دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آلفای ذهنی پیشرفته: آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته

آلفای ذهنی پیشرفته: آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته هیپنوتیزم به خاطر فواید بیشماری که دارد همواره مورد تایید و پیشنهاد روانشناسان و متخصصین این رشته می باشد، اگر بگوییم می توان به کمک هیپنوتیزم آینده خود را به شکل درستی برنامه ریزی نمود گذشته ها را اصلاح کرد و بسیاری از بیماری ها را درمان نمود اغراق نکرده ایم خوبی هیپنوتیزم این است که هم می توان دیگران را هیپنوتیزم نمود و هم از خود هیپنوتیزم بهره برد. برای این کار نیاز است که با یک سری اصطلاحات و اصول اولی در هیپنوتیزم آشنا شویم با ما همراه باشید با مقاله «آلفای ذهنی پیشرفته؛ آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته» برای آشنایی بیشتر با قدرت های هیپنوتیزم.

آلفای ذهنی پیشرفته 

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته راهی برای نفوذ به ناخودآگاه و برنامه ریزی ناخودآگاه است تا اینکه آنگونه که دوست داریم ظاهر شویم. مغز انسان در این حالت در وضعیت تلقین پذیری خاص قرار می‌گیرد. ذهن انسان همانند یک کامپیوتر است. این کامپیوتر به طرق مختلف و از طریق محیط برنامه ریزی شده است.

کامپیوتر ما از طریق والدین، تلویزیون، معلم و جامعه و … برنامه ریزی شده است. طبیعتاً برنامه‌ هایی بر روی آن نصب شده است که ممکن است ما را آزار دهد و اجازه ندهد به موقعیت دلخواه برسیم و تمام توانایی های خود را در معرض نمایش قرار دهیم. با فرض اینکه برنامه های اولیه آن کاملا بی عیب بوده اند که اینگونه نبوده است.

در آلفای ذهنی باید بدانید که همانگونه که ممکن است اطلاعات یک کامپیوتر ویروسی شود، برنامه‌های مغز انسان دچار ویروس و انگل می‌شود. ویروس‌ های ذهنی، برنامه‌‌های مخربی هستند که نه تنها اجازه نمی ‌دهد ما به موفقیت دلخواه برسیم بلکه ممکن است ما را دچار بیماری های جسمی بکند. به همین دلیل بسیاری از بیماریها هم اکنون به نام بیماری‌های روان – تنی شناخته می‌شوند. این بیماری ها ریشه در افکار و ذهنیت‌ های ما دارند.

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته: ذهنیت غلط در مورد آلفای ذهنی 

این ذهنیت‌های غلط بدون اینکه ما بر روی آنها کنترل داشته باشیم از طریق هیپنوتیزمی که بوسیله تلویزیون، رسانه‌ها، معلم‌ها و والدین و بقیه کسانی که در برنامه‌ریزی ما نقش دارند وارد سیستم ما شده است. و بصورت ویروس‌های مخرب موجب می ‌شود که دچار استرس، نگرانی، خشم، نفرت، حسادت، بیماری های فیزیکی و روانی بشویم. این ویروس ها موجب می‌شوند تا از درصد خیلی کمی از مغز استفاده کنیم.

همانطور که ممکن است هارد کامپیوتری که دچار ویروس شود بی دلیل کار کند و اشغال باشد مغز و ذهن ما بدون دلیل ممکن است مشغول باشد و بدین طریق یادگیری ما بشدت کاهش می‌یابد. روش مقابله با آن و از بین بردن ویروس‌ های ذهنی برای بدن فوق‌ العاده سخت و تقریباً غیر ممکن است. مثلاً اگر بخواهیم نفرت را از بین ببریم یا ترسی از یک سوسک را از بین ببریم ممکن است برایمان سخت باشد.

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته: ذهنیت غلط در مورد آلفای ذهنی

ذهنیت‌های غلط بدون کنترل از طریق هیپنوتیزمی توسط تلویزیون، رسانه‌ها، معلم‌ها و والدین و … وارد سیستم ما شده است.

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته: آلفای ذهنی 

اما اگر به ناخودآگاه و جایی که اطلاعات در آن ذخیره می‌شود دست یابی داشته باشیم می‌توانیم هر گونه که بخواهیم اطلاعات را در ذهن بازسازی کنیم. برنامه‌هایی را که خودمان دوست داریم در مغز قرار دهیم.  وضعیتی که مغز در حالت تلقین پذیری قرار می‌گیرد وضعیت آلفای ذهنی می‌باشد. این روش همان کاری است که در هیپنوتیزم اتفاق می‌افتد.

در حالت هیپنوتیزم هم مغز در حالت آلفا قرار می‌گیرد و امواج مغزی بین 8 الی 12 تقلیل می‌ِیابد.

در حالت آلفای ذهنی برنامه ریزی مجدد مغز امکان پذیر است و می‌ توانیم اطلاعات را آنگونه که خودمان دوست داریم و به سودمان است در مغز جایگزین کنیم. از طریق آلفای ذهنی پیشرفته یا با آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته می ‌توانیم همانند کودک از زندگی لذت ببریم و شاد باشیم. بر بال خیال خود سوار شویم از روی گلها بپریم و زمانی که باران می‌آید لبریز از عشق می شویم و سر از پا نمی شناسیم. هوا را که نفس می‌کشیم جان تازه‌ای می یابیم. دوستمان را که می‌بینیم سر از پا نشناسیم.

آلفای ذهنی پیشرفته یا با  آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته راهی است که بتوانیم آسیب‌هایی که بصورت عمدی یا غیر عمدی در کودکی یا نوجوانی یا حتی بزرگسالی بر روی ما پیاده شده است را از بین ببریم. می‌توانیم مشکلات خود را از بین ببریم.

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته: تکنیک های آلفای ذهنی 

با استفاده از آلفای ذهنی پیشرفته یا خود هیپنوتیزم می‌توانیم فروشمان را بیشتر کنیم و در مسائل مالی موفقیت بیشتری را کسب کنیم. تسلط بر کار با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده کاملاً امکان پذیر است. با استفاده از تکنیک‌های آلفای ذهنی می‌توانیم نفرت را از بین ببریم و خودمان را از آتش خانمانسوز قهر و نفرت پاک کنیم.

با استفاده از تکنیک خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌توان آرامش عمیق را تجربه کرد و آن را در وجودمان ذخیره کنیم . هر زمانی که نیاز به آرامش داریم از ذخیره آرامش خود بهره ببریم. آلفای ذهنی کمک می‌کند تا بتوانیم نقشه گنجی را برای خودمان بریزیم و بر روی این نقشه گنج کار کنیم.

با آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته ما می‌توانیم آرزوها و خواسته‌های خود را در نقشه گنج قرار دهیم و از اینکه طبیعت و خلقت راهی برای رسیدن به خواسته‌ هایمان قرار داده است لذت ببریم. از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می‌توانیم به گذشته خود برگردیم و هرگونه تغییری که لازم است در گذشته خود ایجاد کنیم. می‌توانیم خاطراتی که ما را ناراحت کرده‌اند را پاک کنیم یا اینکه خاطره‌ای را که دوست داریم و دوست داشتیم برایمان اتفاق بیفتد را در ناخودآگاه خود قرار دهیم و از این خاطره لذت ببریم.

از طریق آلفای ذهنی پیشرفته یا خود هیپنوتیزم پیشرفته چکار می توان کرد؟

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته یا آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌توانیم شریک زندگی خود را تمام و کمال داشته باشیم و از زندگی مشترکمان لذت بیشتری ببریم.

✔️ آلفای ذهنی پیشرفته می‌تواند تجربه قوی و نیرومندی را از اعتماد بنفس در اختیار ما قرار دهد. تمرین اعتماد به نفس آن توانایی‌های ما را در جهت استفاده بهتر از زندگی، کسب و کار و در هر زمینه‌ای را افزایش می‌دهد.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می‌ توانیم با جهان ارتباط مستقیم برقرار کنیم. می‌توانیم درک جدیدی را از جهان و پدیده‌های آن داشته بایم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می‌ توانیم تنبلی را از بین ببریم و کارهای عقب افتاده خود را جبران کرد . تصمیمات قطعی بگیریم و تصمیمات خود را عملی کنیم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می ‌توانیم برروی زیبایی خود کار کنیم. پوست شفاف و زیبا داشته باشیم و از زیبایی خود لذت ببریم.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته و آلفای ذهنی پیشرفته 

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته و خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌توان احساسات خود را کنترل کرد. درد را در بدن کنترل کرد و بی‌دردی یا بی‌حسی ایجاد کرد. از طریق آلفای ذهنی پیشرفته و بکار گیری توان انرژ‌یمان می‌توان پول بیشتری در آوریم و ثروت را به سمت خود بکشیم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته و خود هیپنوتیزم پیشرفته می ‌توانیم از حافظه بهتر برخوردار باشیم و هر چیزی که می‌ خوانیم در ذهنمان ذخیره کنیم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته و خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌ توانیم بر روی وزن کنترل پیدا کنیم. وزن ایده‌آل را بیابم از غذاهایی که برایمان مشکل زا هستند فاصله بگیریم و غذاهایی که لازم هستند را با لذت بخوریم.

✔️ با استفاده از آلفای ذهنی پیشرفته و خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌ توانیم موفقیت را تجربه کنیم. ذهنمان را برای موفق شدن برنامه‌ ریزی کنیم. مانع‌ هایی که در ذهن جلو موفقیت را می‌گیرند از بین ببریم و تغییر دهیم. از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می‌ توانیم ابراز وجود کنیم. از توانایی‌ های خود به نحو احسن استفاده کنیم. توانایی‌ ها و قدرت‌ های درونی را عرضه کنیم و از آنها لذت ببریم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته یا با آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته می‌ توانیم سیگار کشیدن را کنترل کنیم. و این عادت که ممکن است برای سلامتی ما مضر باشد را از بین ببریم.

✔️ از طریق آلفای ذهنی پیشرفته می توانیم به شریک زندگی خود عشق بیشتری بورزیم و مانع های درونی که موجب می شود نتوانیم به راحتی احساسات خود را بیان کنیم را از بین ببریم.

✔️ به طور کلی با آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته می توانیم همانگونه که دوست داریم و لذت می بریم زندگی کنیم . این حق ما است که از توانایی های خود استفاده کنیم. این حق ما است که ثروت و لذت را در کنار هم داشته باشیم. این حق ما است که بتوانیم از قدرت هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است بهره ببریم. این حق ما است که زندگی کنیم.

آموزش خود هیپنوتیزم پیشرفته و آلفای ذهنی پیشرفته 

آلفای ذهنی پیشرفته می تواند به ما کمک کند کمک کند عادتهای خوب کسب کنیم و از عادتهای بد دست بکشیم

آلفای ذهنی در مجموعه تجسم خلاق

این مجموعه به دنبال تجربیاتی که بر روی گروهی در مورد هیپنوتیزم اجرا شده است تهیه شده است. در ان سعی شده مشکلاتی که در این روش ها وجود دارد را از بین ببرد. در این مجموعه ما می توانیم خودمان در برنامه ریزی ذهن سهیم باشیم و اینبار خودمان مغز را برنامه ریزی کنیم. این یک مجموعه منحصر به فرد است و شبیه هیچکدام از تکنیک های قبلی که در این زمینه دیده یا گذرانده اید نمی باشد.

تجربه موفق قبلی که در این مورد آماده شده است مجموعه تجسم خلاق می باشد. که در این مجموعه جدید سعی شده است افراد بتوانند با چشم باز وارد حالت آلفا شود . شما می توانید با چشم بسته یا با چشم باز تکنیک ها را انجام دهید و از آنها لذت ببرید. فایل های صوتی برای انجام تکنیک ها با چشم باز است.

خود هیپنوتیزم پیشرفته

در خود هیپنوتیزم پیشرفته می توانیم به مرکز و هسته مغز وارد شویم و اطلاعات جامع و کاملی که نیاز هست را در هسته مغز وارد کرد. در خود هیپنوتیزم پیشرفته که می تواند از طریق یک درمانگر هیپنوتیزمی انجام شود یا اینکه می تواند از طریق فایل های هیپنوتیزمی که توسط یک هیپنوتیزور حرفه ای آماده شده است، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید خصوصیاتی که دوست دارید را در مرکز هسته مغز وارد کنید.

به دلیل اینکه در هیپنوتیزم امواج مغزی در حالت آلفا قرار می گیرد، به این حالت آلفای پیشرفته هم گفته می شود. در دوره های خود هیپنوتیزمی فرد یاد می گیرد که در حالت آلفا قرار بگیرد و با تمرین زیاد می توانید در حالت هسته هیپنوتیزمی قرار بگیرید. ربای اطلاع بیشتر در  خود هیپنوتیزم پیشرفته عمیق و هسته هیپنوتیزمی به کتاب هیپنوتیزم پیشرفته دکتر آرام مراجعه کنید

🔻چگونه می توانم در این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

امواج مغزی در تکنیک آدمک مغزی

امواج مغزی در تکنیک آدمک مغزی - اگر کسی به مدت 20 دقیقه تکنیک ...

چگونه يک محصل ممتاز شويم

چگونه يک محصل ممتاز شويم چگونه يک محصل ممتاز شويم مطالعه کردن عجب کار کسل کننده‌اي ...

دیدگاهها

9 دیدگاه

  1. مهسا گفت:

    سلام دکتر آرام .من قبلا یه سری کاست از شما مربوط به آلفای ذهنی بودن گوش میدادم خیلی واسم خوب بودن خیلی تو درسم موفق شدم ولی متاسفانه گم شدم میخواستم بدونم چطوری میتونم دوباره تهیه شون کنم؟

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز. می تونید با موسسه تماس بگیرید تا در این زمینه راهنماییتون کنن 02188302523

  2. Jesus گفت:

    با سلام هزینه این پکیج چقدر میباشد

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز هزینه پکیج خدهیپنوتیزم در قسمت محصولات سایت زده شده که می تونید از اون قسمت خریداری کنید

  3. علی دشتی زاده گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی
    اینجانب درای قدرت انرژی درمانی هستم و ار راه دور و یا نزدیک می توانم افراد را به لطف و توجه باریتعالی درمان کنم و این درمان برای بعضی افراد پایدار است ولی بعضی دیگر پس از مدت زمان کوتاه یا پس ازشش ماه بیماری آنها برمی گردد ودرمان هم درهمان لحظه که به آنها انرژی می دهم صورت می گیرد می خواستم بدانم علت برگشت بیماری افراد چیست

    با تشکر فراوان

  4. مدبر گفت:

    سلام روز شما بخیر . آیا علاوه بر پکیج آموزشی ،بصورت حضوری وعملی نیز خودهیپنوتیزم آموزش داده میشود؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام وقت بخیر بله دوره های آموزشی حضوری هم برگزار میشود که برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید
      02188302523

  5. هومن گفت:

    با سلام خدمت شما
    ببخشید این پکیج خودهیپنوتیزمی پیشرفته کی میاد؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما دوست عزیز پکیج کامل دوره خودهیپنوتیزم موجود است میتونید تهیه نمایید شامل 50 تکنیک که دوره کامل خودهیپنوتیزمی رو به شما آموزش میدهد
      برای سفارش با موسسه تماس بگیرید 02188302523