباط برقرار کند باشد.

سپس عمیقا به حس، کلمه، یا تصویری که می خواهد از طریق ذهن و به واسطه تله پاتی عشق برای او ارسال کند، تمرکز کند.

تله پاتی عشق

تله پاتی عشق

گیرنده هم باید آماده دریافت پیام باشد و ذهن خود را از افکار دیگر پر نکند تا آماده دریافت پیام باشد. در این حالت ارتباط شکل گرفته و تله پاتی عشق برقرار می شود.

تلپاتی عشق را چه کسانی می توانند ارسال کنند؟

جواب این است که هر کسی می تواند استفاده کردن از ذهنش برای ارتباط برقرار کردن استفاده کند. اما بیشتر عادت کرده ایم از حواس پنجگانه مان برای انتقال تفکرات، اطلاعات و احساسات و ارتباط برقرار کردن استفاده کنیم. شما می توانید عشق را به وسیله تله پاتی یا هر پیام دیگه ای بفرستید به شرط اینکه به توانایی‌ های خود اعتماد داشته باشید.

تله پاتی

تله پاتی از راه دور

چه کارهایی باید بکنیم تا تله‌ پاتی عشق را تمرین کنیم اولین چیز و مهمترین چیز این است که شما اطمینان داشته باشید که فرد مورد نظر شما پیام شما را دریافت می کند یا ایمان داشته باشید همچنین برای فرستادن عشق تان این خیلی مهم است که این خیلی مهم است که خودتان را هم دوست داشته باشید.

برای اینکه شما نمی توانید احساسی را به اشتراک بگذارید که خودتان ندارید شما باید بدانید ذهنتان و فیزیک تان را خوب بشناسید و برای تله پاتی یک ذهن آرام رها و مغزی متمرکز لازم است.

یکی از تمرینات تله پاتی برای ازدواج

-به یک جای آرام بروید اگر مدیتیشن می‌کنید می‌دانید که چطور باید به آرامش ذهنی برسید. اگر مدیتیشن بلد نیستید حتما کتاب مدیتیشن دو قلب را بخوانید.

تله پاتی عشق

تمرین تله پاتی عشق

– در تخت دراز بکشید یا در حالت مدیتیشن قرار بگیرید. در هر حالتی که راحت هستید نفس بکشید. دم و بازدم و تا پنج بشمارید و این را تکرار کنید تا وقتی احساس خوبی پیدا کنید.

– سعی کنید روی کسی که می خواهید عشق تان را برایش بفرستید تمرکز کنید.
– در ذهنتان، شما باید آگاه باشید که تله پاتی عشق را تمرین می کنید.
– عشق شما باید آرام و بدون شرط باشد، چون همان احساس را می خواهید ارسال کنید.
– به خودتان یادآوری کنید که عشقتان بدون فشار و اجبار از سمت گیرنده دریافت شود.
– تمرکزتان را از شخص به عشقی که به او دارید منتقل کنید.
-آن احساس را در قلب خود نگه دارید و بگذارید شکوفا شود.
– احساستان را مثل یک انرژی در نظر بگیرید.
– حالا تصور کنید که آن انرژی در مسیری از طرف شما به سمت عشقتان حرکت می کند.
– سعی کنید احساس کنید که عشقتان به گیرنده رسیده است یا نه.
– در نهایت 10 دقیقه لازم است تا سیگنال شما توسط شخص مورد نظر دریافت شود.

تله پاتی برای عشق و اثر آن

این کاری نیست که تنها در تلاشی یک روزه به دست بیاید. کسب آرامش مورد نیاز خود به تنهایی نیاز به تمرین بسیار دارد. پیش از اینکه عشق خود را از طریق تله پاتی ارسال کنید.

ابتدا باید تمرین کنید که چطور بر افکارتان را بر یک چیز ثابت متمرکز کنید. این کار خودش چند روز طول می کشد. وقتی توانستید دقیقا بر آنچه می خواهید متمرکز شوید. پس از آن تمرینات دیگر را آغاز کنید.کتاب تمرکز به شما کمک می کند تا سریع تر به نتیجه برسید.

تله پاتی برای عشق چه اثری دارد

وقتی شما شروع به ارسال عشقتان از راه تله پاتی کردید، و فرد دیگر شروع به دریافت آن کرد؛ مطمئن باشید از نتیجه با خبر می شوید. شما احساس می کنید انرژی ای از سمت شما به طرف مقابل در جریان است. شما این ارتباط اتوماتیک را بین خودتان دو نفر احساس می کنید.

تلپاتی و نشانه های تله پاتی میان دو نفر

افکار و احساسات دارای ارتعاشاتی است که منحصر به خود اوست. تکرار این ارتعاشات باعث افزایش قدرت آن می شود. این ارتعاشات از احساسات و تفکرات فرد به وجود می آید و مختص همان فرد است.

وقتی ارتعاشات دو نفر در تناوبی نزدیک به هم باشند می توانند با هم تله پاتی عشق برقرار کنند. در بسیاری موارد حتی بدون آگاهی رابطه تله پاتی عشق شکل می گیرد.

افکاری که در ذهن یکی است به ذهن دیگری خطور می کند و احساسات یکدیگر را بدون بر زبان آوردن درک می کنند. در این شرایط تنها گافی است اصول تله پات عشق را بیاموزند و راه ارتباطی جدیدی را در رابطه خود تجربه کنند.

تلپاتی عشق فرد مورد نظر

تله پاتی عشق در بیشتر روابط امکان پذیر است. اگر فرد خاصی مورد نظر شماست، تنها کافی است با یادگیری تله پاتی عشق و تمرین کردن با آن فرد ارتباط ذهن برقرار کنید.

شما باید هنگامی که قصد انتقال احساس یا تفکری را از طریق تله پاتی عشق با فرد دیگر دارید، سعی کنید فرد مورد نظر خود را در مقابل خود تجسم کنید. او چه شکلی است. چگونه در مقابل شما ایستاده یا نشسته است.

سپس به آنچه را می خواهید از ذهن خود به ذهن او انتقال کنید تمرکز کنید. مسیری که آن فکر یا احساس طی می کند تا به فرد مورد نظر شما برسد را تصور کنید. در انتها فرد مورد نظرتان را با جزئیات با چشم ذهنتان ببینید که پیام شما را  دریافت می کند.

تله پاتی با عکس معشوق

داشتن تصویری از فرد مورد نظر خودش به تجسم و تمرکز شما بر آن فرد کمک می کند. ابتدا شرایط محیطی و روحی خود را در وضعیت خوبی قرار دهید. سپس تمام حواس خود را به تصویر فرد مورد نظر متمرکز کنید و سعی کنید تمام جزئیات را ببینید.  حال باید سعی کنید بر اساس تصویر آن فرد را در حضور خود تجسم کنید با تمام جزئیات. حالا شما می توانید پیام ذهنی خود را برای فرد صاحب عکس ارسال کید.

تله پاتی نی نی با مادر

نی نی ها می توانند با مادر خود تله پاتی داشته باشند و تله پاتی و ارتباط از راه دور دارند. هر اتفاقی که بای نی نی می افتد مادر بلافاصله متوجه می شود. از طرف دیگر هنگامیکه نی نی در خواب است یا اینکهمادر به اونزدیک می شود متوجه می شود که این یک ارتباط از راه دوره است. بنابراین می توان گفت که هر نی نی با مادر خود ارتباط دارد و این ارتباط تله پاتی می تواند در زمان هایی کم و یا در زمان هایی بیشتر شود ولی به طور کلی این ارتباط تله پاتیک قطع نمی گردد و همیشه مادر ها با فرزندان خود در هر سنی ارتباط تله پاتیک دارند. تفاوتی که این نوع ارتباط تله پاتی نی نی با مادر و تله پاتی فرد با معشوق دارد این است که این ارتباط در طول زمان قطع نخواهد شد ولی ارتباط با معشوق ممکناست قطع گردد.

تله پاتی برای ازدواج

شما می توانید از تله پاتی عشق کمک بگیرد تا در مسیر رساندن ارتباطتان به ازواج به شما کمک کند. البته اگر شما رابطه خوبی با فرد مورد نظر برقرار کرده باشید و از لحاظ روحی و حسی مناسبی باشی این کار راحت تر امکان پذیرخواهد بود.

تله پاتی عشق

تله پاتی عشق از راه دور

هرجقدر شما ارتباط عاطفی عمیق تری با فردی داشته باشید ارتباط از طریق تله پاتی برای شما راحت تر است. اگر واقعا به فردی علاقه مند هستید می توانید با یادگیری تله پاتی و تقویت خود احساسات را به او منتقل کنید.

تله پاتی معشوق دکتر سیزر

برای استفاده از تله پاتی معشوق دکتر سیزر یا تله پاتی دکتر سیزر که به گرگ معنوی برای بازگشت معشوق سرسخت می توانید استفاده کنید تله پاتی دکتر سیزر به نام جذب معشوقه سرسخت که صد در صد جواب می‌گیرید به جرات می‌تونم بهتون بگم که این تله پاتی انقدر قوی قدرتمند هست که معشوقه سرسخت شما را هر چقدر سرسخت و لجباز بوده باشه با انجام این تلپاتی با عشقی فراوان به سمت شما برمی‌گرده و با عشق باهاتون رفتار می‌کنه و عاشقانه کنار شما زندگی می‌کنه از متد تله پاتی دکتر سیزر برای جذب  و بازگشت معشوق داشته باشید.

سوالات متدوال

1- تله پاتی عشق چیست؟

وقتی ارتباط عاطفی بین دو نفر برقرار شده است و یا فردی علاقه ی شدید نسبت به فرد دیگر دارد. می تواند با استفاده از تله پاتی احساسات و افکار خود را منقل کند. برای این کار ابتدا باید تله پاتی را بیاموزد و با افزایش قدرت ذهنی، آرامش و تقویت تخیل و تجسم در این راه تمرین کند.می توان از قدرت هیپنوتیزم برای هیپنوتیزم شوهر استفاده نمود.

2- چگونه از تله پاتی برای ازدواج کمک بگیریم؟

شما می توانید احساسات و افکار خود را از طریق تله پاتی به فرد مورد نظر منتقل کنید. تله پاتی عشق راه ارتباطی بین دو ذهن است. در این ارتباط بدون کلام و یا استفاده از حواس دیگر شما می توانید آنچه را در ذهن دارید به ذهن فرد مورد نظر منتقل کنید.

3- تله پاتی عشق چه شرایطی داد؟

تنها کافی است دو نفر به هم علاقه مند باشند. آنها حتی پیش از آنکه تله پاتی را امتحان کنند احتمالا نشانه هایی از ارتباط ذهنی بین خود احساس می کنند. فکرها و احساساتی که بدون به زبان آوردن از آن با خبر می شوند. در این شرایط تنها کافی است تله پاتی را یاد بگیرید و از راه ارتباطی منحصر به فرد خود لذت ببرید.

4- تله پاتی عشق برای جذب معشوق چگونه است؟

اگر شما به کسی علاقه مند هستید، این یعنی میدان الکترومغناطیسی شما به سمت آن فرد کشش دارد. احتمالا در این شرایط شما فرستنده خوبی می شوید. شما احتیاج به شوق و تمرکز دارد و همینطور تمرین و آموزش تا بتوانید با معشوق خود از طریق تله پاتی ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

تله پاتی عشق می تواند راه ارتباطی منحصر به فرد شما در رابطه اتان باشد. حتی اگر کسی را دوست دارید و می خواهید این عشق و علاقه هم به فرد مورد نظرتان منتقل شود، تله پاتی را امتحان کنید. برای شناخت و یادگیری سریع تله پاتی اینجا کلیک کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی عشق نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

 آموزش جامع تله پاتی

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

تله پاتی خواب + همه چیز درباره تله پاتی در خواب

تله پاتی خواب نشان می دهد که انسان ها در هنگام خواب دیدن توانایی ...

تله پاتی با عکس + آموزش تله پاتی از راه دور

تله پاتی با عکس: فقط فکر کنید که ارتباط تله پاتیک برای برقراری ارتباط ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

ارتباط تله پاتیک عشاق: راه رسیدن به تله پاتی عشق و نشانه های آن!!

نشانه های تله پاتی عشقی : چگونه از ابر قدرت تله پاتی خود استفاده ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه