دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان. دکتر آرام, تجسم خلاق, خلق آینده

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان

سرخک

سرخک، یک بیماری کاملاً عفونی، در بچه‌ها بسیار شایع است. سرخک در این مرحله از زندگی آنقدر شایع است که تقریبا تمامی بچه‌های سراسر جهان دورۀ کوتاه ظهور نقاط قرمز رنگ را بر روی بدن خود تجربه می‌کنند. این بیماری در شکل اپیدمیک آن غالباً در فصل زمستان ظهور پیدا می‌کند.

علائم بروز سرخک

بعد از وارد شدن ویروس سرخک به بدن، نخستین علائمی که در طول 7 تا 14 روز اول ظهور پیدا می‌کند تب، سرماخوردگی، ریزش آب از چشم‌ها و سرفۀ خشک است. بعد از شروع این علائم، کهیرهای پوستی در عرض 3 تا 5 روز بر روی پوست ظاهر می‌شوند. این کهیرها که از لکه‌های کوچک، مدوّر و قرمز رنگی تشکیل شده است غالباً در اطراف صورت و گردن ظاهر شده و سپس به تدریج به کل بدن سرایت کرده و در آخرین جایی که ظاهر می‌شود دست‌ها و پاهاست. این لکه‌ها که رنگشان غالباً صورتی است با گذشت زمان سیاه‌تر می‌شوند.

سرخک معمولاً با تب جزئی و اسهال همراه است. در موارد نادر با شدت بالا، تب زیاد و هذیان نیز ممکن است رخ دهد. نشانه‌هایی که ممکن است با این بیماری همراه شود ذات‌الریه، برونشیت و دُمَل گوش است. یک نشانۀ جدی اما نادر سرخک التهاب مغز است.

دلایل بروز سرخک

سرخک یکی از مسری‌ترین بیماری‌هاست که توسط یک ویروس به وجود می‌آید. ویروس سرخک آنقدر عفونی است که در شهرها، بچه‌ها قبل از آنکه به سن 5 سالگی برسند دچار این بیماری می‌شوند. مادران

بچه‌ها غالباً پادتن‌هایی را به بچه‌هایشان تزریق می‌کنند که آن‌ها را به شکل منفعل آن‌های در برابر ویروس این بیماری مصون می‌کند. با این حال، این محافظت بیشتر از 6 ماه طول نمی‌کشد. سرخک به راحتی در مراحل اولیه از طریق قطره‌های کوچک و غیرقابل دید رطوبت منتقل می‌شود. این قطره‌ها از بینی یا دهان بیمار مبتلا به سرخک به هنگام سرفه یا عطسه کردن بیرون می‌آید.

با این حال، دلیل اصلی این بیماری، همچون سایر بیماری‌های شایع در بچه‌ها، تغذیۀ غلط و شرایط غیربهداشتی زندگی است. سرخک، بنابراین، یک بحران درمانی طبیعی است که هدف آن تمیز کردن بدن بچه‌ها از مواد سمی و زیان‌بخش و موادی است که از جذب گستردۀ غذاهای نشاسته‌ای و قندی به وجود می‌آید که امروزه توسط بچه‌ها مصرف می‌شود.

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان

مراحل درمان

الف‌ـ جارو كردن‌ عمومي‌ را سه‌ يا چهار بار اعمال‌ نماييد.

ب‌ـ جارو كردن‌ موضعي‌ را بر روي‌ صورت‌، گلو، پشت‌ و جلوي‌ بدن‌ انجام‌ دهيد. بر روي‌قسمت‌ بيمار و ناحيه‌ شكم‌ بايد تأكيد بيش‌تري‌ شود.

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان. دکتر آرام, تجسم خلاق, خلق آینده

پروتکل انرژی درمانی سرخک و آبله مرغان

 

ج‌ـ به‌ منظور تقويت‌ سيستم‌ دفاعي‌ بدن‌، جارو كردن‌ موضعي‌ را روي‌ كبد و چاكراي‌شبكه‌ خورشيدي‌ حدود 50 بار انجام‌ دهيد. سپس‌ به‌ چاكراي‌ شبكه‌ خورشيدي‌  انرژي‌بدهيد. انرژي‌ پرانيكي‌ داده‌ شده‌ را تثبيت‌ نماييد.

دـ جارو كردن‌ موضعي‌ را بر روي‌ نواحي‌ بالا و پايين‌ شكم‌، چاكراي‌ نافي‌ و چاكراي‌فرعي‌ دست‌ و كف‌ پا انجام‌ دهيد. به‌ چاكراهاي‌ فرعي‌ دست‌ و كف‌ پا و چاكراي‌ نافي‌ انرژي‌بدهيد.

ه ـ انرژي‌ پرانيكي‌ داده‌ شده‌ را تثبيت‌ كنيد.

وـ در درمان‌ بايد روي‌ پاكسازي‌ كامل‌ بدن‌ تأكيد شود.

زـ به‌ چاكراي‌ قاعده‌اي‌ مستقيماً انرژي‌ ندهيد، چون‌ ممكن‌ است‌ باعث‌ بالا رفتن‌ دماي‌بدن‌ شود. جارو كردن‌ عمومي‌ و موضعي‌ را مي‌توان‌ دو يا سه‌ بار در روز تكرار كرد.

ح‌ـ درمان‌ را تا چند روز تكرار كنيد.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

 این دوره به صورت حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی پلاک ۳۹ ط اول

 برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد