دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

رازهایی که هر کسی باید در مورد تله پاتی یا دو هم اندیشی بداند

تله پاتی یا «دو هم اندیشی. دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده» چیست؟

تله پاتی یا دو هم اندیشی – رازهایی که هر کسی باید در مورد تله پاتی یا دو هم اندیشی بداند – تله پاتی یا دو هم اندیشی یک پدیده جذاب و پیچیده در دینامیک ارتباطات انسانی است که بسیاری از ما از آن خبر داریم، اما اغلب اطلاعات کاملی درباره آن نداریم. در اینجا به برخی از رازهایی که هر کسی باید درباره تله پاتی بداند، می‌پردازیم.

یکی از جنبه‌های مهم تله پاتی یا دو هم اندیشی، درک از اهمیت قدرت فکری و نزدیکی احساسی افراد با هم است. اغلب بیش از ۹۰ درصد ارتباطات انسانی از طریق زبان بدن و علائم غیرکلامی انجام می‌شود. تعبیر صحیح از تله پاتی یا دو هم اندیشی کلید رمزگشایی از قدرت تله پاتی باشد.

همچنین، شناخت از نقش فهم و تعبیر در تله پاتی یا دو هم اندیشی حائز اهمیت است. فهم درست از احساسات و نیازهای دیگران و توانایی در انطباق با آنها می‌تواند ارتباطات را به شدت بهبود بخشد و به پیشگویی در مواقع مختلف کمک کند.

در پایان، درک از نقش تأثیر گذاری کلمات و اصطلاحات نیز یکی از اصول اساسی تله پاتی یا دو هم اندیشی است. استفاده از واژگان و عباراتی که اثرگذاری بیشتری در فرد مقابل دارند می‌تواند به ایجاد ارتباطات مؤثر و تأثیرگذار کمک کند.

تله پاتی یا «دو هم اندیشی» چیست؟

تله‌پاتی، یا همان «دو هم‌ اندیشی»، یک پدیده روانشناختی است که در محیط‌های اجتماعی و ارتباطات انسانی رخ می‌دهد. این واژه  تله پاتی یا دو هم اندیشی از دو کلمه «تله» به معنای دور انداختن و «پاتی» به معنای وقوع گرفته شده است. به طور کلی، تله‌ پاتی به فرآیند تأثیر گذاری یا کنترل نهانی افکار، احساسات، یا رفتارهای فرد توسط شخصی دیگر یا گروه اطلاق می‌شود.

در مفهوم تله پاتی یا دو هم اندیشی، فردی که مورد تأثیر قرار می‌گیرد، به نوعی مانند عاملی است که به دور انداخته شده و کنترلی بر وی اعمال می‌شود. این کنترل و تأثیر ممکن است به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه اتفاق بیافتد و فرد مورد تأثیر ممکن است از این موضوع آگاه یا ناآگاه باشد.

تله‌پاتی در موارد مختلفی ممکن است رخ دهد، از جمله در روابط فردی، محیط‌های کاری، گروه‌های اجتماعی، و حتی در رسانه‌ها. این پدیده تله پاتی یا دو هم اندیشی ممکن است توسط افراد یا گروه‌هایی که نقش تعیین‌ کننده دارند، به منظور تحقق اهداف خود به کار گرفته شود.

تله پاتی یا دو هم اندیشی

تله‌ پاتی، یا همان «دو هم‌ اندیشی»، یک پدیده روانشناختی است که در محیط‌های اجتماعی و ارتباطات انسانی رخ می‌دهد.

تله پاتی یا دو هم اندیشی چیست؟

تلپاتی را می توان پدیده ای ذهنی تعریف کرد که از ارتباط مستقیم میان ذهن با ذهن رخ می دهد، ریشه کلمه «تله پاتی» از کلمه یونانی تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع گرفته شده است، تلپاتی برای اولین بار توسط محقق فرانسوی «فردریک» در سال 1882 بیان شد، وی همچنین از بنیانگذاران انجمن تحقیقات روانی در دنیا بوده است.

 

شاید باورتان نشود ولی در انتها شما این توانایی را به دست می اورید که با شخص مورد نظرتان تله پاتی کنید و هر چی را که می خواین رو به ذهن او وارد کنید کافیه برای رسیدن به این تکنیک تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

 

ارتباط افکار با یکدیگر یک پدیده است که در آن؛ افکار، عقاید، احساسات و تصاویر ذهنی وجود دارد. توصیف تلپاتی یا همان «دو هم اندیشی» به صورت جهانی در نوشته ها، افسانه ها، روایات قومی دیده می شود، حتی در جوامع قبیله ای استرالیا، تله پاتی به عنوان قوه ذهنی و استعداد فکری پذیرفته شده است.

اما در جوامع پیشرفته اعتقاد بر این است که توانایی ویژه ای است که متعلق به عارفان و فیزیکدان ها می باشد. که در عصر معاصر تحقیقات زیادی توسط فیزیکدانان انجام گرفته که گواه این موضوع است که علاقه به تله پاتی شروع دوره هیپنوتیزم  بود، همچنین  دانشمندان با انجام آزمایش های بسیاری روی افراد انگلیسی و آمریکایی کشف کردند که تله پاتی جزو پدیده هایی ست که در حوزه مغناطیسی قرار می گیرد.

 

تله پاتی واقعا چیست؟

بسیاری از مردم که در حال یادگیری هنر «تله پاتی یا دو هم اندیشی» هستند، به منظور دستیابی به تله پاتی یا دو هم اندیشی ابتدا باید یاد بگیرند که چگونه احساسات خود را کنترل کنند تا گردش انرژی در بین چاکراها، آزادانه هدایت شود.

برای رسیدن به آن سطح از وضوح ذهنی که بتوانید تله پاتی کنید باید ذهنی که بتوانید تله پاتی کنید باید ذهن آرام و خالی داشته باشید چنانچه ذهن تان آشفته و مملو از احساسات، غم، کینه و یا هیجان باشد احتمال توانایی تله پاتی با یک ذهن دیگر به صفر می رسد. (تله پاتی یا دو هم اندیشی)

اگر بتوانید خوب این کار را انجام دهید، از افکار دیگران نسبت به خودتان آگاه می شوید. علاقه به تله پاتی بعد از جنگ جهانی دوم زیاد شد، هزاران نفر از سوگواران که عزیزان خود را از دست داده بودند به سمت روح گرایی برای ارتباط معنوی با عزیزانشان کشیده شده بودند.

رازهایی که هر کسی باید در مورد تله پاتی بداند

موارد بسیاری از تله پاتی یا دو هم اندیشی می توان یاد کرد برای مثال تاکنون اتفاق افتاده که یکی از بستگان یا دوستان شما در حادثه ای زخمی و یا کشته شدند و شما بی خبر از اتفاق افتاده ناگهان نگران شوید و احساس بدی وجودتان را فرا گرفته باشد تا جایی که بی هدف سعی می کنید با آن فرد تماس بگیرید و خبری از وی بگیرید.

دریافت اطلاعات به صورت های مختلف در خود، افکارتان، خواب و یا تصاویر ذهنی در نهایت می تواند منجر به تغییر برنامه ها، سفرها و غیره شود. با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در این زمینه مشخص شده است که بسیاری از زنان به علت احساسات و هیجانات گیرنده ارتباط افکار با یکدیگر هستند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

خوب، این هم درست است که زنان بیشتر از مردان به شهود باور دارند. البته تله پاتی با عوامل بیولوژیکی نیز مرتبط است، علم ثابت کرده زمانی که تله پاتی یا دو هم اندیشی اتفاق می افتد میزان حجم خون فرد ارسال کننده سیگنال تغییر می کند همچنین امواج مغز گیرنده برای مطابقت با فرستنده نیز تغییر می کند.

یک واقعیت جالب درباره تله پاتی در طی ماموریت آپولو 14 در سال 1971 اتفاق افتاده است، طی یک آزمایش به اثبات رسیده است که «فاصله» یک مانع برای ارتباط افکار با یکدیگر نیست. هر چند که این آزمایش توسط سازمان ملی هوانوردی و فضا (ناسا) معتبر نیست. (تله پاتی یا دو هم اندیشی)

حتی اطلاعات مربوط به این آزمایش تا زمانی که ماموریت آن به پایان رسید نیز اعلام نشد. این آزمایش توسط فضانورد میچل ادگار با چهار دریافت کننده بر روی زمین در فاصله 240000 کیلومتری انجام شد.  میچل با گیرنده اش در زمین با تمرکز در توالی بیست  عدد تصادفی در بین 200 توالی هر دو به درستی حدس زده بودند که عدد 51 مورد نظر بوده است.

در خلاصه، ارتباط افکار با یکدیگر یا همان تله پاتی نیز درست مانند  سایر پدیده های ذهنی و روانی برای آزمایش کردن بسیار مشکل است، این پدیده به طور عمده بر اساس حالات هیجانی از هر دو فرستنده و گیرنده می باشد.

تحقیقات نوین در زمینه تله پاتی یا دو هم اندیشی

امروزه، دستگاه‌های شناسایی امواج مغزی از بالگردهای واقعی گرفته تا شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای برای کنترل تله‌ پاتیک استفاده می‌شوند. اما اکنون این فناوری به گامی بزرگتر پیش رفته و به یک فرد در هند این امکان را می دهد تا توانایی ارسال ایمیل به همکارش در فرانسه را تنها با استفاده از قدرت ذهنش داشته باشد.

در این پژوهش جدید، محققان از هدست‌های الکتروانسفالوگرافی برای ضبط فعالیت الکتریکی نورون‌های شلیک شده در مغز استفاده کردند و لغات “سلام” به زبان‌های اسپانیایی و ایتالیایی را به شکل دودویی تبدیل کردند. (تله پاتی یا دو هم اندیشی)

در این تکنولوژی تله پاتی یا دو هم اندیشی، جریان‌های الکتریکی در مغز با تفکرات مختلف مرتبط بوده و سپس به یک رابط رایانه‌ای مرتبط می‌شوند. این رایانه با بررسی سیگنال و کنترل یک فعالیت مشغول به کار می‌شود.

در آزمایش ابتدایی، واژه “سلام” از یک داوطلب هندی به فرانسه ارسال شد. یک رایانه در فرانسه ترجمه پیام را انجام داد و از تحریک الکتریکی در بافت موجود در مغز دریافت‌ کننده استفاده کرد.

تله پاتی یا دو هم اندیشی چیست

تکنیک تله پاتی یا دو هم اندیشی این پیام به شکل فلاش‌های نور در گوشه بینایی آنها ظاهر شد. این نور به شکل توالی‌هایی ظاهر شد که به دریافت‌ کننده اجازه رمزگشایی اطلاعات درون پیام را می‌دهد.

تکنیک تله پاتی یا دو هم اندیشی این پیام به شکل فلاش‌های نور در گوشه بینایی آنها ظاهر شد. این نور به شکل توالی‌هایی ظاهر شد که به دریافت‌ کننده اجازه رمزگشایی اطلاعات درون پیام را می‌دهد. محققان سپس یک آزمایش مشابه انجام دادند که در آن تفکرات با موفقیت بین دو شرکت‌ کننده در اسپانیا و فرانسه منتقل شد.

نرخ اشتباه آزمایش دوم تنها ۱۵ درصد بود که پنج درصد آن در بخش کدگذاری و حدود ۱۱ درصد در بخش رمزگشایی اتفاق افتاد. این فناوری به عنوان بخشی از مشارکت میان دانشگاه بارسلونا در اسپانیا، موسسه رباتیک آکسیلیوم در فرانسه، دانشکده پزشکی هاروارد و آزمایشگاه Starlab بارسلونا در اسپانیا تولید شده است. (تله پاتی یا دو هم اندیشی)

به گفته محققان، این اولین بار است که انسان‌ها پیامی را تقریبا به طور مستقیم برای مغز یکدیگر ارسال می‌کنند. این تکنولوژی انسان به انسان به عنوان قدمی مهم در حوزه فناوری ارتباطات اعلام شده و در ماه مه، دانشمندان آلمانی نیز نشان دادند که خلبانان می‌توانند از کنترل ذهنی برای پرواز دقیق استفاده کنند. همچنین در ماه ژوئن، محققان دانشگاه اورگان دستگاهی رونمایی کردند که می‌تواند در زمان وقوع بر خاطرات نظارت داشته و تفکر فرد را مشاهده کند. (تله پاتی یا دو هم اندیشی)

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تله پاتی یا دو هم اندیشی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

برای دریافت تکنیک فوق العاده القای ذهنی کلیک کنید تا معجزه را در زندگی خود ببینید

 

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی 5 جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.

در این دوره به شما دور شنوایی ، دوربینی ، دور حسی، آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود. گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند. این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق آنلاین داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.

برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

هم روح در تله پاتی: یافتن هم روح در تله پاتی

هم روح در تله پاتی هم روح در تله پاتی می تواند به شما ...

انواع تله پاتی: بررسی شگفتی‌ های پنهان ذهن انسان

انواع تله پاتی در دهه‌های اخیر، مفهوم تله‌ پاتی یا دور آگاهی به عنوان ...

7 نکته مهم برای انواع تله پاتی سمعی

انواع تله پاتی سمعی - تحقیقات  در زمینه تله پاتی و حس ششم نشان ...

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست؟

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست - تله‌پاتی و مکاشفه دو مفهوم مهم ...

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می کند؟ «تله پاتی» دسترسی به اطلاعاتی است ...

تکنیک انتقال فکر یا الهام راهی به سوی تله پاتی آگاهانه

انتقال فکر یا الهام - تله‌ پاتی یا انتقال فکر، یک پدیده مرموز و ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه