دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

ایجاد هاله محافظ + 0 تا 100 هاله و هاله بینی + آموزش هاله بینی همراه با تست رنگ هاله

ایجاد هاله محافظ

ایجاد هاله محافظ

ایجاد هاله محافظ می تواند ما را در برابر انرژی های منفی محیطی و استرس های محیطی محافظت کند. هاله محافظ انسان یک سپر طبیعی هست که به دلایل زیادی ممکن است دچار آسیب گردد. این سپر طبیعی بدن همانند پوست ، باعث می گردد که انرژی های منفی  و ماهیت های منفی نتوانند وارد انرژی انسان گردند. این سپر تخم مرغی شکل که اطراف بدن تا فاصله 90 سانتی متر ممکن هست کشیده شود می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد. هر رنگی که این هاله محافظ داشته باشد می تواند در نوع شخصیت و خصوصیاتی که ما داریم تاثیر گذارد.  هاله محافظ ما به شدت تحت تاثیر قدرت فیزیکی بدن و سلامت فیزیکی میباشد. پس هر گونه مشکل فیزیکی ما را آسیب پذیر می کند. علاوه بر آن مشکلات روانی و ذهنی نیز می تواند ما را آسیب پذیر کند. به زبانی دیگر این هاله محافظ را سست و شل کند و بدین ترتیب انرژی های منفی به ما وارد شوند و به ما آسیب بزنند.

ایجاد هاله محافظ: بیشتر ما در لحظاتی کوتاه با هاله های خود ارتباط برقرار خواهیم کرد: برخورد تصادفی با یک روشن بین، که به شما می گوید، “هاله شما بسیار بنفش است”. عکس وهم آور اما زیبا از یک حباب چند رنگ در اطراف صورت شما. از نظر معتقدان، هاله یک میدان الکترومغناطیسی نامرئی و اطراف بدن فیزیکی است که هدف بیشتری از جذابیت های زیبایی آن دارد. درمانگران انرژی می گویند که نیمه نفوذپذیری انرژی هاله با احتیاط برای جمع آوری اطلاعات از محیط اطراف و محافظت از ما در برابر خطر کار می کند. اما درست مثل هر قسمت دیگر از آناتومی ما، هاله، اگر معتقد باشید، برای عملکرد با ظرفیت کامل به تعمیر و نگهداری منظم – تنظیمات و اعلام حضورها – نیاز دارد. تست رنگ هاله را از دست ندهید.

انعکاس ایجاد هاله محافظ

در ایجاد هاله محافظ ، مهمترین ویژگی هاله (Aura) شما اندازه، کیفیت و پیام هایی است که منعکس می کند.  اگر شما یاد بگیرید که این سه ویژگی را بهبود بخشیده و از آنها محافظت کنید. به خوبی می توانید یک زندگی آگاهانه تر را طی کنید.

پیشنهاد می شود هاله خود را برای خود احساس کنید. اجازه ندهید تعاریف نسخه ای جای شهود را بگیرد. اصلاً چیزی نمی بینید؟ مشکلی هم نیست فقط مراقبه های هدایت شده را دنبال کنید.

اندازه ایجاد هاله محافظ

برای ایجاد هاله محافظ باید بدانید، هاله شما اولین نقطه تماس شما با جهان است. و اغلب می تواند چیزی بیش از سخنان شما درباره شما بگوید.

این یک حباب است که از بالای شما، زیر شما، مقابل شما، پشت سر شما و به هر دو طرف امتداد دارد. مثل پوست انرژی شما است. گاهی اوقات بدن شما را محکم بغل کرده و فقط چند سانت در خارج از پوست شما معلق است.

اما برای بیشتر ما، تمایل دارد تا حدود بیست یا سی سانت در خارج از پوست ما گسترش یابد.

افراد دیگری هستند که هاله های خود را تاکنون گسترش داده اند. آنها کل اتاق را پر می کنند. در حالی که هاله معمولاً به صورت لایه های نوری که بدن را احاطه کرده است، نشان داده می شود. این تنها یکی از دو روش توصیف رابطه آن با یک شخص است.

این تصویر متداول مدل بدن محور را منعکس می کند. دیگری مدل روح محور نامیده می شود. هر دو به یک اندازه معتبر و درست هستند.

لحظه شهود در ایجاد هاله محافظ

پیش از ایجاد ایجاد هاله محافظ ، باید آن را درک کنید. چشمان خود را ببندید و ببینید آیا می توانید تشخیص دهید که هاله شما در کجاست؟ آرام باشید و به هرچه حس می کنید اعتماد کنید.

حباب هاله شخصی شما تا کجا پیش کشیده شده است؟ بعضی از شما آن را می بینند و برخی دیگر آن را حس می کنند. لطفا به آنچه به شما می رسد اعتماد کنید.

می توانید با تصور چندین برابر گسترش و انعقاد قرارداد. آن را آزمایش کنید. ممکن است آن را تا بیست فوت امتداد داده و منقبض کنید تا فقط یک اینچ از پوست شما فاصله داشته باشد.

در حین انجام این کار، احساس آن را در هر اندازه ای دریافت خواهید کرد. و همچنین به اندازه ای آشنا خواهید رسید. سایزی که احساس راحتی می کند احتمالاً سایزی است که تمایل دارد.

چشمانت را باز می کنی، چه حسی داشتی؟ بعضی از شما ممکن است عاشق احساس هاله خود باشید که در شعاع بیش از پنج سانت گسترش یافته است. در حالی که برای دیگران این احساس طاقت فرسا است.

به همین ترتیب، یک هاله منقبض، شعاع سانت به سانت، برای بعضی ها احساس امنیت می کند. و برای برخی دیگر اضطراب به وجود می آورد.

مدل بدن محور ایجاد هاله محافظ

همانطور که انتظار دارید در ایجاد هاله محافظ ، مدل بدن محور بدن فیزیکی را در مرکز قرار می دهد، میدان انرژی یا هاله ای که در آن احاطه شده است. اکثر مردم تصور می کنند که می دانند هاله چیست، اما ممکن است متوجه نشوند که چندین لایه مختلف دارد.

با استفاده از سنگ های قیمتی و جواهرات درمانی، می توانید سطح متفاوتی از امواج بدن را لمس کنید. با استفاده از سنگ های قیمتی در هاله، می توانید این لایه ها را احساس کنید – حتی اگر نمی توانید آنها را ببینید.

انجام این کار می تواند اثبات کافی وجود آنها باشد. طبق مدل بدن محور، لایه های هاله به این ترتیب ظاهر می شوند که از نزدیکترین لایه به بدن شروع می شوند و به سمت بیرون امتداد می یابند: فوق فیزیکی، احساسی (که گاهی اختری نامیده می شود)، علی (گاهی کارما یا سطح حافظه نامیده می شود)، ذهنی و بصری است.

برخی از افراد لایه بصری را یک باند بسیار باریک می دانند. اما استفاده از سنگهای قیمتی در هاله نشان داده است که این لایه می تواند مسافت قابل توجهی را گسترش دهد، شاید بی نهایت و به ایجاد هاله محافظ کمک می کند.

ایجاد هاله محافظ

ایجاد هاله محافظ

روح معنوی در ایجاد هاله محافظ

در ایجاد هاله محافظ، روح معنوی یا روح ما چیزی فراتر از این لایه هاست. جای آن متغییر است، بنابراین نمی توانیم دقیقاً مکان آن را تشخیص دهیم ، اما این احساس را داریم که از بدن شهودی گذشته است و همه را نادیده می گیرد.

این مدلی است که هنگام استفاده از گردنبندهای درمانی یا استفاده از درمان سنگ های قیمتی در هاله به کار می رود. انرژی های سنگ های قیمتی از هر جهت تابش می کنند تا بدن و هاله شما را پر کنند.

با تغذیه، آنها می توانند به پتانسیل خود برسند و توانایی شما را برای بهبود خودکارتر با کارآیی بیشتر درگیر کنند.

هنگام انجام یک درمان از راه دور الماس و سنگهای قیمتی، یک پزشک آزادانه بین مدل های بدن محور و روح محور حرکت می کند تا مهمترین جلسه ممکن را ارائه دهد.

لایه های هاله در مدل بدن محور. از بدن، لایه فوق فیزیکی به رنگ سبز، احساسی به رنگ صورتی، حافظه به رنگ زرد، ذهنی به رنگ آبی و شهودی به صورت نیلی است.

مدل روح محور ایجاد هاله محافظ

در ایجاد هاله محافظ، گرچه ممکن است متوجه آن نشوید، اما روزانه از مدل روح محور استفاده می کنید. هر وقت به دنبال پاسخی می گردید یا احساسات خود را تأیید می کنید یا از مغز خود برای حل مسئله استفاده می کنید، از این مدل استفاده می کنید.

از دیدگاه روح محور، بالاترین نفس شما در مرکز شما قرار دارد. این درونی ترین، واقعی ترین خود و منبع بالاترین هوش شماست. جنبه الهی که ما هستیم نام های مختلفی دارند، اما همه آنها به یک چیز اشاره می کنند: بالاترین روح معنوی ما.

اگر چشمان خود را ببندید و سعی کنید آن قسمت از خود را حس کنید، درک حقیقت این مدل آسان است.

در واقع، نفس معنوی شما در هسته شماست، جایی که دانش درونی و خرد بالاتر شما در آن قرار دارد. درک اینکه همه چیزهای دیگر در اطراف روح چگونه سازمان یافته اند برای ذهن دشوار است، اما این مدل آن را به روشی قابل فهم نشان می دهد.

تمام این اطلاعات برای ایجاد هاله محافظ لارم است.

ایجاد هاله محافظ لایه ها

در ایجاد هاله محافظ، روح توسط لایه های هاله احاطه شده است به شرح زیر است: بیرون آمدن از آن هسته مرکزی یک میدان انرژی است که می تواند به عنوان هاله شهودی شما شناخته شود.

این لایه هاله از بالاترین خود شما محافظت می کند و بالاترین دانش معنوی شما را به ذهن شما می رساند. به همین دلیل است که ما این لایه را منبع شهود شما می نامیم.

این که چگونه بالاترین هوش شما با ذهن شما ارتباط برقرار می کند و اطلاعات را به عنوان یک فکر پردازش می کند. ذهن از طریق شهود راهنمایی دریافت می کند، زیرا لایه شهودی را احاطه کرده و یک لایه محافظتی دیگر برای روح فراهم می کند.

درگیر کردن ذهن، لایه علیت یا حافظه است که تمام تجربیات شما را ردیابی می کند. پیله کردن لایه علیت، لایه احساسی شماست. سرانجام، بدن فیزیکی تمام لایه ها را محاصره می کند، که برای پشتیبانی از تجربه فیزیکی شما جمع می شوند. در ایجاد هاله محافظ تردید نکنید.

نقش سنگ های قیمتی در ایجاد هاله محافظ

در مدل روح محور ایجاد هاله محافظ ، بالاترین نفس معنوی شما در اعماق شما، در هسته اصلی شما، احاطه شده توسط لایه های دیگر هاله قرار دارد. با استفاده از این مدل، شما بیشترین قدرت فرمان را در مورد تمام لایه های هاله خود دارید.

از دیدگاه روح، آسانتر است که ذهن، احساسات و تجربه فیزیکی خود را به صورت عینی مشاهده کنید. از آنجا که روح به خوبی در درون شما محافظت می شود، تحت تأثیرات بیرونی قرار نمی گیرد که لایه های هاله را در مدل بدن محور مسدود کرده و آنها را کدر می کند.

مانند کره ای از سنگ های قیمتی، که انرژی خود را از همه جهات می تابانند، روح، نور خود را در همه جا می تاباند. از این منظر، همه چیز را در مورد ما می بیند، می داند، به ویژه عوامل ایجاد کننده چیزها قبل از بروز آنها.

آزمایش اشعه اصلی رنگ

در ایجاد هاله محافظ و در درمان سنگ های قیمتی، آزمایش اشعه اصلی رنگ با استفاده از مدل روح محور انجام می شود.

ما می خواهیم دریابیم که کدام یک از این هفت رنگ در حال حاضر بیشترین جذابیت را در بالاترین خود ما دارد، بنابراین می توانیم آن رنگ را برای بهبود شادابی آن فراهم کنیم.

سنگ ماه یکی از سنگ های قیمتی است که عملکرد آن به ویژه در مدل روح محور به خوبی کار می کند. فرد به سادگی باید از گردنبند درمانی سنگ ماه استفاده کند و این مدل به طور طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در ابتدا، بیایید نحوه کار سنگ ماه را در مدل بدن محور بررسی کنیم. در اینجا، انرژی سنگ ماه به بیرون از بدن تابش می کند تا هاله فوق فیزیکی، که همان لایه شنوائی است و بلافاصله بدن را احاطه می کند، زنده شود.

فوق فیزیکی خاصیتی انعکاسی دارد که به ما بازخورد می دهد تا کیفیت اقدامات و واکنش هایمان را بهبود بخشد.

این مسیر برای ایجاد هاله محافظ بسیار کارآمد است.

مزیت بازتاب در هاله 

با ایجاد هاله محافظ، این مزیت بازتاب از مدل روح محور نیز پشتیبانی می کند. با تابش نور درونی ترین ستاره ما، انرژی سنگ ماه مقداری از آن را منعکس می کند. و بازخوردی می دهد که به بالاترین فرد ما کمک می کند تا حتی درخشان تر شود.

وقتی گردنبند سنگ ماه می بندید، به طور طبیعی نسبت به آنچه نیاز دارید حساس می شوید. و هاله شما به عنوان انعکاس دهنده بهتر آنچه که نمی کنید، می شود. کرایسوپراز نمونه ای از سنگ قیمتی دیگر است که از مدل روح محور پشتیبانی می کند.

اگر ابتدا از مدل بدنه محور به عملکرد آن نگاه کنید، می گوییم این سنگ قیمتی متفاوت از بقیه کار می کند. به جای تابش انرژی خود به هاله، نور را از داخل به بدن می کشد. و به بدن می رساند. این نور را از حد تجلی اتمی از طریق مولکول ها و سلول ها و به اندام ها و بافت ها می کشد.

جواهر درمانی 

ایجاد هاله محافظ از مدل روح محور، کریسوپراز به راحتی اجازه می دهد تا نور بالاترین نفس معنوی ما از طریق تمام لایه های وجود ما به بیرون بتابد. جواهر درمانی به ما کمک می کند تا هاله خود را درک کنیم، که به ما امکان می دهد خود را بهتر درک کنیم.

این تنها می تواند منجر به گام های بیشتر در مسیر بهبود سلامت ما شود. همانطور که این دو مدل را در نظر می گیرید، ذهن خود را در تلاش برای برتری دادن بر روی این دو خسته نکنید – زیرا نمی توانید.

در هر دو مدل، ما در داخل هستیم و به بیرون نگاه می کنیم. اما از مدل بدن محور، ما به آنچه تجلی داده ایم، می پردازیم. در مدل روح محور، معنویت خود را مشاهده می کنیم. هر دو می توانند همزمان وجود داشته باشند.

ایجاد هاله محافظ

ایجاد هاله محافظ

شرایط جسمی و عاطفی

در ایجاد هاله محافظ در هر زمان می توانیم توجه خود را به مدل بدن محور که زندگی روزمره ما را اداره می کند معطوف کنیم. و آن را به سمت داخل حرکت دهیم تا از مدل روح محور پیروی کنیم. از این منظر، تصور و آشکار کردن شرایط جسمی و عاطفی جدید آسان تر است.

اگر تجربه هایی را که تجربه می کنیم دوست نداریم، قدرت این را داریم که با دیدن رویاهای جدید و متفاوت، آنها را تغییر دهیم.

هنگامی که زمان تمرین مدل روح محور از گردنبندهای سنگ قیمتی استفاده می کنید، انرژی آنها در داخل بدن شما حرکت می کند. زیرا از درون به سمت بالاترین خود در مرکز بدن تابش می کنند. برای انجام این کار، آنها از بافت فیزیکی شما عبور می کنند. تا مستقیماً بیشتر از آنچه در غیر این صورت ممکن است، آن را بالا ببرند.

سوالات متداول

1- ایجاد هاله محافظ امکان پذیر است؟

شما در حقیقت هاله محافظ دارید، اما باید با تمرن آن را گسترش داده و بنا بر خواسته اتان تغییرش دهید.

2- چند نوع ایجاد هاله محافظ وجود دارد؟

از آنجا که دو نوع تقسیم بندی روح محور و بدن محور دارد. می توان اینطور برداشت کرد که در ایجاد هاله محافظ دو نوع وجود داشته باشد.

3- چه کسانی به هاله محافظ احتیاح دارند؟

همه به هاله محافظ احتیاج دارند و باید با ایجاد هاله محافظ زندگی خود را بهبود بخشند.

جمع بندی

در ایجاد هاله محافظ، حقیقت این است که این دو مدل می توانند همزیستی داشته باشند. هر دو قابل تأیید هستند و هر دو به ما كمك می كنند تا خود واقعی خود را بشناسیم. جنبه های مختلفی را كه ما را می سازیم و چگونگی ارتباط آن قسمت ها با جهان پیرامون خود بشناسیم. برای شناخت و یادگیری هاله بینی اینجا کلیک کنید.

آموزش هاله بینی در 29 روز

مطالب مرتبط

رازهای چشم سوم و هاله بینی: راهی به جهان ماورالطبیعه (تکنیک باز کردن چشم سوم)

چشم سوم و هاله بینی - طی قرون، مفهوم چشم سوم به عنوان یک ...

چگونه هاله خود را تقویت کنیم ؟! + تمرین تقویت هاله + تست رنگ هاله با تحلیل رایگان

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ هاله، هشتمین چاکرای یوگای کندالینی در نظر گرفته ...

ترمیم هاله انرژی + همه چیز درباره هاله انرژی + آموزش جامع هاله بینی

ترمیم هاله انرژی: زمینه های انرژی هاله و تأثیر آنها در سفر معنوی ما. ...

هاله دفاعی چیست؟! + همه چیز درباره هاله دفاعی انسان + تست رنگ هاله و تحلیل رایگان

هاله دفاعی انسان کروی یا بیضی شکل در بدن پخش می شود .پیله تخم ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه