دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش هیپنوتیزم از راه دور چگونه است؟

آموزش هیپنوتیزم از راه دور چگونه است؟

آموزش هیپنوتیزم از راه دور همه ما در طول زندگی خود تحت تاثیر تابش های روانی بسیاری قرار داریم. این پدیده همچنان ناشناخته و پنهان باقی مانده، زیرا ما در یک اقیانوس سیال نامرئی و بی انتها شناور هستیم. انتشار و یا دریافت شعاع های روانی، و یا انتقال متمرکز یک تصویر به شخصی از راه دور، و یا ارتباط و جابجایی فکر را هیپنوتیزم می گویند. که می تواند به دو صورت خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم انجام گیرد.

بلی با احساس یک تصویر روی تصفیه ذهن، و با تلقین مداوم و شدید قادریم با هر کسی ارتباط بر قرار کنیم. تمرین های مداوم و دراز مدت روی قوی ترین تصمیم ها و اراده ها تاثیر گذار خواهد بود. همانطور که ما در زندگی روزمره تحت تاثیر تابش های روانی بسیاری قرار داریم و این اصل آموزش هیپنوتیزم از راه دور می باشد.

این تشعشعات باعث تاثیرات روانی و فعالیت های احساسی و مغزی می شود. من به شما توضیح خواهم داد تا قادر شوید از این خاصیت براحتی استفاده کنید. روی هم رفته، این احساسات و هیجانات و تمایلات شدید ما هستند که بیشترین قدرت را به تاثیر پنهانی ما می دهد.

ابتدا برای آموزش هیپنوتیزم از راه دور شما باید بدانید که چگونه فعالیت مغزی را متراکم سازید تا بتوانید با قدرت بالایی انتشار دهید. این تشعشعات تمایل به پراکنده شدن و از هم گسیختن دارند. اگر با فشار و قدرت پی در پی متراکم نشوند، پراکنده شده و از شکل قابل استفاده بودن خارج می شود. اگر شما تصویر شخصی را در ذهن تجسم کنید، و امواجی را به سوی او بفرستید، بصورت نا محسوسی روی عناصر فکری او تاثیر می گذارد.

در نتیجه به اعماق ضمیر ناخود آگاه او نفوذ کرده با تلقین خواسته های خود را به او تحمیل میکنید. با فکر کردن، غدد داخلی شروع به ترشح هورمون می کنند. این عمل انرژی عصبی را بالا می برد. در نتیجه فعالیت مغز زیاد می شود. اگر انتشار تشعشعات روانی شما با اشتیاق و عشق فراوان و میل درونی صورت گیرد، می توانید دست به هر کاری بزنید.

برای بسیاری از افراد که با هیپنوتیزم آشنا هستند شاید هیپنوتیزم از راه دور را هم شنیده باشند  شاید هم شما از آن دسته افراد باشید که با این امر آشنایی خاصی ندارید خوب بیایید در این مورد نظریات و مطالعات مختلف را بررسی نماییم.

 روشهای آموزش هیپنوتیزم از راه دور

آموزش هیپنوتیزم از راه دور می تواند به کمک روش‌های سنتی و تکنیک‌های مانند مدیتیشن و افکار مستقیم، صورت بگیرد که در این روش شخص با تمرکز بر روی شخصی که مد نظر وی هست می تواند افکار و خواسته های خود را به وی تلقین نماید البته باید در نظر داشت که این کار حاوی جبر نمی باشد و نمیتوان خواسته های خلاف باور فرد را به وی القا نمود بلکه این روش بیشتر برای تلقیناتی برای بهبود سلامتی ترک عادات ناپسند و … می باشد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

زمینه های آموزش هیپنوتیزم از راه دور

یکی از مهمترین اصول هیپنوتیزم از راه دور، توانایی فرد متخصص در تسلط بر تکنیک‌های هیپنوتیزم است. این فرد با استفاده از تغییرات تلفظ، تن صدا و سرعت گفتار خود، توانایی ایجاد وضعیتی از هیپنوتیزم در فرد دیگر را دارد. به عبارت دیگر، فرد متخصص با استفاده از تکنیک‌های خاص، توانایی انتقال افکار و تصورات خود را به فرد دیگری دارد و می‌تواند وضعیتی از هیپنوتیزم در او ایجاد کند.

آموزش هیپنوتیزم از راه دور را در دو دسته می توان طبقه بندی نمود هیپنوتیزمی که توسط وسایل الکترونیکی و به فاصله بسیاری بین سوژه و فرد هیپنوتیزور صورت می گیرد که هیپنوتیزم از راه دور یا هیپنوتیزم تلفنی نامیده می شود با کمک تماس تلفنی یا وسایل ارتباط جمعی همانند ویدیو کنفرانس، امکان هیپنوتیزم فرد با فاصله از هیپنوتیزور را فراهم می سازد.

زمینه های آموزش هیپنوتیزم از راه دور

فرد متخصص با استفاده از تکنیک‌های خاص، توانایی انتقال افکار و تصورات خود را به فرد دیگری دارد

شاید در نگاه اول این امر برایتان بسیار جذاب و غیر قابل تصور باشد که بدون ارتباط فیزیکی بتوان شخصی را هیپنوتیزم نمود، در حالی که با بررسی و تحقیق می توان به این نکته پی برد که مکانیسم این نوع هیپنوتیزم با ایجاد یک رابطه قوی و قدرتمندی با ذهن فرد مورد به کمک تماس تلفنی و .. است همان کاری که در هیپنوتیزم حضوری فرد به کمک صدای خود و القا حضوری به فرد وارد می نماید.

روش دیگری که در آموزش هیپنوتیزم از راه دور به آن اشاره شده است روشی است که شخص هیپنوتیزور بدون اطلاع دادن به سوژه خود و به صورت غیر حضوری با تمرکز و ایجاد حالت خلسه تلقینات خود را به ذهن فرد وارد می کند این روش از هیچ گونه ارتباطی بین این دو فرد از طریق وسایل جمعی و یا تلفن وجود ندارد. در این روش نیاز به تمرکز و تصویر سازی بسیار قوی بوده و همه افراد به شرطی که تجسم سازی قوی داشته باشند می توانند از آن استفاده کنند.

 

اما آیا هیپنوتیزم از راه دور واقعاً کار می کند؟

آموزش هیپنوتیزم از راه دور  ممکن است؟ آیا ممکن است که هیپنوتیزور توانایی تغییر و تنظیم وضعیت ذهن فرد را فقط با استفاده از رسانه های دیجیتالی داشته باشد؟ می توان پاسخ این سوال پیچیده را اینگونه بیان نمود که بسته به باورها و تجربیات فرد ممکن است این تجربه متفاوتی باشد. اما مطالعات نشان داده اند که هیپنوتیزم از راه دور می توان برای بهبود وضعیت ذهنی فرد مورد استفاده قرار گیرد و در کنترل درد، استرس و اضطراب به او کمک نماید.

این روش جایگزینی برای هیپنوتیزم حضوری نشده است اما به صورت نامحسوس و وسیعی در آن بصورت تبلیغات تلویزیونی و برای تاثیر بر ذهن های عموم جامعه مورد استفاده قرار می گیرد که حتی بسیاری از افراد خود نیز درک خاصی از این موضوع نداشته و بصورت ناخودآگاه ترغیب به استفاده از محصولات، مصرف گرایی و یا خشونت و مواد مخدر قرار می گیرند. که می توان آن را به نحوی یک نمونه از هیپنوتیزم از راه دور دانست.

رویکردهای علمی در مورد هیپنوتیزم از راه دور

تله هیپنوتیزم یا هیپنوتیزم از راه دور، یکی از پدیده‌ های جالب و مورد بحث در روانشناسی است که در دهه‌های اخیر به شدت مورد توجه بسیاری از روانشناسان و افراد قرار گرفته است. در این روش برای درمان بسیاری از از بیماریهای روحی و روانی درمان عادت های بد و یا یادآوری خاطرات استفاده می گردد.

اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا تله هیپنوتیزم واقعاً ممکن است یا این تنها یک افسانه است؟ برخی از روانشناسان و متخصصان به این باور هستند که تله هیپنوتیزم واقعیت دارد و با استفاده از تکنیک‌های مختلف می‌توان آن را انجام داد. اما برخی دیگر معتقدند که تله هیپنوتیزم تنها یک افسانه است و هیچ تاثیر واقعی در روان و ذهن فرد ندارد.

بررسی‌های علمی نشان می‌دهد که تله هیپنوتیزم در برخی از موارد می‌تواند تاثیر مثبتی بر روان و ذهن فرد داشته باشد. به عنوان مثال، درمان برخی از اختلالات روانی و عصبی می‌تواند با استفاده از تله هیپنوتیزم از راه دور انجام شود. اما در موارد دیگر، تاثیر تله هیپنوتیزم ممکن است محدود و غیرقابل توجه باشد.

بنابراین، اگرچه تله هیپنوتیزم یا آموزش هیپنوتیزم از راه دور برایتان یک موضوع جالب است، باید بدانید که هنوز بسیاری از جوانب آن نیاز به بررسی و تحقیق بیشتر دارد. برخی از متخصصان روانشناسی معتقدند که برای اثبات واقعیت تله هیپنوتیزم، نیاز به بررسی‌های علمی دقیق‌تر و کنترل شده‌ است. در نهایت، با توجه به اینکه آموزش هیپنوتیزم از راه دور هنوز به طور کامل توسط جامعه علمی پذیرفته نشده است، بهتر است در استفاده از این تکنیک‌ها، احتیاط لازم را رعایت کرده و به دنبال راه کارهای دیگر درمانی باشیم.

آموزش هیپنوتیزم از راه دور چگونه است؟

هیپنوتیزم از راه دور، یکی از پدیده های جالب و مورد بحث در روانشناسی است

متد جذاب برای آموزش هیپنوتیزم از راه دور

برای انجام هیپنوتیزم از راه دور نیاز است که جلسه آنلاین و یا از طریق تلفن با شخص مورد نظر برقرار نموده و استفاده از صدا و کلمات مناسب، فرد را به حالت هیپنوتیزم در می آورید. در این روش شما باید از تکنیک‌های هیپنوتیزم بهره برده و بهترین آنها برای این کار تکرار کلمات و عبارات خاص همانند کلماتی مثل “آرامش”، “تمرکز” و “تغییر” استفاده کنید تا فرد را به حالت هیپنوتیزم درآوردید. همچنین، صدای آرام و ملایم را استفاده نمایید تا بتوان فرد را به حالت آرامش و تمرکز بیاورید.

می توان به کمک تمرین هیپنوتیزم از راه دور، الگوهای ذهنی فرد را تغییر داد و الگوهای منفی و مضر ذهنی فرد را با الگوهای مثبت و سازنده جایگزین نمایید. مثلا تقویت اعتماد به نفس و آرامش در فرد برای غلبه بر مشکل اضطراب و استرس در وی می توان از هیپنوتیزم از راه دور بهره جست.

در طول جلسه هیپنوتیزم از راه دور باید در نظر داشت که فرد را کاملا مطمئن سازید که وی کنترل کامل ذهن و بدن خود را دارا می باشد و قرار نیست که تغییری در اوج هیپنوتیزم بدون موافقت او صورت گیرد و او می تواند هر لحظه که می خواهد از حالت هیپنوتیزم خارج شود و به حالت طبیعی برگردد.

آموزش هیپنوتیزم از راه دور بدون استفاده از وسایل ارتباطی

این روش دارای 5 مرحله مهم برای موفقیت آمیز بودن هیپنوتیزم از راه دور است:

مرحله اول

برای شروع آموزش هیپنوتیزم از راه دور تصمیم گیری در مورد انجام دادن کاری است که می خواهیم صورت بگیرد باید در این مرحله تصمیم خود را گرفته و در نظر بگیرید کاری که می خواهید انجام دهید آیا برای شما و طرف مقابل شما مفید است یا خیر؟ کلمات و تلقینات مناسب را برای این کار انتخاب نمائید مرتب کنید و آنها را چندین مرتبه با خود تکرار نمائید سپس به مرحله بعد بروید.

مرحله دوم

در مرحله دوم آموزش هیپنوتیزم از راه دور برای شروع انجام هیپنوتیزم از راه دور نیاز است که در محل راحتی و بدور از آلودگی های صوتی و مزاحمت های خارجی بنشینید و چشم های خود را بسته و . بدن خود را ریلکس کنید. ریلکس، ریلکس، کاملا ریلکس. در این وضعیت باید شروع به انجام تنفس آلفا نموده و عمل دم را انجام داده و در ذهن خود  از عدد 1 تا 5 بشمارید. نفستان را نگه دارید و مجدداً در ذهنتان از شماره 1 تا 5 بشمارید. عمل بازدم را انجام دهید و در ذهنتان از عدد 1 تا 5 بشمارید. این کار را 10 الی 15 بار تکرار نمائید. ذهن خود را ریلکس نموده. و خود را در حالت آلفا وارد نمائید.

نکته: این مرحله باید حداقل 5 دقیقه طول بکشد.

مرحله سوم

در مرحله سوم از آموزش هیپنوتیزم از راه دور نیاز است که چهره فردی را که می خواهید برای او هیپنوتیزم از راه دور را انجام دهید کاملا واضح تصور نمایید. تا آنجا که می توانید باید تصویر را کاملا واضح نمائید.

مرحله چهارم

 در مرحله چهارم آموزش هیپنوتیزم از راه دور باید شروع کنید تا به صورت ذهنی با تصویری که از فرد در ذهن خود ایجاد کرده اید صحبت نمائید. و تلقینات خود را القا نموده، این کار را برای 10 دقیقه انجام دهید.

مرحله پنجم

این مرحله پایانی از مراحل آموزش هیپنوتیزم از راه دور انجام تله هیپنوتیزم است. فقط کافی است که چشمان خود را گشوده و منتظر نتیجه باشید.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه