دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی (گفتگو با دکتر آرام)

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی (گفتگو با دکتر آرام)

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی درمان مغناطیسی یک حوزه‌ی پزشکی فرعی است که از میدان‌های مغناطیسی برای بهبود و درمان برخی از بیماری‌ها و نقص‌های جسمی استفاده می‌کند. این تکنیک‌های درمانی به عنوان مغناطیس درمانی شناخته می‌شوند و در تلاش برای ارتقاء سلامتی و کاهش دردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اینجا به تبیین و پاسخ به برخی از سوالات رایج مرتبط با مغناطیس درمانی می‌پردازیم.

بخش اول پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی از دکتر آرام 

در اینجا سعی شده است انواع درمان ها با استفاده از مغناطیس درمانی توضیح داده شود. شما به صورت اختصاصی می توانید از دوره کارگاهی مغناطیس درمانی بهره ببرید. چنانچه سوالی داشته باشید می توانید از این بپرسید.

سوال 1: چگونه مغناطیس درمانی عمل می‌کند؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی با استفاده از میدان‌های مغناطیسی جهت تأثیر بر سلول‌ها و بافت‌های بدن عمل می‌کند. این میدان‌ها ممکن است به تعادل فیزیکی سلول‌ها کمک کنند و فعالیت‌های بیولوژیکی را تنظیم کنند.

سوال 2: آیا مغناطیس درمانی اثبات شده است؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: تاکنون، اثبات علمی کامل برای تأیید کارآیی مغناطیس درمانی وجود ندارد. برخی مطالعات نشان داده‌اند که در برخی موارد، ممکن است مغناطیس درمانی به کاهش درد و التهاب کمک کند، اما نیاز به تحقیقات بیشتر و آزمایش‌های کلینیکی داریم.

سوال 3: آیا مغناطیس درمانی برای همه افراد مناسب است؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی برای همه مناسب نیست و ممکن است برخی افراد به دلیل شرایط پزشکی خاص یا دستگاه‌های پزشکی دیگر که استفاده از میدان‌های مغناطیسی را ممکن می‌کنند، نباید از این نوع درمان استفاده کنند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

سوال 4: چه نقشی در درمان دردها و التهابات دارد؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: برخی ادعا می‌کنند که مغناطیس درمانی می‌تواند به کاهش درد و التهابات مربوط به بیماری‌های مختلف کمک کند. این امر هنوز به طور کامل اثبات نشده است و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

سوال 5: چه مواردی ممکن است با مغناطیس درمانی درمان شوند؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی برخی افراد را در مواردی مانند دردهای مفصلی، التهابات مزمن، و برخی اختلالات عصبی تجویز می‌شود. اما تا کنون، استفاده معتبر و گسترده این روش تصویب نشده است. همواره باید به مشاوره پزشک خود رجوع کرده و تصمیمات مربوط به استفاده از مغناطیس درمانی را به همراه او بگیرید. است

بخش دوم پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی از استاد آرام و درمان دردها

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی از استاد آرام و درمان دردها

مغناطیس درمانی برای همه مناسب نیست و ممکن است برخی افراد به دلیل شرایط پزشکی خاص یا دستگاه‌های پزشکی نباید از این نوع درمان استفاده کنند.

سوال 6: آیا مغناطیس درمانی در سر درد و میگرن موثر است.

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی در درمان سر درد تاثیر زیادی دارد.  برای این منظور می توانید از کلاه مغناطیسی استفاده کنید. کلاه مغناطیسی با تنظیم خونرسانی در سر می تواند بر روی سر درد و میگرن تاثیر گذارد. دستبندهای مغناطیسی نیز می تواند در سر درد و جلوگیری از ایجاد سر درد تاثیر داشته باشد.

برخی مواقع سر درد به دلیل خستگی جسمی و بی انرژی بودن است که استفاده از دستبند در دست چپ می تواند سر درد را از بین ببرد و یا از ایجاد آن جلو گیری کند. برخی مواقع سر درد به دلیل استرس و اضطراب است که می توان با استفاده دستبند در دست راست سر درد را از بین برد. کسانی که مرتبا سر درد دارند توصیه می شود همیشه دستبند مغناطیسی تجسم خلاق را  به دست داشته باشند.

سوال 7: آیا مغناطیس درمانی بر روی ام اس MS تاثیر دارد.

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی تاثیر خاص در بیماری ام اس دارد. برای این منظور می توان از کلاه مغناطیسی استفاده کرد. به نظر می رسد کلاه مغناطیسی می تواند در ترمیم سلول های عصبی تاثیر داشته باشد و سرعت بهبودی پلاک های و بافت میلین را تسریع می بخشد. در چند نمونه ای که از کلاه مغناطیسی استفاده نموده اند تاثیرات درمانی آن مشاهده شده است. برای این منظور بهتر است هر روز به مدت 30 الی 60 دقیقه از کلاه مغناطیس  و به مدت حداقل دو ماه استفاده شود و در صورت لزوم بیشتر نیز استفاده شود.

.زانو بند های مغناطیسی، بازو بند های مغناطیسی و ران بند های مغناطیس می تواند در از بین بردن ضعف عضلانی در این افراد استفاده شود. مغناطیس درمانی می تواند بر روی قدرت عضلانی افراد تاثیر بگذارد. به همین دلیل اگر این افراد ضعف عضلانی دارند می توانند با استفاده از زانو بند های مغناطیسی، ران بند و بازو و یا ساق بند مغناطیسی برای این منظور استفاده کنند. مدت زمان استفاده از این وسایل بستگی به نیاز بیمار دارد. چنانچه عضله ای ضعیف شده باشد با استفاده از قدرت آهنربا می تواند آن را تقویت کرد.

سوال 8: آیا مغناطیس درمانی بر روی زانو درد تاثیر دارد.

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: به طور کلی مغناطیس درمانی بر روی درد ها مخصوصا درد های عضلانی و استخوانی تاثیر زیادی دارد. زانوبندهای مغناطیسی میتواند درد ها زانو را از بین ببرد و تا حدی هم ترمیم زانو را بهبود می بخشد. زانوبندهای مغناطیس در یک پا یا هر دو پا همزمان می توان استفاده کرد.

سوال 9: آیا مغناطیس بر روی کمر درد موثر است؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: همانطور که گفته شد مغناطیس درمانی تاثیر خوب و عالی بر روی درد های استخوانی و ماهیچه ای دارد. پد مغناطیسی مخصوص کمر درد می تواند درد های کمر و سیاتیک را تسکین دهد و از بین ببرد.

در تجربه افرادی که از پدهای مغناطیسی مخصوص کمر درد استفاده کرده اند در کمتر از یک هفته درد کاهش یافته است. پد های مغناطیسی کمر درد از آهنربا های پر قدرت تهیه شده اند که می تواند تاثیرات سریع و خوبی را در مشکلات کمر داشته باشد. پرسش و پاسخ از استاد آرام – مغناطیس درمانی

سوال 10: آیا مغناطیس درمانی بر روی فشار خون موثر و چگونه؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: فشار خون با استفاده از مغناطیس درمانی قابل کنترل می باشد. برای این منظور دستبندهای مغناطیس می تواند بر روی کنترل فشار خون بالا تاثیر داشته باشد. علاوه بر آن می توان از تکنیک های کارگاهی مغناطیس درمانی برای این منظور استفاده کرد.

سوال11: آیا مغناطیس درمانی در مورد مشکلات و درد های قاعدگی موثر است.

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: در مورد مشکلات خانم ها و درد های قاعدگی، کیست و مشکلات دیگر مغناطیس  تاثیرات شگرفی دارد. دستبندهای مغناطیسی می تواند درد های دوران قاعدگی از بین ببرد. استفاده از دستبند ها در دست چپ می تواند درد فشار خون پایین را تا حدودی جبران کند و بالا ببرد. در ضمن استفاده از پد های مخصوص تک قطبی آهنربا می تواند کیست ها را از بین ببرد و بر روی لاغری ناحیه شکم تاثیر گذارد.

بخش سوم پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی از استاد آرام و تاثیرات آن

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی از استاد آرام

تکنیک های کارگاهی مغناطیس درمانی را می توان برای درمان فشار خون استفاده نمود.

 

سوال 12: مغناطیس درمانی چگونه بر روی کلسترول و چربی خون و مشکلات عروق تاثیر می گذارد؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: آب مغناطیسی می تواند عروق را تمیز کند. در تجربه متوجه شده اند که آب مغناطیسی می تواند لوله ها آبرسانی را تمیز کند و اجازه رسوب مواد را در آن ندهد. آب مغناطیسی همین کار را در بدن انجام می دهد و اجازه رسوب موارد را در جدار رگ ها نمی دهد.

آب مغناطیسی می تواند کلسترول را پایین آورد و برای همه درمان ها موثر می باشد.  از آنجایی که درصد بالای وزن بدن از آب تشکیل شده است آب مغناطیسی می تواند در همه بافت ها نفوذ کند و تاثیرات درمانی خود را داشته باشد. برای تولید آب معناطیسی از پد مغناطیسی دو قطبی استفاده می کنیم. نوشیدن آب مغناطیسی محدودیتی ندارد.

سوال 13: آیا مغناطیس در مشکلات خواب موثر است؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: جهت مشکلات خواب می توان از کلاه مغناطیسی استفاده نمود. یک ساعت قبل از خواب کلاه مغناطیسی را می توانید  بر روی سر بگذارید و خواب راحت داشته باشید. تاثیرات کلاه مغناطیسی در کمتر از دو هفته مشخص می گردد. دستبندهای مغناطیسی می تواند خواب آرام و عمیقی را به همراه داشته باشد.

سوال 14: مغناطیس درمانی چگونه می تواند بر رشد موها تاثیر گذارد؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: برای این منظور می توانید از برس های مغناطیسی استفاده کنید. برس های مغناطیسی از قطب جنوب آهنربا استفاده شد ه است که می تواند خونرسانی ناحیه را افزایش دهد. برس های مغناطیسی میتواند ریزش مو را در زمان کم از بین ببرد و موجب رشد و ضخیم شدن موها گردد. اگر می خواهید ریزش مویتان را از بین ببرید و یا اینکه موهایتان را ضخیم کنید می توانید از برس مغناطیسی استفاده کنید.

سوال 15: چه کمکی مغناطیس درمانی برای کسانی که سکته مغری کرده اند، می کند؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: مغناطیس درمانی می تواند رگ هایی که گرفته‌اند را باز کند به همین دلیل  قطب شمال آهنربا اگر به سمت ناحیه ای از بدن یا سر باشد بافت های زائد را از بین می برد و بدین طریق مغناطیس درمانی می تواند خونرسانی ناحیه را افزایش دهد و باعث ترمیم سریع تر اندام ها گردد. استفاده از کلاه مغناطیس برای این منظور پیشنهاد داده می شود.

سوال 16: چه جاهایی و چه کسانی نباید از آهن‌ربا استفاده کرد؟

پاسخ دکتر آرام در این مورد پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی: کسانی که Pace maker یا ضربان ساز قلب دارند آهنربا را تا فاصله 45 سانتی‌متری دستگاه، نزدیک نکنند. آهنربا را نزدیک دستگاه‌هایی نظیر کامپیوتر، نوارهای صوتی و تصویری و کارت‌ اعتباری قرار ندهید. خانم‌های باردار بهتر است از محصولات آهنربایی استفاده نکنند. قبل از استفاده از محصولات مغناطیسی یا درمان با مغناطیس، با متخصص این فن مشورت کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

مغناطیس درمانی دکتر آرام

دکتر آرام به دلیل تجربیات مختلفی که در مغناطیس درمانی و طب سوزنی و روشهای طب انرژی داشتند، سبک درمانی جذاب و جالبی را ارائه می کنند که شما می توانید تقریبا بر روی کل سیستم بدن تاثیر بگذارید و از درمانهای مگنت تراپی برای بیماری های فیزیکی و بیماری های ذهنی و روانی استفاده کنید. این سبک درمانی از تجربیات دکتر آرام در این زمینه نشات گرفته شده است.

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

هیچوقت برای یادگیری دیر نیست در هر کجای این دنیا که هستید و در هر سنی می توانید با کمک دکتر آرام این روش درمانی بسیار مفید را یاد گرفته، شما می توانید درمانگر خود و عزیزانتان شوید و با استفاده از پکیج مغناطیس درمانی به خودتان و عزیزانتان کمک کنید.

چنانچه بخواهید از مغناطیس درمانی به صورت تخصصی استفاده کنید می توانید از کارگاه مغناطیس درمانی استفاده کنید کلیک کنید  

لیست درمان بیماری های که در کارگاه آموزشی آورده شده است به شرح زیر است:

سر درد، کمر درد سر درد، کمر درد، فشار خون بالا، فشار خون پایین، کمر درد، مشکلات قاعدگی،  هموروئید، زانو درد، کلسترول بالا،   مشکلات کلیه، مشکلات کیسه صفرا، مشکلات کبدی، ریزش مو، چاقی،  لاغری، استرس، افسردگی، مشکلات چشم، ساختن انواع روغن های مغناطیسی،  دمل و جوش ها،  التهابات،  مشکلات مفاصل،  آرتریت،  کم خونی،  آسم،  آب مروارید،  کولیت،  ورم ملتحمه،  دیابت،  قاعدگی دردناک،  اگزما،  شب ادراری،  باد شکم،  دندان درد،  بلند شدن قد،  بی خوابی،  گردن درد، و بسیاری از بیماریها ی دیگر در این دوره آموزش داده می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

88 دیدگاه

  1. نصیری گفت:

    آیا دستبندهای مغناطیسی برای سیاتیک و درد عضلات پا تاثیر میگذارند؟

    • Jamshid Hashemi گفت:

      درود
      دستبند های مغناطیسی بیشتر ب روی مشکلاتی همچون سردرد خستگی انرژی کلی بدن تاثیر دارد
      اگر می خواهید اختصاصا برای سیایتیک استفاده کنید از کمر بند های مغناطیسی استفاده کنید

  2. احمدرضا گفت:

    سلام
    من یک اهنربای گرد نئودونیوم بسیار قوی به قطر ۶ سانت و ضخامت یک سانت دارم ایا با آن میتوانم برس مغناطیسی درست کنم؟ یا اینکه باید از آهنربای ضعیف تری استفاده کنم ؟
    و ایکنه چرا در فایل صوتی گفته بودید اهنربا را مستقیم روی سر نگذاریم؟ ایا ضرر دارد؟

  3. حسین آقاپور گفت:

    با سلام- مجددا چند سئوال دیگر
    1- در شمارش 40 تنفس من نمی تونم باگوینده هماهنگ بشم نفسهای عمیق من طولانی تر هست تقریبا کمتر از سی نفس عمیق می کشم.
    2- موقع اجرای تمرین کمی سردم میشه
    3- در مورد آگاهی از اندام های درونی: مدتها بنده این گونه فکر می کردم که انسان هر چه به اندام های درونی اش کمتر آگاهتر باشه آنقدر سالمتره. یعنی افراد سالم اصلا نمی دانند که کبد دارند و اگه دارند کجاست.ولی وقتی قسمتی از بدنشان مریض میشه آنوقت به آن آگاه میشند. یعنی تا کبد یا کلیه ما مریض نشه ما اطلاعی از آن نداریم و حتی دکترها که از اعضای داخلی بدن آگاهترند مخصوصا تخصص خودشان هست به علت فکر کردن به آن در معرض بیماری میشند و حتی عده ایا ز دکترها را شاهد بودم که به تخصص خودشان مرده اند آیا این آگاهی از اعضای داخلی به سلامت آنها کمک می‌کند؟
    درود بر شما استاد عزی جناب ارام

    • seo گفت:

      سلام دوست عزیز لطفا در تلگرام پیام بدید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم. شماره تلگرام 09011594943

  4. حسین آقاپور گفت:

    با تشکر از سایت خوبتان و جناب آقای استاد آرام.
    در موردتکنیک آدمک مغزی دو تا سئوال دارم امید است لطف کرده و جواب بفرمایید:
    1- بنده هفت هشت بار این تکنیکو انجام دادم در همه موارد نتونستم تمام مطالب را بشنوم و خواب رفتم، اما یک روز صبح بعد از خواب این کار را انجام دادم و کاملا هشیارانه انجام دادم و کاملا تمرکز داشتم. سئوالم اینه که آیا صبح ها با هشیاری کامل انجام بدم نتیجه اش بهتره یا در موارد خستگی. البته در موارد خستگی مشکلی برای خوابیدن و احساس آرامش ندارم تا از این تکنیک برای خواب استفاده کنم.
    2- بنده در سن 61 سالگی هستم و یکی مشکل اساسی در گذشت زمان دارم و احساس میکنم زمان خیلی سریع می گذرد. احساس گذشت زمان یک مقدار بیولوژیکی است و شاید بیشترش ذهنی. من هر روز نماز ظهرم طولانی به نظر می رسد ولی نماز عصر خیلی کوتاه، پس در فاصله یکی دو دقیقه، احساس متفاوت از درک زمان، نشان می‌ده که احساس گذشت زمان تا چه حد ذهنیه. سئوالم اینه که با کدام تکنیک می‌تونم احساس گذشت زمان را طولانی تر کنم. سپاس

    • seo گفت:

      دوست عزیز بهتر هست اگر خوابتون میبره تکنیک رو نشسته انجام بدید. برای سوالهای بعدی هم لطفا تلگرام پیام بدید تا بهتر بتونیم راهنمایی تون کنیم.
      شماره تلگرام09011594943

  5. نسیم گفت:

    ممکنه بفرمایید روی بیماری های نوروسایکولوژیک اطفال مثل adhd و طیف اوتیستیک هم جواب میده یا نه؟

  6. گیشا گفت:

    سلام . آیا با مغناطیس درمانی میشه جای جوش ها رو که به صورت چاله شده درمان کرد ؟و همچنین سلول های پوست صورت رو که در جایی از پوست تخریب شده درمان کرد یعنی میشه سلول های پوست صورت با مغناطیس بازسازی بشه و مثل روز اول بشه؟

    • aram گفت:

      سلام خدمت شما دوست گرامی این مورد رو میتونید با انرژی درمانی رفع کنید برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید02188302523

  7. رویا گفت:

    سلام حضورشما با تشکر از مطالب مفیدتون . لطفا” درصورت امکان هنگام آموزش استفاده از آهنربا برای درمان قدرت هریک از آنها را نیز ذکر فرمائید (گوس) و سوالی دیگر اینکه آهن رباهابه دو صورت روشن و تیره به فروش می رسند که فروشندگان آهن ربای سفید و آهن ربای سیاه میگویند آیا آهن رباهای سیاه که شکننده نیز هستند برای درمان قابل استفاده هستند؟ با تشکر فراوان

    • aram گفت:

      سلام و درود سپاسگزاریم از حسن توجه شما
      بله برای درمان قابل استفاده هستند اما باید مشورت شود که چه آهنربایی با چه گوسی برای درمان چه چیزی انجام شود

  8. لیلا گفت:

    با توجه به محصولاتی که روی فروشگاه سایت گذاشتید هم لطفا عنایت کنید که کدومشون رو باید استفاده کنم

  9. لیلا گفت:

    نظر به اینکه علاقه زیادی م داشتم به متافیزیک و میخواستم دیگران از من بطور طبیعی و با مکالمه انرژی بگیرند. الان بخاطر اتفاقاتی برایم افتاده وشرایط کاریم انرژیم خیلی افت کرده و اصلا تمرکز حواس ندارم..

  10. لیلا گفت:

    سلام و عرض ادب استاد گرامی من حدود 12 سال پیش با وادی ریکی(افزایش انرژی فردی) آشنا شدم، متاسفانه بدلیل نداشتن شرایط تمرینات و گذاشتم کنار. الان از شما سوال دارم که باید چه دوره ای رو شرکت کنم که انرژی از دست رفتم احیا بشه.. با توجه به اینکه خودمم آدم استرسی هستم و بعضی اوقات شدید ا احساس افسردگی میکنم. لطفا راهنمایی کنید که فرجی بشه اینشالله.. از زندگیم و شرایطم بهتر بهره برداری کنم..ممنون از توجه تون

    • aram گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شما با شرکت در دوره های آموزشی تجسم خلاق میتونید شرایط روحی مناسب رو برای خود فراهم کنید و برای دریافت انرژی از پکیج غیرحضوری طب انرژی استفاده بفرمایید

  11. giti گفت:

    سلام استاد روزبخیر.ببخشید برای بزرگ کردن سینه هاهم میشه ازآهنربا استفاده کرد؟متشکرم

  12. حسین زاده گفت:

    سلام آقای دکتر ، میخواستم بدونم از این روش مغناطیس درمانی برای درمان چشمهای ضعیف کودک 5 ساله ام میتونم استفاده کنم یا نه؟

  13. مهدیه گفت:

    سلام و عرض ادب به شما… من دختری 25ساله هستم وچشم سمت چپم تنبلی چشم دارد/زیرنظرمتخصص چشم هستم اما برای علاج تنبلی چشم هیچ بهبودی نشده است ازشما خواهش میکنم ایابرای درمان تنبلی چشم میتوانم حضورشمابرسم برای درمان//اززندگیم سیرشدم چون چشم سمت چپم بخاطره تنبلی جایی رو نمیبینه ..ارزو دارم مثل دیگران ببینم//سپاس فراوان

    • aram گفت:

      درود و سلام ب شما.
      از بابت این بیماری شما خیلی متاسف هستم. دوست عزیز ما در مرکز درمان انجام نمی دیم و به همین دلیل در این زمینه نمی تونیم کاری انجام بدیم.

  14. کاووس پدیدار گفت:

    سلام خدمت آقای دکتر آرام عزیز
    آقای دکتر من ۲ سوال دارم از شما و خواهش میکنم بهم جواب بدین چون جوابهای شما برای من اتمام حجتی است برای مسأله ایی که خیلی جونم بهش بسته است،
    ۱_جناب دکتر یکی از آشناهای من مانند شما انرژی درمانگر میباشد و در ضمن آنطور که میگوید حتی توانایی دیدن هاله افراد را هم دارد،آیا همچنین ادعایی درست میباشد،یعنی کسانی که انرژی دارند و به خلسه هم میروند این توانایی را نیز دارند؟دلیل سوالم این است که ایشان به من عرض کرده اند که من در اطراف تو هاله ایی به رنگ سبز میبینم،از اینکه من هم آدم پر انرژی هستم خودم شکی ندارم اما در اینترنت که سرچ میکردم در یک مطلب خواندم که کسانی که هاله ایی سز یا سبز مایل به آبی دارند این افراد توانایی اینکه شفاگر یا همان انرژی درمانگر بشوند وجود دارد،ایا این درست است و من چطور میتوانم در این مورد به یقین برسم؟
    ۲_دومین سوالم این است که جناب استاد چند وقتی است که شبانگاهان در ایراف خود انرژی زیادی احساس میکنم که من را اذیت میکنه و انرژی منفی است ،سوالم این است آیا از راه دور میتوان بر روی فردی انرژی منفی وارد نمود،مثلا از طرف همسایگان آیا میتوانند اینطور که من انرژی را بصورت فشار بر بدنم حس میکنم به سویم انرژی منفی بفرستند،در آخر بعد از خدا به شما ایمان دارم که من را از این سوالات رهایی دهید و کمکم کنید،خیلی زیاد ممنون هستم و از الان بی صبرانه منتظر تحلیلتان در مورد من چشم به باکس ایمیل هام میدوزم
    خدا حافظ
    و من الله توفیق

    • aram گفت:

      درود بر شما
      کسانی که رنگ هاله سبز دارند بیشتر به درمان علاقمند هستند .
      روش خاصی برای اطمینان نداره. اگر شما به درمان علاقه دارید درست می گویند .

      سوال دوم .
      انرژی دیگران م یتونه بر روی انرژی ما تاثیر بگذارد وانرژی ما را فشردهتر کنه .
      یعن یما م یتونیم تحتتاثیر انرژی دیگران قرار بگیریم

  15. شیراوژن گفت:

    سلام روزبخیر خدمت استاد بزرگوار
    پسرم مشکل کمبود نفس داره .به طوری که تو فعالیت از نفس کم میاره و در بعضی مواقع از حال میره و با کمی استراحت خوب میشه .و همچنین گرما اذیتش میکنه و از حال میره .دکتر که مراجعه کردیم فرمودن به علت اسپاسم ریه هست و نباید استرس داشته باشه چون تشدیدش میکنه .میخواستم ببینم با مغناطیس امکان درمان هست ؟

    • aram گفت:

      درود بر شما
      می تونید از روش درمانی مغناطیس تکنیک درمان عمومی استفاده کنید تا اسپاسم ریه های از بین بره

      می تونید از تکینک های تجسم خلاق استفاده کنید تا ارامش بیشتری داشته باشه
      ا زهر دو تکنیک می تونید سود ببرید.
      موفق باشید

  16. شهرام ابریشمی گفت:

    طرح زیاد دارم ولی میخوام اطلاعات دانشگاه ها و مراکز علمی رو هم داشته باشم .تا زودتر و کمتر هزینه کنم. چون دارم این سری تغریبا 400 هزار اهن ربا میخرم برای ایده های جدید.

  17. شهرام ابریشمی گفت:

    سلام استاد راجب اون موضوعی که با هم صحبت کردیم .ایا اماده شده یا نه .چون بیشتر طرح های شما بر اساس اون انجام میشه ..الان دارم روی ایده های جدید کار میکنم مثل واریس و…. اگر بتونید بهم برسونیدش ممنونم .

  18. علی گفت:

    سلام استاد ارام ..تفاوت مانیه تیزم با مغناطیس اهن ربا چیه؟دستبند و…

  19. Behzad گفت:

    سلام ، استاد میشه مغناطیس درمانی رو تا فردا روز جمعه قیمتش رو همین صد بزارید؟

  20. Walker گفت:

    سلام و درود
    استاد در رابطه با سردرد های ناشی از خستگی که منجر به خواب آلودگی و کسلی در مدت روز میشن میشه از کلاه مغناطیسی استفاده کرد؟ چون معمولا بعد از اتمام ساعت دانشگاه اگه یه ساعت هم خوابید تمام روز یه حالت کسالت حس میشه و تقریبا کل روزو از دست میدیم

  21. giti گفت:

    استادممنون میشم بگید چه مدت زمان طول میکشه تاقدبوسیله آهنربا افزایش پیداکند؟

  22. aram گفت:

    درود بر شما
    اهنربا با تاثیر بر روی هیپوفیز میتواند بر روی رشد تاثیر گذارد . طبیعتا هر چقدر در سنین رشد باشید تاثیر ان بیشتر است.
    ولی در سنین بالاتر اثر ان کاسته می شود.
    ممکن است بتوانید با استفاده از اهنربا در این سن به قد دلخواه خود برسید.
    البته بستگی به شرایط بدن هم دارد.
    موفق باشید

  23. giti گفت:

    سلام.خدمت استادآرام..من26سالمه..و دوست دارم ک قدم10سانت بلندت ربشه.آیا آهنربا قدم رو افزایش میده؟ممنون ازپاسخگوییتون

  24. ایرج گفت:

    با سلام
    مادر من هشتاد سال سن دارد ودرضمن ضربان نبض پایین دارد بعضی وقتا به چهل میرسد دکتر قلب پیشنهاد کرده که باید باطری بگذارد میخواستم بدانم از محصولات مغناطیس درمانی برای ضربان نبض هم میتوان استفاده کرد لطفا راهنمایی نمایید اگرجواب مثبت است محصول مورد نظر را معرفی نمایید
    باتشکر

    • aram گفت:

      سلام
      استفاده از دستبند مغناطیسی بر روی دست چپ باعث بالا رفتن ضربان قلب می گردد
      با این وجود بهتر است با پزشکتان نیز مشورت کنید

      • aram گفت:

        درود
        دستبند درد دست چپ معمولا فشار و ضربا پایین را بالا می برد
        در دست راست معمولا فشار و ضربان بالا را پایین می اورد

  25. ایرج گفت:

    یا سلام برای مغناطیس کردن آب چگونه است وچقدر زمان میبرد آب مغناطیس شود وپس از مغناطیس شدن آب آن آب مغناطیس را در یک لیوان دیگر بریزیم آیا کماکان آب بحالت مغناطیس باقی میماند یا اثرش میرود
    با تشکر

    • aram گفت:

      سلام
      از همان زمانی که در معرض مغناطیس قرار گیرد اب مغناطیسی می شود و با توجه به محل نگداری می توان از یک هفته تا دو ماه خاصیت خود را حفظ کند

  26. ایرج گفت:

    با سلام وتشکر از زحماتی که در این راه میکشید
    سوال من این است آیا مغناطیس درمانی برای بیماری صرع که فعلا با دارو کنترل میشود برای شخص هفت ساله مفید است یا خیر

  27. raha گفت:

    سلام مجدد خدمت استاد.گفته بودیدبرای لاغری بینی ازقطب شمال استفاده کنیم خواستم بپرسم تا چ مدت و بمدت چه زمانی قطب شمال رو روی بینی قراربدیم؟متشکرم

    • aram گفت:

      سلام
      حدقل روزی 1 ساعت تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسید
      البته بیشتر برای بینی های گوشتی جواب می دهد

  28. negin گفت:

    سلام
    براي لاغري موضعي چه مدت بايد و روزانه چند ساعت بايد آهن ربا رو در موضع چاق استفاده كرد؟
    سپاس

  29. سینا گفت:

    با سلام خدمت استاد
    آیا مغناطیس درمانی میتونه برای دست و پاهای سرد اثر بهبود بخشی داشته باشه؟
    حتی در فصول گرم هم این مشکل رو دارم، با فرا رسیدن فصول سرد هم بیشتر اذیت میشم
    با تشکر

    • aram گفت:

      درود بر شما
      مغناطیس درمانی می تونه با افزایش خونرسانی دست و پاهای سرد را گرم کند.
      می توانید از آب مغناطیسی استفاده کنید و همزمان کف دست ها یا کف پاها از اهنربا استفاده کنید
      موفق باشید

    • aram گفت:

      سلام بله می تونید کف پاها و کف دستها اهنربا را قرار بدهید و انها را گرم کنید

  30. raha گفت:

    ببخشیدنقاط طب سوزنی منظور کدوم هستند؟

  31. raha گفت:

    سلام خدمت استادآرام.گفته بودیدآهنربا برای لاغری درنواحی مختلف بدن بکاربرده میشه.آیا برای کوچک ولاغری بینی هم میشه استفاده کرد؟

    • aram گفت:

      درود
      برای لاغری عمومی بهتر است از نقاط طب سوزنی استفاده شود
      و قطب شمال اهنربا می تواند بینی هایی که گوشتی هستند را لاغر کند

  32. شهرام ابریشمی گفت:

    و دوستانی که برای کاهش میگرن .سردرد استرس خستگی زود رس کم تابی میخوان از مغناطیس استفاده کنند .روش دیگه هم هست. احتمالا تو خونه و محل کار از لامپهای جدید کم مصرف/led.smd.cob.,…..و غیره استفاده میکنید. پیشنهاد میدم از لامپ رشته ی 150 وات یا 200 وات رشته ی قدیمی که هیچ فرکانسی تولید نمیکند تهیه کنید . بعد از یک هفته خودتون میبنید خیلی از مشکلاتتون برطرف شد.ارامش .خسته گی ندارید واسترس و… از بین میره. سردرد. شاید 50 هزارتومان در ماه پول برق بیشتر پرداخت کنید اما میلیون ها تومن پول به پزشک نمیدید. روی ضعف چشم. بیماریها و ناراحتی های پوستی . دوست دارم یک بار امتحان کنید .و نتیجش اعلام کنید.روز خوبی داشته باشید.

  33. شهرام ابریشمی گفت:

    برای شانه مغناطیسی تست کردم نتیجش بهتون بگم بدونید. اهن رباهای گرد 25.10 که گاوس سطح 4000 گاوس هست در هر میلیمتر 300 گاوس کسر میشه.من ابتدا با شونه چوبی یک داخل شونه و یکی بیرون شونه بکار بردم زیاد نتیجه نداد. ولی الان از 8 عدد اهن ربا 25.10 که میشه جمعا 10300 گاوس و یک سانت قطر چوب .و4 سانت شونه های شانه تا به مو برسه کسر میشه .و گاوس خیلی میاد پایین. ولی این طور نتیجه بسیار بهتری گرفتم.(دوعدد اهن ربا 25.10 که روی هم بزاریم جمعا 4900 گاوس سطحی بدست میاد به شرطی که جنس مگنت در جه یک باشه.

    • aram گفت:

      درود بر شما
      شهرام جان
      برای ناحیه سر توصیه می شود از اهنربا های ضعیف تر استفاده شود.
      اهنرباهایی که ذکر می کنید خیلی قوی هستند.
      ممنون

  34. شهرام ابریشمی گفت:

    من گذاشتن پا ها رو وروی روی تست میکنم و خبرش میدم. ببینم نتیجش به چه شکل هست ایا اهن خونم بر میگرده یا خیر.

  35. علی گفت:

    سلام.
    استاد ارام دستبند مغناطیسی رو به چ صورت استفاده باید کرد.دستور العمل استفادش چیه؟

    • شهرام ابریشمی گفت:

      سلام علی جان.دستبند های مغناطیسی مدل های مختلفی دارند. و اغلب برای گردش خون بهتر کار برد دارند. فشار خون بالا و پایین.و درد های مچ دست وارنج کاربرد دارد. اگر فشار خون بالاست چون دستبنها تک قطبی .دو قطبی هستند.برای فشار خون بالا سمت قطب شمال دور مچ دست جای نبض ببینید. فشار پایین دست چپ مچ قطب جنوبش.

  36. شهرام ابریشمی گفت:

    من اهن ربا 5000 هزار گاوس در سطح رو روی سینم به خاطر امواج قرار میدادم.پشت کمرم 6000 هزار گاوس در سطح.4 نقطه در شکمم هر نقطه 7000 هزارگاوس در سطح.شکم لاغر شده.ولی رنگ پوستم زرد زرد.تا 6 ماه پیش سفید بود پوستم. و همه میگفتن مریض شدی.الان اهن ربا حذف کردم فقط اب اهن ربایی میخورم. واز سنگها در جهت امواج استفاده میکنم. و لامپهای کم مصرف و ال ای دی خطرناک جمع کردم واز لامپهای پر مصرف بدون ضرر رشته ای استفاده میکنم دارم کم کم رنگ بدنم مثل سابق میشه. خواستم بگم بچه ها لطفا از اهن ربا در جهت درمان استفاده کنید نه همیشگی چون اهن بدنتون جذب میکنه و به قسمتهای ختلف بدن اهن نمیرسه و باعث مشکلات عدیده میشوید.

    • aram گفت:

      پیرو صحبتها دوست عزیز اقای ابریشمی خدمت دوستان گلم بگویم که در هر روی باید احتیاط کرد. و اهنربا مخصوص به همان ناحیه و قدرت را استفاده کرد. ما فقط برای سرطان ها از اهنربا های خیلی قوی استفاده می کنیم وبرای اکثر مشکلات اهنربا متوسط کافی است.

  37. شهرام ابریشمی گفت:

    استفاده زیاد و مکرر از اهن ربا باعث جذب اهن بدن میشود .با عث ضعیفی بدن میشود. این تجربه من هست.من حدواد یک نیم سال است که در شبانه روز از اهن ربا استفاده میکنم. به صورت علمی وهمیشگی.و رنگ بدنم و صورت از سفیدی به زرد بودن و بیحالی متمایل گشت .الان 4 روز هست از اهن ربا روی بدنم استفاده نمیکنم .رنگم صورتم داره کمکم بر میگرده.

    • aram گفت:

      درود بر شما
      البته در هر روشی باید احتیاط و میانه روی را در نظر گرفت.
      هر زمانی خواستید اثرات مغناطیس را روی بدن پاک کنید می توانید کف دستها و کف پاهایتان را روی یک ظرف روی قرار دهید بعد از نیم ساعت بدنتان از نظر مغناطیسی ریست می شود.

  38. Behzad گفت:

    استاد این نیروی مغناطیسی همین نیروی چی هستش؟
    استاد دوره اموزش تای چی و چی کونگ هم میزارید؟

    • aram گفت:

      درود بر شما
      نیروی چی با نیروی مغناطیسی فرق می کند.
      البته نیروی مغناطیسی و اهنربا می تواند نیروی چی را افزایش دهد .

  39. علی گفت:

    سلام.استاد ارام ایا دستنبند مغناطیسی رو هر روز و شب حتی موقع خواب میشه بست ؟یا اینکه یک روز به درمیان وان هم دست چپ و راست بطور مساوی دوازده ساعت بست؟

  40. Behzad گفت:

    سلام. استاد مغناطیس در درمان نزدیک بینی هم استفاده میشه؟ تاثیرش زیاده؟

    • aram گفت:

      سلام
      در نزدیک بینی و مشکلات چشمی می تونید از جشم بند مغناطیسی استفاده کنید.

  41. علی گفت:

    سلام .
    استفاده از دسبند مغناطیسی ایا کمک به جذب افراد به سمت خودمون میشه.دیگران ناخوداگاه به سمتمون گرایش پیدا کنن؟

    • aram گفت:

      سلام
      دستبند مغناطیسی روی آرامش و اعتماد به نفس تاثیر فراوان دارد و به صورت غیر مستیم می تواند روی نظر دیگران در مورد ما داشته باشد.

  42. عطیه گفت:

    سلام روزتون بخیر و خوشی..
    استاد برای مشکلات هورمونی میشه بفرمایید از کدوم محصول میتونم استفاده کنم??

    • aram گفت:

      درود بر شما
      برای مشکلات هومونی با قرار دادن آهنربا بر روی غده مربوطه و یا استفاده از کلاه مغناطیسی می تواند موثر باشد

  43. شهرام ابریشمی گفت:

    در رابطه با سردرهای میگرنی . استفاده از دستبند زیاد جواب نمیده چون دوساله روش کار کردم زیاد نتیجه نگرفتند. فقط فشار خون .خسنگی .درد های شانه و کتف راضی بودند

    • aram گفت:

      درود بر شما
      در سر درد های میگرنی کلاه مغناطیسی بیشتر تاثیر دارد . اگر سر درد ها به دلیل استرس باشد دستبند مغناطیسی می تونه با کاهش استرس این مشکل را کاهش دهد.

  44. شهرام ابریشمی گفت:

    ایا گذاشتن اهن ربا جنوب بر روی کبد برای سم زدائی مفید هست. وکبد های چرب درمان میشوند.

  45. شهرام ابریشمی گفت:

    با درود استاد من با مغناطیس و امیخته سنگ درمانی تونستم دیابت چند مشتری که قندشون 300 ناشتا بوده به 80 برسونیم در مدت 10 روز.مشتری دیگه قندش از 200 به 140 کاهش.برای سرما خوردگی شدید حداکثر با چند تکنیک بر روی اب موفق شدیم ظرف چند ساعت سرما خوردگی 90 درصد علائم حذف شود و بهبود.درهای معده از نوع شدید حداکثر یک ساعت حداقل 10 دقیقه. و سنگ کلیه که کلیه بنا به بالا بودن سختی اب منطقه سنگ ساز میشود.در همون روز یا دفع یا حل شود.
    بعضی ها سوال میپرسند که اهن ربا میتونه قرص اهن به خودش جذب کنه.و بر این باور هستند که اهن ربا میتونه اهن بدن جذب کنه .چه جواب علمی میشه داد به این افراد سپاسگذارم

    • aram گفت:

      درود
      با استفاده از طب سوزنی و مغناطیس و بکار بردن مغناطیس در نقطه sp6 ‌می تون در جذب بیشتر اهن کمک کرد.

  46. شهرام ابریشمی گفت:

    با درود یکی از دوستان نزدیک به هشت سال هست که زانوش دچار مشکل شده و کوتاهی تاندون .ایا با مغناطیس راهی برای درمان ضعیفی ماهیچه و تاندون و بافت های بهم چسبیده .هست .لطفا راهنمایی کنید. چون این شخص مجبوره روی وللچر بشینه . واز نعمت راه رفتن محروم شده.
    حتی جلوگیری از ضعیفی ماهیچه.مثلا میشه با اهن ربا میدان انرژی ایجاد کرد قطب شمال .بالای جنوب .زیرش شمال هم مجداد شمال .نظر شما استاد برام مهمتره سپاسگذار م.

    • aram گفت:

      درود بر شما
      برای مشکلات ماهیچه ای و استخوانی می تونیم از اهنربا استفاده کنیم.
      برای انعطاف پذیری می تونیم از قطب شمال و برای تقویتاز قطب جنوب استفاده کنید . باز هم می تونید بالای ناحیه قطب شمال و پایین ناحیه قطب جنوب باشد.
      روش کامل طریق قرار دادن اهنربا و استفاده همزمان طب سوزنی و اهنربا در کارگاه مغناطیس درمانی اورده شده است.
      اهنربا برای همه بیماریها می تواند تاثیر داشته باشد . بستگی به شدت بیماری ممکن است درمان موقت یا کامل را به همراه داشته باشد.
      جهت اطلاعات کارگاه مغناطیس درمانی می توانید با 88302523 تماس بگیرید یا اینکه در ادرس زیر ملاحضه کنید.
      https://goo.gl/Np7BY6

  47. شهرام ابریشمی گفت:

    با دورد ایا بر درمان نازایی در اقایان میشود مگنت شمال بر روی بیضه های مرد اعمال کرد تا فعالیت بیشتر شود و درمان.ایا باید در دو بیضه شمال به کار برد.یا راست شمال .چپ جنوب

    • aram گفت:

      درود بر شما آقای ابریشمی عزیز .
      مغناطیس درمانی می تونه روی همه بیماریها تاثیر داشته باشه . البته به همین صورتی که فرمودید می تونیم بیضه ها را تقویت کنیم . البته باید از قطب جنوب اهنربا برای تقویت استفاده کرد . یا اینکه سمت راست شمال و سمت چپ جنوب باشد.
      شمال سمتی است که اهنربا را اویزان م یکنیم به سمت شمال می ایستد

  48. فرزانه پوررضوان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم بدونم آیا با مغناطیس میشه کیستهای سینه را درمان کرد؟

    • aram گفت:

      درود بر شما
      قطب شمال اهنربا این قابلیت را دارد که بافت های اضافه بدن را از بین ببرد به همین دلیل برای کیست می اوان از اهنربا و قطب شمال آن استفاده کرد.

  49. ايمان گفت:

    با سلام و عرض ادب
    روش صحيح و دقيق تعيين قطب آهنربا چگونه است؟ (منظورم اونچه كه در مغناطيس درماني مورد نظر هست)

    • aram گفت:

      درود بر شما
      روش نام گذاری متفاوت است. اما منظور ما از قطب شمال جهتی است که به سمت شمال قرار می گیرد .