دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تله پاتی عاشقان + نشانه های برقراری تله پاتی عشق + فعال سازی حس ششم و تله پاتی

تله پاتی عاشقان: تله پاتی گفته می شود که وقتی دو روح انرژی خود را به هم متصل می کنند، پیوندی ایجاد می کند که آنها را از نظر جسمی و معنوی به هم متصل می کند. انرژی که بین این دو عاشق پدیدار می شود می تواند چنان نیرومند و الهی باشد که روح آنها هماهنگ باشد. بنابراین، آنها چیزهایی را احساس خواهند کرد که قبلاً هرگز احساس نکرده اند. این می تواند زیبا و گیج کننده باشد زیرا ما همیشه عادت نداریم چنین احساسات عمیق و آگاهی گسترده را همزمان تجربه کنیم. با چشم سوم بیشتر آشنا شوید.

تله پاتی عاشقان چیست؟

این ارتباطی که از این دنیا به نظر می رسد یک رابطه عشقی تله پاتی (Telepathy) است و دو نفر طول می کشد تا افکار یکدیگر را بشنوند. جملات یکدیگر را به پایان برسانند. آنچه را که طرف مقابل احساس می کند، احساس کنند. اگر هرگز بدون هیچ دلیل مشخصی غمگین یا مضطرب شده اید، احتمالاً شما تله پاتی عاشقان را تجربه کرده اید. یعنی آن احساسات غم و اضطراب متعلق به شما نیست. این احساسات فرد مقابل، معشوق شما است. شما با موفقیت از انرژی آنها استفاده کرده اید و اکنون متصل شده اید.

تله پاتی عاشقان واقعاً یک هدیه است و افرادی که از آن بهره مند می شوند از نظر معنوی تکامل یافته و آگاهی خود را به ارتفاعات عظیم جدید می رسانند. وقتی بین عاشقان ارتباط تله پاتی برقرار باشد، ارتباط بین آنها نه تنها از طریق گفتگو می تواند اتفاق بیفتد، بلکه آنها هنگامی که از طریق افکار خود از یکدیگر دور باشند نیز ارتباط برقرار می کنند. وقتی این دو روح از هم جدا شوند، حس اشتیاق و اشتیاق توأم با اضطراب پیدا می کنند.  این احساسات نه تنها متعلق به خودشان نیست، بلکه متعلق به شخص دیگر است.

شریک زندگی خود را در نزدیکی خود احساس خواهید کرد. حتی اگر اینگونه نباشد. شما عشق آنها را احساس خواهید کرد. انرژی آنها را احساس خواهید کرد. حضور آنها را احساس خواهید کرد. شما آنها را با هر فیبر وجودی احساس خواهید کرد. تله پاتی عاشقان چقدر قدرتمند است.

از کجا می دانید که تله پاتی عاشقان را تجربه می کنید؟

نشانه های ارتباط تله پاتی عاشقان :

دانستن اینکه دیگری چه فکر می کند. چه آنها در کنار شما باشند و چه کیلومترها دورتر، شما فقط می دانید که آنها به چه فکر می کنند و احساس می کنند. گویی که به شما گفته اند. شما می دانید که وقتی با آنها صحبت می کنید، آنها به شما چه خواهند گفت.  وقتی می شنوید که دقیقاً کلمات را می گویند، ستون فقراتتان می لرزد. انگار می توانید ذهن یکدیگر را بخوانید. تله پاتی عاشقان چقدر قدرتمند است.

ذهن شما یکی شده است. این تله پاتی است. شما دو نفر با یک سیم نادیدنی و نشکن متصل هستید. شما دو نفر یکی شده اید. دو بدن – یک روح. عشق شما یک گوهر نادر است و یک هدیه واقعی به جهان است.

این یک احساس عمیق است که می دانید عزیز شما روز بدی را سپری می کند. شما با آنها تماس می گیرید تا از آنها بپرسید “همه چیز خوب است؟” و آنها از شنیدن سخنان شما بسیار متعجب می شوند. زیرا آنها واقعاً روز بدی داشتند و تنها چیزی که می خواستند شنیدن صدای آرامش بخش شما بود.

پیوند آنها چنان محکم است که نمی توانند چیزی را از یکدیگر پنهان کنند.  این صمیمیت در خالص ترین و عالی ترین شکل است.

تله پاتی عاشقان

شانه های ارتباط تله پاتی عاشقان دانستن اینکه دیگری چه فکر می کند. چه آنها در کنار شما باشند و چه کیلومترها دورتر

 

تاثیر بر روح هم با تله پاتی عاشقان

اگر در موقعیتی قرار گرفته اید که کاملاً خوب و خوشحال هستید و ناگهان، جریان عجیبی از انرژی را در بدن خود تجربه می کنید و بی قرار و غرق می شوید، پس این نشانه ای از تله پاتی عاشقان است.

وقتی دو نفر از راه دور به هم متصل می شوند، می توانند انرژی خود را به یکدیگر منتقل کنند. بنابراین احساسات آنها را مخلوط کرده و حالات یکدیگر را تغییر می دهند. احساس غم، شادی، خوشبختی یا عصبانیت با موفقیت به شخص دیگر منتقل می شود بدون اینکه هیچ کلمه ای را بیان کند یا اقدامی انجام دهد.

بنابراین، دفعه دیگر که احساس ناراحتی کردید، به یاد داشته باشید که ممکن است معشوق شما مسئول این امر باشد.

به ما آموخته اند که این جهان بیرحمانه است و همه نیت خیرخواهانه نسبت به ما ندارند. بنابراین ما در تلاش برای محافظت از قلب خود، دائماً احساسات خود را می پوشانیم. با این حال، تله پاتی عاشقان قادر است سیستم دفاعی ما را شکسته و نقاب ما را براندازد.

آنها می توانند هر زمان که احساس شکستگی قلب می کنیم، بگویند. آنها می دانند چه موقع برای گریه به یک آغوش و شانه نیاز داریم و با از خودگذشتگی آن چیزها را به ما می دهند. آنها حتی وقتی خودمان از آن آگاهی نداشته باشیم می دانند که ما چه می خواهیم و به چه چیزی نیاز داریم.

آنها جسم، روان و روح ما را می شناسند. آنها به انرژی ما حساس هستند و این پیوندی را که با آنها داریم بیشتر تقویت می کند.

ارتباط عمیق در تله پاتی عاشقان

اکثر مردم احساس می کنند با یک نفر در یک اتاق می نشینند و حرف نمی زنند. بنابراین سکوت بین شما، ناراحت کننده است و باعث می شود احساس اضطراب و نگرانی کنید. وقتی صحبت از تله پاتی عاشقان می شود، سکوت بین عاشقان مثبت است.

این نوعی سکوت است که به آنها اجازه می دهد از طریق حس و احساس کامل از همراهی یکدیگر لذت ببرند. سکوت آنها را از هم جدا نمی کند. برعکس، آنها حتی بیشتر به یکدیگر پیوند و نزدیکتر احساس می کنند. این جادوی تله پاتی عاشقان است.

شما از وضعیت احساسی یکدیگر اطلاع دارید. احساسات یکدیگر را به راحتی درک می کنید. می توانید بفهمید که آنها چه چیزی را پشت سر می گذارند و بنابراین، وقتی بیشتر از همه به شما احتیاج دارند، همیشه در کنار آنها هستید. شما از هم حمایت می کنید. به هم انگیزه می دهید. و آنقدر همدیگر را دوست دارید که روحتان در هم می آمیزد.

شما احساس می کنید که آنها شما را بهترین و در اطراف خود می دانند. شما می توانید آرام باشید و خود باشید. هر آنچه را احساس می کنید، آنها شما را درک می کنند. آنها به شما کمک می کنند تا از هر چیزی که به سرتان می آید عبور کنید.

آنها شخصی هستند که هنگام اتفاق خوب یا بدی ابتدا به سراغ آنها می روید. زیرا می دانید که هرگز شما را ناامید نمی کنند.

رویاهای زنده و تکرار شونده در تله پاتی عاشقان

رویاها یک معما هستند. افرادی هستند که قسم می خورند می توانند از طریق رویاهای خود ارتباط برقرار کنند. و بعضی از رویاها تله پاتی محض است. به عنوان مثال، شما و معشوق می توانید در موقعیتی قرار بگیرید که هر دوی شما رویای مشابه یا دقیقاً یکسان داشته باشید. این نشانه هم راستایی اهداف شما در آینده است و هم شما به هم پیوسته اید.

همچنین، می توانید در خواب ببینید که معشوق شما تب دارد و وقتی از آنها سوال می کنید روز بعد چه احساسی دارند، آنها به شما می گویند که نمی توانند خوب بخوابند زیرا تمام شب تب داشتند. همچنین می تواند رویاهایی وجود داشته باشد که وقتی شخصی یک قسمت از خواب را می بیند و شخص دیگر قسمت دیگر آن را بسیار واضح نشان می دهد.

تمام این موقعیت ها به این معنی است که ناخودآگاه شما به هم متصل شده و در نتیجه یک تله پاتی عاشقان قوی ایجاد می کند.

یکی از بارزترین نشانه های داشتن قدرت تله پاتی، حس شهود بی عیب و نقص شماست. غریزه شما آنقدر قوی است که تقریباً هر آنچه در ذهن شما می گذرد به واقعیت تبدیل می شود. افکار شما به معنای واقعی کلمه تبدیل به چیزهایی می شوند.

صدای کمی که در سر شما است هر آنچه را که باید در مورد هر موقعیتی بدانید به شما می گوید تا بتوانید همیشه از خود محافظت کنید و بر اساس آن عکس العمل نشان دهید. به شهود خود اعتماد کنید و همیشه در مسیر درست قرار خواهید گرفت.

 

ارتباط غیر کلامی

زبان تله پاتی عاشقان نوع دیگری از زبان است. و به هیچ کلمه یا تقلیدی احتیاج ندارد. واقعیت این است که شما می توانید بدون گفتن کلمه ای با معشوق خود بنشینید و در عین حال هر دو احساس خواهید کرد که ساعتها صحبت کرده اید. هر دوی شما احساس درک می کنید زیرا با قلب و روح خود صحبت می کنید.

این نوع ارتباطات از همه دوست داشتنی ترین و برآورده ترین است. داشتن شخصی که به زبان روح شما صحبت می کند بسیار ارزشمند است. هیچ کلمه ای نمی تواند جایگزین این تجربه شود.

تله پاتی عاشقان

تله پاتی عاشقان نوع دیگری از زبان است. و به هیچ کلمه یا تقلیدی احتیاج ندارد.

هنوز با خود هیپنوتیزم آشنا نشدی؟؟

در تله پاتی عاشقان روح شما همگام است

تله پاتی عاشقان نه تنها ارتباط ذهن است بلکه ارتباط روح است. دو روح کاملاً در عمیق ترین سطح قرار دارند، با عشق، علایق و برنامه های آینده شان هماهنگ است که کلید صمیمیت جسمی و عاطفی است.

برنامه های آینده شما یکسان خواهد بود زیرا شما اساساً یک روح هستید. یک نیروی قوی وجود دارد که شما را بهم متصل می کند و اجازه نمی دهد مسیرهای شما از هم جدا شوند.

افرادی که ما آنها را دوست داریم قوی ترین تأثیر را بر ما دارند. آنها الهام بخش ما برای تبدیل شدن به بهترین خود ما هستند. آنها ستاره های راهنمای ما در جهت بهبود زندگی ما هستند زیرا ما می خواهیم بهترین ها برای معشوق خود باشیم.

دوست تله پاتی عاشقان ما به رشد معنوی ما کمک می کند. آنها از ما فرد بهتری می سازند.

وقتی آنها شما را در آغوش می گیرند، احساس می کنید دوستشان دارید. احساس محافظت می کنید. شما احساس می کنید در خانه هستید. حضور آنها تمام نیاز شما برای رسیدن به آرامش مورد نیاز و آرامش روح شماست. یک بغل و بوسه از طرف آنها باعث می شود همه چیز سر جای خود قرار بگیرد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تله پاتی عشق یک طرفه

تله پاتی عشق یک طرفه برای افرادی که به خاطر علاقه ای که به شخص خاص دارند اما احساسات متقابل را از وی دریافت نمی کنند می تواند کاربرد داشته باشد استراتژی‌های عاطفی و روانی  که با ارسال احساسات خود از طریق تکنیک های تله پاتی عشق یک طرفه خود را به شخص استفاده می‌شود.

همچنین تله پاتی عشق یک طرفه را افراد برای جلب توجه و علاقه یا رسیدن به هدف خاصی از دیگران به کار می‌برند. می توان از تله پاتی با عکس معشوق در مواقعی که یک فرد به دنبال جلب توجه یا عشق شخصی خاص است اما نمی‌خواهد به طور مستقیم ابراز کند، به کمک تله پاتی تلاش می‌کند تا با استفاده از رفتارها و تله پاتی با عکس معشوق، محیط را برای پاسخ دلخواهش آماده کند.

رویکرد تله پاتی عشق یک طرفه ممکن است شامل استفاده از تله پاتی عشق یک طرفه، تله پاتی بازگشت معشوق و یا تله پاتی با عکس معشوق باشد رفتارهای متفاوت، یا حتی خلق شرایط خاصی باشد که شخص مورد نظر تحت تأثیر قرار گیرد. این تاکتیک‌ها تله پاتی بازگشت معشوق تله پاتی با عکس معشوق ممکن است به عنوان یک راه برای جلب توجه یا ابراز علاقه غیرمستقیم به کار گرفته شود، زیرا شخص با انجام تله پاتی از ابراز مستقیم خودداری می‌کند تا از نظرات و واکنش‌های دیگران خود را مخفی نگه دارد.

سوالات متداول

1- چگونه فرستنده پیام تله پاتی را شناسایی کنیم؟

مواقعی وجود دارد که به راحتی می توان فهمید چه کسی پشت پیام تله پاتی دریافتی شما است. با این حال، گاهی اوقات پیام های تله پاتی آگاهانه ارسال نمی شوند. به همین دلیل باید مراقب باشید. بسیار معمول است که هر شخصی انرژی و افکار خود را به شخص دیگری بفرستد بدون اینکه از کاری که انجام می دهد آگاهی داشته باشد.

اما، اگر مطمئن هستید که گیرنده پیام های تله پاتی هستید و می خواهید فرستنده را بشناسید، در اینجا چطور می توانید به خود کمک کنید شخصی را که پشت پیام قرار دارد پیدا کنید.

2- آیا فرستنده پیام تله پاتیک را می شناسیم؟

بسیار محتمل است که فرستنده پیام تله پاتی شخصی باشد که او را بشناسید. مگر اینکه شما یک تله پاتیک بسیار ماهر باشید. ما در حال دریافت پیام های تله پاتی از افرادی هستیم که می شناسیم. افرادی که به ما نزدیک هستند. افراد اطراف ما هستند و انجام این کار با افراد غریبه سخت است. زیرا با افرادی که نمی شناسیم، زمینه انرژی ما بسته شده و قادر به این کار نیستیم.

4- راه حل شناختن فرستنده پیام تله پاتیک چیست؟

سعی کنید انرژی فرد را تشخیص دهید هر شخصی منحصر به فرد است و یک طرح انرژی ویژه و منحصر به فرد دارد. انرژی همه ما متفاوت است و به همین دلیل است که در اطراف افراد مختلف ارتعاشات مختلفی را احساس می کنیم.

بنابراین، اگر می خواهید شخصی را که برای شما پیام تله پاتی ارسال کرده است پیدا کنید، سعی کنید روی انرژی دریافتی هنگام دریافت پیام متمرکز شوید. سعی کنید به یاد داشته باشید که آیا در اطراف شخصی خاص احساس یکسانی دارید. زیرا این احتمال وجود دارد، او فرستنده پیام باشد.

تله پاتی عاشقان

ذهن شما یکی شده است. این تله پاتی است. شما دو نفر با یک سیم نادیدنی و نشکن متصل هستید.

جمع بندی

ممکن است کسی سعی در انجام تله پاتی عاشقان با شما داشته باشد. هنگامی که از طرف فردی پیام تله پاتی دریافت کردید، بسیار ممکن است که شخصاً سعی در رسیدن به شما داشته باشد. ممکن است در خیابان با آنها روبرو شوید. ممکن است به شما سلام کنند یا از ناکجاآبادی با شما تماس بگیرند.

اگر شخصی که پیام را برای شما ارسال کرده شخصی است که روزانه می بینید، به سخنان او توجه کنید و متوجه شوید که آیا چیزی از پیام مشابهی که دریافت کرده اید را می شنوید.

یا، به یک حالت مراقبه ای وارد شوید و اجازه دهید انرژی شما به طور طبیعی جریان یابد. پاسخ را در قلب خود خواهید دانست. برای یادگیری تله پاتی روی لینک زیر کیک کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی عاشقان نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

فعال سازی حس ششم و تله پاتی

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تله پاتی انرژی عشق: رابطه تله پاتی و عشق چیست

تله پاتی انرژی عشق: موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که ما فقط می ...

تله پاتی خواب + همه چیز درباره تله پاتی در خواب

تله پاتی خواب نشان می دهد که انسان ها در هنگام خواب دیدن توانایی ...

تله پاتی با عکس + آموزش تله پاتی از راه دور

تله پاتی با عکس: فقط فکر کنید که ارتباط تله پاتیک برای برقراری ارتباط ...

پیام تله پاتی: چگونه قدرت ذهن خود را بر مرزهای خیال برسانید؟

پیام تله پاتی: شما سعی کرده اید از راه دور با یک شخص ارتباط ...

ارتباط تله پاتیک عشاق: راه رسیدن به تله پاتی عشق و نشانه های آن!!

نشانه های تله پاتی عشقی : چگونه از ابر قدرت تله پاتی خود استفاده ...

رازهای پنهان شعله های دوقلو در تله پاتی

شعله های دوقلو در تله پاتی - شعله های دوقلو دارای اتصال انرژی روح ...

دیدگاهها

4 دیدگاه

  1. الهه گفت:

    الان حدود 3 ماه میشه که به عشق گذشتم فکر میکنم چرا بعد 20 سال تو قلبم زنده شده بدون اینکه ببینمش حالا چیکار کنم راهکار بدید

    • Jamshid Hashemi گفت:

      خاطرات ما به طرق مختلف و به دلایل مختلف می‌تواند زنده شود
      دوره پاک کردن خاطرات مزاحم که به صورت حضوری دکتر آرام برگزار کرده بودند می‌تواند به شما کمک کند که تروماها یا خاطرات گذشته‌تان را پاک کنید

  2. الهه گفت:

    الان حدود 3 ماه میشه که به عشق گذشتم فکر میکنم چرا بعد 20 سال تو قلبم زنده شده بدون اینکه ببینمش

  3. من گفت:

    💙💙💙💙💜💋❤