دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه می توان با دستبندهای مغناطیسی با قدرت طبیعت بازی کرد؟

چگونه می توان با دستبندهای مغناطیسی با قدرت طبیعت بازی کرد؟

دستبندهای مغناطیسی – یکی از روش هایی که آهن‌ربا روی تمام بدن تأثیر می گذارد، دستبند مغناطیسی است. این نوع دستبند از زمان های قدیم مورد استفاده قرار میگرفته است. به این گونه که در زمانهای قدیم برای این منظور از آهن‌ربای سرامیکی استفاده میکردند. با استفاده از نوار چرمی و پارچه‌ای، میدان الکترومغناطیسی را روی مچ دست ایجاد میکردند و با این روش از اثرات آن برای مغناطیس درمانی روی بدن سود میبردند.

از زمانی که آهن‌رباهایی از جنس نئومودیوم (ND) به بازار آمد، دستبندهای زیبایی به این منظور ساختند. آهن‌رباهای نئومودیوم سبک و قوی هستند. بنابراین میتوان آنها را در اندازه‌های کوچک به کار برد. این نوع دستبندها را به سه صورت قطب شمال، قطب جنوب و دو قطبی میسازند. دستبند مغناطیسی روی کل بدن تأثیر میگذارد و روی دردهای خفیف سراسر بدن مؤثر واقع میشود.

دستبندهای مغناطیسی

از این روش درمانی میتوان برای معالجه سردرد، میگرن، کمر درد و مشکلات آرتروز استفاده نمود. این نوع دستبندها روی سیستم ذهن و روان افراد نیز تأثیر میگذارند. دیده شده است که افراد با استفاده از این دستبندها اعتماد به نفس بیشتری کسب میکنند، آرامش بیشتری دارند و در مواقع اضطراری بیشتر روی خود کنترل دارند.

دستبندهای مغناطیسی از نظر انرژیکی هنگام استفاده از این آهن‌ربا در نزدیکی بدن، میدان الکترومغناطیسی اطراف بدن، هاله انرژیکی تقویت میگردد و هنگام اسکن کردن احساس فشار بیشتری میکنید که نشان دهنده تقویت هاله انرژیکی بدن میباشد. خواب را مؤثر و عمیق تر میکند و میتواند در درمان بیخوابی افراد کمک بزرگی را انجام دهد.

دستبند‌های مغناطیسی

هم جنبه زیبایی و هم جنبه سلامتی پیدا کرده است. این دستبند‌های مغناطیسی زیبا و سبک می باشند. بعضی از شرکتها آهن‌رباها را در بند ساعتهای مخصوص بکار برده‌اند تا افراد همانطور که از ساعت روی مچ استفاده میکنند از تأثیرات درمانی آهنربا هم بهره ببرند.

ساعت‌های به کار برده شده نباید تحت تأثیر آهن‌ربا قرار گیرند چون در این حالت ممکن است ساعت از کار بیافتد. تأثیرات آهن‌ربا و دستبند‌های مغناطیسی آهن‌ربایی روی بدن متفاوت است، در این جا سعی داریم به قسمی از این تأثیرات روی سیستم بدن انسان اشاره‌ای داشته باشیم.

تأثیر دستبندهای مغناطیسی روی فشار خون:

درصد بالایی از مردم در جوامع توسعه یافته یا در حال توسعه مبتلا به فشار خون بالا هستند. برخی از مردم نیز مشکل فشار خون پایین دارند که بیشتر در خانم‌های جوان یا افراد جوان‌تر دیده میشود. فشار خون بالا عوارض زیادی دارد و باید حتما کنترل شود.

دستبند مغناطیسی به طور معجزه آسایی فشار خون را کنترل میکند و آن را در محدوده عادی نگه میدارد. استفاده از دستبند روی دست راست موجب کاهش فشار خون میگردد. کسانی که فشار خون بالا دارند میتوانند دستبندهای مغناطیسی را روی دست راست استفاده کنند. معمولا پس از 30 الی45 دقیقه فشار خون کاهش مییابد و استفاده مداوم از آن در کاهش مصرف داروهای فشار نقش بسیار زیادی دارد.

البته اگر کسی ناگهان دچار فشار خون بالا شده است، باید با روش‌های معمول پزشکی معالجه شود و از آهنربای دستبند مغناطیسی جهت کنترل بهتر استفاده نماید. استفاده از دست بند مغناطیسی روی دست چپ فشار خون را بالا میبرد. بنابراین کسانی که معمولا فشار خون پایین دارند، میتوانند دست بند مغناطیسی را به دست چپ خود ببندند.

البته باید متذکر شویم که آهن‌ربا فشار خون را بالاتر از حد عادی نمیبرد، بلکه آن را همیشه در محدوده عادی یا نرمال قرار میدهد. استفاده ازدستبندهای مغناطیسی در دست راست، معمولا افراد را ریلکس و آرام، و خواب را عمیق و بیشتر میکند و بالعکس، استفاده از دستبند مغناطیسی در دست چپ، موجب افزایش انرژی، تحرک بیشتر و خواب کمتر میشود.

به همین دلیل شما اگر مشکل فشار خون ندارید میتوانید با جابجا کردن دستبند روی دست‌تان، از اثرات خاص آنها بهره بیشتری ببرید. دستبند مغناطیسی در دست راست موجب کاهش فشار‌خونِ بالا میگردد. و در کسانی که مشکل فشار خون بالا دارند استفاده میشود. دستبندهای مغناطیسی در دست چپ موجب افزایش فشار خونِ پایین میگردد و در کسانی که مشکل فشار خون پایین دارند، استفاده میشود.

چگونه می توان با دستبندهای مغناطیسی با قدرت طبیعت بازی کرد؟

دستبند مغناطیسی در دست راست موجب کاهش فشار‌خونِ بالا میگردد. دستبندهای مغناطیسی در دست چپ موجب افزایش فشار خونِ پایین میگردد

تأثیر دستبندهای مغناطیسی بر خواب

یکی از تأثیرات مهم و عمومی که شاهد آن هستیم، تأثیر روی خواب است. در خواب افکار منظمی سیلان میکنند. افکار به صورت ایمپالس‌هایی باعث تحریک بیشتر جسم میشوند. استفاده از آهن‌ربا و دستبند مغناطیسی ارتعاشات اضافی را دریافت میکند و از بین میبرد و بدین گونه هنگام خواب، آرامش را بیشتر میکند.

کسانی که از دستبند مغناطیسی استفاده کرده‌اند، اذعان داشته‌اند خواب آرام و عمیقی تجربه کرده‌اند. خواب آشفته کمتر دیده میشود و خستگی بیشتر از بین میرود. دستبند مغناطیسی از انواع داروهای خواب‌آور تأثیر بیشتری دارد به‌علاوه برای بدن هیچ‌ ضرری ندارد. و به دلیل بیضرر بودن، میتوان به صورت مداوم از آن استفاده نمود.

تأثیر دستبندهای مغناطیسی از دیدگاه طب سوزنی

در طب سوزنی نقاطی وجود دارد که روی قسمتها و اندام های بدن تأثیر میگذارد. این نقاط روی خودِ اندام نیستند و در سراسر بدن پراکنده‌اند. یکی از جاهایی که این نقاط قرار دارند لاله گوش است. تقریبا تمام نقاط طب سوزنی در ناحیه گوش قرار گرفته‌اند و از طریق سوزن زدن به این ناحیه میتوان روی بدن تأثیر گذاشت.

در ناحیه مچ دست نیز نقاط طب سوزنی قرار دارند، دستبند مغناطیسی همین ناحیه قرار میگیرد. در تحقیقاتی که در زمینه طب سوزنی و مغناطیس درمانی انجام شده است به این نتیجه رسیده‌اند که به جای سوزن زدن میتوان از مغناطیس های کوچک استفاده کرد.

گوشواره مغناطیسی به همین دلیل به بازار آمد و بسته به محل قرارگیری در گوش، روی آرامش، اشتها، سردرد، میگرن، خواب، درد قاعدگی و سیستم گوارش تأثیر میگذارد. زمانی که از دستبند مغناطیسی در ناحیه مچ دست استفاده میکنید، نقاط قرار گرفته در این ناحیه تحریک میگردد.

تأثیر دستبند مغناطیسی روی خلق و خوی

آهن‌ربا تأثیر زیادی بر کاهش استرس و عصبانیت دارد. عصبانیت، ترس و نگرانی با آهن‌ربا کنترل میشود. کسانی که از آهن‌ربا استفاده کرده‌اند دریافتند آرامش و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌اند. در ضمن این افراد از حافظه بهتری برخوردار میشوند. چگونگی تأثیر آهن‌ربا روی بدن، به خصوص روی خلقیات افراد، هنوز مشخص نیست

ولی از آنجایی که با علوم تجربی سرو کار داریم، تجربه نشان داده است آهن‌ربا میتواند اعتماد به نفس افراد را بیشتر میکند و انرژی و توان بسیاری در اختیار افراد قرار میدهد. این افراد کنترل بیشتری روی خشم و عصبانیت خود دارند. کسانی که دچار مشکلاتی مانند افسردگی هستند، با استفاده از دستبندهای مغناطیسی زودتر از حالت افسردگی بیرون میآیند.

البته لازم است در کسانی که مشکل افسردگی و مانیا دارند، بنا به احساس و حالتی که در آنها وجود دارد، ازدستبندهای مغناطیسی با قطب شمال یا جنوب استفاده شود. قطب جنوب موجب انرژی بیشتر و قطب شمال موجب آرامش و احساس امنیت بیشتر میگردد. بنابراین نه تنها میتوانیم از دستبندهای مغناطیسی در افزایش حافظه استفاده کنیم بلکه میتوانیم از آن‌ها در به یادآوری مطالب و به خاطرسپاری آن‌ها نیز سود ببریم.

کسانی که خلق نامتعادل دارند و مرتب از این رو به آن رو میشوند با استفاده از دستبندهای مغناطیسی میتوانند تا حدودی خود را کنترل کنند. دستبند مغناطیسی در بدن تعادل ایجاد میکند. این تعادل ممکن است ذهنی یا جسمی باشد. با وجود این که از مکانیسم دقیق آن اطلاعی نداریم ولی میتوانیم به راحتی از آن در زندگی بهره کافی ببریم.

به همین دلیل این نوع دستبندها را به نام دستبند آرامش نیز میشناسند. نقاط طب سوزنی در مچ روی خلق افراد تأثیر میگذارد. تحریک این نقاط موجب پایداری در رفتار و افکار میگردد. به همین دلیل با تأمل و تحقیق بیشتر میتوان در بیماریهایی نظیر افسردگی و یا بیماران مضطرب از آن استفاده نمود. برای نتیجه‌گیری بیشتر میتوانید به احساسات بیمار توجه کنید و با جابه‌جا کردن دستبند مغناطیسی در دست‌ها نتیجه دلخواه را به وجود آورید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تاثیر دستبندهای مغناطیسی روی دردهای بدن

آهن‌ربا درد را تسکین میدهد. استفاده از دستبند مغناطیسی روی دردهای ناشی از آرتروز دست و پا مؤثر است و درد آنها را کاهش میدهد و به انعطاف پذیری بدن در حرکت کمک میکند. البته در مورد دندان درد و یا دردهای موضعی دیگر میتوان از روشهای مغناطیس درمانی یا وسایل مغناطیسی دیگر که به صورت موضعی اثر میگذارد، استفاده نمود.

استفاده از دستبند مغناطیسی روی دردهای عمومی مؤثر است. دردهای موضعی نیاز به تحقیق بیشتر و استفاده اختصاصیتر از مغناطیس دارد. چون آهن‌ربا خون‌رسانی و جریان خون را در بدن تسهیل میکند، میتوان به وییله آن دردهای ناشی از عدم خون‌رسانی لازم یا دردهایی را که با کیسه آب گرم بهبود مییابند، با استفاده از دستبندهای موجود در بازار از بین برد. اما برای درمان دردهایی که با کیسه آب سرد تسکین مییابند و لازم است

هنگام بروز آن‌ها جریان خون کاهش یابد، باید از قطب شمال آهن‌ربا استفاده کرد. در دستبندهای مغناطیسی معمولاً بیشتر از قطب جنوب استفاده میکنند. برای استفاده از قطب شمال باید از روش های دیگر استفاده کرد یا دستبندهایی تهیه نمود که با قطب شمال درست شده‌اند.

آهن‌ربا در بدن انسان تعادل ایجاد میکند.

در صورت استفاده غلط از آهن‌ربا، ممکن است اثرات درمانی ایجاد نشود، ولی مشکل فرد افزایش نمییابد. طی آزمایشات صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌اند اگر موجودات زنده مدتی طولانی تحت تأثیر میدان مغناطیسی بسیار قوی هم قرار بگیرند باز هم هیچ‌گونه مشکل یا عوارضی در آن‌ها ایجاد نمیشود.

به همین دلیل مغناطیس درمانی جزء درمانهای طبیعی و بدون عوارض جانبی محسوب میگردد و چون آهن‌رباهای مورد استفاده قدرت خود را از دست نمیدهند، میتوان بارها و بارها از آنها استفاده نمود. بنابراین مغناطیس درمانی جزء ارزان‌ترین درمان‌ها محسوب میگردد.

چگونه می توان با دستبندهای مغناطیسی با قدرت طبیعت بازی کرد؟

مغناطیس درمانی جزء درمانهای طبیعی و بدون عوارض جانبی محسوب میگردد

یافته های علمی در مغناطیس درمانی

نتایجی را که دانشمندان از انجام آزمایشات متعدد در زمینه بیومغناطیس بدست آورده‌اند، میتوان به صورت زیر خلاصه کرد:

1. سیستم‌های زنده در برابر میدان مغناطیسی بسیار حساس است و اثر مغناطیسی با قدرت نفوذ بالای خود قادر است به درون هر سلول بدن نفوذ کند.

2. در تمامی قسمت‌های بدن، انرژی الکتریکی و میدان‌های مغناطیسی حضور دارند. بنابراین اگر آهن‌ربا را به طرز صحیح به کار ببریم، اثر مثبتی روی الگوی پاسخ الکتریکی بدن مشاهده میکنیم.(دستبندهای مغناطیسی)

3. قرار گرفتن جانداران در معرض میدان مغناطیسی روی ترکیبات خون و رسوب سلول قرمز خونی (Erythrocyte) تأثیر میگذارد (E.S.R) و باعث تغییرات بیوشیمی در بدن میشود.

4. اثرات کیفی و کمی میدان مغناطیسی روی بافت و متابولیسم سلولی را میتوان به خوبی مشاهده کرد.

5. ثابت شده است تکثیر فیبروبلاست (fibroblast) (نوعی سلول در بافت) و فیبروز (fibroSis) (رشد بیش از حد بافت‌ها) در میدان‌های مغناطیسی کاهش مییابد.

6. نوعی فعل و انفعال بین نقش دستگاه عصبی مرکزی و میدان‌ مغناطیسی خارجی وجود دارد.

7. میدان مغناطیسی روی مغز میانی (diencephalon) (قسمت عقبی مغز که دستگاه غدد درون ریز داخلی را کنترل میکند) و پیش مغز تأثیری مستقیم دارد.

8. درمان به روش مغناطیسی، اثر پایداری روی کد ژنتیکی دارد.

9. میدان مغناطیسی در اغلب موارد، اثر بازدارندگی دارد. به عبارت دیگر جلوی توسعه بیماری را میگیرد.

10. میدان مغناطیسی با قدرت نفوذ بالای خود روی هر سلول و بافت بدن جاندار تأثیر میگذارد. یافته‌های بدست آمده از آزمایشات بیشمار در کشورهای مختلف، دانشمندان به فایده مغناطیس درمانی پی بردند و تا حدودی شرح دادند چگونه و چرا میدان مغناطیسی بعضی از بیماریهای رایج و جدی انسان را بدون کمک دارو مداوا میکند.

متخصصان بیومغناطیس تجربی و مغناطیس درمانی عملی اظهار کرده‌اند با این شیوه تمامی دردهای جسمی مداوا میشوند، زخم‌ و شکستگی استخوان به سرعت بهبود پیدا میکند، تصلب شرایین از بین میرود، سنگ کلیه و کیسه صفرا شسته میشود و بیماریهایی از قبیل آرتریت، آسم، اگزما، التهاب، فلج، فلج اطفال، دیسک کمر، اسپاندیلیت، کوفتگی، تورم، تومور و حتی سرطان در مراحل اولیه درمان میشوند.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله دستبند های مغناطیس درمانی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هرچقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

کاربرد مغناطیس درمانی از خیال تا واقعیت

کاربرد مغناطیس درمانی مغناطیس درمانی، یک حوزهٔ نوظهور در حوزهٔ پزشکی و بهداشت است ...

چرا میدان مغناطیسی بدن انسان نقش حیاتی دارد؟

میدان مغناطیسی بدن انسان باید گفت که میدان مغناطیسی بدن انسان یک پدیده فوق‌ ...

درمان میگرن با مغناطیس درمانی: چگونه میگرن را درمان کنیم؟

درمان میگرن با مغناطیس درمانی - میگرن، یکی از اختلالات شایع سیستم عصبی مرکزی ...

سرطان و مغناطیس درمانی شفابخش: ۱ روش درمان کمتر شناخته شده

سرطان و مغناطیس درمانی - مگنت تراپی سرطان، یکی از مهمترین چالش‌های بهداشت جهانی، ...

نانو ذرات مغناطیسی (Magnetic Nanoparticles) و کاربرد آنها در زندگی

نانو ذرات مغناطیسی در دهه‌های اخیر، توسعه فناوری نانو به عنوان یک حوزه پیشرفته ...

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی ذرات مغناطیسی (MPs) در محیط اطراف ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه