دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

فرکانس تله پاتی + همه چیز درباره فرکانس تله پاتی + فعال سازی حس ششم و تله پاتی

فرکانس تله پاتی: مشهور است که مغز یک ارگان الکتروشیمیایی است. محققان حدس زده اند كه یك مغز كاملاً فعال می تواند به اندازه 10 وات توان الكتریكی تولید كند. دیگر محققان محافظه کارتر محاسبه می کنند که اگر همه 10 میلیارد سلول عصبی بهم پیوسته تخلیه شوند، یک الکترود قرار گرفته روی پوست سر انسان چیزی در حدود پنج میلیونم تا 50 میلیونیم ولت را ثبت می کند. فرکانس تله پاتی موج مشخصی است که ذهن در آن حالت بالاترین توانایی انتقال افکار را دارد. با چشم سوم بیشتر آشنا شوید.

امواج مغزی در فرکانس تله پاتی

در فرکانس تله پاتی (Telepathy) واسط مغز به مغز به دلیل نحوه ارتباط سلول های مغزی با یکدیگر امکان پذیر است. ارتباط سلول به سلول از طریق فرایندی شناخته می شود که به انتقال سیناپسی معروف است. جایی که سیگنال های شیمیایی بین سلول ها منتقل می شوند و در نتیجه سلول های گیرنده افزایش سن می یابند.

انتقال سیناپسی اساس کلیه فعالیت های مغز، از جمله کنترل حرکتی، حافظه، درک و احساسات را تشکیل می دهد. از آنجا که سلولها در یک شبکه متصل هستند، فعالیت مغز یک ضربان همزمان فعالیت الکتریکی ایجاد می کند، که به آن “موج مغز” می گویند. در فرکانس تله پاتی اگر موج مغز فرستنده و گیرنده در یک موج باشد به احتمال خیلی زیاد ارتباط تله پاتیک شکل می گیرد.

نوسانات در فرکانس تله پاتی

در فرکانس تله پاتی امواج مغزی با توجه به فرایندهای شناختی که مغز در حال کار است تغییر می کند و با الگوی فرکانس زمان حالات بالا و پایین (نوسانات) مشخص می شود.

به عنوان مثال، امواج مغزی وجود دارد که مشخصه مراحل مختلف خواب و الگوهای مشخصه حالت های مختلف آگاهی و هوشیاری است.

امواج مغزی با استفاده از تکنیک معروف به الکتروانسفالوگرافی شخیص داده می شود. جایی که دستگاهی مانند کلاه شنا بر روی پوست سر کشیده می شود و فعالیت الکتریکی از طریق الکترودها شناسایی می شود. سپس الگوی فعالیت با استفاده از نرم افزار رایانه ای ضبط و تفسیر می شود.

اگرچه این قدرت الکتریکی بسیار محدود است. اما به روشهای کاملاً مشخصی اتفاق می افتد که مشخصه مغز انسان است. فعالیت الکتریکی ناشی از مغز به صورت امواج مغزی نمایش داده می شود. این امواج مغزی چهار دسته وجود دارد که از بیشترین فعالیت تا کمترین فعالیت را شامل می شود.

موج بتا در فرکانس تله پاتی

برای درک فرکانس تله اتی ابتدا باید با انواع امواج مغز انسان آشنا شوید. یکی از این امواج، بتا نام دارد. وقتی مغز تحریک می شود و به طور فعال درگیر فعالیت های ذهنی است، امواج بتا ایجاد می کند. این امواج بتا از دامنه نسبتاً کمی برخوردارند. و سریع ترین آنها از میان چهار موج مختلف مغزی است.

فرکانس امواج بتا از 15 تا 40 چرخه در ثانیه است. امواج بتا از ویژگی های یک ذهن کاملاً درگیر است. شخصی در مکالمه فعال در بتا است. یک مناظره کننده در بتا بالا است. شخصی که سخنرانی می کند، یا یک معلم، یا یک مجری برنامه گفتگوی همگی وقتی درگیر کارشان می شوند، در مرحله بتا است.

فرکانس تله پاتی

برای درک فرکانس تله اتی ابتدا باید با انواع امواج مغز انسان آشنا شوید.

احساس ذهنی بیان می کند: هوشیاری، تحریک

وظایف و رفتارهای مرتبط: فعالیت ذهنی، به عنوان مثال ریاضی، برنامه ریزی

ارتباط فیزیولوژیکی: فعال سازی عمومی عملکردهای ذهن و بدن.

اثرات آموزش: می تواند هوشیاری را القا کند، اما همچنین ممکن است تحریک ایجاد کند

موج آلفا در فرکانس تله پاتی

برای درک فرکانس تله اتی ابتدا باید با انواع امواج مغز انسان آشنا شوید. یکی از این امواج، آلفا نام دارد. دسته بعدی امواج مغزی به ترتیب فرکانس آلفا است. در جایی که بتا نشان دهنده برانگیختگی باشد، آلفا نشان دهنده عدم تحریک است. امواج مغزی آلفا کندتر و از نظر دامنه بالاتر هستند.

دامنه فرکانس آنها از 9 تا 14 چرخه در ثانیه است. شخصی که کاری را به اتمام رسانده و برای استراحت می نشیند. غالباً در حالت آلفا قرار دارد. شخصی که برای تأمل یا مراقبه وقت می گذارد، معمولاً در حالت آلفا قرار دارد. شخصی که از یک کنفرانس استراحت می کند و در باغ قدم می زند، غالباً در حالت آلفا قرار دارد.

احساس ذهنی اظهار می دارد: آرام، تحریک نشده، اما خواب آلود نیست. آرام، آگاه

وظایف و رفتارهای مرتبط: مراقبه، هیچ عملی

همبستگی های فیزیولوژیکی: آرام، شفابخش

اثرات آموزش: می تواند باعث ایجاد آرامش شود

زیر باند پایین آلفا: 8-10: آگاهی درونی از خود، ادغام ذهن و بدن، تعادل

زیر باند بالا آلفا: 10-12: مرکز، بهبود، اتصال ذهن و بدن

موج تتا در فرکانس تله پاتی

برای درک فرکانس تله پاتی ابتدا باید با انواع امواج مغز انسان آشنا شوید. یکی از این امواج، تتا نام دارد. امواج مغزی تتا، معمولاً از دامنه حتی بیشتر و فرکانس کندتری برخوردار هستند. این دامنه فرکانس معمولاً بین 5 تا 8 چرخه در ثانیه است. شخصی که از کار خود مرخصی می گیرد و شروع به خیال پردازی می کند، غالباً در حالت امواج مغزی تتا است.

شخصی که در آزادراه رانندگی می کند و متوجه می شود که نمی تواند پنج مایل گذشته را به یاد بیاورد، غالباً در حالت تتا قرار دارد. ناشی از روند رانندگی در آزادراه. ماهیت تکراری آن نوع رانندگی در مقایسه با جاده، حالت تتا و حالت بتا را از هم متمایز می کند تا کار رانندگی را با خیال راحت انجام دهد.

موج دلتا در زندگی

افرادی که در بزرگراه رانندگی زیادی انجام می دهند اغلب در آن دوره هایی که در تتا هستند ایده های خوبی می گیرند. افرادی که در فضای باز می دوند اغلب در آرامش ذهنی قرار دارند که کندتر از آلفا است. و وقتی در تتا هستند، مستعد جریان ایده ها هستند.

این اتفاق می تواند در دوش یا وان یا حتی هنگام اصلاح یا مسواک زدن موها نیز رخ دهد. حالتی است که وظایف چنان خودکار می شوند که می توانید از نظر ذهنی از آنها جدا شوید. ایده ای که می تواند در طول تتا اتفاق بیفتد اغلب جریان آزاد است و بدون سانسور و گناه اتفاق می افتد. این به طور معمول یک حالت ذهنی بسیار مثبت است.

احساس ذهنی بیان می کند: بصری، خلاق، یادآوری، خیال، تصویر، خلاق، رویایی، تغییر افکار، خواب آلودگی ؛ “یگانگی”، “دانستن”

وظایف و رفتارهای مرتبط: خلاق، شهودی ؛ بلکه ممکن است حواس پرت شود، تمرکز نداشته باشد

ارتباط فیزیولوژیکی: بهبودی، ادغام ذهن و بدن

اثرات آموزش: در صورت تقویت، می تواند حالت رانشی، خلسه مانند ایجاد کند. در صورت سرکوب، می تواند تمرکز، توانایی تمرکز توجه را بهبود بخشد

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

موج دلتا در فرکانس تله پاتی

برای درک فرکانس تله پاتی ابتدا باید با انواع امواج مغز انسان آشنا شوید. یکی از این امواج، دلتا نام دارد. حالت نهایی امواج مغزی دلتا است. در اینجا امواج مغزی بیشترین دامنه و کمترین فرکانس را دارند. آنها به طور معمول در محدوده 1.5 تا 4 چرخه در ثانیه متمرکز می شوند. آنها هرگز به صفر نمی رسند. زیرا این بدان معنی است که مغز شما مرده است. اما، خواب عمیق و بدون رویا شما را به پایین ترین فرکانس می رساند. به طور معمول، 2 تا 3 چرخه در ثانیه.

قبل از اینکه بخوابیم چند دقیقه بخوابیم و بخوانیم، احتمالاً بتا پایین خواهیم بود. وقتی کتاب را پایین می گذاریم، چراغ ها را خاموش می کنیم و چشمانمان را می بندیم، امواج مغزی ما از بتا، به آلفا، به تتا و در نهایت، وقتی می خوابیم، به دلتا پایین می آید.

این یک واقعیت کاملاً شناخته شده است که انسانها در چرخه های 90 دقیقه ای خواب می بینند. هنگامی که فرکانسهای امواج مغزی دلتا به فرکانس امواج مغزی تتا افزایش می یابد، رویای فعال روی می دهد و اغلب تجربه بیشتری برای فرد پیدا می کند. به طور معمول، هنگامی که این اتفاق می افتد، حرکت سریع چشم وجود دارد، که مشخصه رویای فعال است. این حالت REM نامیده می شود و یک پدیده شناخته شده است.

امواج مختلف مغز

هنگامی که فردی از خواب عمیق آماده می شود تا از خواب بیدار شود، فرکانس های امواج مغزی وی در طی مراحل مختلف فعالیت موج مغزی افزایش می یابد. یعنی از دلتا به تتا و سپس به آلفا افزایش می یابند. سرانجام، وقتی زنگ هشدار خاموش می شود، به بتا تبدیل می شوند.

اگر آن فرد دکمه هشدار تعویق را بزند، فرکانس آنها به حالت غیر برانگیخته یا حتی به تتا کاهش می یابد. یا گاهی اوقات دوباره در دلتا می خوابد. در طول این چرخه بیداری، این امکان وجود دارد که افراد برای مدت طولانی 5 تا 15 دقیقه در حالت تتا بمانند. که به آنها امکان می دهد ایده آزادانه ای درباره وقایع روز گذشته داشته باشند. یا فعالیت های آینده را در نظر بگیرند. روز این زمان می تواند بسیار پربار باشد و می تواند یک دوره فعالیت ذهنی بسیار معنی دار و خلاق باشد.

احساس ذهنی بیان می کند: خواب عمیق، بدون خواب، خواب غیر REM، خلسه، بیهوشی

وظایف و رفتارهای مرتبط: بی حالی، بی حرکتی، توجهی نیست

همبستگی های فیزیولوژیکی: عدم تحرک، سطح تحریک کم

اثرات آموزش: می تواند باعث خواب آلودگی، خلسه، حالت های عمیق آرام شود

فرکانس تله پاتی

در زمان بیداری فرد فرکانس های امواج مغزی وی در طی مراحل مختلف فعالیت موج مغزی افزایش می یابد.

 

سوالات متداول

1- فرکانس تله پاتی چیست؟

مغز امواج الکترومغناطیسی متفاوتی دارد. هر کدام از این امواج در مراحلی مشخص از عملکر مغز وجود دارند. برای انتقال پیام از طریق تله پاتی یکی از مهم ترین عوامل فرکانس تله پاتی است. با شناخت امواج مغز و درک این نکته که هم در چه زمانی مغز قدرت انتقال پیام تله پاتیک دارد. و هم اینکه هم موج بودن ذهن فرستنده و گیرنده بسیار در ثمر بخشی تله پاتی موثر واقع می شود.

2- تله پاتی چیست؟

تله پاتی به نوعی ارتباط بین دو ذهن بدون استفاده از کلام و ی سایر حواس صرفا از طریق ذهن گفته می شود. در این حالت شخصی که به وی فرستنده می گویند تصویر، یا احساس و حتی کلمه ای را بددون به زبان آوردن برای ذهن فرد گیرنده ارسال می کند. در این حالت گیرنده می تواند با دریافت پیام ذهنی احساس، تصویر یا کلمه ای را که فرستنده در پی ارسال آن بوده را دریافت کند.

3- چه عوامل در موفقیت تله پاتی موثر است؟

عوامل بسیاری در موفقیت تله پاتی تاثیر گذار هستند ابتدایی ترین آنها باور به خود تله پاتی است. همه ما بارها ناخواسته در ارتباط تله پاتی قرار گرفته ایم. مانند زمانی که ناگهان به یاد کسی می افتیم و او پس از چند لحظه با شما تماس می گیرد. یا بلعکس وقتی با کسی تماس می گیرید می گوید چقدر جالب همین الان به فکر تو بودم. پس از بارو یکی از مهم ترین پیزها فرکانس تله پاتی است.

اینکه در فرکانس درستی پیام تله پاتی ارسال شود. در بهترین حالت تله پاتی زمانی اتفاق می افتد که فرکانس تله پاتی فرستنده و گیرنده به هم نزدیک باشند. به همین دلیل است که زوج ها و افرادی که رابطه عمیق عاطفی با هم دارند. مانند اعضای خانواده، راحت تر می توانند از تله پاتی برای ارتباط ذهنی استفاده کنند.

با دگر هیپنوتیزم بیشتر آشنا شوید.

جمع بندی

در نهایت مطالعات درباره فرکانس تله پاتی به طور خلاصه، چهار حالت امواج مغزی وجود دارد که از دامنه بالا، دلتا با فرکانس پایین تا دامنه کم، بتا با فرکانس بالا متغیر است. این حالت های امواج مغزی از خواب عمیق و بدون خواب تا تحریک زیاد متغیر است. چهار حالت موج مغزی مشابه در نوع انسان مشترک است. مردان، زنان و کودکان در هر سنی امواج مغزی مشخصی را تجربه می کنند. آنها در فرهنگ و مرزهای کشور سازگار هستند.

تحقیقات نشان داده است که اگرچه ممکن است در هر زمان یک حالت امواج مغزی غالب باشد، اما به سطح فعالیت فرد بستگی دارد. سه حالت باقی مانده مغز همیشه در ترکیب امواج مغزی وجود دارد. به عبارت دیگر، گرچه کسی حالت برانگیخته ای دارد و الگوی موج مغزی بتا را از خود نشان می دهد، اما در مغز آن شخص نیز مولفه ای از آلفا، تتا و دلتا وجود دارد. حتی اگر این موارد فقط در سطح ردیابی وجود داشته باشند.

دانش در مورد وضعیت های امواج مغزی توانایی فرد را در استفاده از ویژگی های تخصصی این حالت ها افزایش می دهد: این موارد شامل مولد ذهنی در طیف گسترده ای از فعالیت ها، مانند تمرکز شدید، آرامش، خلاقیت و آرام بودن است. برای یادگیری تله پاتی اینجا کلیک کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله فرکانس تله پاتی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

فعال سازی حس ششم و تله پاتی

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

تله پاتی خواب + همه چیز درباره تله پاتی در خواب

تله پاتی خواب نشان می دهد که انسان ها در هنگام خواب دیدن توانایی ...

تله پاتی با عکس + آموزش تله پاتی از راه دور

تله پاتی با عکس: فقط فکر کنید که ارتباط تله پاتیک برای برقراری ارتباط ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

ارتباط تله پاتیک عشاق: راه رسیدن به تله پاتی عشق و نشانه های آن!!

نشانه های تله پاتی عشقی : چگونه از ابر قدرت تله پاتی خود استفاده ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه