دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

1 تکنیک عالی برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

یک تکنیک عالی برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم بنظرتان جالب می باشد مگر نه؟ برای کسانی که از دردهای مزمن مانند میگرن رنج می برند این امر می تواند بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده باشد چرا که دردهای مانند سردرد به راحتی می توانند زندگی ما را مختل نموده و آرامش را از ما بربایند می توانند خوشی هایمان را به کابوس تبدیل کنند. هیپنوتیزم می تواند با تاثیر برروی ضمیر ناخوداگاه و برنامه ریزی مجدد آن برای برطرف کردن این نوع از دردها چاره ساز باشد.

میگرن بیماری که در 15 درصد جمعیت جامعه را درگیر نموده است و شدت حملات آن می تواند به حدی شدید باشد که فرد را از انجام هر کاری باز داشته و او را ناتوان می نماید درمان های هیپنوتیزمی بر اساس مطالعاتی که در دانشگاه پنسیلوانیا بر روی افراد مبتلا به میگرن صورت گرفته است.

تحقیقات در زمینه از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم نشان داده که درمان با هیپنوتیزم باعث بهبود 70 درصدی بیماران  می گردد و نه تنها باعث کاهش میزان حملات و درد و تعداد دفعات استفراغ در آنها گشته بلکه تعداد کمتری از آنها در حدود 37 درصد پس از یک سال شاهد بازگشت بیماری خود بوده اند که نسبت به بیمارانی که با دارو درمان شده اند 54 درصد بسیار کمتر بوده اند.

تکنیک طلایی از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

✔️ امروز برای شما روز مهمی است، چون اولین روز آرام و راحت عمر شما است. سردردی که تا حالا همیشه آن را حس می‌ کردید، تغییر می‌کند. الگوی درد آن متحول می‌شود و دیگر احساس درد نخواهید کرد.

✔️ با از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم شدت و تعداد دفعات بروز سردرد کمتر می‌شود تا این که بالاخره ناپدید می‌گردد.

✔️ وقتی به خود اطمینان داشته باشید، دیگر سردرد را حس نخواهید کرد، زیرا دیگر خود را تحت تأثیر آن قرار نمی‌دهید. در نتیجه به آن بی‌ اعتنا شده و دیگر آن را حس نمی‌ کنید.

✔️ حتماً تا به حال چندین بار درباره علت سردرد از خود سوال کرده‌اید. سردرد فقط عادت بدی است که انسان در طی سال‌ها فرا می‌گیرد. انسان به طور مادرزادی چنین عارضه ای ندارد. علت سردرد کنونی شما با علت بروز آن در چند سال قبل تفاوت دارد.

✔️ عادت های خوب و بد، اکتسابی هستند. از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم باید دانست که ذهن انسان می‌تواند آن چه فرا گرفته است، فراموش کند. عادت رفع سردرد را جایگزین عادت بروز سردرد می کنید. ولی همچون سایر عادت ها باید برای برطرف کردن آن اراده و پشتکار داشته باشید.

 

تکنیک طلایی از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم عادت رفع سردرد را جایگزین عادت بروز سردرد می کنید.

از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم: سردرد و علل آن 

سردرد به خودی خود بيماری نیست. بلکه علامتی از نادرست بودن وضعیت بدن است. سردرد، علامت آن است که انسان با محیط خود مشکل دارد و نمی‌تواند با محیط اطراف كه هر روز در حال تغيير است، به خوبی سازگار باشد. به عبارت دیگر اگر بتوانید احساس‌ ها و عواطف خود را کنترل کرده و تحت تأثیر آن‌ها قرار نگیرید، هرگز سردرد به سراغ شما نمی‌آید.

برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم از این به بعد، هر وقت درباره مسئله‌ای واقعی یا خیالی تأمل کنید، بلافاصله از این موضوع آگاه می‌ شوید. این عمل، اولین گام تا پیروزی است. این موضوع را از ذهن خود خارج کرده و بلافاصله استراحت می‌کنید و از این بابت به خود دلگرمی می‌ دهید. احساس خوشی دارید زیرا حالا آگاه شده‌ اید. اگر همین طور تمرین کنید، این مکانیسم به طور خود انگیخته اجرا می‌ شود.

بعضی اوقات در طول روز تمایل به فکر کردن دارید. وقتی دچار چنین حالتی می‌شوید، آن را با آرامش انجام دهید. به عنوان مثال، وقتی شخصی شما را منتظر نگه داشته است، شما را ناامید کرده‌ اند، از شما انتقاد کرده‌ اند و یا درخواست شما را رد کرده‌ اند. باید یاد بگیرید در راه‌ بندان و پشت چراغ قرمز آسوده خاطر باشید. بالاخره متوجه بروز تحول در خود می‌شوید و بلوغ فکری پیدا می‌ کنید. در نتیجه اعتماد به نفس كسب كرده و سردرد شما برطرف می شود.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

به محض ورود به تختخواب، برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم خود را هیپنوتیزم کنید تا به خواب طبیعی بروید و دیگر به مسائل روزمره فکر نکنید. تختخواب محلی برای آرامش است که نباید آسودگی و سلامت شما را به هیچ وجه بر هم بزند. در این صورت وقتی بیدار می‌ شوید سردرد ندارید و از نظر جسمی و ذهنی سرحال و آرام هستید.

هر وقت فکر می‌ کنید دارید دچار حمله می‌شوید، دست از کار بردارید. راحت روي صندلی بنشینید. سپس سه دفعه عدد 20 را تکرار کنید تا عمیقاً هیپنوتیزم  و می توانید با این کار باعث از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم شوید.

 

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگر هیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

۱ تکنیک فوق العاده برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم آرزوی هر آدمی داشتن پوستی سالم و شاداب ...

این تکنیک جالب برای این که با هیپنوتیزم به سادگی پول بیشتری در بیاورید

با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید فکر کنید می توانید ذهنیت خود را اصلاح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه