دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

ترمیم هاله انرژی + همه چیز درباره هاله انرژی + آموزش جامع هاله بینی

ترمیم هاله انرژی

ترمیم هاله انرژی: زمینه های انرژی هاله و تأثیر آنها در سفر معنوی ما. گفته می شود که میدان های هاله ای و انرژی در سطوح مختلف واقعیت وجود دارند. بسته به آنچه برای مطالعه و مطالعه انتخاب می کنید، می توانید با یادگیری و شناختن زمینه انرژی خود، نحوه استفاده از آن برای کمک به سلامتی خود، دانش خود را در مورد سلامتی خود گسترش دهید. تست رنگ هاله را از دست ندهید.

ترمیم هاله انرژی یا پوست دوم

همانطور که پوست فیزیکی از اندام های داخلی آنها محافظت می کند و از سیستم انرژی آنها محافظت می کند. تصور کنید هیچ پوستی ندارید.

چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تمام اعضای بدن شما بیرون می ریزد روی زمین رگهای شما آویزان و برآمده می شوند.

شما بی دفاع خواهید بود در برابر آلودگی ها، میکروب ها و ویروس ها و شاید از همه بدتر، زیبا به نظر نمی رسید.

ترسناک است! پوست شما یک لایه محافظ بسیار کارآمد بین شما و قسمت خارجی است. به همین علت ترمیم هاله انرژی بسیار مهم است.

جهان همه اعضای بدن را در جای خود نگه می دارد. از شما محافظت می کند و مواد خارجی را فیلتر می کند که می تواند برای اندام های داخلی شما خطرناک یا تحریک کننده باشد.

مانند پوست فیزیکی، هاله (Aura) با شیمی طبیعی مبارزه با بیماری نفوذ می کند و میزبان ارتباطات حسی سیستم عصبی است. این پوست دوم مرز بین سیستم انرژی شخصی و انرژی محیط شما. یک بسته بندی دارویی نیروی حیات؛

و یک سیستم عصبی ظریف دریافت و ارسال پیام های انرژی. این پوست پر انرژی هاله شماست. هر موجود زنده هاله ای دارد. اهمیت هاله و ترمیم هاله انرژی را دست کم نگیرید.

ترمیم هاله انرژی و ارسال اطلاعات

ر ادامه ترمیم هاله انرژی متوجه می شوید. دانرژی هاله می تواند اطلاعات را ارسال، دریافت و ذخیره کند. این کار را هم با انرژی منفی و هم با انرژی مثبت انجام می دهد و از بدن فیزیکی ما برای این کار استفاده می کند.

همچنین این کار را در بدن اختری و ذهنی ما انجام می دهد. انرژی (انرژی منفی و مثبت.) می سازد و ذخیره می شود. به عنوان مثال، این انرژی در قلمرو لایه های معدنی، گیاهی و حیوانی کار می کند.

این انرژی توانایی گذشته و آینده را دارد تا بر شما تأثیر بگذارد. انرژی گذشته الگوها را ادامه می دهد و شما را به عادت های قدیمی باز می گرداند.

انرژی آینده به اقدامات فعلی بستگی دارد و کیفیت زندگی شما را تعیین می کند (و اگر به تناسخ اعتقاد دارید) جایی که در زندگی های آینده به پایان خواهید رسید. وقتی انرژی شما از این بدن فیزیکی خارج شود و حرکت کند. این امر اهمیت ترمیم هاله انرژی چند برابر می کند.

بازتاب هاله

در ادامه ترمیم هاله انرژی متوجه می شوید که این الگو در بازتاب هاله است که به افراد اجازه می دهد به گذشته و همچنین با انرژی به آینده خود نگاه کنند.

همچنین بسته به آرایش انرژی های گذشته فرد، انرژی سبک تری نسبت به دیگران دارد. این فرکانس آنها را تعیین می کند. تصور کنید که آن یک ضربان زندگی است که در یک سطح لرزشی خاص می تپد. این انرژی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و به دلیل تجمع در یک دوره طولانی در گذشته است.

افرادی که انرژی کمتری دارند ترجیح می دهند کارها را طور دیگری انجام دهند و زندگی خود را به گونه ای دیگر انجام دهند. این افراد به ترمیم هاله انرژی احتیاج دارند.

سلامتی جسم و روح با ترمیم هاله انرژی

افرادی که هاله را اسکن و مطالعه می کنند می توانند این اطلاعات ذخیره شده را مشاهده کرده و به شما بگویند که چگونه می تواند از نظر روحی یا معنوی بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

تمام ارتعاشات موجود در انرژی شما خواندن را نشان می دهد. اگر می دانید چطور، می توانید از آن هاله داده های زیادی در مورد سلامتی جسمی یا بیماری فرد بخوانید. هم به معنای روحی و هم معنای معنوی.

از حدود سال 1939 هاله ها با استفاده از دوربین کرلیان عکسبرداری شده اند که اثبات بیشتری بر وجود آنها است. اثبات اینکه هر موجود زنده هاله یا لرزش خاص خود را دارد که در حال حرکت و ضربان است و از این رو تغییر می کند. همین افراد بسیار به ترمیم هاله انرژی اصرار دارند.

ترمیم هاله انرژی

ترمیم هاله انرژی

مطالعات ترمیم انرژی

مطالعه هاله و خودتان به عنوان جسم درون روح و ترمیم هاله انرژی، می تواند یک تحقیق جالب و شاید یکی از سخت ترین آنها باشد.

شامل می شود که با خود صادق باشیم و وقتی می دانیم در یک راه منفی پیش می رویم، خود را باز خوانیم کنیم.

این شاید یکی از سخت ترین کارهایی باشد که انجام داده ایم و همچنین پاداش آورترین کمک به ما برای رسیدن به بلندی های سفر معنوی است. قدم اول ترمیم هاله انرژی است.

تاریخچه ترمیم هاله انرژی

در میان قدیمی ترین آموزه ها، ما دستورالعمل هایی را در مورد ایجاد و نگهداری هاله محافظتی فرد می یابیم که به موجب آن وی خود را در برابر تأثیرات جسمی، روحی، روانی نامطلوب، مصون می دارد.

این آموزش آنقدر مهم است که جای تأسف دارد که برخی از نویسندگان سالهای اخیر در این مورد سخنان بیشتری نگفته اند. دردسر بسیاری از این نویسندگان اخیر این است که به نظر می رسد آنها مایلند چشمهایشان را بر روی حقایق ناخوشایند زندگی ببندند و فقط به چیزهای خوشایند نگاه کنند.

اما این یک اشتباه است، زیرا جهل هرگز یک فضیلت نبوده و بستن چشم در برابر واقعیت های ناخوشایند همیشه به نابودی آنها منجر نمی شود. من هر آموزشی را ناتمام و ناکافی می دانم که شامل آموزش در امتداد خطوط محافظ نباشد.

ارتعاشات سلامتی

کس که از قبل به دنبال ترمیم هاله انرژی خود باشد، بلافاصله متوجه خواهد شد که حفاظت و ترمیم هاله انرژی با پر کردن هاله با ارتعاشات سلامتی و قدرت جسمی. با استفاده از تصویربرداری ذهنی از قرمزهای محافظت کننده از زندگی و ورزش ذهن ایجاد می شود.

در جهت فکر و قدرت است. این دو چیز تمایل زیادی به افزایش هاله هورمون مقاومت در برابر هر کسی می دهد و او را قادر می سازد تا تأثیرات بیماری را که بر دیگران تأثیر می گذارد از بین ببرد.

ارتعاشات ذهنی

پزشک هاله و شفا دهنده موفق، در مسیر ترمیم هاله انرژی، در صورت وجود بیماری، به طور ناگهانی وجود قرمز روشن و مثبت در هاله را می بیند. همراه با ارتعاشات ذهنی، قدرت و اعتماد به نفس، و عدم ترس.

این در ارتباط با دایره شنوایی، که در حال حاضر شرح داده خواهد شد. برای درمانگران، پزشکان، پرستاران و غیره و همچنین افرادی که در تماس صمیمانه با افراد بیمار قرار دارند، ارزش زیادی خواهد داشت.

رنگ های عقل در ترمیم هاله انرژی

ترمیم هاله انرژی با ارتعاشات محافظت ذهنی، یعنی ارتعاشات نارنجی، زرد و رنگ های مشابه، تقریباً از همان درجه اهمیت برخوردار است.

اینها رنگهای عقل هستند. شما به یاد می آورید و وقتی هاله شارژ می شود و با آنها سرشار می شود. به عنوان محافظتی در برابر تلاش دیگران برای متقاعد کردن شخص در برابر اراده خود با استدلال های پیچیده، استدلال قابل قبول، تصاویر مغالطه آمیز و غیره عمل می کند.

به نوعی روشنایی ذهنی می بخشد. توانایی های ادراکی را تسریع می کند و قدرت استدلال و قضاوت را روشن می کند.

رفع انرژی های منفی در ترمیم هاله انرژی

در مسیر ترمیم هاله انرژی، اگر نگرش مثبت ذهنی مناسبی داشته باشید.  هاله های بدن خود را با لرزش های زرد نارنجی روبرو کنید. تلاش های ذهنی افراد دیگر از هاله شما باز می گردد. یا برای استفاده از شکل دیگری از گفتار، از آن می لغزد. مثل آب از پشت اردک (ضرب المثل).

خوب است که در چنین مواقعی تصویر ذهنی از سر خود را که توسط هاله یا هاله طلایی احاطه شده است حمل کنید. این مورد به ویژه به عنوان یک کلاه ایمنی موثر واقع می شود. که توسط عقل یا استدلال دیگران مورد تعرض قرار بگیرید.

طبیعت عاطفی

فرم سومی برای ترمیم هاله انرژی وجود دارد. یعنی محافظت از طبیعت عاطفی فرد – و این بسیار مهم است که فرد بخاطر بسپارد که ما مرتباً به جای عقل یا خود، توسط احساسات خود به عمل دست نزند.

محافظت از احساسات خود، محافظت از ذات نفس شخصی است. به اصطلاح اگر بتوانیم از احساس و جنبه احساسی خود محافظت کنیم، قادر خواهیم بود از قدرت استدلال و عقل خود به مراتب موثرتر استفاده کنیم. همانطور که همه با تجربه می دانند.

ترمیم هاله انرژی

ترمیم هاله انرژی

رنگ ها در ترمیم هاله انرژی

از چه رنگی باید در این شکل از ترمیم هاله انرژی استفاده کنیم؟ رنگ محافظ احساسی چیست؟  البته،آبی. رنگ آبی این قسمت از ذهن یا روح را کنترل می کند و با بالا بردن خود در ارتعاشات رنگ آبی مثبت، احساسات کمتری را پشت سر خود می گذاریم و به عوالم بالاتر روح منتقل می شویم.

جایی که این ارتعاشات و تأثیرات پایین نمی توانند ما را دنبال کنند. به همین ترتیب، هاله رنگی آبی به عنوان زرهی برای محافظت از ما در برابر سرایت احساسات دیگران عمل خواهد کرد.

معجزه رنگ آبی در ترمیم هاله انرژی

در مسیر ترمیم هاله انرژی، اگر تحت تأثیر شیطانی یا سرایت کسانی باشید که پناهگاه احساسات و خواسته های کم هستند، خوب است که هنر غرقابی در هاله خود را با رنگهای آبی مثبت بدست آورید.

مطالعه ای درباره آبی روشن و شفاف انجام دهید. به طور غریزی بهترین مورد مناسب برای نیازهای خود را انتخاب خواهید کرد. اگر ما خواهان آن باشیم، طبیعت،  این دانش غریزی را به ما می دهد. پس از یافتن، از آن استفاده می کنیم.

هاله ای از معلمان بزرگ اخلاقی، کشیش ها و مبلغین بزرگ، غیبت گویان حرفه ای، در واقع همه مردان با آرمان های والای عالی که در سطح پایین تر از سطح اخلاقی کار می کنند. همیشه دارای آبی زیبا و شفاف هستند که به عنوان محافظتی برای آنها عمل می کند.

وقتی بی جهت در معرض سرایت اخلاقی یا عاطفی قرار بگیرند. ناآگاهی از قوانین غیبی باعث سقوط بسیاری از معلمین بزرگ اخلاقی شده است.

اگر می دانستند حقیقت چیست، می توانست در زمان حمله شدید با لرزش های کم، از این طریق محافظت کند.

فردی که این قانون را می داند و به آن عمل می کند. از ابتلا به شیطان در سطح عاطفی وجود کاملاً مصون می ماند و در مسیر ترمیم انرژی هاله موفق می شود.

سوالات متداول

1- چرا هاله ما مهم است؟

به عنوان جسم درون روح هاله شما در اطراف بدن با چشمی مستعد، دیده می شود. اما تا حدی نیروی حیات شماست.

بنابراین بدن شما از نظر فنی درون روح شماست. گرچه ما برعکس می گوییم.

انرژی هاله در طول زندگی طولانی از یک بدن به بدن دیگر حرکت می کند. و آنچه در هر یک اتفاق می افتد تجربه ای را در

انرژی شما ایجاد می کند. این در همه سطوح در همه لایه ها اتفاق می افتد. بنابراین حتی از نظر جسمی بر شما تأثیر می گذارد.

2- ترمیم هاله انرژی چگونه می تواند به من کمک کند؟

با کار بر روی هاله، چاکراها (مراکز انرژی) و پاکسازی انرژی متوجه می شوید، که انرژی منفی که در آن بود، کمتر و کمتر

می شود و این امر شما را در سفرهای داخلی و خارجی پیش می برد.

سفر بیرونی شما سفر فیزیکی، فیزیولوژیکی و آنچه در این کره خاکی انجام می دهید است. سفرهای درونی شما بیشتر به احساسات، افکار و سطح هوشیاری شما مربوط می شود که شامل رشد و درک معنوی است.

2- حفاظت از لایه فیزیکی چیست؟

حفاظت از هاله فیزیکی شامل ترمیم هاله انرژی با مغناطیسی و رنگ حیاتی است. که باعث می شود نه تنها سرایت جسمی افراد بیمار، بلکه آنچه هنوز هم مهمتر است، سرایت ذهن و احساسات آنها باشد.

جمع بندی

برای ترمیم هاله انرژی خود ابتدا باید بدانید هاله چیست. هاله ها حوزه های انرژی و انرژی نیروی حیاتی ما هستند.

آنها بهتر است به عنوان یک میدان الکترومغناطیسی توضیح داده شوند. که با توجه به شرایط مناسب، می توان آن را در اطراف بدن مشاهده کرد. گرچه این کاملاً درست نیست. هاله هفت لایه دارد که آنها در لایه ها مختلف وجودی کار می کنند.

بعضی از آنها فیزیکی هستند.  این توسط یک چشم حساس می تواند به عنوان یک نور مایل به سفید، در حدود چند سانت دور بدن قابل درک باشد. قسمت دیگر هاله بیشتر اثیری و کم رنگ است. که در حدود 70 سانتی متر در اطراف بدن گسترش می یابد. در سطح اختری هاله بسته به شخص می تواند حتی بیشتر گسترش یابد. برای یادگیری کامل هاله بینی اینجا کلیک کنید.

آموزش هاله بینی در 29 روز

مطالب مرتبط

رازهای چشم سوم و هاله بینی: راهی به جهان ماورالطبیعه (تکنیک باز کردن چشم سوم)

چشم سوم و هاله بینی - طی قرون، مفهوم چشم سوم به عنوان یک ...

ایجاد هاله محافظ + 0 تا 100 هاله و هاله بینی + آموزش هاله بینی همراه با تست رنگ هاله

ایجاد هاله محافظ ایجاد هاله محافظ می تواند ما را در برابر انرژی های منفی ...

چگونه هاله خود را تقویت کنیم ؟! + تمرین تقویت هاله + تست رنگ هاله با تحلیل رایگان

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ هاله، هشتمین چاکرای یوگای کندالینی در نظر گرفته ...

هاله دفاعی چیست؟! + همه چیز درباره هاله دفاعی انسان + تست رنگ هاله و تحلیل رایگان

هاله دفاعی انسان کروی یا بیضی شکل در بدن پخش می شود .پیله تخم ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه