دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

نیروی کندالینی چیست؟

نیروی مرموز کندالینی- دکتر آرام

یک نیروی مرموز، یک قدرت فوق العاده و یک انرژی خیلی عظیمی که در درون انسان است. افراد خیلی کمی از آن استفاده می کنند و افراد کمی می دانند که چنین چیزی وجود دارد. خداوند در خلقت انسان نیروی بسیار عظیمی قرار داده که بعضی افراد در طول تاریخ توانستند این انرژی را در درونشان فعال کنند و از آن استفاده کنند. برای فعال کردن و استفاده از آن باید انرژی و وقت و تلاش خیلی زیادی بگذاریم تا بتوانیم این انرژی را در بدن خودمان فعال کنیم. اسم این انرژی کندالینی است، شاید شما هم اسمش را شنیده باشید.

 چرا به انرژی کندالینی مرموز می گویند؟

گاها انرژی کندالینی را مرموز می گویند، چون برای ما ناشناخته است ولی میتوانیم از آن استفاده کنیم و نمی دانیم ماهیت آن چیست و چه کاری انجام می دهد. در بعضی از فرهنگ ها مثل هند و چین معتقدند هدف از زنگی ما این است که آن هدف در ما آزاد و فعال شود. آنها معتقدند در ناحیه کندالینی درواقع انتهای استخوان دنبالچه که چاکرای قاعده ای در آن قرار گرفته یک ماری به صورت دو دورونیم و سمبلیک آنجا چمبره زده است. زمانی که با انرژی های مختلفی این مار خفته را فعال کنید انرژی کندالینی از کمرتان بالا می رود. می توانید مرحله به مرحله آن را تجربه کنید تا از چاکرای تاجتان به بیرون بزند. زمانی که این اتفاق می افتد یک نوع آگاهی یک نوع بینش و یک نوع نگرش جدیدی را نسبت به جهان پیرامونتان و خودتان و هستی پیدا می کنید. شما در مسیر یک نوع تکامل دیگر قرار می گیرید.

نیروی کندالینی چه کاری می تواند انجام دهد؟

اینکه نیروی کندالینی چه کاری می تواند انجام دهد باید گفت یک نیروی فوق العاده پیچیده و مرموز است و فوق العاده قدرتمند است. این نیرو می تواند بسیاری از مشکلات، گرفتاری ها و مسائلی که ما داریم را حل کند. آن هایی که به سراغ کندالینی می روند به خاطر مشکلات و گرفتاری هایشان نمی روند. زیرا برای اینکه بتوانی انرژی را در درون خودتان فعال کنید ابتدا باید آن مشکلات و گرفتاری هایی که دارید را برطرف کنید و بعد از برطرف کردن آن می توانید پا به یک مرحله ی بالاتر خلقت بگذارید و می توانید انرژی عظیم را در درون خودتان فعال کنید.

 

 حل مشکلات و نیروی کندالینی

شاید این سوال پیش بیاید پس اگر همه مشکلات و گرفتاری هایم را حل کنم فعال کردن آن انرژی چه فایده ای دارد؟ فعال کردن آن انرژی ما را وارد یک بعد، آگاهی می کند. این فعال شدن شناخت بیشتری نسبت به خودمان، هستی و نسبت به جهان به ما می دهد. ما از دریچه خیلی کوچیکی به جهان نگاه می کنیم.

من همیشه مثالی را برای دوستان می زنم که چه تفاوتی می کند زمانی که آن انرژی عظیم در بدن شما فعال می شود و زمانی که فعال نمی شود. دقیقا مثل یک لامپ می ماند که شما یه برق سه ولت را به آن وصل می کنید. آن با با یک برق سه ولت کار می کند و انرژی خودش را تأمین می کند و اگر به آن برق سه فاز وصل کنیم با قدرت بیشتری کار می کند. انرژی کندالینی هم دقیقا آن برق سه فاز است. برق سه فازی است که به انرژی ها، به بدن ما تزریق می شود و این انرژی در درون ماست و در درون بدن ما نهفته است.

نیروی مرموز کندالینی- دکتر آرام

یروی مرموز کندالینی

انرژی کندالینی نهفته در درون

انرژی کندالینی نهفته در درون است و خیلی از ما متوجه این انرژی و قدرت نمی شویم و اصلا نمیدانیم چنین چیزی در درون ما وجود دارد. دقیقاً مثل این می ماند که شما گنجی را در خانه خودتان دارید و از آن استفاده نمی کنید و از وجود آن خبر ندارید. کندالینی هم یک گنج، یک نیروی فوق العاده است که می توانیم از آن استفاده کنیم. همیشه در توصیه هایی برای افرادی که به طرق مختلف می خواهند آن را فعال کنند می گویم صبر و احتیاط کنید.

فعال کردن انرژی کندالینی درون

برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید و برای اینکه بتوانید این قدرت فوق العاده انرژی کندالینی را در درون خودتان فعال کنید اول باید مشکلاتتان را حل کنید. نباید دغدغه مالی، جسمی یا احساسی را داشته باشید چون هر کدام از آن ها می تواند آسیب خیلی جدی به شما وارد کند.

سندروم کندالینی

سندروم کندالینی بحثی است که در کندالینی به آن بر می خوریم، تصور کنید که با یک ماشین و با سرعت آرامی حرکت می کنید. در یک جاده ای که چاله های خیلی زیادی هست شما باید با یک سرعت خیلی آرام پیش بروید. اما اگر بخواهید سرعتتان را زیاد کنید و آن چاله ها وجود داشته باشند شما صد در صد آسیب می بینید و دچار مشکل می شوید. این همان چیزی است که این روزها ما خیلی آن را داریم و به آن فکر می کنیم. چیزی است که به آن می گوییم سندروم کندالینی.

سندروم کندالینی بیماری و یک مجموعه ای از مشکلات و گرفتاری هایی هست که افرادی است که به صورت ناخواسته و ناخوداگاه این انرژی در آن ها فعال شده دچار آن می شوند. معمولاً هم نمی دانند چیست و رو به سمت داروها و یا مشکلات دیگه می روند و این باعث می شود مشکل آن ها چند برابر شود. معمولاً سندروم کندالینی زمانی است که پاکسازی ها را انجام نداده اید و مشکلات را در درون خودتان حل و برطرفشان نکرده اید. به همین دلیل باید خیلی احتیاط کنید.

کندالینی را نخست باید تطهیر و پاک کنید و بعد از پاک کردن می توانید آن را فعال کنید و از آن استفاده کنید. بدون آرامش و بدون حل کردن مشکلاتتان سراغ فعال کردن انرژی کندالینی نروید. انرژی کندالینی اگر در درونتان فعال شود قدرت خیلی زیادی به شما می دهد اما شما باید قبل آن خودتان را آماده کنید.

آماده باشید.

خصوصیات افراد با سندروم کندالینی چیست؟

معمولاً این افراد با سندروم کندالینی کسانی هستند که فشار خونشان بالا است. مشکلات پوستی برایشان ایجاد می شود. یک انرژی خیلی زیاد و مضاعفی که اذیتشان می کند. مثل گرمای خیلی زیاد و بی خوابی ها و مشکلاتی از این قبیل برایشان ایجاد می شود. این آدم ها معمولاً درک خیلی بالایی دارند ولی از آن نمی توانند استفاده کنند و این درک بالایشان معمولا برایشان مشکل ایجاد می کند. در محیط کار نمی توانند با دیگران کنار بیایند چون خیلی بیشتر از بقیه می فهمند اما نمی توانند با آن ها کنار بیایند. مشکلات خلقی برایشان ایجاد می شود و ممکن است دچار افسردگی شوند. ممکن است مشکات دیگری مانند ابتلا به فشار خون برایشان رخ دهد.

چرا این اتفاق در افراد مبتلا به سندروم کندالینی می افتد؟ این انرژی در درون ما وجود دارد و گاهاً به دلایل مختلف مثل فشار ها استرس ها و تنش ها و شوکهای روانی و احساسی و جسمی که به افراد وارد می شود به صورت ناخواسته ای این انرژی در بدن آزاد می شود. به دنبال آن علائمی مثل شعله کشیدن و ضربان قلب بالا، مثل حرکتی که در بدن احساس می شود. مثل یک گردش و فوران که در بدن ایجاد می شود و یک احساس درد و فشار در بدن تجربه می شود.

برای این منظور ابتدا باید آن کانال ها را آماده کنیم. کانال ها که آماده شد آن انرژی در بدنمان به راحتی عبور می کند و آن موقع دیگر برای ما مشکلی نخواهد داشت و آسیبی به ما وارد نخواهد کرد. پس انرژی کندالینی را زمانی در خود تقویت کنید که آمادگی آن را داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 احساس افراد بعد از بیدار شدن انرژی کندالینی

 احساس افراد بعد از بیدار شدن انرژی کندالینی احساس جالبی است، احساس لطیف کندالینی می تواند احساس زیبایی، پیروزی، نشاط و یک حس عرفانی و یک حس فوق العاده زیبایی را از خودتان و محیط و اطرافتان به شما بدهد. بعد از فعال شدن انرژی دیگر “نمی توانم” برایتان معنی نمی دهد و زشتی، افراد بد برایتان  بی معنی است. همه چیز زیبا و فوق العاده می شود. اگر این آمادگی را دارید و اگر دوست دارید آن را تجربه کنید. روی خودتان کار کنید و زمانی که این آمادگی را در خودتان ایجاد کردید به سراغ کندالینی بروید و آن را در خود آزاد کنید و از این انرژی فوق العاده لذت ببرید.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت انلاین برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

مار های آتشی (کندالینی)

 مار های آتشی (کندالینی) مار های آتشی (کندالینی) آتش مارهای کندالینی مار های آتشی (کندالینی) یا ...

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم شاهکاری که زندگیتان را متحول می سازد

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم - عملکرد هیپنوتیزم در به دست آوردن آرامش قابل انکار ...

طب سوزنی و تأثیرات شگفت انگیز آن بر بدن انسان

طب سوزنی (Acupuncture) در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است این نکته را ...

این ریلکسیشن اصلا چی هست؟

این ریلکسیشن اصلا چی هست؟ چند بار شده که در تختخواب دراز بکشید و ...

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است - که در آن شخص به آرامی توجه ...

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی (در مقیاس ژن)

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی مراقبه اثرات سودمندی بر سلامتی دارد. دانشمندان ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه