دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

خود هیپنوتیزم برای چاقی + با خود هیپنوتیزم به جنگ پرخوری بروید!!

خود هیپنوتیزم برای چاقی

خود هیپنوتیزم برای چاقی: برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند که شما می توانید از طریق قدرت هیپنوتیزم، ضمیر ناخودآگاه خود را سیم کشی کنید تا اشتهای شما کاهش یابد و انگیزه شما برای داشتن یک سبک زندگی سالم بیشتر شود. علم در این باره نامشخص است، برخی مطالعات نشان می دهد که آن موثر است و برخی دیگر نشان می دهدکه حداقل تأثیر دارد. در هر صورت صدمه ای نخواهد دید، بنابراین ممکن است ارزش امتحان کردن یکبار برای رژیم های غذایی پرماجرا را داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با هیپنوتیزم حتما هیپنوتیزم چیست؟ را بخوانید.

مکانی برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

فهرست مطالب مقاله

در خود هیپنوتیزم (Self-hypnosis) برای چاقی باید راحت باشید. به جایی بروید که احتمالاً مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. این مکان می تواند در هر جایی باشد که ساکت باشد مانند تختخواب، مبل یا صندلی راحتی شما. اطمینان حاصل کنید که سر و گردن شما تکیه گاه دارد.

دمای مناسب برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی باید لباسهای خود را بپوشید و دما را در حد مناسب و راحت حفظ کنید.

ممکن است در هنگام خود هیپنوتیزم، هنگامی که موسیقی ملایم نواخته شود، به خصوص چیزی که دارای در آرامش شما تاثیر بگذارد.

تمرکز برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی باید روی یک شی تمرکز کنید. چیزی را در اتاق پیدا کنید که بتوانید نگاه کنید و روی آن تمرکز کنید، ترجیحاً چیزی کمی بالاتر از شما. از تمرکز خود بر روی این شی استفاده کنید تا سر خود را از تمام افکار پاک کنید. این شی را به تنها چیزی که از آن آگاه هستید تبدیل کنید.

وقتی چشمهایتان را می بندید نفس عمیق بکشید. به خود بگویید که پلک های شما سنگین می شوند و اجازه دهید به آرامی بسته شوند. وقتی چشمهایتان بسته می شود، با یک ریتم منظم نفس عمیق بکشید. بر روی تنفس خود تمرکز کنید، اجازه دهید تا ذهن شما را به خود مشغول کند، همان کاری که قبلاً به آن نگاه می کردید. با هر نفس اضافی احساس آرامش کنید.

تصور کنید که تمام تنش و استرس از عضلات شما خارج می شود. اجازه دهید این احساس از صورت، به سینه، بازوها و در آخر پاها به سمت پایین بدن حرکت کند.

هنگامی که کاملاً آرام شدید، ذهن شما باید شفاف باشد و بخشی از راه خود هیپنوتیزم باشید.

تجسم برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی می توانید پاندول را تجسم کنید. حرکت آونگ که به جلو و عقب حرکت می کند به طور سنتی در هیپنوتیزم برای افزایش تمرکز استفاده می شود. در ذهن خود، این آونگ را به عقب و جلو حرکت دهید. هنگام آرامش، روی آن تمرکز کنید تا ذهنتان را پاک کنید.

خود هیپنوتیزم برای چاقی

خود هیپنوتیزم برای چاقی

شمارش برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

برای خود هیپنوتیزم برای چاقی بشمارید. شمارش معکوس را از 10 به 1 در سر خود شروع کنید همانطور که شمارش معکوس می کنید به خود بگویید که به تدریج بیشتر در هیپنوتیزم قرار می گیرید. بگویید، “10، من آرامش دارم. 9، من آرام تر می شوم. 8، احساس می کنم آرامش در بدن من گسترش یافته است. 7، من چیزی جز آرامش احساس نمی کنم … 1، من در یک خواب عمیق هستم. ”

به خاطر داشته باشید که وقتی به 1 می رسید در حالت هیپنوتیزم قرار می گیرید.

بیدار شوید. هنگامی که در زمان هیپنوتیزم به خواسته خود رسیدید، باید خود را بیدار کنید. از 1 تا 10 بشمارید. در ذهن خود بگویید: «1، من بیدار می شوم. 2، وقتی شمارش معکوس می کنم احساس می کنم از خواب عمیق بیدار شده ام. 3، من احساس بیداری بیشتری دارم … 10، من بیدار و سرحال هستم. ”

متقاعد کردن خود برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی، یک رژیم تنظیم کنید. برای برنامه ریزی مجدد مغز با هیپنوتیزم به تکرار مداوم نیاز است. شما باید هدف خود را صرف روزانه حدود بیست دقیقه در حالت هیپنوتیزم قرار دهید. در حالی که در هیپنوتیزم هستید ، برخی از استراتژی های ذکر شده در زیر را جایگزین کنید. کمی از همه چیز را امتحان کنید تا از هر زاویه موجود به عادات غذایی غلط خود حمله کنید.

تنفر از غذای نا سالم در خود هیپنوتیزم برای چاقی

برای نتیجه دادن خود هیپنوتیزم برای چاقی، یاد بگیرید از غذهای نا سالم متنفر بشوید. یکی از اولین کارهایی که باید در حین هیپنوتیزم انجام دهید این است که خود را متقاعد کنید علاقه ای به غذاهای سبک میان وعده ای ندارید که برای شما مشکل آفرین هستند. چیزی مثل بستنی را انتخاب کنید که زیاد از آن استفاده می کنید. به خود بگویید “بستنی طعم بدی دارد و باعث می شود بیمار شوم.” این کار را بیست دقیقه تکرار کنید، تا زمانی که آماده بیدار شدن از هیپنوتیزم شوید.

رژیم سالم برای خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی، به یاد داشته باشید، یک رژیم غذایی خوب به این معنی نیست که شما باید غذا خوردن را متوقف کنید، فقط غذاهای بد کمتری بخورید. سعی نکنید خودتان را به غذا نخوردن سوق دهید، فقط خودتان را متقاعد کنید که غذای نا سالم کم تری بخورید.

مانترا مثبت در خود هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی می توانید مانترا مثبت خود را بنویسید. شما همچنین باید از خود هیپنوتیزم استفاده کنید تا میل شما به خوردن بهتر را تقویت کند. یک مانترا بنویسید که برای تکرار در حالت هیپنوتیزم تکرار شود. به عنوان مثال می توان گفت: «بیش از حد غذا خوردن به من و بدنم آسیب می رساند. باید غذای سالم بخورم تا خودم را بهتر کنم. ”

تاثیر تجسم در هیپنوتیزم برای چاقی

در خود هیپنوتیزم برای چاقی، خود بهترتان را تصور کنید. برای افزایش اشتیاق به زندگی بهتر آنچه را که می خواهید باشید تجسم کنید. از زمانی که لاغرتر شده اید از خود عکس بگیرید یا تمام تلاش خود را بکنید تا تصور کنید بعد از کاهش وزن چه شکلی هستید. تحت هیپنوتیزم بر روی این تصویر تمرکز کنید. اعتماد به نفسی را تصور کنید که اگر سالم تر باشید احساس می کنید. این باعث می شود که بخواهید بیدار شوید و لاغرتر شوید.

حفظ رژیم غذایی سالم

با هر وعده غذایی پروتئین بخورید. پروتئین به ویژه در پرکردن شکم شما خوب است و از آنجا که از رشد عضلات پشتیبانی می کند، در واقع می تواند سوخت و ساز بدن شما را بهبود بخشد. منابع خوب پروتئین شامل غذاهای دریایی، گوشت بدون چربی، تخم مرغ، ماست، آجیل و لوبیا است. یک استیک در هر وعده غذایی ممکن است نتیجه مثبتی نداشته باشد، اما خوردن آجیل در هنگام گرسنگی می تواند کمک زیادی به شما در رسیدن به اهداف خود کند.

میوه و سبزیجات بخورید. میوه ها و سبزیجات شما را سیر کرده و مواد مغذی شما را بدون تحمل هیچ پولی تأمین می کنند. برای شروع کاهش وزن موز را به جای کلوچه میل کنید.

چربی ها و چاقی

مصرف چربی های بد را کاهش دهید. چربی های اشباع نشده، مانند چربی های موجود در روغن زیتون، می توانند برای شما مفید باشند. با این حال، باید سعی کنید مصرف چربی های اشباع شده و چربی های ترانس را محدود کنید. هر دوی اینها از عوامل اصلی موثر در بیماری های قلبی هستند.

چربی های ترانس در غذاهای فرآوری شده، به ویژه کالاهای پخته شده، فراستینگ و مارگارین رایج است.

چربی های اشباع به اندازه چربی های ترانس بد نیستند، اما می توانند ناسالم باشند. منابع عمده چربی اشباع شده شامل کره، پنیر، گوشت خوک، گوشت قرمز و شیر است.

چگونه جلوی پرخوری را بگیریم و سلامتی خود را بهبود ببخشیم؟

ارتباط خود را با غذا با کمک هیپنوتیزم دوباره تعریف کنید

آیا حسرت می خورید که ای کاش می دانستید چگونه از پرخوری دست بکشید؟

آیا احساس می کنید هیچ کاری جواب نمی دهد؟

بسیاری از افراد رژیم های غذایی را بعد از رژیم غذایی امتحان می كنند و قول های بعدی را به خود می دهند كه از خوردن زیاد غذا دست می كشند.

و گاهی این روش ها برای مدتی جواب می دهند. تا اینکه کم کم، این گرفتاری پرخوری به زندگی آنها بازمی گردد.

و وقتی این اتفاق می افتد، به راحتی امید خود را از دست می دهند، فکر می کنم در مقابل یک دشمن شکست ناپذیر قرار دارید.

خود هیپنوتیزم برای چاقی در تحقیقات

در یک مطالعه در 2018، شرکت کنندگان در دو گروه برنامه های غذایی و ورزشی به صورت جداگانه دریافت کردند. یکی از این گروه ها همچنین آموزش هایی در مورد چگونگی استفاده از تکنیک های خود هیپنوتیزم برای تقویت احساس کنترل خود قبل از غذا خوردن دیده اند.

در پایان آزمایش، گروه خود هیپنوتیزم کالری کمتری مصرف کرده و وزن بیشتری از دست داده بودند. آنها همچنین گفتند که کیفیت زندگی آنها پس از مداخله هیپنوتیزم بهبود یافته است.

مهم است که تشخیص دهیم شرکت کنندگان در این مطالعه قبل از اینکه خود به تنهایی تمرین کنند، با درمانگران برای یادگیری تکنیک های موثر خود هیپنوتیزم برای چاقی همکاری کردند.

خود هیپنوتیزم برای چاقی هدایت شده، که توسط درمانگران آموزش دیده و مجاز انجام می شود، مکان خوبی برای یادگیری تکنیک های موثر است.

توده بدن پایین بعد از خود هیپنوتیزم برای چاقی

در یک مطالعه کوچک در 2020، محققان اثرات هیپنوتیزم درمانی را بر روی 32 نفر در یک برنامه تحت نظارت بالینی پیگیری کردند.

پس از 10 هفته خود هیپنوتیزم برای چاقی هدایت شده، شرکت کنندگان در این مطالعه دارای شاخص توده بدنی (BMI)پایین تر و میزان لپتین، هورمون مرتبط با چاقی کم تری در خون خود بودند.

علاوه بر این، سطح آدیپونکتین، هورمونی که بدن شما برای محافظت از شما در برابر چاقی و دیابت نوع دو نیاز دارد، افزایش یافته بود.

خود هیپنوتیزم برای چاقی می تواند به حل تعارضات عاطفی ناخودآگاه کمک کند

خود هیپنوتیزم برای چاقی می تواند مسائل عاطفی حل نشده ای را هدف قرار دهد که افراد را قادر به کاهش وزن نمی کند.

اگر تمام اطلاعات لازم را برای كاهش وزن داشته باشیم ، اما هنوز به جای احساس گرسنگی به خاطر احساسات غذا می خوریم، باید احساسات اساسی را كه باعث تحریک آن می شود، ببینیم.

افرادی که ممکن است در گذشته دچار تروما، سو استفاده یا هرج و مرج شده باشند ممکن است از اینکه تاریخ شخصی آنها بر تلاش فعلی آنها برای حفظ وزن سالم تأثیر می گذارد غافل باشند.

هیپنوتیزم درمانی می تواند به بهبود ضربه کمک کند، بنابراین فرد می تواند وزن را آزاد کند.

خود هیپنوتیزم برای چاقی می تواند در رفع خطاهای تفکر و باورهای مخرب کمک کند

خود هیپنوتیزم برای چاقی همچنین می تواند تصحیح باورهای غلط فرهنگی و باورهای نادرست را که توانایی افراد در یافتن وزن سالم را کاهش می دهد، اصلاح کند.

یكی از راه های هیپنوتیزم درمانی به چالش كشیدن تصورات مردم در مورد ظاهر بدن انسان است. ما در فرهنگ خود این اعتقاد را داریم که تنها بدن سالم بدن لاغر است.

یادگیری پذیرش از تغییرات در بدن – مثلاً بعد از زایمان یا در نتیجه پیری – می تواند به افراد کمک کند تا مقداری از استرس و کمال گرایی را در مورد اهداف کاهش وزن کنار بگذارند. بدن ما را در طول زندگی ما را حمل می کند.

باورهای غلط و خود هیپنوتیزم برای چاقی

خود هیپنوتیزم برای چاقی ، چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی، می تواند به افراد در تجدید نظر در سایر باورهای مفید مانند ارتباط غذا با پاداش شخصی کمک کند.

به عنوان مثال، هیپنوتیزم به جای استفاده از غذا به عنوان راهی برای درمان خود، می تواند به شما کمک کند پاداشی را انتخاب کنید که برنامه های غذایی سالم شما را تضعیف نکند.

ما می توانیم غذا خوردن را ازجایی سزاوار سلامتی یاد بگیریم. درمان ها باید سلامتی خوبی فراهم کنند، که در واقع همان چیزی است که ما لیاقتش آن را داریم.

خود هیپنوتیزم برای چاقی

خود هیپنوتیزم برای چاقی

سوالات متداول

1- خود هیپنوتیزم برای چاقی چگونه کمک می کند؟

برای درک دقیق چگونگی کارکرد ارتباط ذهن و بدن در خود هیپنوتیزم برای چاقی ، تحقیقات بیشتری لازم است.

اگرچه محققان دهه هاست که اثرات هیپنوتیزم درمانی بر کاهش وزن را مطالعه کرده اند، اما در مورد اینکه چگونه هیپنوتیزم ممکن است وزن شما را تغییر دهد اطلاعات کمی در دست است. آنچه کارشناسان در این باره می گویند:

2- چرا ترک پرخوری بسیار سخت است؟

هر چقدر ممکن است آگاهانه سعی کنید پرخوری را متوقف کنید، وقتی درگیر احساسات می شوید، این کار دشوار می شود.

از آنجا که احساسات ما از ذهن ناخودآگاه سرچشمه می گیرد و هرچقدر تلاش کنیم تحت تأثیر آنها قرار نگیریم، نمی توان آنها را آگاهانه نادیده گرفت.

به همین دلیل وقتی اتفاقی استرس زا یا آسیب زا اتفاق می افتد، می تواند ما را در مبارزه با پرخوری با شکست مواجه کند، زیرا دوباره به سرعت سراغ غذا می رویم.

و ما اثرات پرخوری را در بدن و ذهن خود تجربه می کنیم.

اما خبرهای خوبی برای کسانی که به دنبال ترک پرخوری هستند وجود دارد.

هیپنوتیزم برای پرخوری می تواند الگوی غذایی شما را دگرگون کند.

3- چگونه برنامه غذایی درستی داشته باشیم؟

روزانه چندین وعده غذایی کوچک بخورید. وقتی برای مدت زمان طولانی غذا نمی خورید، متابولیسم بدن

پایین می آید و چربی سوزی را متوقف می کنید. اگر هر سه یا چهار ساعت یک بار چیز کوچک بخورید،

متابولیسم بدن شما بالا می رود و وقتی برای یک وعده غذایی آماده می شوید گرسنگی کمتری خواهید

داشت.

جمع بندی

ایمان داشتن. بیشتر قدرت خود هیپنوتیزم برای چاقی در این واقعیت است که شما خود را متقاعد

کرده اید که راهی برای کنترل فشارهای خود دارید. اگر باور ندارید که هیپنوتیزم به شما کمک می کند

احساسات خود را تغییر دهید، در غیر این صورت احتمالاً تأثیر کمی خواهد داشت. برای یادگیری خود

هیپنوتیزم اینجا کلیک کنید.

 دوره مقدماتی خودهیپنوتیزم

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه