دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تله پاتی و انتقال فکر + همه چیز درباره تله پاتی + آنچه درباره چشم سوم باید بدانید

تله پاتی

تله پاتی و انتقال فکر زمانی رخ می دهد که دو نفر ارتباط عمیق ذهنی دارند. حتی اگر اقیانوس های عظیم آنها را از هم جدا کند، می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند حضور یکدیگر را در هر مکان و هر زمان احساس کنند. مغز انسان شاهکاری است که قادر به تحقق شگفتی ها است. یکی از شگفتی های مغز انسان تله پاتی است. تله پاتی از مفاهیم زمان و مکان سرپیچی می کند و تماس انسان را بدون نیاز به برخورد لفظی امکان پذیر می کند. اگر چنین ارتباط مشترکی را با کسی دارید، مطمئناً با این علائم روبرو خواهید شد. در ادامه شناخت تله پاتی و انتقال فکر، با چشم سوم آشنا شوید.

علائم تله پاتی و انتقال فکر دو نفر

آیا احساس وجود یک ارتباط ذهنی غیرقابل توضیح با کسی حتی در غیاب او دارید؟ آیا احساس می کنید که می توانید بدون گفتن یک دنیا حرف با آنها صحبت کنید؟

وقتی یکی از نزدیکان شما در حال دروغ گفتن است، شما فقط می دانید که اینگونه است. حتی اگر آنها به سختی سعی کنند واقعیت را از شما پنهان کنند، افکارشان به آنها خیانت می کند و در نهایت عدم صداقت آنها را نشان می دهد.

همچنین می توانید با قدرت تله پاتی خود آنها را تحریک جنسی کنید. آنها می توانند به نوبه خود، همان کارهایی را انجام دهند، که شما می خواهید. اگر معشوق شما به نوعی در معرض خطر باشد، می توانید بلافاصله احساس خطر را در ذهن خود احساس کنید.

ما می توانیم رنج و درد عزیزان خود را درک کنیم حتی اگر نتوانیم آن را با چشم خود ببینیم. سکوت بلند و سنگین می شود وقتی که با فرد نزدیک باشید. وقتی عاشق کسی هستید، گویی سکوت مملو از عشق و علاقه است.

به همین ترتیب، هنگامی که با یکی از عزیزان درگیری دارید، این سکوت می تواند سنگین و طاقت فرسا باشد. باعث ناآرامی می شود و آرامش روحی شما را بر هم می زند. این ناراحتی تا زمانی که با عزیزانتان آشتی نکنید ادامه دارد.

با شخصی که به او نزدیک هستید احساس امنیت می کنید. حتی اگر در یک مخمصه یا موقعیت خطرناک گیر افتاده باشید، در اطراف همسرتان احساس امنیت می کنید.

این احساس را می توان به تله پاتی و انتقال فکر نسبت داد. شما  با هاله معشوق خود درگیر می شوید و شما از خطرات و مشکلات قریب الوقوع محافظت می کند.

تله پاتی

آموزش تله پاتی

تقویت تله پاتی و انتقال فکر

اکثر افراد برخی از توانایی های تله پاتی (Telepathy) و انتقال فکر را دارند، اما ممکن است به دلیل بی نظمی بیش از حد آلوده شده باشند یا نتوانسته باشند نحوه تقویت یا استفاده از تله پاتی و انتقال فکر را بفهمند. توانایی های تله پاتی و انتقال فکر را می توان دقیق تنظیم کرد، بیرون آورد و رشد داد.

تمرین تله پاتی و انتقال فکر

در مورد انواع مختلف تله پاتی و انتقال فکر اطلاعات کسب کنید. تمرین هایی که در ادامه آمده است به شما کمک می کند تا توانایی های روانی و ذهنی خود را تقویت کنید، تا بتوانید به قدرت تله پاتی و انتقال فکر دست یابید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تلپاتی و انتقال فکر و چشم سوم

تصور کنید که از “چشم سوم” خود استفاده می کنید – چاکرا (یا میدان انرژی) که میان چشم واقعی شما واقع شده است. این باز کردن و گسترش چشم سوم را تجسم کنید.

آنچه را که در “صفحه داخلی” ذهن مشاهده می کنید درک کنید. این کار را با چشمان بسته امتحان کنید.

روشن بینی یعنی شما قادر به دیدن تصاویر روح هستید. یکی از جنبه های روشن بینی تله پاتی و انتقال فکر است که توانایی دیدن چیزهایی است که توسط حواس عادی شناخته نشده اند.

متصدیان از طریق هاله کار می کنند تا از روحانیون احساساتی دریافت کنند. برای تله پاتی و انتقال فکر ، مکانی را که می خواهید حس کنید از راه دور تعیین کنید.

چشمان خود را ببندید و به مکان فکر کنید. قصد خود را به سمت بالا به سمت چشم سوم خود قرار دهید. به اولین برداشتی که دارید توجه داشته باشید و آن را یادداشت کنید.

صداها و تله پاتی و انتقال فکر

(Clairaudience) به معنای توانایی دریافت تأثیرات روحی است اما به صورت اصوات است. کلمات از طریق هاله به ضمیر ناخودآگاه رسانه منتقل می شوند، گویا این رسانه تلفن است.

برای تمرین ادراک صدا، کلمه ای را همانطور که فکر می کنید در ذهن خود تکرار کنید. این به رشد صدای درونی شما کمک می کند.

این توانایی احساس حضور یک روح، از جمله احساسات و شخصیت آن است. که در نهایت به افزایش توانایی شما برای خلسه پذیری و تله پاتی و انتقال فکر کمک می کند.

تله پاتی و انتقال فکر با استفاده از اشیا

تمرکز خود را با اشیای کوچک تمرین کنید. برخی از روانپزشکان، مانند افرادی که در تحقیقات جنایی کار می کنند، از لباس استفاده می کنند. نکته اصلی یافتن شیئی است که مورد استفاده قرار گرفته باشد، زیرا روانشناسان معتقدند که انرژی آن بیش از یک شی استفاده نشده خواهد بود.

شی را در دستان خود قرار دهید، چشمان خود را ببندید، آرام شوید و احساس کنید – آنچه بدن شما احساس می کند. می توانید از خود بپرسید که آیا فکر می کنید این شی متعلق به یک زن یا مرد باشد، احساسات شخصی که صاحب آن است چیست و چه نوع کاری انجام داده اند؟

آنچه را که به ذهن شما می آید به عنوان غریزه بنویسید. به این برداشت انرژی می گویند. چیزی ویرایش نکنید. بهتر است شخصی که به شما اشیا داده است در واقع مالک را بشناسد اما به شما نگوید.

به این ترتیب می توانید آنچه را که یادداشت می کنید با واقعیت های واقعی مقایسه کنید. این تمرین کنترل ذهن و هوشیاری ناخودآگاه شما را برای تله پاتی و انتقال فکر تقویت می کند.

تمرینات دیگر را با اشیا امتحان کنید. از کسی بخواهید یک شی را پنهان کند، و ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید. نکته اصلی این است که ببینید آیا می توانید انرژی موجود در جسم را حس کنید. سعی کنید “احساس” کنید که جسم کجا قرار دارد.

خود را مجسم کنید که با انرژی جسم ارتباط برقرار می کنید تا موقعیت آن را دریابید. از خود بپرسید که آیا جایی بالا یا پایین به نظر می رسد و آیا در زیر چیزی پنهان است یا در داخل چیزی قرار گرفته است.

استفاده از عکس در تله پاتی و انتقال فکر

می توانید از تصاویر به عنوان اشیا استفاده کنید. از یک دوست بخواهید عکس ها را از بین مجلات انتخاب کند و آنها را در پاکت ها مهر و موم کند. سپس، ببینید چند جزئیات درباره عکس ها به دست می آورید.

در حالی که به تصویری نگاه می کنید، یک دقیقه آن را نگه دارید. سپس چشمان خود را ببندید، و سعی کنید این تصویر را با تمام جزئیاتی که می توانید در ذهن خود به خاطر بسپارید تولید کنید. این روش تجسم به بهبود توانایی های تمرکز شما کمک می کند.

مراقبه برای تله پاتی و انتقال فکر

برای رشد توانایی های روانی خود مراقبه کنید. این به شما این امکان را می دهد که ذهن خود را پاک کنید و بهتر روی حس ششم خود تمرکز کنید. بسیار مهم است که شما درهم و برهمی را کاهش دهید.

هنگام بیدار شدن از صبح، سعی کنید چند دقیقه بدون اینکه چشم باز کنید، دراز بکشید. قبل از تصمیم به باز کردن چشمان خود سعی کنید تا حد ممکن صداها، بافتها و بوها را متوجه شوید.

این تمرین اگر چندین هفته انجام شود، می تواند به میزان آگاهی و شهود شما کمک زیادی کند.

برای مراقبه، چشمان خود را ببندید و نفس عمیق و آهسته بکشید. سپس ، از طریق بینی استنشاق کنید. نفس را برای لحظه ای نگه دارید. از طریق دهان نفس بکشید.

پخش موسیقی آرام در پس زمینه می تواند به شما در حفظ ذهن خود کمک کند. یا می توانید برای این کار شعاری سر دهید – این کلمه یا عبارت کوتاهی است که بارها و بارها با خود تکرار می کنید.

هدف این است که برای به هم ریختن ذهنیت ناخواسته ذهنی اقدام کنید. دلیل کار مدیتیشن این است که به شما کمک می کند ذهن تحلیلی خود را خاموش کرده و ضمیر ناخودآگاه را آزاد کنید.

هنگام استنشاق علامت “بعلاوه” را تصور کنید و هنگام بازدم علامت “منها” را تصور کنید. این تمرین را به طور مکرر انجام دهید. ذهن خود را از تمام افکار منفی پاک کنید، زیرا آنها می توانند مانع توانایی های روانی شوند.

تقویت ضمیر ناخودآگاه برای تله پاتی و انتقال فکر

بیاموزید که چگونه به ادراک خود اعتماد کنید و آن را تشخیص دهید. شهود یک باور یا حس چیزی است که در استدلال منطقی جایگاهی نیافته است. این کار باعث می شود که گیرنده خوبی در تله پاتی و انتقال فکر باشید.

اگرچه همه افراد شهود دارند، اما بعضی از افراد بیش از سایر افراد قادر به ایجاد آن هستند. با اعتماد به نفس در ایجاد شهود خود کار کنید.

این احساسات درونی است که هنگام اولین ملاقات با کسی احساس می کنید. مطمئن شوید که انگیزه های شما خالص است. که گرایش های روحی را آزاد می کند.

تقویت قدرت تله پاتی و انتقال فکر

به افکار و احساسات تصادفی توجه کنید. همیشه یک یادداشت روزانه داشته باشید و سعی کنید آن افکاری را بنویسید که به نظر می رسد از هیچ جا بیرون نمی آیند.

ممکن است بعد از مدتی مشاهده کنید که الگوها تمایل پیدا می کنند. افکاری که قبلاً کاملاً تصادفی و غیر مرتبط به نظر می رسیدند، شروع به شکل گیری مضامین یا ایده های قابل تشخیص می کنند.

خواب و تله پاتی 

وقتی از خواب بیدار می شوید، چند دقیقه در تخت بمانید. به یاد آوردن رویاها با جزئیات بیشتر در این حالت بسیار آسان تر است تا اینکه از تخت بیرون بیایید و برای شروع روز عجله کنید.

ساعت زنگ دار را تنظیم کنید تا ده یا پانزده دقیقه قبل از ساعت عادی بیدار شدن شما را بیدار کند. به خود زمان اختصاص دهید تا رویاهای خود را به یاد بیاورید.

چند یادداشت سریع در دفتر یادداشت روزانه خود یادداشت کنید. ناخودآگاه در هنگام خواب مهار بیشتری دارد. توجه به ناخودآگاه و تقویت حواس به توانایی تله پاتی و انتقال فکر شما کمک می کند.

از همدلی تا تلپاتی

اگرچه افراد می توانند با همدلی متولد شوند، اما افراد می توانند همدلی را نیز بدست آورند. برخی معتقدند که همه با درجاتی از توانایی روانی متولد می شوند، بنابراین می توان این ویژگی را توسعه داد.

متخصص زبان بدن شوید. روانشناسان با توانایی خواندن نشانه های غیر کلامی، چیزهای زیادی در مورد فرد می آموزند. اینها می توانند پیش بینی کننده های اصلی احساسات درونی باشند.

درمانگران روان گاهی دست های خود را به روی شخص دیگری می گذارند تا بتوانند احساسات خود را بهتر درک کنند. از خود در برابر انرژی روانی منفی محافظت کنید.

به این محافظت روانی می گویند. این بدان معنی است که شما می توانید از خود محافظت کنید، یا خود را در برابر انرژی منفی افراد دیگر محافظت کنید.

یاد بگیرید چگونه تمرکز کنید. اگر می خواهید افکار شخص دیگری را درک کنید و از تله پاتی و انتقال فکر  استفاده کنید یا اشیا را با ذهن خود حرکت دهید، باید توانایی تمرکز خود را تقویت کنید. توانایی تمرکز ذهن بسیار مهم است.

از قدرت تخیل و رویا پردازی استفاده کنید. تعجبی ندارد که کودکانی که تخیل بیشتری دارند ، بهتر می توانند از ضمیر ناخودآگاه خود استفاده کنند. این ویژگی ها توانایی های روانی را تشویق می کنند.

تله پاتی و انتقال افکار

تله پاتی و انتقال افکار

سوالات متداول

1- تله پاتی و انتقال فکر میان چه کسانی اتفاق می افتد؟

وقتی با کسی که ارتباط قوی با او دارید، صحبت می کنید، لرزش های فوری ایجاد می کنید. آنها نیازی به ابراز احساسات مثبت یا منفی خود ندارند تا احساسات خود را نسبت به شما آشکار کنند. شما فقط می دانید که آنها حتی اگر صریحاً آن را نشان ندهند، چه فکر می کنند.

2- چطور توانایی تلپاتی و انتقال فکر را در خود تقویت کنیم؟

با مطالعه و انجام تمرین هایی که در این مقاله آمده است، می توانید توانایی تله پاتی و انتقال فکر را در خود تقویت کنید.

3- تلپاتی و انتقال فکر در عشق چگونه است؟

اگر واقعاً عاشق کسی هستید، می توانید در افکار او وارد شوید بدون اینکه وی حتی این را بداند.حتی اگر آنها در دفتر مشغول انجام کار خود هستند، فقط با محبت فکر کردن در مورد آنها می توانید آنها را عاشق کنید.

جمع بندی

تله پاتی و انتقال فکر بین دو نفر معجزه نیست. اگر مغز انسان قادر به برداشتن چنین چیزی است، پس تصور کنید که اگر انسان به قدرت خود پی ببرد و ظرفیت های ذهنی خود را برای منافع بیشتر گسترش دهد، می تواند به چه نتیجه ای برسد. موجی از عشق و شفقت تمام کره زمین را در بر می گیرد. برای شناخت بیشتر تله پاتی و انتقال فکر اینجا کلیک کنید.

فعال سازی حس ششم و تله پاتی

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی و انتقال فکر نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

تله پاتی خواب + همه چیز درباره تله پاتی در خواب

تله پاتی خواب نشان می دهد که انسان ها در هنگام خواب دیدن توانایی ...

تله پاتی با عکس + آموزش تله پاتی از راه دور

تله پاتی با عکس: فقط فکر کنید که ارتباط تله پاتیک برای برقراری ارتباط ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

ارتباط تله پاتیک عشاق: راه رسیدن به تله پاتی عشق و نشانه های آن!!

نشانه های تله پاتی عشقی : چگونه از ابر قدرت تله پاتی خود استفاده ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه