دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

این تکنیک جالب برای این که با هیپنوتیزم به سادگی پول بیشتری در بیاورید

تکنیک های جالبی که می توان با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید فکر کنید می توانید ذهنیت خود را اصلاح کنید و به راحتی ثروت و پول را به خود جذب می نمائید با خود هیپنوتیزم می توانید مغز خود را از نو برای ثروتمند شدن برنامه ریزی نمایید شاید دیگران دگرهیپنوتیزم را راهی بی ربط به پول و ثروت بدانند ولی وقتی که بفهمید ریشه همه مشکلات و ناکامی ها و در مقابل آن موفقیت و رسیدن به آرزو ها در فکر و ضمیر ناخودآگاه شما قرار دارد متوجه می شوید که هیپنوتیزم می تواند تاثیر فوق العاده برای بدست آوردن و ثروت و راهی است که می توان با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید.

تکنیک فوق العاده که با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

پیشنهادهای زیر برای افزایش انگیزه و اعتماد به نفس با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید و با درآوردن پول بیشتر و از بین بردن عقاید منفی درباره‌ی پول طراحی شده است.

✔️ من دارای انگیزه‌ی قوی برای افزایش درآمد مالی‌‌ام هستم. الان عقاید محدود کننده‌ی خود را درباره‌ی پول یا توانایی‌ام برای درآوردن پول بیشتر را کنار می‌گذارم. الان می‌خواهم به خود اعتماد کرده و پول بیشتری بدست بیاورم.

✔️ من از پول برای رساندن منفعت به خود و دیگران استفاده می‌کنم. پول نه خوب است و نه بد. این چگونگی استفاده‌ی افراد از پول است که آن را خوب یا بد می‌کند.

✔️ من به خود اعتماد می‌کنم تا از پول به شیوه‌ای مثبت استفاده کنم. من می‌توانم پول بیشتری داشته باشم و می‌خواهم بخشنده‌تر عمل کنم. هنگامی که پول بیشتری دارم، می‌توانم بخشنده‌تر و گشاده دست‌ تر باشم ….. و با پول‌هایم کارهای مثبتی کنم.

✔️ من در مورد چیزهایی که می‌خواهم ….. چیزهایی که شایسته‌ی آن هستم با خود رفتار بهتری دارم. داشتن پول بیشتر برای برآورده کردن نیازها و خواسته‌ هایم طبیعی و خوب است. من می‌توانم آنچه را که می‌خواهم داشته باشم.

تکنیک فوق العاده که با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

شما می توانید با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

تکنیک فوق العاده که با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

✔️ من شایسته‌ی داشتن هر آنچیزی هستم که می‌توانم تصور کنم ….. و می‌توانم آن را بدون محروم کردن دیگران از آنچه که می‌خواهند در اختیار داشته باشم. در حقیقت، هر چقدر پول بیشتری داشته باشم، پول بیشتری می‌توانم خرج کنم. هنگامی که پول خرج می‌کنم، پول را به فرد دیگری می‌دهم …..

بنابراین، فردی که از من پول گرفته است، پول بیشتری برای خرج کردن بر روی چیزهایی که می‌خواهد دارد. در نتیجه، با داشتن پول بیشتر و بدست آوردن چیزهایی که می‌خواهم ….. به دیگران کمک می‌کنم تا آنچه را که می‌خواهند بدست آورند. و این چیز خوبی است. زمانی که پول بیشتری بدست می‌آورم، می‌توانم به خود و دیگران کمک کنم. من می‌خواهم پول بیشتری بدست بیاورم.

✔️ من خود را در قصرم تصور می‌کنم که در مقابل در شیکی که از نقره ساخته شده ….. و با جواهرات تزئین شده است ایستاده‌ام. من از کلید خود برای باز کردن در استفاده می‌کنم. هنگامی که در را باز می‌کنم، قفسه‌ای از گنج را می‌بینم. آن قفسه پر از سکه‌های طلا و نقره‌ی درخشان، یاقوت، زمرد و سایر سنگ‌های قیمتی است.

لوستری نیز در آن اتاق وجود دارد که از الماس ساخته شده است ….. نور درخشان و روشنی که از سکه‌ها و جواهرات منعکس می‌شود مرا شگفت زده می‌کند. آن اتاق به شکل زیبایی با فرش‌های قیمتی تزئین شده است. و هنگامی که دقیق‌تر نگاه می‌کنم، می‌فهمم که تصویر من بر روی آن فرش‌ها حک شده است. آن قفسه‌ی گنج به همراه هر آنچه که در آن است مال من است.

✔️ من در جهان فراوانی و ثروت زندگی می‌کنم. من به خود اجازه می‌دهم تا در این فراوانی و ثروت شریک باشم. من فراوانی ثروت را که در اشکال گوناگون در اطراف من قرار دارد می‌بینم و به خود اجازه می‌ دهم تا در آن غرق شوم. این ثروت شامل فراهم شدن پول و کالاست. هنگامی که آن را آزادانه دریافت می‌کنم، می‌توانم آزادانه به دیگران نیز بدهم تا آن‌ها هم بتوانند در فراوانی زمین و جهان شریک شوند. من با لذت و شکرگذاری فراوانی و ثروت را می‌پذیرم.

✔️ من مستعد درآوردن پول بیشتری هستم. من مستعد قرار گرفتن در تمامی موقعیت‌های خوب برای درآوردن پول بیشتر هستم. من مراقب هستم تا در تصمیماتم برای بدست آوردن پول بیشتر هوشمندانه عمل کنم.

✔️ من افراد و موقعیت‌هایی را که برای داشتن پول بیشتر به آن‌ها نیاز دارم به سمت خود جذب می‌کنم.

✔️ من آنقدر هوش و زکاوت دارم تا آنچه را که می‌خواهم بدست بیاورم. من آنچه را که می‌خواهم بدست می‌آورم.

✔️ من آنچه را که می‌خواهم نه کمتر و نه بیشتر به شیوه‌ای اخلاقی بدست می‌آورم.

✔️ الان افکار و عقاید مهم و ضروری را برای بدست آوردن پول بیشتر در ذهن خود پرورش می‌دهم. حالا به خلاقیت خود اجازه می‌دهم تا مرا هدایت کند تا پول بیشتری بدست بیاورم.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

بخش بیداری تکنیکی که با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید

برای بخش بیداری با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید با شمردن تا عدد پنج از هیپنوتیزم بیدار خواهم شد. هنگامی که به عدد پنج می‌رسم، کاملاً هوشیار شده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

یک ….. شروع به بیدار شدن از هیپنوتیزم می‌کنم.

دو ….. از محیط اطراف خود آگاه می‌شوم ….. احساس رضایت، امنیت و آرامش می‌کنم.

سه ….. منتظر رسیدن به نتایج مثبتی از جلسه‌ی هیپنوتیزم خود هستم.

چهار ….. احساس خوش‌ بینی و تازگی می‌کنم.

پنج ….. پنج ….. پنج ….. الان کاملاً به هوشیاری رسیده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

۱ تکنیک فوق العاده برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم آرزوی هر آدمی داشتن پوستی سالم و شاداب ...

1 تکنیک عالی برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم بنظرتان جالب می باشد مگر نه؟ برای کسانی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد