دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

مغناطیس و درمان: نگاهی علمی به قدرت مغناطیس برای بهبود سلامتی

مغناطیس و درمان: نگاهی علمی به قدرت مغناطیس برای بهبود سلامتی

مغناطیس و درمان – مغناطیس درمانی یکی از روش‌های متداول درمان مکمل است که از خصوصیات مغناطیس برای بهبود و تسکین علائم برخی از بیماری‌ها و مشکلات جسمی استفاده می‌کند. این روش تا چند هزار سال پیش به دوران باستان باز می‌گردد، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، امکان استفاده از درمان با مگنت درمانی و استفاده از آب های شفابخش به صورت مدرن نیز فراهم شده است.

مغناطیس و درمان بر اساس اصل این ایده استوار است که میدان‌های مغناطیسی قادر به تأثیر گذاری بر اجزاء مختلف درون بدن انسان هستند. این میدان‌ها به منظور افزایش گردش خون، کاهش التهابات، و تسکین درد مورد استفاده قرار می‌گیرند. چندین دستگاه مگنتی از جمله مغناطیس‌های پویا و ثابت وجود دارد که بر اساس نیاز و نوع بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تحقیقات بسیاری در زمینه مغناطیس و درمان انجام شده است که نتایج متفاوتی را نشان داده‌اند. برخی از مطالعات حاکی از تأثیر مثبت مغناطیس درمانی بر بیماری‌های مشخصی هستند، اما نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه و تأیید علمی دقیق‌تر وجود دارد. به همین دلیل، قبل از شروع هرگونه درمان با مگنت، مشورت با پزشک و کارشناسان مرتبط توصیه می‌شود.

مغناطیس درمانی

مغناطیس در درمان یکی از روش های درمانی بدون عوارض و ساده می باشد. در روش مغناطیس و درمان از وسایل خاص مغناطیسی خود استفاده می شود

وسایل مغناطیس درمانی

وسایل مگنتی برای درمان اساسا از آهنربا های دائم استفاده می کنند. درمان با استفاده از مغناطیس، یکی از روش‌های فیزیک درمانی است که از خواص مغناطیسی برای کاهش درد، التیام زخم‌ها، و بهبود علائم برخی بیماری‌ها استفاده می‌کند. این روش به اساس ایده‌ی اینکه میدان‌های مغناطیسی می‌توانند بر رفتار الکتریکی و مغناطیسی سلول‌ها و بافت‌های بدن تأثیر بگذارند، تأسیس شده است. وسایل مغناطیس درمانی شامل مغناطیس‌های ثابت یا مغناطیس‌های حرکت‌ پذیر است که به عنوان بخشی از درمان فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌ های مگنتی برای درمان معمولاً دارای سطوح مختلف قدرت مغناطیسی هستند و می‌توانند به صورت مکانیکی یا الکتریکی عمل کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند برای درمان مشکلات مختلف از جمله دردهای ماهیچه‌ ای، التهابات مفاصل، آسیب‌های عضلانی، و حتی برخی بیماری‌های مزمن مورد استفاده قرار گیرند.

وسایل مغناطیسی مورد استفاده برای درمان هرچند که برخی مطالعات نتایج مثبتی از درمان با مغناطیس نشان داده‌اند، اما هنوز به دلیل کمبود شواهد علمی و اثبات‌های قطعی، این روش به‌ عنوان یک راهکار درمانی مورد تردید بسیاری از افراد و پزشکان قرار دارد. همچنین، افراد باید با دقت و تحت نظر پزشکان متخصص از این روش درمانی استفاده کنند تا هرگونه اثرات جانبی یا مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مغناطیس و درمان: نگاهی علمی به قدرت مغناطیس برای بهبود سلامتی

از مغناطیس های دائمی بسته به قدرت و اندازه برای درمان اعضای مختلف بدن می توان استفاده نمود.

دستبند های مگنتی برای درمان

وسایل مغناطیسی مورد استفاده برای درمان – دستبندهای مگنتی یکی از انواع جدید تراپی های فیزیکی و درمانی هستند که از قدرت مغناطیسی برای تسکین درد و بهبود عملکرد بدن استفاده می‌کنند. این دستبندها معمولاً از موادی نظیر سیلیکون یا پلاستیک با تعدادی المان مغناطیسی تشکیل شده‌اند که به صورت مستقیم بر روی نقاط خاصی از بدن قرار می‌گیرند.

در تئوری، اعتقاد بر این است که میدان مغناطیسی تولید شده توسط این دستبندها، بر تعادل انرژی در بدن تأثیر مثبت بگذارد و جریان خون را بهبود بخشد. برخی معتقدند که مغناطیس‌ها می‌توانند بهبود دهنده عملکرد سلول‌ها باشند و در نتیجه، از درد و التهابات مختلف در بدن تسکین بخشند.

هواداران دست بندهای مگنتی مدعی هستند که این محصولات به بهبود درد‌های مفاصل، کاهش استرس، افزایش انرژی و حتی بهبود خواب کمک می‌کنند. با این حال، نظرات در مورد اثربخشی آنها متناقض بوده و بسیاری از ادعاها هنوز موضوع بحث و تحقیقات بیشتری هستند.

پدهای مگنتی برای درمان

پدهای مغناطیسی یکی از روش‌های معاصر درمانی هستند که از قدرت مغناطیسی برای تسکین درد و بهبود عملکرد بدن استفاده می‌کنند. این پد‌ها معمولاً شامل مغناطیس‌ های دائمی یا الکترومغناطیسی هستند که به صورت محلول در یک پد قرار می‌گیرند. این تکنولوژی بر اساس ایده‌ی این است که میدان مغناطیسی می‌تواند به سلول‌ها و بافت‌های بدن تأثیر بگذارد و فرآیندهای التیامی را تسریع دهد.

یکی از کاربردهای اصلی پدهای مگنتی برای درمان در مدیریت درد است. این پد‌ها معمولاً برای درمان دردهای مزمن، مانند درد عضلانی، درد مفاصل، و شرایط دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. مغناطیس‌ها اعتقاد بر این است که با افزایش جریان خون، کاهش التهاب، و تسکین عضلات، بهبود درد ایجاد می‌کنند.

هرچند که برخی مطالعات نتایج مثبت در استفاده از پدهای مگنتی نشان داده‌اند، اما هنوز تأثیرات واضح و یکدست این تکنولوژی در درمان بیماری‌ها و دردهای مختلف موضوع بحرانی است و نیازمند تحقیقات بیشتر است. در هر صورت، افرادی که به دنبال راهکارهای غیر دارویی برای مدیریت درد هستند، ممکن است به پدهای مگنتی درمانی روی آورند.

 

برس مگنتی برای درمان

وسایل مغناطیسی مورد استفاده برای درمان – برس مگنتی یک روش درمانی است که بر اساس استفاده از میدان‌های مغناطیسی جهت بهبود و درمان برخی از مشکلات جسمی و روحی انسان اعمال می‌شود. این فرآیند به اصطلاح مغناطیس و درمان یا تراکم مگنتی نیز شناخته می‌شود. برس‌های مغناطیسی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی شده‌اند و می‌توانند در نقاط مختلف بدن استفاده شوند.

یکی از کاربردهای اصلی برس مگنتی درمانی، کاهش درد و التیام زخم‌ها است. میدان مغناطیسی این برس‌های مگنتی معتقدند به افزایش جریان خون در منطقه‌ های مورد استفاده کمک کرده و در نتیجه، درمان زخم‌ها و کاهش درد را تسریع می‌کند. علاوه بر این، برخی افراد از برس مغناطیسی به عنوان یک روش تسکین استرس و بهبود کیفیت خواب استفاده می‌کنند.

برس‌های مگنتی نیز در زمینه‌های مختلف پزشکی و فیزیوتراپی استفاده می‌شوند. این شامل درمان برخی اختلالات عضلانی و مفصلی، مانند التهابات مفاصل، کمک به تسکین درد مزمن، و حتی درمان مواردی از جمله اختلالات خواب و اضطراب می‌شود.

هرچند برخی مطالعات نتایج مثبتی از این روش به دست آورده‌اند، اما لازم است توجه داشت که بسیاری از اثرات برس مگنتی هنوز به‌ عنوان موضوع مورد بحث و تحقیقات بیشتر علمی قرار دارند و استفاده از آن باید با مشاوره پزشکی انجام شود.

آب مغناطیسی برای درمان

آب مغناطیسی یک روش جدید و مبتنی بر اصول علمی است که از تأثیرات میدان مغناطیسی بر آب برای بهبود سلامتی انسان استفاده می‌کند. میدان مغناطیسی این آب می‌تواند تأثیرات مثبتی بر فعالیت‌های سلولی و مولکولی بدن داشته باشد. این روش به عنوان یک تکنیک جدید در حوزه‌ی پزشکی جذابیت یافته و به عنوان یک امکان جدید برای تسکین درد، کاهش التهابات، و بهبود عملکرد عضلات و استخوان‌ها شناخته می‌شود.

آب مغناطیسی درمانی به کارگیری یک دستگاه مغناطیسی برای ایجاد میدان مغناطیسی در آب را شامل می‌شود. این میدان مغناطیسی می‌تواند الکترولیت‌ها و یون‌های موجود در آب را تغییر دهد و تأثیرات مختلفی بر فعالیت‌های سلولی و بیولوژیکی بدن ایجاد کند. مطالعات نشان داده‌اند که این روش ممکن است در کاهش التهابات مفاصل، تسکین دردها، و بهبود گردش خون در بدن موثر باشد.

اگرچه هنوز نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه وجود دارد، اما آب مغناطیسی درمانی به عنوان یک رویکرد نوین به درمان برخی از مشکلات سلامتی مورد توجه قرار گرفته است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

 آموزش مغناطیس درمانی

مغناطیس و ‏درمان ریشه در قوانین طبیعی دارد. لذا به کارگیری آن ساده و ارزان است. برای شروع و ادامه کار هیچ نیازی به مقدمه چینی یا آماده ‏سازی طولانی و پویا ندارید، فقط دو عدد آهن‏ربا تجویز می‌شود. با استفاده از این دو آهن‏ربا می‌توانید افراد زیادی را در طی سال های طولانی درمان کنید. با استفاده از مغناطیس و درمان می توان بیماری های بسیاری را کنترل و درمان کرد . هرچند بسیار از پزشکان با مگنت تراپی مخالف هستند ولی مگنت تراپی کار خودش را می کند.

با همان آهن‏رباها می‌توانید آب یا هر مایع دیگری را نیز آهنربایی کنید و آن را در روند اصلی درمان به کار بگیرید. اگر خاصیت آهن‌ربایی این یک جفت آهن‏ربا پس از سالها استفاده ضعیف شد، می‌توانید آنها را تقویت کنید و عمر دوباره به آنها بدهید. برای این کار هیچ نیازی به مخارج مجدد نخواهید داشت. آهن‏ربا وسیله‌ای است که با آن می‌توان در زمان نیز صرفه‌جویی کرد. دیگر نیازی نیست در صف انتظار برای درمان شدن در بیمارستان‏ ها بایستید و می‌توانید ناخوشی‏ های متداول را در خانه درمان کنید.

اگر علاوه بر نوشیدن آب مغناطیسی روزی ده دقیقه از آن استفاده کنید، می‌تواند تأثیر بازدارنده علیه بیماری‏ها و خستگی داشته باشد. اگر پیوسته از مغناطیسها استفاده کنید، هیچ خطر اعتیاد به آن نیز وجود ندارد. اگر مغناطیسی را مدت زیادی روی بدن خود استفاده کنید، به هیچ وجه تأثیر آن به دلیل استفاده طولانی کاهش نمی‌یابد.

در ضمن مغناطیس و درمان هیچ عوارض جانبی نیز ندارد. حتی اگر از آهن‏ربایی قوی به مدتی طولانی‌تر از حدی که تجویز شده است استفاده کنید، تنها واکنشی که ممکن است به آن نشان دهید خستگی اندکی است که بلافاصله پس از به کارگیری آن ممکن است حس کنید که آن هم پس از اندک زمانی برطرف خواهد شد.

یک اتفاق تصادفی باعث شد تحقیقات علمی بر روی آثار مغناطیسی شدن آب انجام گیرد. این تحقیقات علمی به سرعت گسترش یافت. فن‌آوران و دانشمندان روسی، چند دهه قبل به دنبال روش ساده‌ای می‌گشتند تا دیواره ‏های داخلی لوله‌ها را از رسوبات نمک پاک کنند.

آنها در طی آزمایش‏ های خود با کمال حیرت متوجه شدند که اگر آب مغناطیسی از داخل لوله‌ها عبور کند، رسوبات سفت نمک می‌افتند و در آب حل می‌شوند. علاوه بر این مسئله متراکم شدن رسوبات نیز کاهش می‌یافت و یا اصلاً قطع می‌شد. آنها در مورد رادیاتور خودروها نیز به چنین نتایجی دست یافتند. به این ترتیب ثابت شد که خاصیت مغناطیسی می‌تواند آب را به مایعی پر جاذبه تبدیل کند.

پژوهش‏ ها در مورد مغناطیس و درمان

طبق این پژوهش‏ ها معلوم شد که پس از قرار گرفتن آب در معرض میدان آهن‌ربایی دما، غلظت، تنش سطحی چسبندگی، و خاصیت رسانایی جریان برق در آن تحت تأثیر قرار می‌گیرد. خاصیت آهنربایی باعث افزایش سرعت میزان رسوب ‏گذاری ذرات ریز معلق در آب و تشدید خاصیت رسانایی آن می‌شود. این امر روند یونیزاسیون در آب را نیز سرعت می‌ بخشد.

مطالعه تأثیر خاصیت آهنربایی بر آب به طور طبیعی توجه زیست‏ شناسان را به خود جلب کرد. بعد آنها مهمترین مایع بدن یعنی خون را مورد مطالعه مشابهی قرار دادند. نتایج آن نیز حیرت انگیز بود. آنها متوجه شدند که تماس آن با مغناطیسی بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می‌شد و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می‌کرد.

این افزایش از نظر تعداد کانون‏ های بلور سازی که به وجود می‌ آورد، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن‌ ربایی داشت. روند یونیزاسیون (یعنی جدا شدن اتم ‏ها و ملکول ‏ها به ذرات باردار الکتریکی) نیز سریعتر انجام می‌شد. این امر خطر انعقاد خون در رگ ‏ها را کاهش می‌داد و باعث جریان فی‌البداهه و آسانتر خون در سرخرگ‏ ها و سیاهرگ‏ ها می‌شد.

مغناطیس و درمان: نگاهی علمی به قدرت مغناطیس برای بهبود سلامتی

تماس خون با مغناطیسی بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می‌شد و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می‌کرد.

خاصیت مغناطیسی

جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبول‏ های قرمز و گلبول‏ های فاسد غیرفعال خون می‌شد و آن‌ها را تقویت می‌کرد. حرکت هموگلوبین در رگ‏های خونی تسریع می‌شد و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می‌رسید. علاوه بر این، متوجه شدند که خاصیت مغناطیسی، تأثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد.

این امر همچنین به ترشح هورمون‏ ها کمک می کرد، یاخته‌ های جدید می‌ ساخت و بافتها را دوباره جوان می‌ کرد و بر کدهای ژنتیکی نیز تأثیر پایداری می‌ گذاشت. پدیده‌های مغناطیسی در تمام اعصار، تأثیر مسحور کننده‌ ای بر ذهن انسان داشته است. سنگ مگنتی (که نوعی سنگ آهن‏ربا است) به صورت رسوب در رگه‌ های آهنی مغناطیس‌ دار جمع شده و اولین ماده مغناطیسی بوده که بشر از آن آگاهی یافته است.

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله مغناطیس و درمان نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

مغناطیس درمانی دکتر آرام

دکتر آرام به دلیل تجربیات مختلفی که در مغناطیس درمانی و طب سوزنی و روشهای طب انرژی داشتند، سبک درمانی جذاب و جالبی را ارائه می کنند که شما می توانید تقریبا بر روی کل سیستم بدن تاثیر بگذارید و از درمانهای مگنت تراپی برای بیماری های فیزیکی و بیماری های ذهنی و روانی استفاده کنید. این سبک درمانی از تجربیات دکتر آرام در این زمینه نشات گرفته شده است.

 

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

هیچوقت برای یادگیری دیر نیست در هر کجای این دنیا که هستید و در هر سنی می توانید با کمک دکتر آرام این روش درمانی بسیار مفید را یاد گرفته، شما می توانید درمانگر خود و عزیزانتان شوید و با استفاده از پکیج مغناطیس درمانی به خودتان و عزیزانتان کمک کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

 

مطالب مرتبط

کاربرد مغناطیس درمانی از خیال تا واقعیت

کاربرد مغناطیس درمانی مغناطیس درمانی، یک حوزهٔ نوظهور در حوزهٔ پزشکی و بهداشت است ...

چرا میدان مغناطیسی بدن انسان نقش حیاتی دارد؟

میدان مغناطیسی بدن انسان باید گفت که میدان مغناطیسی بدن انسان یک پدیده فوق‌ ...

درمان میگرن با مغناطیس درمانی: چگونه میگرن را درمان کنیم؟

درمان میگرن با مغناطیس درمانی - میگرن، یکی از اختلالات شایع سیستم عصبی مرکزی ...

سرطان و مغناطیس درمانی شفابخش: ۱ روش درمان کمتر شناخته شده

سرطان و مغناطیس درمانی - مگنت تراپی سرطان، یکی از مهمترین چالش‌های بهداشت جهانی، ...

نانو ذرات مغناطیسی (Magnetic Nanoparticles) و کاربرد آنها در زندگی

نانو ذرات مغناطیسی در دهه‌های اخیر، توسعه فناوری نانو به عنوان یک حوزه پیشرفته ...

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی

کاربرد ذرات مغناطیسی در پزشکی و زیست شناسی ذرات مغناطیسی (MPs) در محیط اطراف ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه