دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

طریقه دیدن هاله انرژی

طریقه دیدن هاله انرژی- دکتر آرام- تجسم خلاق

طریقه دیدن هاله انرژی

 

چگونه هاله افراد را ببینیم

مبحث این مقاله در این مورد است که چگونه میشود این هاله ها را مشاهده کرد. زمانی که کودکان شروع به اکتشاف و دیدن محیط خود می کنند فیلتر هایی به آن ها می دهیم .این فیلترها باعث می شود چیزهایی را ببینند و یک سری چیزها را نبینند.در واقع نوعی تربیت است و ما چشم ها را تربیت می کنیم که بعضی چیزها را ببییند و بعضی دیگر را نبیند.

بسته به اینکه ما روی چه چیزهایی تربیت شده ایم بیشتر برایمان نمود پیدا می کند.بچه ها احساسات دیگران را ادراک می کنند و می بینند.

گویا آن ها هاله های انرژی را می بینند.ولی با افزایش سنشان فیلترهای بزرگسالان را کسب می کنند.درنتیجه به جای اینکه احساسات و ندای درونیشان توجه کنند بیشتر در محیط و موقیعت دنبال آن ها می گردند.این باعث می شود دیدن انرژی ها کم کم کنار برود.

 

 

 

اما در بزرگترها ما می توانیم کاری کنیم که هم هاله های انرژی دیده بشود و هم آنها را حس کنیم.اگر شما در یک محیط تاریکی قرار بگیرید و به انگشت هایتان توجه کنید یک چیز غبار مانند و شیری رنگی را دور آن ها می بینید.برای اینکه بتوانید  این کار را انجام بدهید باید تمرینات هاله بینی را انجام دهید.

در تمرینات هاله بینی روش هایی برای تربیت چشم وجود دارد تا چشم چیزهایی را ببیند که در حالت عادی به آن بی تفاوت است.با تمریناتی که روی سلولهای چشم و نحوه دیدن انجام می دهید باعث می شوید نوری را در نزدیکی بدن و اندامها ببنید.ممکن است این نور را در فاصله 10 یا 20 سانتی متری و گاهی در فاصله بیشتر یعنی 70 سانتی متری ببینید.

 

ما چند لایه هاله داریم.

نزدیک ترین آن در فاصله 2 یا 3 سانتی متری بدن و دور ترین آن در فاصله 70  سانتی متری بدن است. این ارتباط مستقیم با انرژی، سطح ادراک و سلامتی افراد دارد. هرچقدر افراد تمرین و مراقبه هایی را انجام داده باشند این هاله شروع به بزرگ شدن می کند. در افرادی که خیلی ترسو هستند و اعتماد بنفس ندارند نگرانی و تنش دارند این هاله به بدنشان نزدیک می شود. به همین دلیل این افراد در بسیاری از جاها حس می کنند به بن بست رسیده اند.

احساسات ما به شدت تحت تاثیر انرژی هایمان قرار می گیرد. ما با کار کردن روی انرژی هایمان و بسط دادن  آن ها باعث می شویم ایده ها و افکار جدید تری وارد ذهنمان بشود. در نتیجه  بتوانیم بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنیم و درنتیجه بهتر بتوانیم روی خودمان کار کنیم و خلاقیتمان افزایش پیدا کند. زمانی که فردی اعتماد بنفس خوبی دارد هاله بزرگتر می شود. زمانی که فرد ترس داشته باشد هاله به بدن نزدیک می شود. پس با تمریناتی که انجام می دهیم می توانیم هاله خود را بزرگ کنیم و اعتماد بنفسمان خود به خود افزایش پیدا کند. روش هایی برای اندازه گیری سطح انرژی افراد وجود دارد و به دلایل مختلفی سطح انرژی افراد اندازه گیری می شود. بعضی مواقع انرژی کل بدن را اندازه گیری می کنیم اما در درمانگری برای اینکه بدانیم کدام ناحیه از بدن فرد مشکل دارد. در نتیجه همان ناحیه را اسکن می کنیم و سطح انرژی آن ناحیه را مشخص می کنیم.

اگر یک بخشی از بدن مشکل پیدا کرده باشد آن قسمت از بدن نسبت به بقیه جاهای بدن دچار انباشتگی انرژی یا نقصان آن شده است.

بیماری خود را در بدن به صورت انباشتگی یا نقصان نشان می دهد. اگر شما روش اسکن کردن را بلد باشید با این تکنیک محل های انباشتگی انرژی را پیدا خواهید کرد. زمانی که به بدن نزدیک می کنید آن انرژی اگر نسبت به جای دیگه بیشتر باشد نشان از انباشتگی دارد. اگر آن انرژی نسبت به جاهای دیگر کمتر باشد و هاله انرژی به بدن نزدیک باشد نقصان دارد.

زمانی ما سلامتی را داریم که در اسکن کردن متوجه شویم تماما هاله مان به طور یکنواخت در بدن پخش شده است. پس اگر انرژی و هاله به صورت یکنواخت در بدن پخش نشود بیماری وجود دارد و باید آن ناحیه ترمیم شود.یا انرژی های اضافه آن برداشته شود یا جاهایی که دچار نقصان است انرژی های تمیز را وارد کرده تا قدرت خود بهبودی در بدن کار کند و سبب شفا شود.

 

ابزارهایی برای اندازه گیری هاله افراد وجود دارد.یکی از روش های اندازه گیری هاله افراد تکنیک گمانه زدن است.در این تکنیک میله هایی وجود دارد که ما در دستمان می گیریم و به بدن فرد نزدیک می کنیم.زمانی که این میله ها را به بدن افراد نزدیک می کنیم و همینطور تمریناتی را از قبل انجام داد باشیم که بتوانیم هاله را حس کرده باشیم.

 

این میله ها دقیقا میزان انرژی افراد را نشان خواهند داد.

  • اگر انرژی افراد خیلی کم باشد میله ها به هم نزدیک می شوند.
  • اگر انرژی افراد پر قدرت و بزرگ و تمیز باشند، هاله میله ها را به سمت عقب هل می دهد و میله ها از همدیگر باز می شود.

این روش باعث می شود تا با استفاده از ابزار تاثیرات انرژی را ببینید.

آن هاله انرژی وسیله گمانه زدن را دور می کند و باعث می شود که شما دقیقا تاثیرات انرژی را روی میله ها ببینید.

 

بعضی افراد برای اینکه میزان انرژی را اندازه گیری کنند از تکنیک های پاندول استفاده می کنند. اگر شما یک پاندول از جنس کریستال کوارتز باشد می تواند میزان انرژی و هاله شما را برایتان مشخص کند. زمانی که شمات کریستال را روی هاله قرار می دهید هاله انرژی به شدتروی کریستال تاثیر می گذارد. اگر پاندول را روی چاکرا قرار بدهید نیرویی که درون چاکرا وجود دارد و نوع چرخش آن باعث چرخش پاندول می شود. در نتیجه پاندول در جهت عقربه های ساعت یا خلاف آن می چرخد.

 

این چرخش ممکن است به صورت کند، آرام یا با قدرت و با سرعت باشد که هر کدام از آن ها نشانه های خاصی را دارد.

  • اگر به صورت دایره کوچک بچرخد نشان می دهد میزان انرژی درون چاکرا کم است.
  •  اگر در جهت عقریه های ساعت بچرخد نشان می دهد که انرژی با سرعت در حال وارد شدن به چاکراست.
  • اگر خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد نشان دهنده این است که بدن در این چاکرا دجار نشت انرژی شدید است.

در این حالت انرژی بدن در حال تلف شدن است. دقیقا مانند خونریزی است.

چگونه هاله افراد را ببینیم

چگونه هاله افراد را ببینیم این سوالی هست که بسیاری از افراد از من پرسیده ام. شما با تکنیک های هاله بینی می میتوانید انرژی هاله اطراف خودتان و عزیزانتان را ببینید. همانطور که خونریزی باعث می شود فرد نیروی حیات خود را از دست بدهد زمانی که یک چاکرا نشتی پیدا کند باعث می شود که فرد دچار بیماری شود. این امر  در طولانی مدت بیماری های بسیار سختی را برای فرد ایجاد می کند.

 

ما با کار کردن روی چاکراها می توانیم نشتی های انرژی را برطرف کنیم و با استفاده از تکنیک ها سلامتی خود را بالا ببریم.بعضی مواقع افراد از دارو استفاده می کنند.در تست های پزشکی دارو باید تاثیر گذار باشد و با استفاده آن نتیجه گرفته شود اما گاهی این اتفاق نمی افتد.یکی از دلایل آن این است که ما به آن بُعد دیگر بدن که انرژی های افراد است کاملا بی توجه هستیم.پس اگر به آن بُعد توجه کنیم متوجه می شویم که آن بعد می تواند به فرد کمک کند تا داروها بهتر پاسخ دهند.

 

مطالب مرتبط

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا - آلودگی هوا یکی ...

چگونه از پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ استفاده کنیم؟

پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ - پروتکل انرژی درمانی تیک صورت یک روش نوین ...

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

حس کردن انرژی دستان خود با تمرین و آموزش امکان پذیر است در مقاله ...

انرژی درمانی آرام چیست؟

انرژی درمانی آرام - شفاگر،  در زمان انرژی درمانی پرانا یا انرژی حیاتی یا ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد