دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

خواص شگفت انگیز مغناطیس درمانی

 مغناطیس درمانی

فهرست مطالب مقاله

مغناطیس درمانی یکی از روش های درمانی بدون عوارض و ساده می باشد. در روش مغناطیس درمانی از وسایل مغناطیس درمانی استفاده می شود .وسایل مغناطیس درمانی اساساً از آهنربا های دائم استفاده می کنند.

در مورد دستبند های مغناطیس درمانی بیشتر بدانید.

ریشه مغناطیس ‏درمانی:

خواص مغناطیس درمانی ریشه در قوانین طبیعی دارد. لذا به کارگیری آن ساده و ارزان است .برای شروع و ادامه کار هیچ نیازی به مقدمه چینی یا آماده‏سازی طولانی و پویا ندارید، فقط دو عدد آهن‏ربا تجویز می‌شود. با استفاده از این دو آهن‏ربا می‌توانید افراد زیادی را در طی سالهای طولانی درمان کنید.

کنترل بیماری با استفاده از مغناطیس درمانی:

 با استفاده از خواص مغناطیس درمانی می توان بیماری های بسیاری را کنترل و درمان کرد .

 هرچند بسیار از پزشکان با مغناطیس درمانی مخالف هستند ولی مغناطیس درمانی کار خودش را می کند .با همان آهن‏رباها می‌توانید آب یا هر مایع دیگری را نیز آهن‌ربایی کنید و آن را در روند اصلی درمان به کار بگیرید .اگر خاصیت آهن‌ربایی این یک جفت آهن‏ربا پس از سالها استفاده ضعیف شد، می‌توانید آنها را تقویت کنید و عمر دوباره به آنها بدهید.

مخارج مغناطیس درمانی:

برای این کار هیچ نیازی به مخارج مجدد نخواهید داشت .آهن‏ربا وسیله‌ای است که با آن می‌توان در زمان نیز صرفه‌جویی کرد. دیگر نیازی نیست در صف انتظار برای درمان شدن در بیمارستان‏ها بایستید و می‌توانید ناخوشی‏های متداول را در خانه درمان کنید.

اگر علاوه بر نوشیدن آب مغناطیسی روزی ده دقیقه از مغناطیس استفاده کنید، می‌تواند تأثیر بازدارنده علیه بیماری‏ها و خستگی داشته باشد. اگر پیوسته از مغناطیس استفاده کنید، هیچ خطر اعتیاد به آن نیز وجود ندارد. اگر مغناطیس را مدت زیادی روی بدن خود استفاده کنید، به هیچ وجه تأثیر آن به دلیل استفاده طولانی کاهش نمی‌یابد.

عوارض مغناطیس درمانی:

 مغناطیس درمانی  هیچ عوارض جانبی نیز ندارد. حتی اگر از آهن‏ربایی قوی به مدتی طولانی‌تر از حدی که تجویز شده است استفاده کنید، تنها واکنشی که ممکن است به آن نشان دهید خستگی اندکی است که بلافاصله پس از به کارگیری آن ممکن است حس کنید که آن هم پس از اندک زمانی برطرف خواهد شد.

آثار مغناطیسی آب:

یک اتفاق تصادفی باعث شد تحقیقات علمی بر روی آثار مغناطیسی شدن آب انجام گیرد.

این تحقیقات علمی به سرعت گسترش یافت. فن‌آوران و دانشمندان روسی، چند دهه قبل به دنبال روش ساده‌ای می‌گشتند تا دیواره‏های داخلی لوله‌ها را از رسوبات نمک پاک کنند.

آنها در طی آزمایش‏های خود با کمال حیرت متوجه شدند که اگر آب مغناطیسی از داخل لوله‌ها عبور کند، رسوبات سفت نمک می‌افتند و در آب حل می‌شوند. علاوه بر این مسئله متراکم شدن رسوبات نیز کاهش می‌یافت و یا اصلاً قطع می‌شد. آنها در مورد رادیاتور خودروها نیز به چنین نتایجی دست یافتند. به این ترتیب ثابت شد که خاصیت مغناطیسی می‌تواند آب را به مایعی پرجاذبه تبدیل کند.

پژوهش‏های انجام شده بر روی آب و میدان آهنربایی:

طبق این پژوهش‏ها معلوم شد که پس از قرار گرفتن آب در معرض میدان آهن‌ربایی دما، غلظت، تنش سطحی چسبندگی، و خاصیت رسانایی جریان برق در آن تحت تأثیر قرار می‌گیرد. خاصیت آهن‌ربایی باعث افزایش سرعت میزان رسوب‏گذاری ذرات ریز معلق در آب و تشدید خاصیت رسانایی آن می‌شود. این امر روند یونیزاسیون در آب را نیز سرعت می‌بخشد.

خاصیت آهنربایی آب و توجه زیست شناسان:

مطالعه تأثیر خاصیت آهن‌ربایی بر آب به طور طبیعی توجه زیست‏ شناسان مغناطیس شناس را به خود جلب کرد .بعد آنها مهمترین مایع بدن یعنی خون را مورد مطالعه مشابهی قرار دادند.

نتایج آن نیز حیرت انگیز بود. آنها متوجه شدند که تماس آن با مغناطیس بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می‌شد و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می‌کرد. این افزایش از نظر تعداد کانون‏های بلورسازی که به وجود می‌آورد، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن‌ربایی داشت. روند یونیزاسیون (یعنی جدا شدن اتم‏ها و ملکول‏ها به ذرات باردار الکتریکی) نیز سریعتر انجام می‌شد .این امر خطر انعقاد خون در رگ‏ها را کاهش می‌داد و باعث جریان فی‌البداهه و آسانتر خون در سرخرگ‏ها و سیاهرگ‏ها می‌شد.

خاصیت مغناطیسی:

جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبول‏های قرمز و گلبول‏های فاسد غیرفعال خون می‌شد و آن‌ها را تقویت می‌کرد. حرکت هموگلوبین در رگ‏های خونی تسریع می‌شد و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می‌رسید. علاوه بر این، متوجه شدند که خاصیت مغناطیسی، تأثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد .این امر همچنین به ترشح هورمون‏ها کمک می کرد، یاخته‌های جدید می‌ساخت و بافتها را دوباره جوان می‌کرد و بر کدهای ژنتیکی نیز تأثیر پایداری می‌گذاشت.

تأثیر پدیده های مغناطیسی بر ذهن:

پدیده‌های مغناطیسی در تمام اعصار، تأثیر مسحور کننده‌ای بر ذهن انسان داشته است. سنگ ماگنتیتی (که نوعی سنگ آهن‏ربا است) به صورت رسوب در رگه‌های آهنی مغناطیس‌دار جمع شده و اولین ماده مغناطیسی بوده که بشر از آن آگاهی یافته است.

خواص شگفت انگیز مغناطیس درمانی:

مگنت تراپی، استفاده از وسایل مغناطیسی در مجاورت یا روی بدن به منظور تسکین درد و کمک به شفا می‌باشد امروزه این وسایل به انواع و اشکال گوناگونی در بازار موجود است و می‌توان به روشهای مختلف از آنها استفاده کرد؛ بستن با نوار روی بازو، کاربرد به صورت انگشتر و گردن بند یا استفاده در داخل کفش ، بالش یا تشک .

استفاده از مگنت تراپی:

 ورم مفاصل (arthritis) ، بیخوابی، سندروم تونل کارپال مچ دست و سردرد از جمله ناراحتیهایی هستند که در درمان آنها از مگنت تراپی استفاده می‌گردد. با وجود اینکه نمی‌توان براحتی توضیح داد که نیروی مغناطیسی چگونه بر بدن انسان عمل می‌کند، طرفداران این روش ادعا می‌کنند که این درمان اثر بسیار عمیقی روی بدن به خصوص در کاهش درد دارد.

استفاده از آهن ربا

استفاده از آهن ربا در درمان ، موضوع تازه‌ای نیست. یونانیان باستان عقیده داشتند که lodestone  (سنگهای طبیعی آهن ربا) دارای قدرت شفابخشی می باشند .در قرن شانزدهم، یک کیمیاگر و فیزیکدان سویسی به نام Philippus von Hohenheim با نام مستعار Paracelsus  برای خارج نمودن بیماری از بدن از آهن ربا استفاده می‌کرد. ظرف یک دهه گذشته، مگنت تراپی بطور قابل ملاحظه‌ای خصوصاً برای کاهش درد در بین ورزشکاران حرفه‌ای محبوبیت یافته‌است .اخیراً دانشمندان نیز تحقیقات هدایت شده‌ای را در این زمینه شروع کرده‌اند که موجب تشویق پزشکان به استفاده از این روش می‌شود.

  • مگنت تراپی چگونه عمل می‌نماید؟

 تئوری مگنت تراپی این است که میدان مغناطیسی ناشی از آهن ربا ( یا وسائلی که جریان الکترومغناطیسی ایجاد می‌کنند)، می‌تواند در داخل بدن نفوذ کرده، بر روی تک تک سلولها تاثیر بگذارد و عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگانها را بهبود بخشد. اینکه میدان مغناطیسی دقیقاً چطور این کار را انجام می‌دهد، به صورت یک راز باقی مانده، اما فرضیه‌هایی در این رابطه وجود دارد .برخی می‌گویند جریان الکتریکی ناشی از آهن ربا، ارسال سیگنالهای درد را در سیستم عصبی مرکزی قطع می‌کند. برخی دیگر ادعا می‌کنند آهن ربا جریان خون را در ناحیه مورد نظر افزایش می‌دهد.که این امر باعث افزایش اکسیژن و مواد غذایی و سرانجام کاهش درد و تورم در آن قسمت از بدن می‌گردد.

  • انتظار ما از مگنت تراپی؟

اعتقاد بر این است که آهن رباها باید در محل صحیح قرار داده شود تا مؤثر واقع شوند (چنانچه در بالای ناحیه‌ای از بدن قرار داده شوند که تا حدی عملکرد و ارتعاشات سالم دارد، بهترین اثر را دارند). بنابراین علیرغم اینکه بسیاری از افراد تمایل دارند بدون کمک پزشکان، به تنهایی از آهن ربا استفاده نمایند، بهتر است که مگنت تراپی را تحت هدایت یک پزشک یا یک body worker ( مانند یک ماساژ درمانگر) که در کار با آهن ربا تجربه دارد انجام دهید. اگر شما برای آرتریت (arthritis) یا دردهای دیگری از آهن ربا استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که یک وسیله مغناطیسی کوچک بخرید، که بتوان با نوار یا باند کشی آن را روی ناحیه بیمار بدن بست. این آهن رباها معمولاً یک میدان مغناطیسی حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ گوس تولید می‌کنند، که تقریباً ۱۰ برابر قوی‌تر از آهن ربای درون یک یخچال است .(گوس واحد اندازه‌گیری شدت میدان مغناطیسی است).

تاثیر مگنت تراپی بر بیماری آرتریت:

 برخی افراد معتقدند که مگنت تراپی بر روی بعضی از بیماریها مانند آرتریت مؤثر است.زیرا بستن آن با نوار روی مفصل بیمار مانند یک آتل عمل می‌کند و حرکت آن مفصل را محدود می‌نماید .بسته به میزان درد ، ممکن است به شما توصیه شود که آهن ربا را فقط ۵ دقیقه در موضع مورد نظر قرار دهید. یا به مدت چند هفته هر روز از آن استفاده کنید. اگر برای درمان بیخوابی از آهن ربا استفاده می‌نمایید، پزشک شما ممکن است یک تشک یا بالشت مغناطیسی به شما پیشنهاد کند که می‌تواند یک میدان مغناطیسی به بزرگی ۴۰۰۰ گوس ایجاد نماید.

(بهتر است وقتی که منبع مغناطیسی از بدن دور است، شدت میدان مغناطیسی بیشتر باشد).

تا این زمان، برای تعیین اینکه تا چه اندازه می‌توانیم شدت میدان مغناطیسی را افزایش دهیم که مضر نباشد، تحقیقات کافی نشده است.

 استفاده از دستگاه MRI در مگنت تراپی:

اما چون دستگاه MRI بدون هیچ‌گونه اثر جانبی مضر، میدان مغناطیس به بزرگی ۱۵۰۰۰ گوس تولید می‌کند، طرفداران این روش ادعا می‌کنند که قدرت درمانی آهن ربا خطری برای سلامتی ندارد.

منافع سلامتی مگنت تراپی:

مگنت تراپی اغلب برای درمان درد برای مفاصل و ماهیچه‌ها استفاده می‌گردد .آهن رباها همچنین برای کاهش درد بعد از عمل جراحی نیز به کار می‌روند. طرفداران این روش اظهار می دارند که آهن ربا به همان میزان تاثیر در برطرف کردن بیخوابی و درمان میگرن حتی می‌تواند استرس را کاهش دهد .برخی دیگر حتی ادعا می‌کنند که مگنت تراپی می‌تواند عفونت را کنترل کند .و اختلالات سیستم عصبی مرکزی مانند تشنج را بهبود بخشد.

 کفی مغناطیسی:

تا زمانیکه تحقیقات گسترده تری ثابت کند که مگنت تراپی می‌تواند واقعاً درد را کاهش دهد. مدارک نسبتا کمی برای اعتبار این روش در درمان سایر بیماریها وجود دارد. با این حال در مطالعه‌ای که در مجله مدیریت درد American Journal of Pain Management در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، نشان داده شد که کفی مغناطیسی کفش در کاهش پا درد در افراد دیابتی مؤثر است. و از طرف مقابل پاره ای دیگر از تحقیقات نشان داده که مگنت تراپی اثر درمانی ندارد.

 تحریک مغز با استفاده از میدان مغناطیسی:

یک تحقیق جدید، شامل (transcranial magnetic stimulation TMS) ، تکنیکی است که امکان تحریک سطح مغز با استفاده از یک میدان مغناطیسی قوی را می‌دهد. اکثر تحقیقاتی که در آنها از TMS استفاده می‌شود، بر درمان افسردگی شدید متمرکز شده‌اند. هرچند ممکن است بالاخره سودمندی این روش برای بیماریهای دیگری مانند صرع و اسکیزوفرنی ثابت گردد.

هشدارها در جهت عدم استفاده از مگنت تراپی و آهنربا:

  • بیمارانی که در بدن خود دارای دستگاه ضربان ساز قلب (pacemaker) یا یک دستگاه دفیبریلاتور (implanted defibrillator) می باشند، اکیدا توصیه می گردد که از آهن ربا استفاده نکنند. همچنین از آهنربا در مجاورت این افراد نیز نباید استفاده کرد، زیرا میدان مغناطیسی ناشی از آن می‌تواند در کارکرد این دستگاهها اختلال ایجاد کند.
  • اگر به فلز درون آهنربا حساسیت دارید، از محصولاتی با پوشش پلاستیکی غیر حساسیت‌زا استفاده کنید.
  • اگر باردار هستید از مگنت تراپی اجتناب کنید زیرا اثر آهن ربا روی زنان باردار بررسی نشده است.
  • برخی بیماران بعد از استفاده از آهن ربا در مجاورت شریان کاروتید (سرخرگ اصلی در گردن که به مغز منتهی می‌گردد) احساس گیجی در ناحیه سر را گزارش کرده اند.
  • تا یک ساعت بعد از خوردن غذا از آهنربا استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است که بر جریان خون سیستم گوارشی شما اثر بگذارد.
  • هر بار بیشتر از هشت ساعت روی تشک مغناطیسی نخوابید.

درمان استرس با مغناطیس درمانی:

امروزه مغناطسی درمانی جایگاه ویژه ای در طب مکمل دارد بر اساس تحقیقات بعمل آمده آهن ربا ها خواص گوناگونی دارند در این روش درمانی هیچ نوع داروئی استفاده نمی شود. این روش ساده ترین نوع درمان می باشد و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .دستبند مغناطیسی در ناحیه مچ دست قرار میگیرد . مچ دست در طب سوزنی ناحیه استراتیژیک محسوب می شود و دستبند مغناطیسی با قرار گرفتن در ناحیه مچ تمام بدن را تحت تاثیر قرار میدهد .امروزه وسایلی که در اختیار داریم میدان مغناطیسی بسیار قوی ایجاد میکنند. امواج مغناطیسی موبایل ترانس لامپ مهتابی تلویزیون خانگی که بر روی سلامتی انسان تاثیر میگذراند و لازم است در برابر این میدان مغناطیسی از خود محافظت کنیم یکی از تاثیرات این دستبندها روی بدن انسان پیشگیری از اثرات امواج مخرب است

اثرات مغناطیسی:

  • افزایش فعالیت پمپ سدیم پتاسیم در سطوح سلولی
  • خنثی کردن تحریک دردناک از طریق بالا بردن آستانه درد
  • افزایش جریان خون بر موضع و در نتیجه ان افزایش درجه حرارت موضعی
  • پاک شدن خون از لخته و از بین بردن انسداد وریدها
  • افزایش ترشحات مفید بدن
  • بهبود سریع زخم و شکستگی استخوان

خواص دستبندهای مغناطیسی

کنترل طبیعی فشار خون

دستبندهای  مغناطیسی بطور معجزه آسایی فشار خون را کنترل و آن را در محدوده عادی قرار میدهد. استفاده از دستبند مغناطیسی بر روی دست راست باعث کاهش فشار خون و روی دست چپ باعث افزایش فشار خون میگردد که البته بعد از یک ساعت اثر آن مشخص میشود و استفاده مداوم از آن در کاهش مصرف داروها ی فشار نقش بسیار زیادی دارد.

نکته مهم در مورد دستبند های مغناطیسی:

باید متذکر شد که دستبند مغناطیسی فشار خون را بالاتر یا پایین تر از حد معمول نمی برد بلکه آنرا همیشه در محدوده عادی و یا نرمال قرار می دهد.

تاثیر دستبند مغناطیسی در دست ها:

استفاده از دستبند در دست راست معمولاً افراد را ریلکس و آرام و خواب را عمیق و بیشتر می کند و استفاده از دستبند در دست چپ موجب افزایش انرژی تحرک بیشتر و خواب کمتر می شود. بنابراین اگر مشکل فشار خون ندارید میتوانید با جابجا کردن دستبند از اثرات خاص آنها بهره بیشتری ببرید.

استفاده از دستبند مغناطیسی در خواب:

کسانی که از دستبند مغناطیسی استفاده کرده اند خواب آرام و عمیقی را تجربه کرده اند و خواب آشفته کمتر دیده می شود و خستگی بیشتر از بین می رود. دستبند مغناطیسی از انواع داروهای خواب آور تاثیر بیشتری دارد به علاوه برای بدن هیچ ضرری ندارد. همچنین بدلیل بی ضرر بودن می توان بصورت مداوم از آن استفاده کرد

تسکین درد های بدن با استفاده از دستبند مغناطیسی:

آهن ربا درد را تسکین می دهد.استفاده از دستبند مغناطیسی روی دردهای ناشی از آرتروز دست و پا موثر است و درد آنها را کاهش می دهد و به انعطاف پذیری بدن در حرکت کمک می کند. طی سالهای گذشته از مغناطیس به عنوان وسیله ای در جهت کاهش درد و درمان بسیاری از بیماریها و مشکلات استفاده می شده است. در مطالعه که توسط استیفن پارت از نوع تمام کور در دانشکده پزشکی پایلور شهر هوستون انجام شد. اثرات مغناطیس حقیقی و کاذب را در دو گروه با هم مقایسه کردند. پنجاه بیمار مبتلا به زانو درد را به مدت چهل پنج دقیقه تحت دو روش درمانی قرار دادند .

نتایج نشان داد بیست و نه بیماری که در معرض مغناطیس قرار داشتند درد کمتری را نسبت به بیمارانی که در معرض روش های دیگر بودند داشتند.

تاثیر دستبند مغناطیسی بروی خلق و خوی:

دستبند مغناطیسی تاثیر زیاد بر کاهش استرس و عصبانیت دارد. عصبانیت و ترس و نگرانی با دستبند مغناطیسی کنترل می شود. کسانی که از دستبند مغناطیسی استفاده کرده اند دریافتند آرامش و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند در ضمن این افراد از حافظه بهتری برخوردار می شوند.

استفاده از مغناطیس درمانی برای درمان دیابت:

در حالی که هیچ درمان قطعی برای دیابت وجود ندارد، جستجو را برای درمان های جامع برای این وضعیت در حال انجام است.  به تازگی، درمان های جایگزین به جای دارو های سنتی به طور کلی برای دیابت تجویز ترجیح داده شده است. مغناطیس درمانی یک درمان جایگزین هایی که ممکن است به دیابت درمان کمک کند است.

مغناطیس درمانی و عروق خونی:

مغناطیس درمانی به گسترش عروق خونی کمک می کند، جریان خون و در نتیجه بهبود و اصلاح سیستم گردشی؛ درمان مغناطیسی بدون عوارض است و برای درمان دیابت با خیال راحت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

آهن ربا و دیابت:

آموزش در مورد یک آهنربا که چگونه میتواند به سلامتی شما و به ویژه به وضعیت دیابتی مفید باشد. اکثر بیماران دیابتی گردش خون ضعیفی در دست ها و پاها با مشخصه هایی مانند خواب رفتن و خون مردگی و بی حسی یا سوزن احساس میکنند که با آهن ربا می تواند وضعیت را با بهبود جریان خون به پاها و در نتیجه این عوارض را از بین ببرند.

کفی کفش مغناطیسی و کمک بیماری دیابت:

کفی کفش مغناطیسی نیز می تواند به دیابت کمک کند. آنها به طور گسترده در دسترس و فراهم کردن آسایش به بیماران دیابتی مبتلا به نوروپاتی محیطی است. آهنربا کف  پا گردش خون در پاهای خود را بهبود می بخشد. حتی برخی از آنان ممکن است کار از مسکن های طبیعی موجود در بدن و همچنین آزادی اندورفین را افزایش می دهد بهتر و موثرتر باشند. در حالی که درمان مغناطیسی یک بهبودی قطعی نیست، آن را نشانی از تاثیر آن بر مکانیزم اعصاب محیطی است.

تحقیقات بیشتری در حال انجام چک کردن است که آیا آن را ترویج بازسازی سلول های عصبی و یا نه؟؟ بنابراین، در حالی که نیاز به مطالعات بیشتری به منظور تعیین اثر دقیق مغناطیس درمانی برای دیابت، بیماران دیابتی قطعا امید تاثیر بهبودی در آینده را دارند.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله خواص شگفت انگیز مغناطیس درمانی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

مغناطیس درمانی دکتر آرام

دکتر آرام به دلیل تجربیات مختلفی که در مغناطیس درمانی و طب سوزنی و روشهای طب انرژی داشتند، سبک درمانی جذاب و جالبی را ارائه می کنند که شما می توانید تقریبا بر روی کل سیستم بدن تاثیر بگذارید و از درمانهای مگنت تراپی برای بیماری های فیزیکی و بیماری های ذهنی و روانی استفاده کنید. این سبک درمانی از تجربیات دکتر آرام در این زمینه نشات گرفته شده است.

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

هیچوقت برای یادگیری دیر نیست در هر کجای این دنیا که هستید و در هر سنی می توانید با کمک دکتر آرام این روش درمانی بسیار مفید را یاد گرفته، شما می توانید درمانگر خود و عزیزانتان شوید و با استفاده از پکیج مغناطیس درمانی به خودتان و عزیزانتان کمک کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

 
مطالب مرتبط

کاربرد مغناطیس درمانی از خیال تا واقعیت

کاربرد مغناطیس درمانی مغناطیس درمانی، یک حوزهٔ نوظهور در حوزهٔ پزشکی و بهداشت است ...

چرا میدان مغناطیسی بدن انسان نقش حیاتی دارد؟

میدان مغناطیسی بدن انسان باید گفت که میدان مغناطیسی بدن انسان یک پدیده فوق‌ ...

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

درمان مغناطیسی انواع درد - مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی تحت عنوان درمان با ...

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی ذرات مغناطیسی (MPs) در محیط اطراف ...

راز مغناطیس طبیعی چیست؟

مغناطیس طبیعی چیست حوزه عمل و گسترش میدان مغناطیسی توسط بشر و تلاش مردان ...

تاریخچه مغناطیس: سفری به دل تاریخ درمان با مغناطیس

تاریخچه مغناطیس آهن‏ربا هزاران سال برای درمان مغناطیسی، مورد استفاده قرار گرفته است. از ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه