دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تکنیک انتقال فکر یا الهام راهی به سوی تله پاتی آگاهانه

تکنیک انتقال فکر یا الهام راهی به سوی تله پاتی آگاهانه

انتقال فکر یا الهام – تله‌ پاتی یا انتقال فکر، یک پدیده مرموز و جذاب است که از دوران‌ های قدیم در میان انسان‌ها مورد بررسی و تامل قرار گرفته است. این مفهوم از انتقال افکار، حس‌ها، یا اطلاعات از یک فرد به دیگری بدون استفاده از وسایل حسی یا زبان، موضوع تحقیقات واقعیتی یا در حال بررسی علمی قرار گرفته است.

گرچه در دنیای علم مدرن هنوز این پدیده به عنوان یک واقعیت ثابت شناخته نشده است، اما با گسترش مطالعات در زمینه‌ های علوم روان‌شناسی و علوم مغز و اعصاب، مسائل مربوط به تله‌ پاتی به نقد و بررسی گسترده‌ تری دچار شده‌اند. در این مقدمه، به بررسی اصول و مفاهیم این پدیده و نگاهی به رویدادها و رخدادهایی که این تجربیات ممکن است ناشی از آن باشند، خواهیم پرداخت.

تکنیک استفاده از انتقال فکر یا الهام

همه روزه در ساعتی که خودتان تعیین می کنید منظم در مدتی که کمتر از یک ربع ساعت نباشد به خود تلقین نمائید و فکرتان را تمرکز بدهید که به شما الهام شود و روح تجلی کند. تمرین تله پاتی یا انتقال فکر تله پاتی عبارت از این است که دو نفر بدون حرف یا اشاره فقط به وسیله انتقال فکر مطلب خود را خواه در فاصله نزدیک و خواه در مسافت دور مانند تلگراف بی سیم به یکدیگر بفهمانند.

● برای حصول به این نتیجه تمرینات انتقال فکر یا الهام که یکی از بهترین و زیباترین تجلیات روحی است دستور زیر را بکار برید تا کامروا شوید. برای این تمرین باید دو نفر عمل کنند. بطور مثال شما با یکی از دوستانتان قرار می گذارید تمرین های این عمل را به تدریج انجام دهید.

ابتدا باید شما دو نفر در مسافت نزدیک در یک محل روبروی هم بنشینید به طوری که بدن شما راست و پیشانی بلند قرارگیرد. (در این امر باید آزادی بدن کاملاً مراعات شود که کسالتی تولید نگردد. باید سعی کنید کاملاً سلامت باشید زیرا سلامتی نخستین شرط موفقیت در این امر است. نباید با فشار و  اذیت عمل را انجام داد)

باید چشم های هریک از شما متوجه پیشانی دیگری شود و قبل از عمل و در حین عمل خواهش و تمنای شما آن باشد که قوای روحی شما دو نفر در یک سطح واقع شده و میل دارند با هم ارتباط یافته و از خواهش های یکدیگر مطلع شوند و روح شما در یک خط مستقیم رابطه قرار گیرد.

● برای انتقال فکر یا الهام باید ذهن طرفین از هر فکری خالی و فکر جایگزین تمام افکار باشد. بعداً شروع کنید به انتقال یک فکر بین خودتان. در ابتدای کار باید یک کلمه ساده و بسیط انتخاب کنید و قبلاً به همدیگر بگوئید که چگونه فکری را می خواهید انتقال دهید، مثلاً یک کلمه ساده مثل «پیغمبر»، «خوب»، «زمین» یا « آسمان» و غیره را انتقال می دهید. بطور مثال یکی از شما «یزدان»

انتقال فکر یا الهام را در فکرش خطور می دهد و بطرف می گوید: «من یکی از اسماء الهی را در مغز خود فکرکردم شما توجه پیدا کنید و بگوئید که کدامیک از اسماء را فکر کرده ام» طرف با تمرکز فکر و مراعات دستورات تله پاتی که در بالا گفته شد با قوای روحی این را می گیرد و می گوید: شما در فکر خود گذراندید «یزدان».

تکنیک انتقال فکر یا الهام راهی به سوی تله پاتی آگاهانه

برای انتقال فکر یا الهام باید ذهن طرفین از هر فکری خالی و فکر جایگزین تمام افکار باشد.

 

ادامه تمرینات انتقال فکر یا الهام

پس از اینکه از انجام گرفتن انتقال فکر یا الهام در قسمت بالا اطمینان حاصل گردید و دامنه تمرین انتقال فکر یا الهام را به شرح زیر ترقی دهید:

● بجای فکر ساده و آسانی که داشتید اکنون افکار دنباله دار که صورت  حکایت و متضمن یک سلسله خاطرات و نتایج باشد به یکدیگر الهام کنید. بطور مثال می گوئیم: قرار می گذارید خاطرات زمان گذشته خود را که هر دو ناظر آن بوده اید بفکر یکدیگر الهام و انتقال دهید.

مثلاً شما یک قسمت را انتقال می دهید و بعد که طرف فهمید قسمت دیگر را او الهام می کند و همینطور قسمت به قسمت خاطرات خود را بوسیله فکر به یکدیگر یادآوری و بیان می کنید.  بعد او می گوید که چه فکر کردید طرف هم جواب می دهد که شما این را فکر کردید.

● تقریباً مانند دو نفر تلگرافچی است که مطالب را یکی مخابره می کند دیگری می گیرد بعد که گرفت می گوید گرفتم و وقتی تمام شد یک مرتبه هم برای طرف اولی می خواند که بفهمد درست گرفته است. عمل الهام هم تقریباً باید اینطور انجام شود. در هر حال طبق دستور بالا باید ورزش و تمرین روحی انجام گیرد تا روز به روز قدرت الهام زیاد گردد. بعداً که به این قسمت موفقیت حاصل شد می توان راجع به خاطرات و حکایات مربوط به دیگران و سایر چیزهائی که دنباله داشته و پشت سرهم باشد به تمرین پرداخت تا رفته رفته توانائی روحی زیاد گردد.

● پس از آنکه تمرین تله پاتی در مسافت نزدیک با موفقیت انجام شد در مسافت دور که یکدیگر را نبینید انجام می دهید به این طریق که قبلاً قرار می گذارید در سر ساعت و دقیقه معینی در محلی آرام طبق همان شرایط که گفته شد هریک قرار گرفته و شروع به مخابره روحی نمائید و به ترتیب مذکوره ابتدا افکار ساده و بسیط و بعداً افکار دامنه دار و مفصل را الهام کنید. در اینجا باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

● قبلاً موضوعی را که راجع به آن می خواهید مخابره فکری کنید با طرف خود قرار بگذارید و البته طرف شما باید مثل خودتان ورزیده و آشنا به این علم باشد. اما راجع به ساعت فراموش نکنید که باید حتماً ساعت صحیح و دقیقی را که بکار مشغول می شوید قبلاً به یکدیگر اطلاع دهید که سر همان ساعت الهام انجام شود والا نتیجه نخواهد داشت مثل دو نفر تلگرافچی که اگر سر ساعت یکی از آنها حاضر نباشد مخابره صورت نمی گیرد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

● در مسافت نزدیک مثل اینکه هر دو در یک شهر در محله های مختلف باشید باید اختلاف ساعتها را در نظر بگیرید و برای احتیاط که مبادا ساعتها جزئی اختلافی باهم داشته باشند چند دقیقه ای در حال انتظار باشید که بتوانید هر دو وقت را باهم وفق دهید. اگر میسر شود توسط تلفن به هم خبر دهید که: «برای مخابره حاضرم» بهتر است. ساعت رادیو نیز برای یک محل یا مسافت دور راهنمای بسیار خوبیست.

● در مسافت دور مثل اینکه شما در یک شهر و طرف شما در شهر دیگر باشد علاوه بر اختلاف ساعت باید اختلاف افق را هم در نظر گرفت. بنابر این قبل از شروع به الهام تقریباً نیم ساعت برای انتظار ظهور و تجلی روحی در نظر بگیرید. این نکته را نیز بخاطر بسپارید که بهترین مواقع برای این مخابره پس از نیمه شب خواهد بود چون موقع استراحت و فکر همه بهتر آماده و جمع است و توجه بیشتر پیدا می کنند.

موانع موجود برای انتقال فکر یا الهام

اگر پس از تمرین نتایج مثبتی از انتقال فکر یا الهام نگرفتید مأیوس نشوید زیرا ممکن است نگرفتن نتیجه در اثر علل چندی باشد از این قبیل

یک – شرط بکار گیری انتقال فکر یا الهام طرفین سلامت کامل نداشته باشند.

دو – طرفین خلق خوش نداشته و به گرفتاری فکری دچار باشند.

سه – بواسطه کار و گرفتاری تشتت فکری در یکی یا هر دو طرف موجود بوده و نتوانند تمرکز فکر یا تمرکز قوای دماغی حاصل نمایند.

تکنیک انتقال فکر یا الهام

شرط بکار گیری انتقال فکر یا الهام طرفین سلامت کامل نداشته باشند.

 

این را هم ناچارم بگویم: برای اشخاصی که استعداد روحی عادی و متوسط دارند اگر بتوانند پس از تمرین انتقال فکر یا الهام و زحمات موفق به مخابره فکری ده کلمه از دور بشوند خوب و رضایت بخش است اما اشخاصی که استعداد روحی بیشتر داشته باشند به موفقیت های بزرگ نائل خواهند شد.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله انتقال فکر یا الهام نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند. در این دوره به شما دورشنوایی، دوربینی، دور حسی، آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود. گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد. کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد. برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

هم روح در تله پاتی: یافتن هم روح در تله پاتی

هم روح در تله پاتی هم روح در تله پاتی می تواند به شما ...

انواع تله پاتی: بررسی شگفتی‌ های پنهان ذهن انسان

انواع تله پاتی در دهه‌های اخیر، مفهوم تله‌ پاتی یا دور آگاهی به عنوان ...

7 نکته مهم برای انواع تله پاتی سمعی

انواع تله پاتی سمعی - تحقیقات  در زمینه تله پاتی و حس ششم نشان ...

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست؟

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست - تله‌پاتی و مکاشفه دو مفهوم مهم ...

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می کند؟ «تله پاتی» دسترسی به اطلاعاتی است ...

چگونه تله پاتی کنیم (رازهای ارتباط بدون کلام)

چگونه تله پاتی کنیم هنر تله‌ پاتی یا ارتباط تله‌ پاتیک، مفهومی زیبا و ...

دیدگاهها

1 دیدگاه

  1. aramgroup گفت:

    سلام؛ دقیقا کدوم لینک دوست عزیز