دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تاریخچه تله پاتی: پرده‌ای از ماوراءالطبیعه

تاریخچه تله پاتی: پرده‌ای از ماوراءالطبیعه

تاریخچه تله پاتی – تله‌ پاتی یک پدیده جذاب در دنیای علوم روان‌ شناختی است که تاریخچه‌ای طولانی و پر از تحولات را پشت سر گذاشته است. این واژه و اصطلاح نخستین بار در سال ۱۸۸۲ توسط فردریک دبلیو. ایچ. مایرز، دانشمند بزرگ و بنیان‌ گذار جامعه تحقیقات روان (SPR)، مطرح شد. از آن زمان، تله‌ پاتی به عنوان یک موضوع مورد توجه قرار گرفته و در مسیرهای گوناگونی از طریق علم روان‌شناسی، فیزیک، و پژوهش‌های تجربی مورد بررسی قرار گرفته است.

تاریخچه تله‌پاتی با گذشت زمان به چالش‌ها و انتقاداتی همراه بوده است. در اوایل ظهور این مفهوم، آزمایش‌های تله‌ پاتی به دلیل ناکافی بودن کنترل‌ها و فقدان تکرارپذیری مواجه به انتقادات شدیدی شد. با پیشرفت تکنولوژی و علم، تلاش‌ها برای بهبود روش‌ها و اجرای تجربیات مستند و قابل تکرار ادامه یافته است. در این مقدمه، به بررسی چگونگی شکل‌گیری و پیشرفت تله‌پاتی پرداخته و رویدادها و مراحل مهم در تاریخچه این پدیده مذهبی و علمی را برجسته خواهیم کرد. (تاریخچه تله پاتی)

تاریخچه تله پاتی از دیرباز تا کنون

بنظرتان آیا انتقال فکر از راه دور مسئله ای است فقط مربوط به زمان ما؟ جواب این مسئله منفی است. تله پاتی از زمان قدیم وجود داشته است. در مشرق زمین از صدها سال پیش تأثیر فراوانی در پیشبرد دانش بشری داشته و دانشمندان ایرانی مانند خوارزمی بوجود آورنده علم جبر، ابن هیثم وضع کننده علم مشاهدات و ابن سینا و رازی مبتکران دانش پزشکی نوین در زمانی که اروپا در قرون وسطی به سر می برد پیشتازان علم و دانش و ادب جهان بودند. در زمینه داروی بیهوشی نیز دانشمندان ایرانی مبتکر بودند (تاریخچه تله پاتی)

تاریخچه تله پاتی پروفسور جونس در کتاب خود ضمن اشاره به سومریها می نویسد آنان در دوران جوانی از این قدرت برخورداری کامل داشته اند. مردم سومر قوی و خوش بنیه بوده اند و قدرت انتقال فکر در آنها از زمانی فزونی می گرفت که جسم را با یکدیگر پیوند می دادند به عبارت دیگر پروفسور جونس آمریکایی اظهار عقیده می کند که ازدواج مرحله ای بوده سازنده تله پاتی … البته اگر هم به توضیحات پروفسور جونس صد در صد ایمان نداشته باشیم باید این نکته را قبول کنیم که به هر حال ریشه تاریخی اصطلاح تله پاتی به قوم سومری می رسد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تاریخچه تله پاتی مصریان قدیم که اغلب از راه صحرا با شترهای خود حرکت می کرده اند طبق نوشته یکی از دانشمندان پاراپسیکولوژی امریکایی به نام پروفسور ج. تایلور علاوه بر حرکت و نشانه کردن ستارگان برای جهت یابی از تله پاتی و انتقال فکر از راه دور استفاده می کرده اند.

تاریخچه تله پاتی مصریان دوره فراعنه در صحرا فکری را با افراد خانواده شان مبادله می کردند و از حال هم همیشه با خبر بوده اند. اگر به خاطر داشته باشید درباره لامای تبت و اینکه دارای قدرت پارانورمال بوده اند به طور مختصر با شما گفتگو داشته ایم. همین پروفسور تایلور که مدتها در تبت بسر برده گزارش داده است که تبتی ها به فرزندان خود انتقال فکر از راه دور را تعلیم می داده اند. (تاریخچه تله پاتی)

تاریخچه تله پاتی به این معنی که معلم هایی برای این کار وجود داشته است که روزی چند ساعت شاگردان خود را تمرین می داده اند. تله پاتی در ابتدا در محدوده ای مثلاً از یک اطاق بسته به اطاق دیگر صورت می گرفت و به همان اندازه که شاگرد قدرت تمرکز فکری بیشتری می یافت، فاصله دورتر می شد و در ظرف چند سال این شاگردان چنان مهارتی در انتقال فکر به راه های دور پیدا می کردند که امروزه مواردی از آن بلافاصله مورد بررسی و تحقیق علمی قرار می گیرد.

تاریخچه تله پاتی در دانشگاه کارولینای شمالی یعنی دانشگاه داک امروزه برای تعلیم دادن تله پاتی و تقویت نیروی مافوق یا پارانورمال از همان روش شناخته شده تبتی ها استفاده می گردد. پروفسور تایلور در خاطرات مسافرت خود به تبت این ماجرا را که شاهد عینی آن بوده است نقل کرده که به خواندنش می ارزد. پروفسور تایلور می نویسد:

تاریخچه تله پاتی در آن زمان یعنی قبل از جنگ دوم جهانی من برای اکتشاف و سیاحت به سرزمین تبت رفتم … در این سفر جالب روزی به اتفاق دو تن از کاهنان تبتی به یک پناهگاه غار مانند کوهستانی رسیدیم ما استراحت کردیم و داشتیم حرف می زدیم که ناگهان آن دو کاهن صحبت خود را قطع کردند و از جای برخاستند و گفتند زود همراه ما حرکت کنید یکی از برادران هم خون ما جانش به خطر افتاده است.

تاریخچه تله پاتی: پرده‌ای از ماوراءالطبیعه

تاریخچه تله پاتی نشان می دهد تحقیقات در زمینه تله پاتی از زمان قدیم وجود داشته است.

من به دنبالشان راه افتادم و حیران بودن که این موضوع چه معمائی را در بردارد زیرا مدت چند روز بود که ما سه نفری با هم بسر می بردیم و عملاً آنان با هیچ کس جز من ارتباطی نداشتند آن دو کاهن با اعتقاد و ایمان به گفته شان در حدود هفت یا هشت مایل راه پیمودند تا به یک گردنه و پرتگاه خطرناک رسیدیم و من واقعاً حیرت کرده بودم. یک کاهن دیگر به تخته سنگی آویزان بود و هر آن احتمال سقوط و پرتاپ شدن وی به قعر دره می رفت. (تاریخچه تله پاتی)

ما او را نجات دادیم. بدیهی است که من خیلی دلم می خواست بدانم آن دو کاهن چگونه از این خطر آگاهی حاصل کردن و مهمتر آنکه چگونه جای آن را درست و صحیح یافتند. کاهن ها مرا به موضوع واقف کردند و گفتند موضوع خیلی ساده است. این برادر همخون با فکر خود ما را از خطر مطلع کرد و با همین نیروی فکری محلی را که در آن گرفتار حادثه شده بود به ما گزارش داد. واقعاً ماجرای عجیب و حیرت انگیزی بود.

این کار به وسیله افرادی صورت می گرفت که کشورشان را کسی نمی شناسد و با هیچ کجای دنیا رابطه ای نداشته اند و مانند انسانهای دوران قدیم زندگی می کردند. فکر و انتقال آن برای این مردم جنبه رادیو و پخش پیام دریافت کمک را داشت. پروفسور تایلور عقیده دارد که اقوام بدوی و قبایلی که با تمدن سر و کار ندارند قدرت پارانورمال بیشتری از مردم متمدن و شهرنشین دارند.

پروفسور به شرح ماجراهایی می پردازد که برای وی در افریقا و استرالیا روی داده است که اگر بخواهیم همه آنها را شرح دهیم بحث مان به درازا می کشد. بنابراین به ذکر یک مورد که مروبط به آفریقا است و پروفسور تایلور امریکایی نقل کرده است اکتفا می کنیم. او می نویسد مردم گانا دارای نیروی پارانورمال قوی هستند من وقتی در این سرزمین قاره سیاه بسر می بردم با دکتر شمیلی پارت انگلیسی آشنا شدم.

دکتر پارت از نیروی تله پاتی مردم گانا داستان هایی می گفت از جمله این را برای من تعریف کرد: زمانی که آخرین مأمور انگلستان به سرزمین آشانتی که همین گانای امروزی باشد وارد شد من در ساحل زندگی می کردم و از ورود او خبری نداشتم. مستخدم من که جوان سیاه پوستی بود در ساعت یک و نیم بعدازظهر به من گفت حاکم تازه ای از انگلستان به این سرزمین آمده است و روز بعد به پایتخت یعنی گوکاس وارد خواهد شد. من اعتنایی به این حرف نکردم و روانه شهر شدم در آنجا یکی از شخصیت های برجسته این خبر را عیناً به من داد و گفت که هیچکس از آن اطلاعی ندارد. (تاریخچه تله پاتی)

بنابراین متوجه شدم که مردم این سرزمین دارای نیروی فکری عجیبی هستند. من (پروفسور تایلور) غیر از این ماجرا چیزهای دیگری را شاهد بوده ام که نشان از قدرت عظیم پارانورمال سیاه پوستان می دهد. به هر حال امروزه که دانشگاه های بزرگ ضمن بررسی در علم پاراپسیکولوژی برای مسائل مربوط به آن کلاسهایی دایر کرده اند.

طبعاً این سئوال پیش می آید که مگر می توان تله پاتی یا انتقال فکر از راه دور و به راه دور را هم آموخت؟ جواب مثبت است. و ما در این زمینه به خصوص آنچه در دانشگاه های امریکایی از لحاظ تعلیماتی و آموزش می گذرد با شما گفتگو خواهیم داشت.

تاریخچه علمی تله پاتی

تاریخچه تله پاتی و تاریخچه علمی تله پاتی به حدود دویست سال پیش می رسد و دانشمندان زیادی روی این موضوع کار کرده اند. از جمله ساندرس که روی وجود قدرت تله پاتی بین مورچه ها کار کرد و گروهی از دانشمندان روسی روی خرگوشها کار کردند باگستر که روی گیاهان کار کرد و ثابت نمود گیاهان نیز ارتباط تله پاتیک دارند و احوالات این ها روی گیاهان اثر میگذارد پوفف ها در روسیه روی تله پاتی کار کردند باسیلوف که پنج متر، پنج متر آزمایش کرد تا هفت هزار متر آزمایش کرد و اثبات نود. پرفسور راین که چهل سال روی تله پاتی و دیگر مقولات کار کرد و کلمه ESP ابداع اوست

ارتباط تله پاتی بین بعضی ها اتوماتیک برقرار

۱- تاریخچه تله پاتی – مادر و فرزند و حتی جنین در رحم مادر

۲- تاریخچه تله پاتی – دوقلوهای همسان

۳- تاریخچه تله پاتی – خواهران و برادرانی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند

۴- تاریخچه تله پاتی – زن و شوهرهای که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.

۵- تاریخچه تله پاتی – دوستان قدیمی و صمیم

تاریخچه تله پاتی

تاریخچه تله پاتی: پرده‌ای از ماوراءالطبیعه

تاریخچه تله پاتی نشان می دهد افراد هم خون و اشخاصی که ارتباط عاطفی قوی با هم دارند می توانند به صورت ذاتی از تلپاتی در بین خود استفاده نمایند.

انواع تله پاتی

تلپاتی سمعی

تحقیقات نشان میدهد که اطلاعات تله پاتیک با امواجی با فرکانس بسیار پائین منتقل می شو د (EFL)0 امواج EFL تله پاتیک از دسته امواج خیلی بلند هستند که قادرند تقریبا از هر چیزی عبور کنند بجز اعماق زیاد دریاها حداقل 50 الی 70 درصد از افکار بیهوده ای که به ذهن شما خطور میکند ناشی از افکار ذهن هائی هستند که در اطراف شما قرار دارند. (تاریخچه تله پاتی)

همه ما در حال ارسال و دریافت تاثیراتی از سایر ذهن ها در سطوح بسیار دقیق و ظریف هستیم بطوری که بسیاری از ایده ها و روند افکار ما بدین صورت جمع شده و شکل می گیرند. ما از منبع و یا حتی اتفاقاتی که می افتد اطلاعاتی نداریم. ما فکر می کنیم که تمام ایده هایمان از خودمان نشات گرفته است. رمز این کار این است که شما طوری هماهنگ شوید که دریافت کننده افکار لطیفی در مغزتان باشید و افکاری را که می خواهید

تمرین انجام تلپاتی سمعی

تاریخچه تله پاتی دریافت کنید انتخاب کنید. این یک تله پاتی است. دوقلوهای همسان معمولا این کار را خیلی راحت انجام میدهند چون الگوی ارتعاش مغزی آنها با یکدیگر مشابه میباشد. اما شما چگونه می توانید اینکار را انجام دهید ؟

به عنوان یک تمرین، با یک دوستی که (ترجیحا فردی که او را خوب می شناسید) در یک اتاق دیگری قرار می گیرد کار خود را شروع کنید. یک وضعیت راحت، ریلکس به خود گرفته و چند نفس عمیق بکشید. به خود تلقین کنید که دریافت کننده تله پاتیک هستید. ذهن خود را بوسیله تجسم یک تخته سیاه و یا یک ساحلی که مملو از برف است ساکت و خاموش کنید. (تاریخچه تله پاتی)

حالا به تصویر فردی که در اتاق دیگر می با شد نگاه کرده و این فرد را در چشم ذهن خود تصور کنید. هوشیاری آگاهانه فرد فرستنده به شما کمک میکند که فرکانس طنین داری را تولید کنید و دریافت تله پاتی شما افزایش یابد. از خودتان بپرسید “این شخص در حال گفتن چه چیزی به من است؟ ” افکار خود را قالب بندی کرده و از نظر ذهنی به آن تصویر بگوئید “با من صحبت کن، با من صحبت کن ” سپس منتظر جواب باشید. (تاریخچه تله پاتی)

تاریخچه تله پاتی – بعد از مدتی شما در داخل سر خود چرخشی را احساس می کنید ممکن است اول بگوئید که این تخیل صرف است اما اینطور نیست اگر شما خودتان را از پذیرش تصورات بیهوده معاف کنید در آن صورت تله پاتی را از دست داده اید. اجازه دهید برای پذیرش بهتر فرستنده یک پیغام کلامی را که از نظر احساسی شامل کلمات محرکی است را برایتان بفرستد.

همچنین اجازه دهید که فرستنده، ارسال این کلمات هیجانی را با یک زبان بیگانه (که برای شما نا آشنا می باشد) بفرستد و ببینید که چه اتفاقی می افتد. از فرستنده بخواهید که در حالیکه صورت شما را در چشم ذهن خود تصور میکند، پیامی را از طریق تنفس های ریتمیک برایتان بفرستد مشخص شده که ریتم به میزان زیادی در توانائیهای تله پاتیک کمک کننده میباشد. (تاریخچه تله پاتی)

ارسال پیام همراه با فرکانس یکنواخت باعث سهولت فرایند انتقال می گردد. دستگاه های خاصی برای این منظور استفاده می شود اما تنظیم تنفس با ضربان قلب طبیعی تر است. اگر شما از یک مترونوم با 60 ضربه در دقیقه استفاده کنید قلبتان نیز بزودی خود را با این ریتم ریلکس شده همزمان میکند و امواج مغزیتان نیز آهسته شده و در فاز آلفا قرار می گیرد.

بعضی از افراد با تجسم ذهنی حرکات بدن که در جستجوی پاسخ می باشد، قدرت پذیرش خود را تقویت مکنند. دریافت کننده خود را در حال اسکیت کردن آهسته همراه با ریتمی که به سمت جلو و اطراف فرستنده است خود را تجسم می کند. اگر فرستنده نیز در همان اتاقی باشد که شما قرار دارید فرکانس 60 ضربه در دقیقه مترونوم می تواند توسط هر دو نفر شما شنیده شود و بدین ترتیب فرستنده هم می تواند به سهولت ریتم خود را هماهنگ کند.

او تجسم می کند که بدن تخیلی اش با یک ریتم دقیقا مشابه در حال حرکت به طرف گیرنده می باشد. این ارتباط ریتمیک به میزان بسیار زیادی می تواند انتقال و پذیرش فرستنده را تسهیل کند.  شما ممکن است خود را طوری تصور کنید که درحالیکه از یک پاندول بزرگ ساعت آویزان هستید وبا ریتم مترونوم به سمت عقب وجلو می روید. در حالیکه در وسط هوا معلق هستید بطور ذهنی به دوست تله پاتیک خود با یک ریتم پهلو به پهلو نزدیک می شوید در هر مورد برای رسیدن به حداکثر نتیجه حرکت داخلی بدن را احساس کنید. (تاریخچه تله پاتی)

در مرحله بعد، شما به همراه دوستتان به ۵ قطعه موسیقی متفاوت و متمایز گوش فرا دهید. از نظر ذهنی بدون اینکه به دوست خود چیزی بگوئید برای خودتان یکی از این قطعات را انتخاب کنید. حالا در مقابل یکدیگر نشسته و یک احساس مثبت را به سمت دوست خود انتشار داده و کلیه افکار دیگر را کنار بگذارید.

حالا در حالیکه ارسال افکار مثبت را ادامه می دهید در ذهن خود قطعه ای موسیقی را که جدا از این ۵ قطعه باشد انتخاب کرده و شروع به نواختن آن کنید. آیا دوست شما در انتخاب اصوات موزیک موفق بوده است؟ یک فایده جانبی این تمرین این است که در هر زمانی که فرستنده این قطعه موسیقی را در آینده می شنود همان احساسات ایجاد شده ممکن است دوباره بروز کند!

دفعه بعد در حالیکه در حال صحبت با دوست خود می باشید، یک زمانی را که هر دو طرف بر آن توافق دارید را انتخاب کرده و با اعلام این موضوع که او دریافت کننده می باشد، با تاثیرات تله پاتیک در ذهن یکدیگر صادق باشید و روشهای مختلفی را با یکدیگر تجربه کنید. و نکته آخر این است که از تله پاتی برای کمک به مردم استفاده کنید و با تمرین در تله پاتی سمعی میتوانید حتی متوجه پیامهائی شوید که با زبانهای ناشناخته برای شما باشند. (تاریخچه تله پاتی)

تاریخچه تله پاتی: پرده‌ای از ماوراءالطبیعه

تاریخچه تله پاتی نشان می دهد با تمرین در تله پاتی سمعی میتوانید حتی متوجه پیامهائی شوید که با زبانهای ناشناخته برای شما باشند.

تلپاتی حسی

در آزمایشی که با زوجهای جوان داشتیم به زنان آنها برای اندازه گیری پاسخ پوستی به استرس یک وسیله گالوانیک وصل شده بود. شوهران در اتاق دیگری قرار گرفته و پاهای تعدادی از آنها در داخل لگنهائی از یخ قرار داده شده بود. هرچند که زنان آنها از وضعیت سخت همسرانشان در اتاق کناری بی اطلاع بودند اما دستگاه ها در زنانی که شوهرانشان در استرس بودند تغییرات بیشتری را در مقایسه با کسانی که شوهرانشان استرسی نداشتند ثبت کرده بودند.

در یک سطح نا خود آگاه، آنها در حال گرفتن واکنشهای همسرانشان بودند. تعدادی از بهترین درصد موفقیت در دریافت های تلپاتی زمانی نتیجه می داد که مشاهده کنندگان بر روی یک احساسی که بوسیله فرستنده تولید شده بود متوقف می گردیدند. پیامی با مفهوم احساسی قوی، دامنه بیشتری دارد.

برای مثال اغلب وقتی وارد یک اتاقی می شوید که قبلا در آن جر و بحث و مشاجره بوده است احساس “عصبانیت” میکنید. همینطور خواسته های قوی احساسی، عشق و یا یک وضعیت مورد باعث افزایش دامنه انتقال می شود. بنابراین بسیار عاقلانه است که برای تست ESP از تصاویری استفاده کنیم که برانگیزنده قوی احساسات باشد تا اینکه از کارتهائی با سمبلهای ساده استفاده شود.

تمرینات تلپاتی حسی

تمرینات قبلی تلپاتی صوتی و بینائی را پوشش داده بودند، این تمرین انتقال تله پاتیک از نظر حرکتی/ بویائی / و چشائی را تحت پوشش قرار می دهد. از یک آشنا با جنس مخالف بخواهید که در روبروی شما در یک وضعیت راحتی بنشیند. فرستنده بر روی احساسات هیجانی تمرکز میکند و به عنوان یک حامل امواج آنها را تحت کنترل خود دارد. با هیجانات مثبت و منفی آزمایش را انجام دهید و به تفاوتها توجه کنید. (تاریخچه تله پاتی)

حال یک مزه مشخص را تجسم کنید و آن را انتقال دهید مثلا شیرینی یک شیرینی شکلاتی و یا ترشی یک لیمو و یا تلخی یک قهوه سیاه و یا شوری چیپس سیب زمینی را. سپس یک بوی مشخصی را مثل بوی یک ظرف ادویه، بوی یک گل مخصوص، تنباکو و یا گیاه را و سپس یک حس ویژه را منتقل کنید مثل قرار گرفتن بر روی یک کوه یخ، در دست داشتن یک مار و یا یک توپ با سوزنهای تیز، نشسته بودن بر روی یک فیل یا بازی با یک سگ با موهای بلند و ژولیده و بالاخره احساس حرکتی را منتقل کنید افتادن از یک ساختمان بلند، زنده مدفون شدن در یک تابوت، پارو زدن در یک قایق و یا رساندن پاها به نوک سرتان در حالت خوابیده را منتقل کنید.

در مرحله بعدی دوستتان را به اتاق دیگری فرستاده و یا طوری بچرخید که پشتتان به سمت دوستتان قرار گیرد. حالا اجازه دهید که دوستتان ۴ لیوان آب همراه با نمک، شکر، عصاره لیمو و قهوه فوری را که جداگانه تهیه شده را تست نماید. در حالیکه دوست شما این مزه ها را به سمت شما میفرستد حالتهای احساسی و هیجانی او را در نظر بگیرید.

همین کار را برای حس لامسه، نیشگون گرفتن، نیش یک سر سوزن، شانه کردن مو، نوازش پوست نیز انجام دهید. به دوستتان بگوئید که از گیاهان، تنباکو و یا شیشه های ادویه بوهائی را انتخاب و به سمت شما بفرستد بعنوان یک دریافت کننده زمانی که خودتان را با دوستانتان هماهنگ کنید تمام حسهای خود را نیز بطور هماهنگ باز نگاه دارید. (تاریخچه تله پاتی)

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تاریخچه تله پاتی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند. در این دوره به شما دورشنوایی، دوربینی، دور حسی، آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود. گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد. کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد. برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

.۲۱۸۸۳.۲۵۲۳

.۹.۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

هم روح در تله پاتی: یافتن هم روح در تله پاتی

هم روح در تله پاتی هم روح در تله پاتی می تواند به شما ...

انواع تله پاتی: بررسی شگفتی‌ های پنهان ذهن انسان

انواع تله پاتی در دهه‌های اخیر، مفهوم تله‌ پاتی یا دور آگاهی به عنوان ...

7 نکته مهم برای انواع تله پاتی سمعی

انواع تله پاتی سمعی - تحقیقات  در زمینه تله پاتی و حس ششم نشان ...

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست؟

فرق بین تله پاتی با مکاشفه چیست - تله‌پاتی و مکاشفه دو مفهوم مهم ...

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

تله‌ پاتی چیست و چگونه عمل می کند؟ «تله پاتی» دسترسی به اطلاعاتی است ...

تکنیک انتقال فکر یا الهام راهی به سوی تله پاتی آگاهانه

انتقال فکر یا الهام - تله‌ پاتی یا انتقال فکر، یک پدیده مرموز و ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه