دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه هاله خود را تقویت کنیم ؟! + تمرین تقویت هاله + تست رنگ هاله با تحلیل رایگان

چگونه هاله خود را تقویت کنیم

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ هاله، هشتمین چاکرای یوگای کندالینی در نظر گرفته می شود که باعث تقویت میدان الکترومغناطیسی اطراف بدن می شود. با تقویت آن، سلامتی و نشاط خود را افزایش دهید. تقویت هاله یک روش عالی برای محافظت از خود در برابر انرژی های منفی و جبران خود با فرکانس بالاتر است. ما اغلب در طول زندگی سرگردانیم و نمی فهمیم که از بسیاری جهات به خود آسیب می رسانیم و گاهی این اتفاق می افتد زیرا بسیاری از موارد را در نظر نمی گیریم زیرا در عصر مادی و مکانیکی زندگی می کنیم. یکی از این موارد که آسیب می بیند، هاله ما است.

تست رنگ هاله را از دست ندهید.

هاله چیست؟

پیش ار آنکه بدانید چگونه هاله خود را تقویت کنیم، باید بدانید که هاله چیست. هاله (Aura) ما مرکز تمام انرژی است که می توانیم از آن به عنوان انرژی خود استفاده کنیم و موارد زیادی وجود دارد که باعث آسیب و ضعف آن در سطح فیزیکی

می شود. آیا توجه کرده اید که در بیشتر مواقع، احساس بی حالی، بی انگیزگی و کمبود انرژی برای انجام کارها داریم. ما به دلیل استرس ناشی از کار زیاد علائمی مانند کم خوابیدن را تجربه می کنیم.

گرچه اینها نیز دلایلی برای احساس خستگی هستند، اما ما نمی توانیم تصویر بزرگتر، هاله خود را ببینیم. آسیب روزانه به آن وارد می شود و اینکه چگونه ممکن است خودمان ناآگاهانه به آن صدمه بزنیم و در نتیجه آن را ضعیف کنیم. به همین خاطر باید بدانید چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟

ضعف هاله و چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟

پیش از آنکه بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم باید علل ضعف هاله را بفهمیم. علت این امر ممکن است موارد مختلفی باشد از جسمی تا احساسی.

از نظر جسمی، مواردی که باعث هاله ای ضعیف می شوند اعتیاد از هر نوع، اعتیاد به الکل یا چیزهایی است که به ظاهر بی ضرر هستند، مانند شبکه های اجتماعی.

ما همیشه اثری را که اعتیاد به شبکه های اجتماعی بر ما وارد می کند، دست کم می گیریم، به همین دلیل بسیار عادی است: اما به یاد داشته باشید، دود سیگار و تغییرات آب و هوایی نیز همین است. گویا همه ما باید بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟خواب و ضعف هاله

ما که مشکل خواب داریم حتما باید بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم. مورد دیگری که ممکن است مسئول هاله ضعیف شده باشد، نداشتن چرخه خواب مناسب و منظم است.

جسم، روان و روح ما برای ادامه زندگی و انجام کارهایی که باید انجام دهیم، به استراحت کافی نیاز دارند. وقتی خود را از آن محروم کنیم به هاله ما نیز آسیب می رساند.

به همین ترتیب، اگر همیشه در خانه بمانیم، همانطور که بعضی از ما مجبوریم وظایف و سایر تعهدات خود را انجام دهیم و با داشتن مقدار لازم آفتاب و کوچکترین نشانه های زیبایی طبیعت مانند جیک جیک پرنده و نقطه طلایی خود، رفتار نمی کنیم.

این قبیل رفتار باعث می شود هاله های ما قدرت و ثبات خود را از دست بدهند. چیزی که همه ما کم و بیش در آن مقصر هستیم نداشتن عادات غذایی مناسب و سبک زندگی سالم است.

مثلا ورزش نکردن که بسیاری از ما به آن تن نمی دهیم. ولی اگر بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم، حتما ورزش را در برنامه زندگی خود قرار می دهیم.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم: طبیعت

اولین گام در چگونه هاله خود را تقویت کنیم  این است که بدانیم بدن ما باید به طبیعت برگردد و آنچه را که در زندگی شهری که همه ما عضو آن هستیم از دست داده است بدست آورد.

هاله ما همچنین وقتی اجازه می دهیم افراد دیگر از ما سو استفاده کنند و انرژی ما را تخلیه کنند، با آسیب مشابهی روبرو می شود.

اگر در زندگی شما کسی وجود داشته باشد که بعد از صحبت با او احساس خستگی و بی حالی به شما دست دهد، اگر آنرا قطع کنید لطف بزرگی به خودتان می کنید.

زیرا آنها، عمدا یا ناخواسته تأثیر منفی بر قدرت درونی شما و هاله شما می گذارند. با قطع ارتباط با چنین افرادی می توانید هاله خود را تقویت کنید.

با الگو برداری از چنین افرادی می توانیم یاد بگیریم چگونه هاله خود را تقویت کنیم. صحبت با مردم و لطف کردن به آنها در صورت نیاز به آنها امری اخلاقی است. اما هرگز نباید به قیمت از بین رفتن رفاه شخصی شما انجام شود.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم

چگونه هاله خود را تقویت کنیم

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ استرس و هاله آسیب دیده

در مسیر فهمیدن اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم، باید بدانید که استرس، بزرگتری مسئله در زندگی روزمره بسیاری از ما است.

همچنین یکی از دلایل عمده بسیاری از ما که منجر به مشکل آسیب به هاله می شود. بیش از حد غرق شدن در زندگی، کار بیش از حد و انگیزه نداشتن از کارهایی است که باید متوقف شود.

کارهای بسیار پراکنده، چیزی است که بیش از درختان خاکستر ایجاد کرده و زمان آن رسیده است که قبل از اینکه خود را برده آن کنید، بار دیگر فکر کنید. اگر اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم را بفهمید و اگر می خواهید هاله خود را تقویت کنید از این موارد خودداری کنید.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟

اکنون که درمورد چگونه هاله خود را تقویت کنیم و چه عواملی باعث آسیب به هاله می شوند، صحبت کردیم. باید مطمئن شویم که هاله ما قوی خواهد ماند و زندگی خود را به روشی بهتر و سالم ادامه می دهیم.

پیاده روی و تقویت هاله

در مسیر فهمیدن اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم، برای تقویت هاله خود، کفش های پیاده روی خود را بیرون بیاورید و اطمینان حاصل کنید که تا حد ممکن هوای تازه و برخی از ورزش ها را انجام دهید.

پیاده روی بدن را در فرم بهتری قرار می دهد و مناظر جدیدی که می بینید و افراد جدیدی که ملاقات می کنید همین کار را برای ذهن شما انجام می دهند.

رژیم غذایی و تقویت هاله

در مسیر فهمیدن اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم، آنچه واقعاً باعث ادامه این رویکرد می شود، یک رژیم غذایی سالم و مغذی است.

پروتئین ها، کربوهیدرات ها و مواد معدنی را به مقدار کافی اضافه کنید، اطمینان حاصل کنید که بدن شما از یک سیستم هضم سالم برخوردار است. یک لیوان شیر در شب و یک سیب در بعد از ظهر راه کمک زیادی می کنند.

قطع روابط منفی و تقویت هاله

در مسیر فهمیدن اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم، رابطه تان را با همه کسانی که درخشش شما را کم می کنند، قطع کنید.

یعنی افرادی که منفی هستند و باعث می شوند که خودتان را زیر سوال ببرید. شما از این بهتر هستید و باید این را همیشه به خود یادآوری کنید.

مراقبه و تقویت هاله

در مسیر فهمیدن اینکه چگونه هاله خود را تقویت کنیم، برخی از تمرینات تنفسی و مراقبه وجود دارد. واقعاً تا وقتی که این موارد را امتحان نکنید مزایای این تمرینات را نمی فهمید.

پس زودتر باید به آن برسید و قدرت آن و چگونگی تقویت هاله تان را به به وسیله آنها امکان پذیر کنید.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ سندروم نشت هاله

آیا انواع روش های زمینی یا محافظ را امتحان کرده اید و هیچ نتیجه ای نمی گیرید؟

یا آیا شما متوجه شده اید که بیشتر از گذشته تحت تأثیر قرار وقت گذراندن در اطراف مردم هستید که تأثیر منفی بر شما می گذارد؟ آیا این احتمال را که ممکن است به سندرم نشت هاله  مبتلا باشید در نظر گرفته اید؟

اکثر افراد همدل پس از گذراندن وقت در کنار مردم، متوجه می شوند که هاله شان نشت دارد. از اولین نشانه های آن این است که  با خستگی مداوم روبرو می شوند.

آنها سعی می کنند تکنیک های اتصال به زمین و حفاظت در احساس یا تجربه انرژی تفاوتی نداشته باشند، آنها بیش از حد حساس هستند و برای لذت بردن از زندگی تلاش می کنند.

هر کسی که زمینه شنوایی وی متراکم باشد، به ویژه با انرژی منفی، در نهایت ممکن است به نفوذ پذیری شنوایی مبتلا شود.

اما فقط انرژی منفی نیست که می تواند باعث سندرم نشت هاله شود:

بیشترین عامل آن استرس بیش از حد، درد عاطفی، انتخاب های نامناسب سبک زندگی، افراد بد، محیط های سمی و غذا است.

بدن پس از یک عمر حساسیت و چالش های پیش رو، مقاومت کمتری پیدا می کند (به خصوص پس از سی سالگی مشهود است). بدن ضعیف شده زمینه انرژی را ضعیف می کند و یکی از عوامل اصلی سندرم نشت هاله است.

نشت هاله افراد همدل

اگر جزو افراد همدل هستید باید بدانید چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ حوزه هاله ای تحت تأثیر افکار، احساسات، اعمال و سخنان شما قرار دارد.

به دلیل قانون جذب، بسته به نوع تفکر و احساس شما تعیین می کند که چه چیزی را در زندگی خود ترسیم کنید. اگر به عنوان یک فرد همدل به سندرم نشت هاله مبتلا هستید و از آن بی اطلاع هستید، کنترل کمی بر آنچه جذب می کنید دارید. شما برای محافظت از خود در برابر ارتعاشات سطح پایین در محیط خود مبارزه خواهید کرد.

آنها حتی وقتی برای جلوگیری از آنها تلاش می کنید به میدان انرژی شما نفوذ می کنند. سپس با همان فرکانس مشابه ارتعاش می کنید و بیشتر از همان ترسیم می کنید.

حتی بدون نشت هاله ای، افراد همدل انرژی را از کسانی که با آنها ارتباط دارند می گیرند. آنها همیشه احساس انرژی منفی یا باقیمانده، عدم اصالت، خلق و خوی ضعیف، افراد تاریک و احساس بد دارند. اما وقتی این انرژی به مقدار زیاد تجربه شود، نشان دهنده آن است که سندرم نشت هاله دارد.

وقتی سندرم نشت هاله دارید، انرژی نشت می کند و انرژی دیگران به داخل مجرای هاله شما نفوذ می کند. این یک بیماری پیشرونده است که با گذشت زمان ایجاد می شود. با این حال، هنگامی که اثرات سو آن تجربه می شود، هاله اغلب پاره می شود.

چگونه هاله خود را تقویت کنیم

چگونه هاله خود را تقویت کنیم

انزوا در اثر هاله آسیب دیده

مشکل رایج دیگری که ممکن است باعث خسارت شود، کاهش هاله است. به دلیل حساسیت و نحوه تجربه انرژی، بسیاری از همدلی ها هاله ای فروکش کرده ایجاد می کنند. با تجربه صدمه دیدن عمیق و طرد شدن، یا اگر چیزی یا کسی باعث شده آنها احساس بی مهری یا بی لیاقتی کنند. این می تواند یک واکنش تند و سریع باشد که زمینه انرژی آنها را پس بگیرد. مانند عقب نشینی در یک پوسته. راهی برای جلوگیری از آسیب دیدگی دوباره خود.

آنها ممکن است بخواهند نامرئی و غیرقابل دسترسی باشند. این قصد جبران ناپذیر، باعث کاهش هاله می شود، به ویژه هنگامی که تمایل فرد به نامرئی ماندن بیش از یک حالت موقتی است. وقتی هاله کوچک می شود، بی ثبات می شود. فقط به آن فکر کنید:

هنگامی که در زمینه انرژی خود گسترش پیدا می کنید، احساس آزادی و قدرت می کنید. وقتی گوشه گیر یا بیش از حد درون گرا هستید و هاله شما از بین می رود، احساس شکستگی و ضعف می کنید. هاله ای عقب مانده مقدمه نفوذ پذیری است.

سوالات متداول

1- هاله چیست؟

هاله انسان مانند غاری درخشان به شکل تخم مرغ از اطراف ما تراوش می کند. ارتعاشات این سپر پرانرژی خوب و ظریف است. مغناطیسی است و هم انرژی منفی و هم انرژی مثبت می گیرد.

2- نشانه های هاله ضعیف چیست؟

بگذارید ابتدا درباره آنچه اتفاق می افتد وقتی هاله های ما قدرت خود را از دست می دهند صحبت کنیم. بنابراین با مکانی که تمام انرژی خود را از آنجا می گیریم مخلوط می شویم. وقتی هاله ضعیفی داریم، بیشتر از حد معمول به طور منظم خسته می شویم. احساس کمبود انگیزه شدید برای برخاستن و انجام کارها می بینیم.

که این امر اغلب در زندگی شغلی و شخصی مانع مشکلات زیادی می شود. سرانجام در کارهایی که به سادگی مثل بیدار شدن به موقع، حفظ سلامتی و احساس احجام و ترس احساس می شوند. که تمام امکانات لذت بردن از زندگی را سلب می کنیم و شکست می خوریم.

اینجاست که باید بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم.

3- نشانه های سندروم نشت هاله چیست؟

یکی از بزرگترین نشانه های ابتلا به سندرم نشت هاله این است. که اگر زمانی را به خاطر می آورید که در حضور دیگران خیلی تحت تأثیر قرار نگرفته اید. وقتی هاله شما پاره می شود. خیلی بیشتر از آنچه باید این احساس را می کنید که می تواند از نظر جسمی و روحی بر شما تأثیر بگذارد.

جمع بندی

نشتی هاله در بسیاری از سطوح خبر بدی است. مخلوط انرژی ناپایدار درون هاله، که در نتیجه جذب انرژی دیگران ایجاد می شود، اغلب سمی می شود. دلیل دیگری است که بسیاری از افراد همدل تحت تأثیر بیش از حد افراد خاص قرار می گیرند یا تخلیه می شوند. هنگامی که فرد دارای نشتی هاله ای است. انرژی افرادی که در مجاورت یکدیگر هستند با نیروی مغناطیسی از بدن خارج می شود. به همین دلیل است که همه باید بدانیم چگونه هاله خود را تقویت کنیم. برای یادگیری هاله بینی اینجا کلیک کنید.

آموزش هاله بینی در 29 روز

مطالب مرتبط

رازهای چشم سوم و هاله بینی: راهی به جهان ماورالطبیعه (تکنیک باز کردن چشم سوم)

چشم سوم و هاله بینی - طی قرون، مفهوم چشم سوم به عنوان یک ...

ایجاد هاله محافظ + 0 تا 100 هاله و هاله بینی + آموزش هاله بینی همراه با تست رنگ هاله

ایجاد هاله محافظ ایجاد هاله محافظ می تواند ما را در برابر انرژی های منفی ...

ترمیم هاله انرژی + همه چیز درباره هاله انرژی + آموزش جامع هاله بینی

ترمیم هاله انرژی: زمینه های انرژی هاله و تأثیر آنها در سفر معنوی ما. ...

هاله دفاعی چیست؟! + همه چیز درباره هاله دفاعی انسان + تست رنگ هاله و تحلیل رایگان

هاله دفاعی انسان کروی یا بیضی شکل در بدن پخش می شود .پیله تخم ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه