دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم از راه دور یا تله هیپنوتیزم یک امر شدنی است شاید برایتان این سوال مطرح شود که چه کسی می تواند تله هیپنوتیزم را انجام دهد؟ باید گفت که هر کس می تواند هیپنوتیزم را انجام دهد. هیچ نیازی به تمرکز خارق العاده، اوراد یا قدرت های روحی فوق العاده دیگر نیست. شما فقط به قدری اطمینان، ایمان، تجسم و صبر نیاز دارید.

معرفی و تاریخچه هیپنوتیزم از راه دور

گفته می شود هیپنوتیزم از هند و خاورمیانه نشات می‌گیرد، پدر علم نوین هیپنوتیزم را جیمز برید می دانند که به عنوان اولین نفری که به صورت علمی شروع به بررسی هیپنوتیزم نمود ولی وی اعتقادی به هیپنوتیزم نداشته و بررسی های او بیشتر در زمینه خواب عصبی طبقه بندی شده اند اشخاص پر نفوذ دیگری نیز در مورد هیپنوتیزم مطالعاتی انجام داده اند که شاید راسپوتین کشیش و وزیر پر نفوذ آخرین تزار روسیه را بیشتر افراد بشناسند که یکی از این افراد بوده و هیپنوتیزم را برروی قربانیان خود امتحان می کرده است.

شاید معروفترین و یکی از اثر گذار ترین افراد در زمینه هیپنوتیزم در قرن بیستم را پزشک آمریکایی به نام  اریکسون بدانیم که در زمینه قدرت افکار و کنترل ذهن و بدن پس از ابتلا به بیماری فلج اطفال و درمان خود به کمک تمرکز و استفاده از حافظه عضلانی او را وا داشت که در این زمینه تحقیقات وسیعی را انجام دهد.

استفاده هیپنوتیزم  از راه دور (تله هیپنوتیزم) چیست؟

در استفاده از هیپنوتیزم از راه دور (تله هیپنوتیزم) بدانید که هیچ محدودیتی نیست. شما می توانید آنرا برای تفریح انجام دهید. شما میتوانید افکار بد دیگران نسبت به خودتان را تغییر دهید و شما می توانید کسی را برای دیدنتان احضار کنید. شما می توانید خانواده از هم پاشیده ای را گرد هم آورید. شما می توانید آنرا در تجارت خود بکار برید. شما می توانید در دل رئیستان خود را جا کنید. شما می توانید دشمنتان را به دوست تبدیل کنید. اگر فروشنده باشید شما می توانید نرخ فروش خود را بالا ببرید. شما می توانید روابط ناسالم را بدون هیچ ناراحتی از بین ببرید. و سایر موارد

استفاده از هیپنوتیزم از راه دور

برای استفاده از هیپنوتیزم از راه دور بدانید که هیچ محدودیتی نیست.

چگونه هیپنوتیزم از راه دور (تله هیپنوتیزم) را انجام دهیم؟

شما برای انجام موفقیت آمیز تله هیپنوتیزم یا همان هیپنوتیزم از راه دور 5 مرحله زیر را باید انجام دهید:

مرحله 1 تله هیپنوتیزم

در مرحله اول برای اینکه بدانیم چگونه می توان هیپنوتیزم از راه دور را انجام داد باید در مورد کاری که می خواهید انجام شود تصمیم گیری نمایید. تلقینات را در چند کلمه مرتب نمایید. و باز هم فکر کنید که آیا اینکار برای طرف مقابل مفید است؟ سپس به مرحله بعد بروید.

مرحله 2 تله هیپنوتیزم

در مرحله دوم برای انجام هیپنوتیزم از راه دور در محل راحتی نشسته و چشم ها را ببندید. بدن خود را ریلکس نمایید. ریلکس، ریلکس، کاملا ریلکس. حال شما باید تنفس آلفا را انجام دهید. عمل دم را انجام داده و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید. نفس را نگه داشته و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید. عمل بازدم را انجام داده و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید. این کار را 10 الی 15 دفعه انجام دهید. ذهن خود را ریلکس نمایید. حال شما در حالت آلفا هستید.

نکته: این مرحله باید حداقل 5 دقیقه طول بکشد.

مرحله 3 تله هیپنوتیزم

در این مرحله برای اینکه هیپنوتیزم از راه دور را انجام دهید چهره گیرنده را تصور نمایید. او را به روشنی در ذهن خود تجسم کنید. اگر تصویر واضح نشد نگران نباشید. تا حدی که می توانید تلاش نمایید.

مرحله 4 تله هیپنوتیزم

حال به صورت ذهنی با تصویر صحبت کنید. تلقینات را القا نمایید. این کار را برای 10 دقیقه انجام دهید. (اینکار فقط در مراحل ابتدایی انجام می شود. پس از اینکه در این کار خبره شدید نیازی به این همه زمان نمی باشد).

مرحله 5 تله هیپنوتیزم

این مرحله پایانی از مراحل انجام هیپنوتیزم از راه دور (تله هیپنوتیزم) است. فقط چشمان خود را گشوده و منتظر نتیجه باشید.

چگونه می توان قابلیت تله هیپنوتیزم را آزمود؟

برای اینکه بتوان قابلیت تله هیپنوتیزم را آزمود شما می توانید تجربیات زیر را بیازمایید.

✔️ تجربه اول هیپنوتیزم از راه دور

قابلیت تله هیپنوتیزم را برای برقراری تماس تلفنی از سوی دوستانتان استفاده نمایید. با تصویر ذهنی صحبت نمایید. از او بخواهید که فورا با شما تماس بگیرد. چند دقیقه صبر کنید و نتیجه را بررسی کنید.

✔️ تجربه دوم هیپنوتیزم از راه دور

بطور ذهنی با چهره رئیستان صحبت کنید. از او در خواست کنید که روابط خود را با شما دوستانه نماید. نتیجه را ببینید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

✔️ تجربه سوم هیپنوتیزم از راه دور

بطور ذهنی با اعضای خانواده صحبت نمایید و به آنها بگویید که شاد باشند.

✔️ تجربه چهارم هیپنوتیزم از راه دور

این یک تجربه سرگرم کننده است. مردم از دیدن استعداد شما شگفت زده خواهند شد. وقتی شما شخصی را ملاقات می کنید بطور ذهنی به او بگویید که در مورد یک رنگ فکر کند. نام رنگ را در قطعه کاغذی بنویسید. آنرا در دست خود نگهدارید. حال از او بپرسید که نام یک رنگ را بگوید. او نام همان رنگ را خواهد گفت. حال شما کاغذ واقع در دستتان را نشان دهید. او متعجب خواهد شد. شما می توانید اینکار را با اعداد، میوه ها، گل ها و غیره انجام دهید.

سوال مهم در زمینه هیپنوتیزم از راه دور:

✔️ اگر شما چهره شخصی را ندیده باشید، آیا می توانید تله هیپنوتیزم را انجام دهید؟

بله، می توانید.

فاکتور مهم مورد نیاز برای موفقیت آمیز بودن هیپنوتیزم از راه دور

در ابتدای راه و در زمان شروع تمرینات هیپنوتیزم از راه دور این کار را بر روی اعضای خانواده خود امتحان نمائید چرا که به علت رابطه خونی و رابطه عاطفی نزدیکی که به آنان داریم ساده تر بوده و احتمال موفقیت تله هیپنوتیزم را بالا می برد.

انجام مدیتیشن می تواند به پاکسازی افکار و احساسات شما کمک نموده و شما را از افکار مزاحم رها می سازد و تمرکز شما برای انجام هیپنوتیزم از راه دور را افزایش می دهد.

در هنگام هیپنوتیزم از راه دور اگر نتوانستید با القای افکار خود و تلقیناتتان به جایی برسید، می توانید از  تصورات ذهنی کمک بگیرید برای اینکار به جای القای فکر خواب به یک نفر که می خواهید او را هیپنوتیزم کنید سعی کنید چهره خواب آلود و یا وی را به صورتی که تازه از خواب بیدار شده است تصور کنید.

باور قلبی شما در موفقیتتان در انجام هیپنوتیزم از راه دور موثر است باور کنید که می شود و می توانید و می خواهید آن را انجام دهید.

هیپنوتیزم از راه دور نی نی سایت

آیا شما دوست دارید نی نی هایتان را هیپنوتیزم کنید. من در سایت خوانده بودم که والدین هم می توانند نی نی های خود را هیپنوتیزم کنند. یک روش عجیب برای ساکت کردن نی نی ها هیپنوتیزم از راه دور هست. یعنی والدین می توانند نی نی های خود را از اتاق دیگر هیپنوتیزم کنند و به راحتی بخوابانند. هیپنوتیزم از راه دور، تلاش برای هیپنوتیزم یک فرد به وسیله‌ی تکنولوژی‌های مختلفی مثل تماس تلفنی، ویدئو کنفرانس، یا حتی پیام‌های صوتی و تصویری از راه دور باشد، باید بگویم که هیپنوتیزم از راه دور به شدت مورد اختلاف و بحث قرار دارد. بسیاری از افراد و متخصصان در زمینه هیپنوتیزم معتقدند که برای انجام موثر هیپنوتیزم، ارتباط مستقیم و حضور فیزیکی بین هیپنوتیزور و فرد مورد هیپنوتیزم ضروری است.

تسخیر افراد با هیپنوتیزم یا تله هیپنوتیزم افراد

هیپنوتیزم، یک فرآیند روانی متکی به توافق آگاهی فرد، برای ایجاد تغییرات مثبت در آگاهی و رفتار فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از هیپنوتیزم به عنوان ابزاری برای تسخیر افراد یا کنترل بدون موافقت آنان، عملی نادرست و غیر اخلاقی است و در تمام جوامع توصیه نمی‌شود.

هدف اصلی هیپنوتیزم، کمک به افراد در مدیریت استرس، افزایش تمرکز، بهبود خودباوری و رفع مشکلات روانی و فیزیکی آنان است. نه تسخیر افراد با هیپنوتیزم همچنین، همیشه باید با احترام به حریم شخصی و موافقت افراد از هیپنوتیزم استفاده کرد و هیچ‌ گونه تلاش برای تسخیر یا کنترل نادرست از این تکنیک تایید نمی‌ شود.

با این وجود برخی معتقد هستند که می توانیم از هیپنوتیزم برای تسخیر افراد استفاده کنیم. آنها را مجبور کنیم کارهایی که ما می خواهیم را انجام دهند. . تسخیر افراد با هیپنوتیزم با تکنیک های پیچیده هیپنوتیزم ممکن است امکان پذیر باشد

هیپنوتیزم از راه دور

در هیپنوتیزم از راه دور تحقیقات دکتر اشپیگل و تیمش نشان می‌دهد که حضور فیزیکی هیپنوتراپیست برای این فرآیند ضروری نیست. در هیپنوتیزم از راه دور، هیپنوتراپیست و فرد مورد نظر در دو مکان مختلف واقع می‌شوند. هیپنوتراپیست توسط تماس تصویری یا صوتی، تلاش می‌کند تا فرد را به وضعیتی بین رویاپردازی و خواب فرو ببرد. سپس با استفاده از تکنیک‌های تلقینی تلاش می‌کند تا تأثیرگذاری بر روی فرد داشته باشد. بر خلاف مدیتیشن که از طریق خودآگاهی انجام می‌شود، هدف هیپنوتیزم به دستیابی به ناخودآگاه و تلقین‌هایی است تا بتوانید افکارتان را از احساسات جدا کرده و بدون نشان دادن واکنش فیزیکی نسبت به چیزی که ممکن است ترس یا استرس ایجاد کند، آن را شناخته و با آن مقابله کنید. در هیپنوتیزم از راه دور برای تغییر ناخوآگاه افراد استفاده می شود . ایا شما تاکنون متوجه این موضوع شده اید که ممکن است از راه دور هیپنوتیزم شده باشید؟

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

35 کاربرد ضروری هیپنوتیزم برای زندگی

کاربرد ضروری هیپنوتیزم برای زندگی می تواند بیشمار باشد اینکه بدانید برای چه کاری ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه