دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

راز قانون جاذبه برای رسیدن به آرزوها

راز قانون جاذبه برای رسیدن به آرزوها

راز قانون جاذبه اگه شما از اون دسته افرادی هستید که هنوز فیلم راز (secret) رو ندیدید و کتابش رو هم نخوندید به شما پیشنهاد می کنم 100% این فیلم یا کتاب رو تهیه کنید و من به شما قول می دم شما بعد از آن همیشه از من سپاسگزار خواهید بود این فیلم تا بحال پرفروش ترین فیلم روانشناسی در کل دنیا بوده و به شما راز و بکار بردن قانونی راز قانون جاذبه رو یاد میده که تا بحال انسان های موفق برای رسیدن به موفقیت هاشون در زندگی بکار می بردند.

اما اگه شما این فیلم رو دیدید ولی به هر دلیلی این قانون رو اجرا نکردید یا شاید نتونستید بطور صحیح اجراء کنید و حتی دلسرد شده اید و با خودتان فکر کردید این قانون همیشه صادق نیست، میخوام بهتون بگم حتما این مطلب رو بخوانید چون مشکلات اجرای صحیح رو بهتون گوشزد میکنه و کمکتون میکنه بتونید این قانون رو درست اجرا کنید و به آرزوهایتان از این راه برسید.

همینطور اگه شما از اون دسته افرادی هستید که این فیلم رو دیدید و تونستید با اجرای این قانون به اهداف مورد نظرتان برسید با خوندن این ایمیل یاد می گیرید راه سریعتر و صحیح تری برای رسیدن به آرزوهایتان بیابید.

مرور سریع راز قانون جاذبه:

ابتدا ببینیم این راز بزرگ زندگی چیست؟ این رازی است برای همه، هر آدمی در هر زمانی از تاریخ در هر نقطه از این جهان پهناور با هر شرایط عام و خاص انسانی و در هر جامعه ای با هر سلیقه و گرایشی میتونه با استفاده از این راز به آرزوهای خودش برسه. رازی برای همه که همه موفقیت ها را هم در بر می گیرد، شاید بشه اون رو راز خوشبختی بنامیم.

چون هر چه که آرزو دارید با این راز بدست می آورید شادی، سلامت و ثروت. قانون جاذبه یکی از مهمترین قوانین کائنات است و کائنات بر پایه این قانون ساخته شده و مهم نیست شما کی هستید، در چه برهه ای از زمان، کجا هستید و چکار می کنید؟ چون به هر حال در هر جا از این جهان هستی باشید با یک نیروی بیکران کار و زندگی می کنید.

نیروی تحت امر قانونی به نام قانون جاذبه:

وقتی به اطراف خودتون نگاه می کنید چیزهای زیادی رو می بینید که عوامل مختلفی باعث به وجود اومدن اون ها در اطراف شما شده اند اما این قانون و راز قانون جاذبه میگه در نهایت تمام چیزهایی در زندگی شما وارد میشه شما خودتون اون رو به زندگی خود جذب کرده اید میپرسید چطور؟؟؟

توسط واقعیت ذاتی تصاویری که شما در ذهن دارید و به آن فکر می کنید و در واقع هر چیزی که شما بیشتر به اون فکر کردید و روی اون تمرکز کردید شما به زندگی خودتون دعوتش کردید! ساده ترین مثال برای این موضوع غول چراغ جا دوست، هر چیزی رو که روی اون تمرکز کنید بزودی در کنار خودتون می بینید و این اصل در کوتاه ترین جمله به این صورت بیان میشه:

راز قانون جاذبه افکار تبدیل میشوند به حوادث.

اما این یک قانون ثابت است که ما می خواهیم روش استفاده از این قانون رو باهم بررسی کنیم و راه حل عملی که در کتاب راز ارائه میشه رو باهم گام به گام مرور میکنیم.

روش کاربرد راز قانون جاذبه برای موفقیت:

برای اینکه دقیقا متوجه نحوه اجرای کار بشید حتما قبل از مطالعه بقیه متن و همین حالا، یک هدف برای خودتون در نظر بگیرید. این هدف هر چیزی میتونه باشه: مثلا شفای یک بیماری که در بدنتان دارید، یا ازدواج با همسر ایده آلتون، یا بدست آوردن شغل مورد علاقه شما، پیداکردن مقدار زیادی پول، خلق یک اثر هنری فوق العاده، یا هر آرزوی دیگه که واقعاً تو زندگی دارید حتی اگه به نظر غیر ممکن باشه و رخ دادن اون یک معجزه به حساب بیاد !!! حالا اگه هدفتان رو دقیقا مشخص کردید با هم مراحل اجرای کار رو پی میگیریم.

گام نخست راز قانون جاذبه:

تمرکز: باید هدف خودتون رو با دقت ترسیم کنید و روی اون هدف تمرکز کنید و دقیق اون رو ببینید و مشخصا بخواهید که حتما به اون هدف برسید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

گام دوم راز قانون جاذبه تصور:

اینکه اون رو تصور کنید که رخ داده یعنی خودتون رو در حالتی که به اون آرزوهایتان رسیدید ببینید نه اینکه درحال انتظار رخدادنش هستید یا فکر کنید حتما رخ میده بلکه باید دقیقا تصور کنید که اون واقعه مورد نظر در زندگی شما رخ داده مثلا خودتون رو درکنار اون آرزویتان ببینید.

اگر آرزوی شما موفقیت در کنکور باشه باید خودتون رودر حالی که در رشته مورد علاقتان در دانشگاه درس میخوانید ببینید و این تصور رو باید بادقت وضوح خیلی بالا ببینید (نگران نباشید، با تمرین می تونید این تصاویر رو واضح تر ببینید).

گام سوم راز قانون جاذبه باور:

باید چیزی رو که در تصورتان دیدید باور کنید که رخ داده نه اینکه قرار است رخ بده، نباید دیگه به نحوه رخ دادنش فکر کنید، سعی نکنید با فکر به اطمینان برسید که رسیدن به این آرزویتان مثلا قبولی شما تو کنکور تو آسمان ها نوشتن بلکه ایمان داشته باشید که اتفاق افتاده.

اگر این 3 گام رو درست انجام بدید در واقع شما سفارشتان رو به کائنات دادید و از این به بعد تنها کاری که باید انجام بدید اینه که هزینه عملی شدن این آرزوتان رو به کائنات پرداخت کنید تا اون آرزوهایتان رو به واقعیت بدل کنه.

راز قانون جاذبه باور آن است

باید تصورات خود را باور کنید تا بتوانید به آن برسید

گام چهارم راز قانون جاذبه داشتن احساس خوب:

حس خوب و عالی داشتن همون هزینه ایه که شما باید به کائنات بدید که شما رو به آرزوهایتان برسونه. به عبارت بهتر می دونید که خدای خالق آسمان وزمین که بی نیاز مطلقه به گفته انبیاء عاشق شماست و برای اینکه شما رو به آرزوهاتون برسونه فقط بابت هزینش از شما مثل هر عاشق دیگه خواستار شادی دل شماست و ازتون تقاضای ذوق و لبخند داره نه چیزی بیشتر.

پس با هر لحظه شادمانی و احساس شعف شما در واقع دارید مبلغی رو برای عملی شدن  آرزوهاتون کائنات پرداخت می کنید و به محض اینکه به اندازه کافی این حس خوب رو به کیهان بدید سفارش شما حاضر و آماده در اختیارتون خواهد بود و البته یادتون باشه اگه حس منفی مثل ناراحتی، عصبانیت و… هم به کائنات ارسال کنید در واقع انگار مبلغی از پول پرداختیتون رو که دادید پس گرفتید!

مثلا امروز که این سفارش رو به کائنات دادید اگر فردا از صبح تا شب حال خوبی داشتید یعنی کلی از هزینه اجرای این خواسته تون رو پرداخت کردید و بر عکس اگه فردا حالتون بد باشه و حس منفی به دنیا انتقال داده باشید درواقع شما در حساب ، کلی هم به کیهان بدهکار شدید و منتظر باشید که از اون آرزو دور بشید .

راز قانون جاذبه این است که مثلا امروز که این سفارش رو به کائنات دادید اگر فردا از صبح تا شب حال خوبی داشتید یعنی کلی از هزینه اجرای این خواسته تون رو پرداخت کردید و بر عکس اگه فردا حالتون بد باشه و حس منفی به دنیا انتقال داده باشید در واقع شما در حساب، کلی هم به کیهان بدهکار شدید و منتظر باشید که از اون آرزو دور بشید.

گام آخر راز قانون جاذبه آماده و منتظر دریافت باشید:

این گام آخر رو هم باید درست بردارید. باید بدونید که وقتی شما سفارشی به کائنات میدید اون سریعترین و نزدیکترین و بهترین راه رو برای خلق رویای شما پیدا میکنه اما مشکل اینجاست که عقل حسابگره و میخواد راه منطقی همه چیز رو پیدا کنه و این باعث میشه که همیشه بخواهد رفتار ما رو با منطق خودش توجیه کنه. در واقع به همین خاطر هم هست که در زندگی ما معجزه ای رخ نمی دهد چون عقل مانع رخدادن معجزات میشه.

مثلا” وقتی شما می خواهید باور کنید که به آرزوهایتان میرسید و آرزوی شما شفای پاهای خدایی نکرده فلج تونه عقل سریعا میخواد راه های ممکن رو حدس بزنه و وقتی بیاد حرف دکتر می افتد گه گفته تو هرگز نمیتونی راه بری عقل شما مثل یک دشمن مانع باوری اون آرزوی ارزشمند شما میشه و شما را از داشتن همچین آرزویی منع میکنه و یاس و ناباوری رو در دل شما می کاره و خیلی محترمانه میگه این که نشدنی است و شما رو منصرف می کنه. همینجا است که قدرت خودمون رو بجای قدرت خدا در نظر می گریم و فراموش میکنیم خدای با قدرت لایتناهی می تواند در چشم به هم زدنی جهان رو کن فیکون کنه.

در حالیکه این راز به ما میگه اصلا به شما مربوط نیست چگونه این اتفاق رخ میده شما فقط باید به کائنات سفارش بدید یعنی آرزو کنید بخواهید نه اینکه خودتون در تلاش باشید راه رخدادن اون  آرزو رو محیا کنید، در واقع تنها وظیفه شما در این مرحله اینه که آماده دریافت سلامتی کامل باشید.

مشکل اصلی باور عقل 

راز قانون جاذبه باور دارد که مشکل ما اینجاست که عقل در واقع راه های ممکن رو همون راه هایی میدونه که خودش می تونه با نیروی شما به اون دست پیدا کنه در حالی که ما به کمک راز از یک نیروی بیکران برای رسیدن به اهدافمون بهره می گیریم نه نیروی محدود خودمون.

در نهایت اگر ما ایمان قویتری داشته باشیم و بدونیم مشکل ما برای خودمون خیلی بزرگه نه برای خدا و بتونیم باور کنیم هر چیزی ممکنه رخ بده حتی اگه قبل از وقوع اصلا به عقل ما خطور نکنه مطمئنا به زودی نتیجه اعتماد به ایمانمون رو می بینیم و باز هم ایمان قویتری پیدا میکنیم.

این خلاصه ای بود از نحوه بکار بردن قانون جاذبه و راز قانون جاذبه برای رسیدن به موفقیت و اما حالا میخواهیم ببینیم از هیپنوتیزم چطور میتوانیم در اجرای بهتر قانون جاذبه کمک بگیریم.

اتفاقی که در عالم هیپنوتیزم می افتد این است که این نیروی مخالف عقل مثل حالت رویا کاملا تعطیل میشود و ما به راحتی هر آرزویی را می توانیم تصور و باور کنیم. در حالت هیپنوتیزم تصور به وقوع پیوستن آرزوها ساده و امکان پذیر است و در واقع هیپنوتیزم ما را آماده می کند تا هر رویداد خوب و دلخواهی در زندگی را بپذیریم.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید.

هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد.

برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

راز چیست؟

راز چیست؟ - شاید حیران نشسته اید و از خود می پرسید: ”راز چیست؟“ ...

منفی در منفی می شود مثبت/ دیدگاهی درباره مثبت اندیشی

منفی در منفی می شود مثبت/ دیدگاهی درباره مثبت اندیشی شاید شما هم کتاب ...

از اسرار و رازهای قانون جذب

از اسرار و رازهای قانون جذب بخشی از آموزه های راز قانون جذب ما ...

با باور خود قدرت اراده خود را زیاد کنید

با باور خود قدرت اراده خود را زیاد کنید ما اغلب می گوییم قدرت ...

راز قانون جاذبه شیوه نگرش

راز قانون جاذبه شیوه نگرش عجیبه . واقعا عجیبه . خوب شایدم اینقدر عجیب ...

راز قانون جاذبه (عبارات کلیدی)

راز قانون جاذبه (عبارات کلیدی) عبارات تاکیدی کتاب چشم دل بگشا ( کاترین پاندر ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه