دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

علايم آزاد شدن کندالینی

علايم آزاد شدن کندالینی. دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

علايم آزاد شدن کندالینی

علايم آزاد شدن کندالینی

پرورش كنداليني كه قبل از تطهير كافي و آگاهي روحاني لازم اتفاق افتد، پيش‌رس محسوب مي‌گردد و علائم گوناگون و متعددي به وجود مي‌آورد. علاوه بر دوره‌هاي كوتاه آگاهي اوج يافته و حالات فضل يا عرفان و روشن‌بيني، ممكن است دوره‌هاي خمودگي يا افسردگي فوق‌العاده، رفتار نامنظم، ناخوشي بي‌دليل از دست رفتن يا ضعف حافظه، احساس بيگانگي با خود، دوستان، كار يا جهان به طور كلي هم به انسان دست دهد.

اگر كبد تحت تأثير قرار گيرد، پوست ممكن است رنگ مايل به زرد و يك ظاهر تقريباً چركي و كثيف در نتيجة آزاد شدن نيروهاي منفي پيدا كند؛ يا بعضي از قسمت‌هاي بدن ممكن است يك ظاهر مايل به قرمز يا آبي پيدا نمايند. ممكن است سايه‌هاي ديگري در ارتباط با غلظت انرژي با نرخ‌هاي ارتعاشي گوناگون وجود داشته باشد.

علايم آزاد شدن کندالینی. دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

علايم آزاد شدن کندالینی

(هر نرخ ارتعاش داراي رنگ خاص خود مي‌باشد.) شخص ممكن است پير، خسته يا ناخوش به نظر برسد، اما چند ساعت بعد جوان‌تر و سرشار از سرزندگي به نظر آيد يا برعكس. يكي ديگر از نشانه‌هاي پرورش زودرس كنداليني، يك ظاهر متمايل به سياه در ناخن‌هاي انگشتان بزرگ پا مي باشد كه در نتيجة انعكاس‌هاي شديداً فعال شده در اين ناحيه پا است كه به غدة كاجي ارتباط دارند.

بعضي اوقات ممكن است يك احساس پرپرزدن هنگامي كه ماهيچه‌ها شل مي‌شوند و انرژي بيشتري به داخل انتهاي عصب‌ها بسيج مي‌نمايند، به انسان دست دهد. ممكن است يك پري يا فشار داخلي يك احساس “تهوع” چيزي براي آزاد كردن انرژي اضافي به وجود آيد. ممكن است خون‌دماغ رخ دهد. كنداليني در حالت‌هاي قوي‌تر خود ممكن است بافتي از بدن را پاره كند.

ممكن است حركات غيرارادي يا لرزش بدن روي دهد؛ ناخوشي ممكن است در پي تطهيرهاي كنداليني اتفاق افتد كه خيلي از وقت‌ها فقط با تغيير الگوهاي انرژي به آساني درمان مي‌يابند. با اين حال، يك هشدار: هنگامي كه تغيير الگوهاي انرژي اثري ندارد، به دكتر مراجعه كنيد: هنگامي كه به نظر مي‌رسد مشكل مورد نظر پزشكي است، بدون معطلي به دنبال كمك گرفتن از پزشك باشيد. علائم در هر فرد متفاوت هستند، زيرا هر فرد داراي گرفتگي‌ها يا غلظت‌هاي انرژي در نواحي مختلف بدن مي‌باشد.

علايم آزاد شدن کندالینی

خيلي دشوار است كه انسان به طور دقيق بداند كه واكنش ويژة شخص چگونه خواهد بود. مي‌توان كنداليني را هنگامي كه تعداد زيادي امواج به يك باره آزاد مي‌شوند، به يك شلنگ باغچه تشبيه كرد كه با آخرين فشار باز شده باشد: اگر ستون مهره‌ها پاك و راست باشد، اين نيرو به طرف بالاي سر بدون گرفتگي جريان مي‌يابد؛ اگر ستون مهره‌ها مسدود، پيچ خورده يا به طريقي خميده باشد، جريان آزاد، متوقف و مسدود مي‌شود و انرژي به نزديك‌ترين ناحيه مي‌رود.

به عنوان مثال، شخصي كه كمرش خيلي پيچيده شده است، اين انرژي در ناحية شكم و ناحية شبكة خورشيدي بدن او انباشته مي‌شود و سبب بروز احساسات شديد مي‌گردد. يك نيرو كه طي يك دوره از زمان جريان دارد، ممكن است به آسيب جسماني، شكم درد يا حتي قرحه بيانجامد.

انرژي محبوس شده در سينه ممكن است احساسي از درد قلب در انسان به وجود آورد.  گرفتگي در مغز سبب از دست رفتن حافظه و يا انحرافات ذهني و حواس‌پرتي مي‌شود.

علايم آزاد شدن کندالینی

به خاطر داشتن سيستم‌هاي بدني متفاوت و عدم اطلاع در مورد كنداليني، ممكن است علت آزاد شدن نادرست و افراطي عموماً به غلط به عوامل ديگري نسبت داده شود. ممكن است احساسي از ماليخوليا همراه با شكنج‌ها و دردهاي آن به افراد دست دهد.

گاهي ممكن است آنها احساس بيماري كنند، اما واقعاً بيمار نباشند. آنها ممكن است احساس كنند كه اشتياقي به زندگي ندارند، اما در همان حال فكر كنند كه نظرشان كاملاً درست است. هنگامي كه افراد آماده نيستند و آزاد شدن شديد كنداليني را تجربه مي كنند، سرگشتگي در آنها يك حالت معمول است.

يك زن كه طي يك دورة دو ساله تحت مراقبت يك پزشك بود، دريافت كه داراي علائم سرطان، ديابت و نارسايي قلبي و نيز مشكلات ديگري است؛ اين علائم هنگامي كه تطهير ادامه داشت، خود به خود ناپديد شدند؛ هم‌اكنون او يك خوانندة با استعداد است.

زن ديگري مدت 21 سال بيمار بود كه طي اين مدت تحت نظر و مراقبت پزشكان قرار داشت كه سرانجام به او گفتند مشكلش را نمي‌دانند و نمي‌توانند برايش كاري انجام دهند، اما وقتي كه كنداليني كار خود را تمام كرد، او دريافت كه انرژي‌هاي شفابخش روحاني مي‌توانند در دست‌هايش به جريان افتند.

سوءتفاهم‌ها مي‌تواند فرآيند تطهير را آهسته سازد و بر سال‌هاي نگراني و دشواري بيافزايد. يخ كردن‌ها يا گر گرفتن‌ها شبيه به آنهايي كه طي دورة يائسگي تجربه مي‌شوند، ممكن است بيايند و بروند و همينطور است نيروها و استعدادهاي رواني.

علايم آزاد شدن کندالینی

تغيير خلقيات، نگرش‌ها و رژيم غذايي، رنگ و وضع ظاهر در اين مواقع معمول مي‌باشد. بعضي افراد علائم اسكيزوفرني را هنگامي كه كنداليني، انرژي را از شخصيت‌هاي قوي، اما هدف‌گيري نشدة گذشتة زندگي آزاد مي‌كند، تجربه خواهند كرد؛ ممكن است اتفاق افتد كه روابط اندكي بين روح و شخصيت وجود داشته باشد و شخصيت جدا از روح بماند و طي دورة ديگري از زندگي، اين دو دوباره به هم بپيوندند.

كنداليني سعي دارد تمام خاطرات محبوس شده را اعم از بدني، عاطفي يا رواني چه از حوادث اندوهبار باشند چه شاد، بزدايد.
افراد به طور خود به خودي يا از طريق مديتيشن مي‌توانند تجربيات مانده از كودكي يا زندگي‌هاي گذشته را آزاد كنند. نمايش قدرت، خشم بي‌دليل، كشش‌ها يا احساسات پايه يا سركوب‌شده، همة اينها بخشي از پلشتي‌هاي شخصي هستند كه فقط كمين كرده‌اند تا به وسيلة تطهير كنداليني بروز كنند.

بهتر است انسان از روبرو شدن با خاطرات محبوس شده در وجود خويش نهراسد. هنگامي كه تمام گرفتگي‌ها آزاد شوند، كنداليني به صورتي روان به جريان مي‌افتد و سلول‌ها را تصفيه مي‌كند و به اين ترتيب به پرانا يا انرژي اهورايي و جهاني امكان مي‌دهد تا به شكلي خالص و نيرومند وارد سيستم بدن شود.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

 این دوره فوق العاده به صورت حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی پلاک ۳۹ ط اول

 برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه