دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تله پاتی استاد آرام: پنجره‌ای به رازهای انتقال افکار با دکتر آرام

تله پاتی استاد آرام: پنجره‌ای به رازهای انتقال افکار با دکتر آرام

تله پاتی استاد آرام یا تله پاتی به روش استاد آرام – تله‌ پاتی یا همان دور آگاهی، یکی از تکنیک‌های جذابی است که به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارتباط بین افراد از فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک را می توان آموخت هر چند که تله پاتی قدرتی است که در وجود همه ما قرار گرفته است.

تلپاتی، یا انتقال اطلاعات و افکار بین افراد بدون استفاده از وسایل حسی یا کلام، یک موضوع جذاب و مرموز در علم ذهنی و روان‌شناسی است. این مفهوم به ترکیب دو واژه “تله‌ پاتی” (telepathy) که از کلمات یونانی “تله” به معنای دور و “پاتی” به معنای احساس یا ادراک، برمی‌گردد. قدرت تلپاتی به عنوان یک ظاهر ذهنی، توانایی ارسال یا دریافت اطلاعات از فردی به فرد دیگر بدون استفاده از وسایل معمولی ارتباطی مانند کلام، نوشتار یا حتی حرکات بدنی را توصیف می‌کند.

مفهوم تله پاتی در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف تاریخ دارد و در بسیاری از موارد به عنوان یک قابلیت یا توانایی فراطبیعی تلقی می‌شود. بسیاری از افراد به دنبال درک علمی این پدیده هستند و تلاش می‌کنند تا به وسیله مطالعات و تحقیقات علمی، ابهامات اطراف تلپاتی را روشن سازند.

در مقدمه به توضیح درباره تاریخچه و اهمیت موضوع، همچنین به بیان مفاهیم اساسی مرتبط با قدرت تلپاتی، از جمله انتقال اطلاعات بین فردی، تاثیرات ذهنی و روانی، و ارتباط با ایده‌های فراطبیعی می‌پردازیم. این بخش، خواننده را با مباحث اصلی مقاله آشنا می‌کند و اهمیت تلپاتی در زمینه‌های مختلف را برجسته می‌سازد. تله پاتی استاد آرام

انتقال افکار یا قدرت تله پاتی استاد آرام

تلپاتی، همچنین به نام انتقال افکار یا تله پاتیک، یک پدیده روانی است که در آن افراد قادر به ارسال یا دریافت اطلاعات و احساسات به صورت مستقیم از طریق ذهن یا انرژی هستند. این مفهوم بر ایده ارتباطات تلپاتیک بین افراد بدون استفاده از وسایل حسی معمولی مانند زبان یا ارتباطات نوشتاری تأکید دارد. تلپاتی به عنوان یک پدیده متنوع در میان فرهنگ‌ها و تاریخ‌ها شناخته شده و در ادبیات و افسانه‌ها به طور مکرر ذکر شده است.

با توجه به گزارش‌ها و تجربیات مختلف افراد، تلپاتی به عنوان یک ارتباط فراحسی یا فراقدرتی توصیف شده و در برخی مواقع به عنوان یک توانایی روان‌شناختی یا انرژی که افراد می‌توانند به اشتراک بگذارند، شناخته شده است. هرچند که این مسائل هنوز در زمینه‌های علمی مشخص نشده‌اند و بسیاری از علم‌پژوهان این ایده‌ها را به عنوان پدیده‌های متداول و غیرعلمی رد می‌کنند.

تحقیقات در زمینه تلپاتی همچنان ادامه دارد و هنوز بسیاری از نکات مربوط به این پدیده مبهم و ناشناخته است. در علم روانشناسی و علوم اعصاب، ماهیت و واقعیت این تجربیات هنوز موضوع مطالعه و بررسی است. (تله پاتی استاد آرام)

تله پاتی استاد آرام

طبق نظر استاد آرام تله پاتی دریافت افکار یا انتقال فکر می‌باشد. تله پاتی با چشم سوم ارتباط دارد. روش های مختلفی برای تسلط بر تله پاتی پیشنهاد می‌شود. معمولاً تله پاتی با غده صنوبری در ارتباط است. تکنیک‌ های مدیتیشن نیز به تله پاتی کمک می‌کند. البته همیشه بزرگ نمایی‌ هایی هم در مورد تله پاتی انجام شده است. اگر بخواهیم بطور واقعی به موضوع تله پاتی بپردازیم. در تله پاتی استاد آرام شما این مهارت را پیدا می کنید که با افراد ارتباط تله پاتی برقرار کنید.

شما با خواندن این مقاله می توانید حتی از راه دور با شخص مورد نظرتان ارتباط ذهنی برقرار کنید و آنچه را که می خواهید به او القا کنید کافیه با ما همراه باشید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تله پاتی و حس ششم

تله پاتی استاد آرام – طبق نظر استاد آرام تله پاتی در بعضی اوقات به ما کمک می‌کند و جواب می‌دهد و ممکن است در بعضی جاها هم جواب ندهد و گاهی اوقات تله پاتی فرد را اذیت هم می‌کند. همانطور که گفته شد تله پاتی خواندن افکار یا انتقال فکر می‌باشد. با انجام تمرین می‌توانیم غده صنوبری را فعال کنیم و افکاری که هم فرکانس ما می‌باشند را دریافت کنیم و یا اینکه با تصویر سازی ذهنی (تصویر سازی ذهنی زبان انتقال افکار است)

می‌توانیم فردی را وادار به کاری کنیم. تله پاتی از نظر تئوری کاملاً جواب می‌گیرد ولی از نظر عملی ممکن است که جواب مورد نظر نگیریم به همین دلیل باید با تمرین و ممارست تسلط خود را در تله پاتی افزایش دهید. بسیاری مواقع شده است که کسی می‌خواسته زنگ بزند و شما از قبل متوجه موضوع شده‌اید و این همان تله پاتی است. در تله پاتی استاد آرام شما این مطالب را می آموزید.

اکثر تله پاتی هایی که بصورت ناخودآگاه است درست از آب در می‌آید و در بعضی مواقع که اراده خودآگانه بخواهیم آن را انجام دهیم. نتیجه مطلوب را ممکن است کسب نکنیم که البته با تمرین می‌توانیم این وضعیت را بهبود ببخشیم. برای تقویت تله پاتی از تمرینات ساده شروع کنید. حدس بزنید. سعی کنید خودتان را آرام کنید و هر تصویر که بر ذهنتان آمد را مورد برسی قرار دهید. با کمکی تمرین متوجه می‌شوید که اتفاقات را دارید پیش بینی می‌کنید.

تله پاتی استاد آرام: پنجره‌ای به رازهای انتقال افکار با دکتر آرام

تله پاتی خواندن افکار یا انتقال فکر می‌باشد.

ارتباط تله پاتی و چشم سوم (آجنا)

قدرت تله پاتی یک پدیده مرموزانه وارد دنیای ارتباطات و ارتباطات ذهنی می‌شود. این پدیده به توانایی ارسال و دریافت اطلاعات یا احساسات بدون استفاده از وسایل ارتباطی معمولی، مثل گفتار یا نوشتار، اشاره دارد. تلپاتی معمولاً به عنوان ارتباط فراحسی یا ذهنی توصیف می‌شود که به طور مستقیم از ذهن یک فرد به ذهن دیگری انتقال می‌یابد.

چشم سوم یا چاکرای آجنا یک مفهوم مرتبط است که در ادیان و ترکیبی از فلسفه و متافیزیک ذهن‌ باورها وجود دارد. چشم سوم یا چاکرای آجنا معمولاً به عنوان چشم باطن یا ارتباط با دنیاهای ماوراطبیعی توصیف می‌شود. در برخی از معتقدان، این چشم به عنوان دروازه‌ای به دنیاهای غیرمادی یا اطلاعات خارق‌ العاده مطرح شده است. (تله پاتی استاد آرام)

ارتباط بین قدرت تله پاتی و چشم سوم (آجنا) در زمینه‌هایی از جمله روانشناسی فراحسی یا پژوهش در پدیده‌های خارق‌العاده (پاراسیکولوژی) به وجود آمده است. برخی معتقدند که چشم سوم به عنوان یک مرکز انرژی و ارتباط با ابعاد ماوراطبیعی، قدرت تله پاتی را تسهیل کرده و افراد را قادر به انتقال اطلاعات ذهنی به یکدیگر می‌سازد.

به عنوان مثال، در مدارس معاصر یوگا و برخی از ادیان شرقی، چشم سوم یا آجنا به عنوان “آینه روح” شناخته شده و ارتباط با دنیاهای غیرفیزیکی و انرژی‌های داخلی را تقویت می‌کند. تله پاتی نیز به عنوان یک مهارت یا قدرت ذهنی در این سیاق معنا دارد.

هر چند که تحقیقات علمی در حوزه تله پاتی و چشم سوم هنوز به تایید وجود یا نبود این قدرت‌ها در انسان‌ها نرسیده است، اما مفاهیم مرتبط با این دو پدیده در میان جوامع و فرهنگ‌های مختلف باورهایی دارند و جایگاه خود را در زمینه‌های مختلفی نظیر یوگا، تعمیق درون‌ نگری، و ادیان شرقی دارند. (تله پاتی استاد آرام)

قدرت تله پاتی افراد 

تلپاتی یا انتقال افکار به صورت ذهنی بین افراد بدون استفاده از وسایل حسی یا کلام است. این مفهوم معمولاً به عنوان توانایی ارسال و دریافت اطلاعات یا احساسات از طریق مسیرهای غیرمعمول شناخته می‌شود. این پدیده در ادبیات علمی به عنوان “تلپاتی” شناخته می‌شود و هنوز هم بسیاری از جوانب آن مورد بررسی و تحقیقات قرار گرفته است.

قدرت تلپاتی هر شخص ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند توانایی ذهنی، تمرین، تمرکز و ارتباط عمیق با دیگران بستگی داشته باشد. برخی افراد معتقدند که این توانایی در هر فرد وجود دارد و با تمرین ممکن است بهبود یابد.

تاکنون، تحقیقات علمی کافی در زمینه تلپاتی انجام نشده است و بسیاری از ادعاها و تجارب مرتبط با این پدیده به دلیل عدم ارائه شواهد علمی قطعیت دارای ابهاماتی هستند. برخی از افراد از جمه استاد آرام معتقدند که تله پاتی می‌تواند در شرایط خاص و با تمرینات مناسب توسعه یابد، در حالی که دیگران این مسئله را به عنوان یک باور مذهبی یا ماورایی می‌پذیرند.

به طور کلی، تله پاتی به عنوان یک زمینه از دیدگاه‌های متفاوت فرهنگی و علمی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفته است، اما هنوز پیشرفت‌های بیشتری در زمینه تحقیقات علمی نیاز دارد تا این پدیده به طور کامل توضیح داده شود. (تله پاتی استاد آرام)

تکنیک تله پاتی به روش استاد آرام

اکثراً تله پاتی هایی که بصورت ناخودآگاه است درست از آب در می‌آید و در بعضی مواقع که اراده خودآگانه بخواهیم آن را انجام دهیم. نتیجه مطلوب ممکن است کسب نکنیم که البته با تمرین می‌توانیم این وضعیت را بهبود ببخشیم. برای تقویت تله پاتی از تمرینات ساده شروع کنید. حدس بزنید. سعی کنید خودتان را آرام کنید و هر تصویر که بر ذهنتان آمد را مورد برسی قرار دهید.

برای تسلط بیشتر بروی تله پاتی تمرین نگاه کردن به آینه را انجام دهید. به نقطه وسط پیشانی در آینه به مدت ۳۰ دقیقه نگاه کنید. اگر پلک بزنید مشکلی ندارد ولی سعی کنید با آرامش و توجه به نقطه پیشانی نگاه کنید. تله پاتی را از خودتان شروع کنید. خودتان را رها کنید و اجازه دهید افکار به سراغتان بیایند. سعی نکنید که این افکار را کنترل کنید.

تمرینات تله پاتی گاهاً ساده و در بعضی مواقع برای اینکه بتوانیم در شرایط سخت استفاده کنیم. تمرینات سختی را باید بگذرانیم. تمرین تله پاتی ارتباط مستقیم با دیدن هاله دارد و گاهی اوقات تله پاتی از طریق هاله انرژی انجام می‌گیرد. (تله پاتی استاد آرام)

در تکنیک‌های پیشرفته انرژی می‌توانیم با استفاده از تکنیک دستور دارد به آجنا تاثیرات مستقیمی را روی افراد یا اشیا ایجاد کنیم. در مراحل پیشرفته‌‌تر تله پاتی می‌توانید بر روی اشیا تاثیر بگذارد.

تله پاتی استاد آرام: پنجره‌ای به رازهای انتقال افکار با دکتر آرام

اکثراً تله پاتی هایی که بصورت ناخودآگاه است درست از آب در می‌آید (تله پاتی استاد آرام)

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی استاد آرام نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

شما می توانید در دوره فوق العاده تله پاتی و حس ششم  دکتر آرام شرکت کنید

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند. در این دوره به شما دورشنوایی ، دوربینی ، دور حسی، آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود. گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد. کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد. برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

چشم سوم واقعی چیست؟

چشم سوم واقعی چیست؟ فعال کردن چشم سوم طبق سنت های  یوگا از گذشته ...

تعریف چشم سوم چیست؟ چگونه با چشم سوم به ماورا برسیم؟

تعریف چشم سوم چیست به عنوان یک مفهوم روحانی و متافیزیکی در ادب و ...

پروتکل انرژی درمانی بیماری های ویروسی و کرونا

پروتکل انرژی درمانی بیماری های ویروسی درمان بیماری های ویروسی این درمان بر اساس کتاب های ...

7 کالبد 7 چاکرا

  [caption id="attachment_48100" align="aligncenter" width="420"] 7 کالبد 7 چاکرا[/caption]     انسان موجودی شگفت انگیز است. انسان تنها ...

7 نیلوفر آبی بدن یا چاکرا چیست ؟

چاکرا چیست چاکرا واژه‌ای سانسکریت به معنای چرخ است. چاکراها یا مراکز انرژی در حال ...

آشنایی با چاکرای ششم یا چاکرای پیشانی در بدن

چاکرای ششم یا چاکرای پیشانی یا چشم سوم -  مقدمه ای درباره چاکرای ششم ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه