دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

۱ تکنیک فوق العاده برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

۱ تکنیک فوق العاده برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم آرزوی هر آدمی داشتن پوستی سالم و شاداب است اینکه پیری هیچگاه به سراغ آنها نیامده و چروک ها هرگز خود را بر روی پوست ما خود را نمایان نسازند و این خواسته در زنان و اشخاصی که با بالا رفتن سن خودشان متوجه چروک و یا خشکی پوست خود می شوند و یا نوجوانان و جوانانی که با داشتن آکنه و جوش های سلامتی پوستشان کاهش پیدا کرده است بیشتر است خوب برای این کار می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمایید.

شاید برایتان عجیب باشد ولی باید دانست که داروها و مواد شیمیایی و غیره تنها بخشی از روند پیری را کند کرده و شادابی و سلامت پوست را می توانند به ما برگرداند پزشکان در این مورد اعلام می کنند که دارو تنها 50 درصد از مشکلات پوستی را می تواند رفع نماید و در اصل بخش عظیمی از سلامتی هر بخش از بدن ما درون ما نهفته است به صورتی که شاعر می گوید رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون و این واقعیت را ما با هیپنوتیزم متوجه می شویم می توان برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم از این تکنیک بهره بگیرید پس همراه ما باشید و تکنیک عالی برای سلامت و شادابی پوست خود یاد بگیرید.

راز داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

پیشنهادهای زیر به این منظور طراحی شده است تا مشکلات پوستی را کاهش داده یا از بین ببرد و شرایط عمومی پوست را بهبود ببخشد. در هر جا که بیماری خاصی ذکر می‌ شود، می‌توانید کلمه‌ی دیگری را که نشان‌ دهنده‌ ی بیماری شما است جایگزین کنید.

✔️ من پوست سالم و شفافی دارم.

✔️ من می‌ خواهم که جذاب‌ تر به نظر برسم ….. زیرا پوستم به تدریج شفاف شده و الان سالمتر می‌شود. هنگامی که پوستم صاف می‌شود، گردش خونم بهبود می‌ بخشد ….. و برای پوستم خون و مواد مغذی مورد نیاز برای شفاف، سالم و جذاب شدن را فراهم می‌کند. بافت پوستم احساس طبیعی بودن می‌کند زیرا هر نشانه‌ای از لک و التهاب از بین رفته است.

✔️ پوست من کاملاً زنده است و دارای مقدار لازم رطوبت برای سالم و شفاف بودن می‌باشد. از حالا به بعد بدن من مواد زائد را بهتر از قبل دفع می‌کند و این کار لکه‌ها را از پوستم حذف می‌کند.

✔️ من با اعتماد به نفس در آینه به خود نگاه می‌کنم زیرا پوستم شفاف و سالم است. هنگامی که از لکه‌ ها و التهاب پوست خود را رها می‌کنم، طبیعتاً احساس جذابیت و اجتماعی بودن بیشتری می‌کنم. من در مورد پوست خود کمتر و کمتر نگران هستم ….. زیرا پوستم نرم و شفاف می‌شود.

✔️ من تصور می‌کنم که در مقابل یک آینه‌ ی سه وجهی ایستاده‌ ام، آینه‌‌ای که بدنم را از زوایای گوناگون نشان می‌ دهد. صورت و قفسه‌ ی سینه‌ ام همانطور که به انعکاس خود در آینه نگاه می‌کنم، با درخششی خاص پوست صاف و سالمی را نشان می‌دهد. هنگامی که به انعکاس پشت خود نگاه می‌کنم، می‌ فهمم که پوست آن ناحیه تمیز و شفاف است. تمامی بخش‌ های پوستم از سر تا پاها سالم و عاری از هرگونه لکه‌ای است. پوست من زیبا، صاف و سالم است.

راز داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

با هیپنوتیزم می توان مشکلات پوستی را کاهش داده یا از بین ببرد و شرایط عمومی پوست را بهبود ببخشد.

پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

✔️ الان پوستم ….. نسبت به عوامل محیطی کمتر حساس است. ذهن ناخودآگاهم الان راه‌های سالم حذف مواد زائد و سمی را از بدنم پیدا می‌کند. و هنگامی که یاد می‌گیرم تا آرام شوم و خود را از استرس رها کنم، پوستم شفاف‌تر و شفاف‌تر می‌شود. من خود را تائید و تحسین می‌کنم. من خود را کاملاً می‌پذیرم ….. مشکلات پوستی‌ام قطعاً از بین خواهند رفت. پوستم صاف‌تر و صاف‌تر می‌شود ….. همچون انعکاس یک دریاچه‌ی آرام کوهستانی.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

✔️ حالا در مورد ظاهر خود آرامش بیشتری دارم. من نسبت به زندگی‌ام احساس آرامش و راحتی می‌کنم. من به تمامی تنش موجود در ذهنم اجازه می‌دهم تا از بین برود. بنابراین، در سرتاسر روز احساس آرامش و راحتی می‌کنم. و از آنجایی که در ذهنم احساس آرامش و راحتی می‌کنم، بدنم نیز احساس آرامش و راحتی می‌کند. بدنم احساس آرامش و راحتی می‌کند، بنابراین دیگر هیچ لکه‌ای بر روی پوستم ظاهر نمی‌شود ….. زیرا استرس در درونم از بین رفته است. استرس از ذهن و بدنم بیرون رفته است. همه چیز خوب است. من احساس سلامتی می‌کنم. بنابراین، پوستم احساس سلامتی می‌کند.»

بخش بیداری برای داشتن پوستی صاف و شفاف با هیپنوتیزم

✔️ با شمردن تا عدد پنج از هیپنوتیزم بیدار خواهم شد. هنگامی که به عدد پنج می‌ رسم، کاملاً هوشیار شده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

یک ….. شروع به بیدار شدن از هیپنوتیزم می‌کنم.

دو ….. از محیط اطراف خود آگاه می‌شوم ….. احساس رضایت، امنیت و آرامش می‌کنم.

سه ….. منتظر رسیدن به نتایج مثبتی از جلسه‌ی هیپنوتیزم خود هستم.

چهار ….. احساس خوش‌ بینی و تازگی می‌کنم.

پنج ….. پنج ….. پنج ….. الان کاملاً به هوشیاری رسیده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

1 تکنیک عالی برای از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم

از بین بردن سردرد با هیپنوتیزم بنظرتان جالب می باشد مگر نه؟ برای کسانی ...

این تکنیک جالب برای این که با هیپنوتیزم به سادگی پول بیشتری در بیاورید

با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید فکر کنید می توانید ذهنیت خود را اصلاح ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه